Hoe W45 transformeerde van een mislukking in een succes.

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Zeg ik dat dan? Nee, wat praat je poep. Ik zeg alleen dat er spelers zijn die tegen bb dorpen liggen. Groetjes
 

DeletedUser61134

Guest
Tja gelukkig hebben die barbaren meer strijdkracht dan sommige spelers :cool:
 

DeletedUser42600

Guest
Zeg ik dat dan? Nee, wat praat je poep. Ik zeg alleen dat er spelers zijn die tegen bb dorpen liggen. Groetjes

Zo meneer is weer lekker chagrijnig ;)

Elke speler ligt nog wel tegen een ander aan of op een korte afstand maar goed he zal wel aan mij liggen ben niet zo slim volgens jou
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Ik zei net nog dat je fcking slim was, weet niet waar je dat vandaan haalt dan...
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Ik kan je mn rekening nummer wel geven als je wilt, kan je geld overmaken. Word ik wel blij van

Tja gelukkig hebben die barbaren meer strijdkracht dan sommige spelers :cool:

Helaas voor jou is dit technisch gezien niet mogelijk :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Vraag oud Nah. leden (Daniel van CH weet er missch nog van) eens hoe ene erikd47 zijn dorpen verdedigde ;)

Haha die zag ik laatst op een andere wereld toen ik voor PP bezig was :p
Erik probeerde mij te vertellen dat de verloren dorpen absoluut 100% Nah's schuld was want als er stacks van 2 a 3 dorpen in zijn front stond had hij de edeltreinen wel geblockt. Waar zijn eigen troepen destijds mee bezig waren wou hij niet vertellen
 

DeletedUser61134

Guest
Haha die zag ik laatst op een andere wereld toen ik voor PP bezig was :p
Erik probeerde mij te vertellen dat de verloren dorpen absoluut 100% Nah's schuld was want als er stacks van 2 a 3 dorpen in zijn front stond had hij de edeltreinen wel geblockt. Waar zijn eigen troepen destijds mee bezig waren wou hij niet vertellen

Tja zijn eigen troepen waren in 3 dorpen aanwezig die stacks aan het maken om3 maal 4x 25 katas te blocken
Onze edels waren al die stacks al aan het uitdunnen :p

Heb nog nooit zo makkelijk 35 dorpen geedelt, en die zat nog te deffen ook xD

Waren 2x 1000 bijl kwijt toen we zijn clear backtimeden.
Goedkoper dan de barbaren dus :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76902

Guest
Zegt de persoon die drie keer na elkaar 'I lolled' reageert, hilarisch dit. :D Niet dat ik meer verwacht, jullie kunnen moeilijk gaan toegeven dat jullie een stelletje weglopers zijn eeh.

Daarom dat jullie massaal moeten profiteren als er een achterlijke banwave is? :D
Veel succes nog met barbaartjes edelen nog zo'n 4810 dorpjes <3

Tja gelukkig hebben die barbaren meer strijdkracht dan sommige spelers :cool:

Indd, ik zou ook liever dorpen van OW spelers die tegen me lagen edelen dan barbaren, lekker internen

Net of er nog maar 1 andere speler is buiten milf om :confused:
Die noobjes in het noorden zijn met veel en die houden van barbaren dorpjes :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77130

Guest
Daarom dat jullie massaal moeten profiteren als er een achterlijke banwave is? :D
Veel succes nog met barbaartjes edelen nog zo'n 4810 dorpjes <3

Go home and leave this place. Rhyperior hield zich rustig tijdens de Shithappens.. bann, toch? Die edelde *kuch* slechts tientallen dorpen. We hebben in Error en MILF maandenlang voor Sinterklaas gespeeld. Die ene keer dat we van een aktie profijt maken, om de score gelijk te trekken, zet de halve wereld zichzelf op delete. Ik snap uberhaupt niet wat jij nog te zoeken hebt op dit forum na al jouw handel en wandel geklooi achter de schermen tieb het er om ging? Ga wat nuttigs doen en verveel ons niet met jouw nutteloze posts, want ook JIJ bent medeschuldig aan wat er plaatsvond.

We willen fair and square deze wereld winnen en hebben klap na klap geabsorbeerd en moesten steeds de rekening betalen. Nu werd de rekening bij Yolo en Hora gelegd... take it like equilibrium.
 

DeletedUser76902

Guest
Go home and leave this place. Rhyperior hield zich rustig tijdens de Shithappens.. bann, toch? Die edelde *kuch* slechts tientallen dorpen. We hebben in Error en MILF maandenlang voor Sinterklaas gespeeld. Die ene keer dat we van een aktie profijt maken, om de score gelijk te trekken, zet de halve wereld zichzelf op delete. Ik snap uberhaupt niet wat jij nog te zoeken hebt op dit forum na al jouw handel en wandel geklooi achter de schermen tieb het er om ging? Ga wat nuttigs doen en verveel ons niet met jouw nutteloze posts, want ook JIJ bent medeschuldig aan wat er plaatsvond.

We willen fair and square deze wereld winnen en hebben klap na klap geabsorbeerd en moesten steeds de rekening betalen. Nu werd de rekening bij Yolo en Hora gelegd... take it like equilibrium.

