Hoe ziek is ViB??

DeletedUser

Guest
Een van onze stamgenoten Pzkfw5, is een flinke tijd terug gestopt. Dus we zochten hier een nieuwe speler voor. We dachten deze gevonden te hebben. Namelijk Tommy.

Deze tommy heeft op beurre gespeeld en kwam met het verhaal dat het ww van beurre was veranderd en dat hij niet meer kun inloggen. Beurre is toen weer naar Vib gegaan en wij hebenn tommy aangenomen om op Pzkfw5 te laten spelen.

Wat blijkt nou, dat tommy een vriendje van Vib is, en heeft alle os naar Corpusnl gestuurd. Pzkfw5 grens aan vib, en word nu aangevallen door Prince V, Ferdy en doa dude of anti.

Ik vind dit echt geen manier van spelen, echt diep triest om lux op deze manier naarn de klote te helpen
 

DeletedUser19837

Guest
OMG,

Dat is echt zwaar laf, en laat zien dat VIB gewoon een grote poes zijn..
Ik haat als er zo gespeeld word ook al heb ik Lux niet zo graag meer maar dit gun ik ze zelf niet;)
 

DeletedUser

Guest
De titel sprak me wel aan, en dan lees in deze crap.
Ik weet hier niks van, en lijkt me ook een sterk verhaal.
Ga ergens anders uithuilen dat je stamgenootje geowned wordt door ons.
 

DeletedUser19837

Guest
Lol als tonnetje eens reageerd weet ik of het waar is of niet;)
 

DeletedUser21298

Guest
Als dit waar is toont dit wel het niveau van ViB, dan vraag ik me toch sterk af of ViB nog wel speelt voor de fun :mad:
 

DeletedUser23586

Guest
Haha, nieuwe titel;

Het nieuwste niveau van ViB


Andere dingen werkte niet, dan maar zo :D

Nice going ViB!
 

DeletedUser

Guest
Ik zie het ViB wel nog doen ja.

Het is de enige manier waarop ze nog degelijk dorpen kunnen pakken

(Cf freddyAxe, zelfde verhaal ginds..., alleen geen co, maar via pw...)
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste: Ik heb zonet gecheckt op corpus en het gaat over maximum 70 deffdorpen (tzijn er 60 a 70).

Ten tweede: check mijn groei... Pfzkw wordt al een hele tijd gepland door ons EN door ferdy (check gerust tw-stats) en door doa.
Indien pfzkw in ons bezit was waarom zou ik (en ferdy en doa) dan hebben gewacht en edels hebben gestackt?

Het plaatje dat jullie ophangen klopt van geen meter.
 

DeletedUser

Guest
Iemand is ons het account komen aanbieden met een verhaaltje aan, er zijn een 65 tal def dorpjes gestuurd (volgens corpus)naar al volle dorpen 40k/40k die niet onder aanval zijn. Dus snap het nut niet van dit topic.
Als die persoon echt iets wou lappen kon die beter naar continent 1 alle def dorpen sturen en clears of een corp met moraal 30 aanvallen en dan vol stacken. De aanval op pzwfk5 is al 2 maanden gepland, incl de datum.
En een mass bij ons is niet lux style en nu zenden we allemaal blind clears en fakes. Dat neemt tijd. Dus ik hoop dat pzwfk5 zich nog goed kan verdedigen met het mankeren van zijn def dorpjes en wens hem veel succes in het verdedigen. Maar als hij vv afgeeft zal er geen weerstand zijn, op het lux forum, volgens zolid, volgens andere leavers is pzwfk5 inactief.


en buiten kijf: mass van lux op corupus brengt owk niet veel op he ;-).


Ik wil dus even wijzen dat lux al 100de dorpen in het verlies staat, dat spelers van lux weg gingen vanwegen de druk van vib, het hele tijd moeten deffen, clears afstaan etc. Het is onze verdienste dat ze nergens staan en we duwen ze nog even 10 meter verder de grond in. De onrust in lux is al maanden in de gang, kan je zien op hun forum, dat komt mee met de leavende leden natuurlijk.
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste: Ik heb zonet gecheckt op corpus en het gaat over maximum 70 deffdorpen (tzijn er 60 a 70).

Ten tweede: check mijn groei... Pfzkw wordt al een hele tijd gepland door ons EN door ferdy (check gerust tw-stats) en door doa.
Indien pfzkw in ons bezit was waarom zou ik (en ferdy en doa) dan hebben gewacht en edels hebben gestackt?

Het plaatje dat jullie ophangen klopt van geen meter.

Indien je gelijk hebt, is dit makkelijk te checken he:)

ten eerste, wrm staat die def bij corpus, wijst al degelijk erop dat ViB het niet alleen af kan:D


En ten 2e, je ziet ook leukjes aan de clears en de doelgerichtheid dat het opzet is of niet he:)
 

DeletedUser

Guest
Iemand is ons het account komen aanbieden met een verhaaltje aan, er zijn een 65 tal def dorpjes gestuurd (volgens corpus)naar al volle dorpen 40k/40k die niet onder aanval zijn. Dus snap het nut niet van dit topic.
Als die persoon echt iets wou lappen kon die beter naar continent 1 alle def dorpen sturen en clears of een corp met moraal 30 aanvallen en dan vol stacken. De aanval op pzwfk5 is al 2 maanden gepland, incl de datum.
En een mass bij ons is niet lux style en nu zenden we allemaal blind clears en fakes. Dat neemt tijd. Dus ik hoop dat pzwfk5 zich nog goed kan verdedigen met het mankeren van zijn def dorpjes en wens hem veel succes in het verdedigen. Maar als hij vv afgeeft zal er geen weerstand zijn, op het lux forum, volgens zolid, volgens andere leavers is pzwfk5 inactief.


en buiten kijf: mass van lux op corupus brengt owk niet veel op he ;-).


