Hoe ziek is ViB??

DeletedUser

Guest
Ach, of ze nou daar worden aangepakt, of in lux, op zich boeit de stam niet, wel als het om teamwork gaat, maar lux was al zo dood als een pier. Ik ruik een gouden eeuw.
 

DeletedUser

Guest
Ach, of ze nou daar worden aangepakt, of in lux, op zich boeit de stam niet, wel als het om teamwork gaat, maar lux was al zo dood als een pier. Ik ruik een gouden eeuw.

Ik ruik lambchops:)

En verder jammer dat Lux valt.. Maja maakt het mij wel makkelijker tegen Darth!
 

DeletedUser15937

Guest
Waardig afscheid ook leuk en volwassen geschreven ;) jammer voor vib, dat lux te weinig fundament had om te blijven acteren op het hoogste niveau. Was een leuke tegenstander. Maar goed, wat er in zit komt er bijna altijd uit. Instabiele dorpsgekken zoals bucky zijn dodelijk voor een stam. De vraag was niet toen bucky joinde of de stam zou vallen, maar wanneer de stam ging vallen... Ik vind trouwens de titel van dit topic ook niet meer relevant. "Lux bezweken door de tacohoest" zou beter passen nu....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Waardig afscheid ook leuk en volwassen geschreven ;) jammer voor vib, dat lux te weinig fundament had om te blijven acteren op het hoogste niveau. Was een leuke tegenstander. Maar goed, wat er in zit komt er bijna altijd uit. Instabiele dorpsgekken zoals bucky zijn dodelijk voor een stam. De vraag was niet toen bucky joinde of de stam zou vallen, maar wanneer de stam ging vallen... Ik vind trouwens de titel van dit topic ook niet meer relevant. "Lux bezweken door de tacohoest" zou beter passen nu....

Ik hou eenmaal van dorpjes edelen!
 

DeletedUser16768

Guest
Nog een goede vraag.
Wat gaan de rest-lux doen?

Ik gok dat Bod ook niet alles gaat recruiten (dan krijg je heel veel problemen met stammen als ViB en Divi ;))
Divi zegt dat het ook niet gaat recruiten.
ViB gaat hun groeirichting niet opgeven.

Blijft niet veel over heb ik het gevoel?
 

DeletedUser

Guest
Persoonlijk denk ik dat een paar spelers gaan worden opgeslokt.

Wij gaan ons zowiezo eerst bezighouden met de stipjes die niet bevriend zijn weg te werken uit onze cluster (was al het plan toen lux er nog was), dus niet echt iets nieuws.
 

DeletedUser16768

Guest
Wij gaan gewoon verder met Lux edelen^^.

Maakt ons vrij weinig uit in welke stam de tegenstanders heen gaan. Het scheelt alleen wat def die we wel of niet moeten doden.

Don't stop till you get enough
 

DeletedUser15937

Guest
Wij gaan gewoon verder met Lux edelen^^.

Maakt ons vrij weinig uit in welke stam de tegenstanders heen gaan. Het scheelt alleen wat def die we wel of niet moeten doden.

Don't stop till you get enough

Hups bappos, ga is edelen dan. Laat is zien wat je in het vat hebt zitten ;) Alhoewel het nu niet echt moeilijk gaat worden met al die bb die gaan komen...
 

DeletedUser15937

Guest
Ow ja want al die bb dorpen liggen bij mijn account:rolleyes:

Oeff, altijd maar weer persoonlijk aangevallen voelen. Misschien praatte ik wel in zijn algemeenheid over die bb en niet over beurré. Stel je toch is voor dat mensen wat minder goede feiten over je lezen. Wees gerust, die zijn er genoeg Roy. Net zo goed dat ik ook mijn verbeterpunten heb. Enige verschil is dat ik met deze verbeter punten in het verleden wel kon presteren op elke wereld met een eigen account en jij op het forum en tww na nog nooit zoden aan de Dijk heb gezet en nooit zelf een deftig account heb opgebouwd. Ik hoop voor je dat wat op ferdy niet gelukt is namelijk je kwaliteiten laten zien die je al dan niet zou hebben, je dit op beurré wel gaat lukken. De bal heb je zelf in handen nu. Alleen zal het aan jezelf liggen of je al dan niet scoort. Your THE master of your own future now.... Idd jullie lezen het goed en het zal me aan me laatste konthaar jeuken dat dit niet echt integer is richting vib....
 

DeletedUser16768

Guest
Oeff, altijd maar weer persoonlijk aangevallen voelen. Misschien praatte ik wel in zijn algemeenheid over die bb en niet over beurré. Stel je toch is voor dat mensen wat minder goede feiten over je lezen. Wees gerust, die zijn er genoeg Roy. Net zo goed dat ik ook mijn verbeterpunten heb. Enige verschil is dat ik met deze verbeter punten in het verleden wel kon presteren op elke wereld met een eigen account en jij op het forum en tww na nog nooit zoden aan de Dijk heb gezet en nooit zelf een deftig account heb opgebouwd. Ik hoop voor je dat wat op ferdy niet gelukt is namelijk je kwaliteiten laten zien die je al dan niet zou hebben, je dit op beurré wel gaat lukken. De bal heb je zelf in handen nu. Alleen zal het aan jezelf liggen of je al dan niet scoort. Your THE master of your own future now.... Idd jullie lezen het goed en het zal me aan me laatste konthaar jeuken dat dit niet echt integer is richting vib....

Oh charme, na al die tijd spin ik nog steeds in je gedachtes rond.
I never knew you loved me...

Je citeert mij en zegt dat ik moet me moet bewijzen, alhoewel dat niet moeilijk is met al die bb dorpen. Raar zeg dat ik dacht dat je het over mij had ;)
 

DeletedUser

Guest
Persoonlijk denk ik dat een paar spelers gaan worden opgeslokt.

Wij gaan ons zowiezo eerst bezighouden met de stipjes die niet bevriend zijn weg te werken uit onze cluster (was al het plan toen lux er nog was), dus niet echt iets nieuws.

Hmmm,, ik dacht dat Legion de vuilniswagen was voor de rest van Lux..
Wij zullen alleen nog binden aan spelers die zich in 'The Past' hebben bewezen dat ze actief, ervaren en genoeg op het forum zijn.
 

DeletedUser32994

Guest
Respect mc beirre:) mooi afscheid. Ik was misschien je doelwit en je had misschien haat aan mij. Maar met jou was het tenminste niet saai:)
Alhoewel ik je afentoe een irritant ventje vond, vond ik je toch een waardige speler. Je hebt je tenminste bewezen tegenover mij en andere. Hoop je nog is tegen tekomen.

succes in rl!

Bij deze zeg ik er was geen haat aan jou. Dit spelletje speel je nou eenmaal met oorlogen. Had iemand anders daar gelegen hadden wij die gene ook geprobeert te pakken. Het lag niet aan jou;)
 
Bovenaan