Hoe W45 transformeerde van een mislukking in een succes.

Reactiescore
735
Is gewoon hetzelfde niveau als jullie, dus bedankt om dat even te bevestigen. :D Enkel om de wereld niet te eindigen zou ik ook gewoon een NAP aangeboden hebben, niet omdat jullie zo zuiver waren omtrent SH. Ik zou ook een NAP aanbieden als ik zo n dikke phalanx had gecreerd in de plaats. (daarnaast heb je die 20m nu al 50 keer hier gemeld, het wordt nu echt afgezaagd, zeker omdat het nergens om gaat). Misschien kan je even gaan denken over de verschillende vormen psychologie, zijn we even verlost. :p

Zegt de man die sinds de bans niet verder komt dan, nee maar jullie dan met SH :')
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
 

DeletedUser

Guest
Zegt de man die sinds de bans niet verder komt dan, nee maar jullie dan met SH :')
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.

Ja sorry Fabian, maar dat heeft ook wel voor die harde mentaliteit binnen MILF gezorgd. Ik heb me even gefocust op mijn examens, dus heb me niet echt met de situatie bezig gehouden. Maar vind het wel jammer, kon vanaf nu echt terug actief spelen op Friggin zoals de eerste maanden maarja... Dan maar al teampje voor W50 samenstellen. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.528
Ik heb niks gelezen, alleen de titel al hahaha. Een succes? I lolled
 

DeletedUser61134

Guest
Ik vond het erg lekker hoor hoe ze op hun knieën gingen.
Erg plezant..

Oh wacht ging dit over de massadelete?
My bad
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.528
Ik denk dat jij eerder de persoon bent die op je knieën gaat :rolleyes:

(Mag dit support?)
 

DeletedUser74267

Guest
Dan krijg je zo'n voorzet, en dan zegt 'ie dat. Teleurstellend. :(
 

DeletedUser77280

Guest
Ah ze winnen een wereld niet en het is geen succes.

Leuke barbaartjes allemaal btw!

Wat een baasjes bij MILF!
 

DeletedUser42600

Guest
Wij kunnen er niets aan doen dat de leden van hora en yolo zagen dat ze compleet kansloos waren en daarom maar op delete gaan, ondertussen zeggen dat het komt door een of andere stab ( die door hun is veroorzaakt:p) zodat ze niet al te sneu overkomen bij de rest van de tw mensen :)
 
Bovenaan