Ik wil dus even wijzen dat lux al 100de dorpen in het verlies staat, dat spelers van lux weg gingen vanwegen de druk van vib, het hele tijd moeten deffen, clears afstaan etc. Het is onze verdienste dat ze nergens staan en we duwen ze nog even 10 meter verder de grond in. De onrust in lux is al maanden in de gang, kan je zien op hun forum, dat komt mee met de leavende leden natuurlijk.

Volgens mij heb je het verhaaltje niet goed gelezen, maar bon :D.

Nja, Lux, ik wil wel anders in zijn plaats het account beheren hoor :cool:.
 

DeletedUser25273

Guest
Kap is even met insinuaties en beschuldigingen aan het adres van VIB. Dat jullie ons niet mogen, prima, dat jullie ons ten onder willen zien gaan, prima, maar houd op met lasterpraatjes. LUX hoeven wij niet naar de ***** te helpen, daar zijn ze prima zelf toe in staat.
 

DeletedUser

Guest
Moest het waar zijn, zou het inderdaad zwak geweest zijn van ViB. Moest dit geen waar zijn, noem ik het erg zwak van Lux.

Leipos, als je bewijzen genoeg hebt, kan je pas een topic openen & het verhaal opschrijven. Nu kan je dit inderdaad een vals beschuldiging noemen.
 

DeletedUser

Guest
Iemand is ons het account komen aanbieden met een verhaaltje aan, er zijn een 65 tal def dorpjes gestuurd (volgens corpus)naar al volle dorpen 40k/40k die niet onder aanval zijn. Dus snap het nut niet van dit topic.
Als die persoon echt iets wou lappen kon die beter naar continent 1 alle def dorpen sturen en clears of een corp met moraal 30 aanvallen en dan vol stacken. De aanval op pzwfk5 is al 2 maanden gepland, incl de datum.
En een mass bij ons is niet lux style en nu zenden we allemaal blind clears en fakes. Dat neemt tijd. Dus ik hoop dat pzwfk5 zich nog goed kan verdedigen met het mankeren van zijn def dorpjes en wens hem veel succes in het verdedigen. Maar als hij vv afgeeft zal er geen weerstand zijn, op het lux forum, volgens zolid, volgens andere leavers is pzwfk5 inactief.


en buiten kijf: mass van lux op corupus brengt owk niet veel op he ;-).


Ik wil dus even wijzen dat lux al 100de dorpen in het verlies staat, dat spelers van lux weg gingen vanwegen de druk van vib, het hele tijd moeten deffen, clears afstaan etc. Het is onze verdienste dat ze nergens staan en we duwen ze nog even 10 meter verder de grond in. De onrust in lux is al maanden in de gang, kan je zien op hun forum, dat komt mee met de leavende leden natuurlijk.


Pzkfw5 speeld al maanden niet meer, en stond lange tijd onder vv. Vandaar dat we een nieuwe speler hiervoor zochten.
Ik snap dat jullie een massa aanval op hem plannen, zou ik ook doen op zo'n inactief account. Maar dat 1 van julie spelers hiertoe in staat is had ik niet verwacht. Een spion in lux ok, maar dit vind ik echt geen stijl
 

DeletedUser

Guest
Pzkfw5 speeld al maanden niet meer, en stond lange tijd onder vv. Vandaar dat we een nieuwe speler hiervoor zochten.
Ik snap dat jullie een massa aanval op hem plannen, zou ik ook doen op zo'n inactief account. Maar dat 1 van julie spelers hiertoe in staat is had ik niet verwacht. Een spion in lux ok, maar dit vind ik echt geen stijl

De uitvoerder zijn plannen blijven tot op heden onbekend, want als ik het doelbewust zou saboteren zou ik het anders doen dan gestackte dorpen ossen die niet onder aanval zijn.
 

DeletedUser

Guest
Zucht, weer maar is reageren. Hoe ziek is ViB? vind de titel al te ver gaan. Dit is niet vanuit ViB gekomen. Ik kan wel van alles gaan lopen gillen en blaffen en doen. Maar wat Benleonard zegt is de waarheid. Neem dat maar van mij aan. Daarnaast of ViB ziek is? nee, mexicaans griepje is alweer voorbij gevlogen. Snap best dat je gefrustreerd raakt als eerst de helft van je stam weg valt + een co speler op je acc weg valt. Daarna een acc een mass over zich heen krijgt. Maar schuif dat dan niet op ons af. Wees slim en blijf zo veel mogelijk weg van het AF zoals ik. Moddergooien heeft toch geen zin.
 

DeletedUser

Guest
Pzkfw5 speeld al maanden niet meer, en stond lange tijd onder vv. Vandaar dat we een nieuwe speler hiervoor zochten.
Ik snap dat jullie een massa aanval op hem plannen, zou ik ook doen op zo'n inactief account. Maar dat 1 van julie spelers hiertoe in staat is had ik niet verwacht. Een spion in lux ok, maar dit vind ik echt geen stijl

jongens.. ik weet hier niks van.. ik ga gewoon door met ons plan!

succes lux!
 
Bovenaan