Hoe W45 transformeerde van een mislukking in een succes.

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wij kunnen er niets aan doen dat de leden van hora en yolo zagen dat ze compleet kansloos waren en daarom maar op delete gaan, ondertussen zeggen dat het komt door een of andere stab ( die door hun is veroorzaakt:p) zodat ze niet al te sneu overkomen bij de rest van de tw mensen :)

Waarop baseer jij dat we compleet kansloos waren?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Wij kunnen er niets aan doen dat de leden van hora en yolo zagen dat ze compleet kansloos waren en daarom maar op delete gaan, ondertussen zeggen dat het komt door een of andere stab ( die door hun is veroorzaakt:p) zodat ze niet al te sneu overkomen bij de rest van de tw mensen :)

I lolled :p
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

DeletedUser5114

Guest
Wij kunnen er niets aan doen dat de leden van hora en yolo zagen dat ze compleet kansloos waren en daarom maar op delete gaan, ondertussen zeggen dat het komt door een of andere stab ( die door hun is veroorzaakt:p) zodat ze niet al te sneu overkomen bij de rest van de tw mensen :)

Troll or stupid?
Ik kan haast niet geloven dat je zo dom bent dus het moet wel troll zijn, zo niet leg mij eens uit hoe hora er slecht voor stond voor de banwave.

Zit toch een kern van waarheid in.

Welke kern van waarheid? heb je een plank voor je hoofd of mis ik iets?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Is ook niet heel raar aangezien er nog maar een paar accounts zijn of niet? Zelfs nu kan je nog geen fatsoenlijke reactie bedenken. Manmanman

Zegt de persoon die drie keer na elkaar 'I lolled' reageert, hilarisch dit. :D Niet dat ik meer verwacht, jullie kunnen moeilijk gaan toegeven dat jullie een stelletje weglopers zijn eeh.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Zegt de persoon die drie keer na elkaar 'I lolled' reageert, hilarisch dit. :D Niet dat ik meer verwacht, jullie kunnen moeilijk gaan toegeven dat jullie een stelletje weglopers zijn eeh.

Ik ga toch gewoon mee in wat je zei, dat wij niets anders doen dan lachen. Aangezien we niets anders meer kunnen doen? Aldo zijn post geeft al meer dan genoeg uitleg over de situatie dus daar ga ik mij niet verder over uiten. Wat wil je nu precies bereiken met je vorige post? Herhalen wat ik zei?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Milf krijgt nog een enorme klote tijd op deze wereld, 20% aan bb dorepn edelen. Ik wens ze veel plezier.
 
Reactiescore
3.457
Wij kunnen er niets aan doen dat de leden van hora en yolo zagen dat ze compleet kansloos waren en daarom maar op delete gaan, ondertussen zeggen dat het komt door een of andere stab ( die door hun is veroorzaakt:p) zodat ze niet al te sneu overkomen bij de rest van de tw mensen :)

Inderdaad helemaal waar,kijk de stats maar ff na vlak voordat de bans kwamen.
We waren zo ontzettend bang(bibber)

Wel beste knul,ik wens je heel veel succes met het edelen van de bb dorpen,zal vast erg spannend voor je zijn:D
Vergeet ook niet af en toe een rapportje te plaatsen?

Gefeliciteerd met jullie overwinning,he-le-maal verdiend!
 

DeletedUser42600

Guest
Hoezo bb edelen gewoon de rest van de speler weg edelen gaat dat percentage toch een stuk sneller omhoog
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Hoezo bb edelen gewoon de rest van de speler weg edelen gaat dat percentage toch een stuk sneller omhoog

Geloof me, je edelt liever die bb's dan mijn dorpen. Daar zorg ik wel voor rofl.
 
Bovenaan