Dit was mijn "handel en wandel" toen het erom ging :http://nl.twstats.com/nl45/index.php?page=player&mode=conquers&type=gain&id=487827993 & https://gyazo.com/71b43cf12cd460a2bd3c391c45ac8b7c

Enja die "ene keer profijt" was 500 dorpen en 5 gebroken accounts met gigantische CF gaten.
Is wat anders dan 45 dorpen voor hora & geen jumper in het hora gebied (rhyperior hoort niet bij hora, geen idee waar hij bij hoorde eigenlijk :p hij pmde me af en toe om te zeggen dat ik lekker bezig was op OW).
De log in fouten zijn onze fouten niet, als je niet eens even een supportje indient dat je verkeerd gelogd bent dan kan je de ander niet de fout geven.
Welke andere klappen hebben jullie gehad? De slechte spelers in het oosten? Wat verwacht je als je de halve wereld rekruut...

"Fair and square" Waarom deed je dan geen eerlijke oorlog wat er kon komen na de bs bans :x
 

DeletedUser27722

Guest
Blabla en ween ween, nobody cares.

Had Hora een beetje verstand, dan waren die verliezen zo opgehaald, stonden daar amper def dorpen en die van ex-ow zijn echt soms wel inactief, niet alleen, maar er zitten er tussen. Een reckless via VV ging niemand verdedigen, dus al die lege dorpen gratis terug, een WiC gingen we ook niet verdedigen en nog anderen, er stond zo veel leeg, gewoon ff scouten en je zag het gelijk.

Die schade was snel opgelost en dat niveau is daar nu niet om U tegen te zeggen om dat niet meer in te halen?
En dan kan je het argument aanbrengen van troepen verloren, inderdaad, dat zal het enige probleem zijn, maar zijn nog anderen die wel nog genoeg troepen hadden en de edels waren daar zo goed als opgebruikt, dus je had wel nog tijd.
Verder zijn er ook een heleboel dorpen verloren aan TB ofzoiets een of andere rim stam die hora al heeft weggewerkt en hebben die zeker geen def of steun om al die dorpen te behouden?

Maar goed, de makkelijke weg gekozen, zoals die van OW dat ook wilden doen, can't blame you, maar het was nog 'perfect mogelijk' zoals Aldo ten tijde van SH ook zo mooi verwoord had. Maar goed, zoals ik al zei, je doet maar wat je wil, bedankt voor de wereldwinst. :)

@Saiyan, voor je weer Aldo gaat quoten, een reden als dat het examens is en dat de zomer er aankomt geldt voor iedereen, niet enkel voor arme Hora-spelers, tenzij jullie al zo wereldvreemd zijn om een eigen tijdzonde en klimaat te hebben, perfect mogelijk eigenlijk. ;)
 

DeletedUser77280

Guest
Nee joh, ik heb er vrede mee :)

Maar zo'n wereldwinst als w27 zet je toch niet in je handtekening :confused:?

Blijkbaar wel.
Winst = winst heh pikkie, wereld uitspelen is al een prestatie, aangezien ik vanaf moment 1 tot het laatste moment daar was:rolleyes:
 
Reactiescore
3.457
Blabla en ween ween, nobody cares.

Had Hora een beetje verstand, dan waren die verliezen zo opgehaald, stonden daar amper def dorpen en die van ex-ow zijn echt soms wel inactief, niet alleen, maar er zitten er tussen. Een reckless via VV ging niemand verdedigen, dus al die lege dorpen gratis terug, een WiC gingen we ook niet verdedigen en nog anderen, er stond zo veel leeg, gewoon ff scouten en je zag het gelijk.

Die schade was snel opgelost en dat niveau is daar nu niet om U tegen te zeggen om dat niet meer in te halen?
En dan kan je het argument aanbrengen van troepen verloren, inderdaad, dat zal het enige probleem zijn, maar zijn nog anderen die wel nog genoeg troepen hadden en de edels waren daar zo goed als opgebruikt, dus je had wel nog tijd.
Verder zijn er ook een heleboel dorpen verloren aan TB ofzoiets een of andere rim stam die hora al heeft weggewerkt en hebben die zeker geen def of steun om al die dorpen te behouden?

Maar goed, de makkelijke weg gekozen, zoals die van OW dat ook wilden doen, can't blame you, maar het was nog 'perfect mogelijk' zoals Aldo ten tijde van SH ook zo mooi verwoord had. Maar goed, zoals ik al zei, je doet maar wat je wil, bedankt voor de wereldwinst. :)

@Saiyan, voor je weer Aldo gaat quoten, een reden als dat het examens is en dat de zomer er aankomt geldt voor iedereen, niet enkel voor arme Hora-spelers, tenzij jullie al zo wereldvreemd zijn om een eigen tijdzonde en klimaat te hebben, perfect mogelijk eigenlijk. ;)



Een Reckless die aangaf niet te gaan verdedigen ? Lol, intern account die wij niet aan mochten vallen door de nap ^^


Inderdaad Blablabla Axel!
 
Bovenaan