Hoe W45 transformeerde van een mislukking in een succes.

DeletedUser76902

Guest
Hahahah wat een grap die Lgw.
Had ie beter bij spotprenten kunnen posten.

Ik vind hem geniaal, zoveel tekst, zo opgeblazen en toch is het niets voorstellend.
Ja, hij heeft 1x veel moeten deffen, maar dit roept zeer veel vragen op, zeker over de kwaliteit van de stam.
Hun massa op Devo, Dei was inactief en devo had teveel fronten en te weinig def voor een volledige stammassa nja dan is niet zo moeilijk om succes mee te boeken (sorry, je voelde je hier heel fier om, ik ben wel nog trost op je LGW).
ODD training, van een paar leden, nja met een niet zo'n groot aanrakingsgebied + O.W. stacks ook niets aan.
Season breken, na de banwave hadden we een zeer laag moraal, we hadden een kut cluster met niets safe, Arr, ow & memo die samen een massa deden & error die bijna kon aanvallen eens nap periode eindigde, dus elk account stond er alleen voor met eigen def, wat er nog over was. Het breken en het op de rug leggen van CT heeft belachelijk lang geduurd. Ze hadden zeer weinig def (veel dood gegaan bij ascend) en amper off en toch konden zenog enkele weken volhouden met niet zo denderend veel dorpenverlies, dus zeer zwakke massa.

Ook verzwijg je mooi hoe andere stammen zoals K. & life & yolo waren die devo het moeilijk maakte, je zegt mooi "enkel error".
Wel jammer dat je niets zegt over het aanvallen & CF'n van 4 front accounts die een 7 dagen aanvalbare ban hadden wat leide tot jullie "overwinning" omdat jullie ervoor kozen om laf te winnen ipv te strijden, iets wat deze wereld amper gekend heeft.

En waarom geen bedank woordje aan alle stammen die meehielpen tot het creëren van MILF zal ze even opsommen voor je: Arr. O.W. O.W2 Devo devomb error error1 DR Insa (een deel van K. wat devo internde en wat zo goed als gratis dorpen waren voor buitenstaanders)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest
Had ie beter bij spotprenten kunnen posten.

Ik vind hem geniaal, zoveel tekst, zo opgeblazen en toch is het niets voorstellend.
Ja, hij heeft 1x veel moeten deffen, maar dit roept zeer veel vragen op, zeker over de kwaliteit van de stam.
Hun massa op Devo, Dei was inactief en devo had teveel fronten en te weinig def voor een volledige stammassa nja dan is niet zo moeilijk om succes mee te boeken (sorry, je voelde je hier heel fier om, ik ben wel nog trost op je LGW).
ODD training, van een paar leden, nja met een niet zo'n groot aanrakingsgebied + O.W. stacks ook niets aan.
Season breken, na de banwave hadden we een zeer laag moraal, we hadden een kut cluster met niets safe, Arr, ow & memo die samen een massa deden & error die bijna kon aanvallen eens nap periode eindigde, dus elk account stond er alleen voor met eigen def, wat er nog over was. Het breken en het op de rug leggen van CT heeft belachelijk lang geduurd. Ze hadden zeer weinig def (veel dood gegaan bij ascend) en amper off en toch konden zenog enkele weken volhouden met niet zo denderend veel dorpenverlies, dus zeer zwakke massa.

Ook verzwijg je mooi hoe andere stammen zoals K. & life & yolo waren die devo het moeilijk maakte, je zegt mooi "enkel error".
Wel jammer dat je niets zegt over het aanvallen & CF'n van 4 front accounts die een 7 dagen aanvalbare ban hadden wat leide tot jullie "overwinning" omdat jullie ervoor kozen om laf te winnen ipv te strijden, iets wat deze wereld amper gekend heeft.

En waarom geen bedank woordje aan alle stammen die meehielpen tot het creëren van MILF zal ze even opsommen voor je: Arr. O.W. O.W2 Devo devomb error error1 DR Insa (een deel van K. wat devo internde en wat zo goed als gratis dorpen waren voor buitenstaanders)

Beetje tegenstrijdig, eerst zeg je dat we tegenstand hadden van K en dan is het plots een beetje verderop een intern van ons? Dus wat is het nu, gaf K weerstand net zoals yolo, error etc of was het een intern? Kan niet beide zijn lijkt me?

En please, hoe hebben devo mb en error2 en O2W ooit bijgedragen tot een overwinning?
Zijn moraalbreker stammen, zoals ook Hora en Yolo die hebben? Milf = Error (+Dr) + OW (+arr) + Devo.
Insa telde 2 leden, als dat al een reden is om een stam samen te tellen? Uit hoeveel stammen bestaat Memo/Hora niet dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
205
Had ie beter bij spotprenten kunnen posten.

Ik vind hem geniaal, zoveel tekst, zo opgeblazen en toch is het niets voorstellend.
Ja, hij heeft 1x veel moeten deffen, maar dit roept zeer veel vragen op, zeker over de kwaliteit van de stam.
Hun massa op Devo, Dei was inactief en devo had teveel fronten en te weinig def voor een volledige stammassa nja dan is niet zo moeilijk om succes mee te boeken (sorry, je voelde je hier heel fier om, ik ben wel nog trost op je LGW).
ODD training, van een paar leden, nja met een niet zo'n groot aanrakingsgebied + O.W. stacks ook niets aan.
Season breken, na de banwave hadden we een zeer laag moraal, we hadden een kut cluster met niets safe, Arr, ow & memo die samen een massa deden & error die bijna kon aanvallen eens nap periode eindigde, dus elk account stond er alleen voor met eigen def, wat er nog over was. Het breken en het op de rug leggen van CT heeft belachelijk lang geduurd. Ze hadden zeer weinig def (veel dood gegaan bij ascend) en amper off en toch konden zenog enkele weken volhouden met niet zo denderend veel dorpenverlies, dus zeer zwakke massa.

Ook verzwijg je mooi hoe andere stammen zoals K. & life & yolo waren die devo het moeilijk maakte, je zegt mooi "enkel error".
Wel jammer dat je niets zegt over het aanvallen & CF'n van 4 front accounts die een 7 dagen aanvalbare ban hadden wat leide tot jullie "overwinning" omdat jullie ervoor kozen om laf te winnen ipv te strijden, iets wat deze wereld amper gekend heeft.

En waarom geen bedank woordje aan alle stammen die meehielpen tot het creëren van MILF zal ze even opsommen voor je: Arr. O.W. O.W2 Devo devomb error error1 DR Insa (een deel van K. wat devo internde en wat zo goed als gratis dorpen waren voor buitenstaanders)

Kun jij eens gaan fietsen. Wij moeten respect tonen voor Aldo's post en dat doen we dan ook netjes. En jij mag dan wel die van LGW afzeiken. Lijkt wel een herhaling van de situatie: Wij mogen misbruik maken van gevalletje SH en jullie mogen dat niet van onze eigen domme fout (gevalletje illegale scripts gebruiken).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest

Kun jij eens gaan fietsen. Wij moeten respect tonen voor Aldo's post en dat doen we dan ook netjes. En jij mag dan wel die van LGW afzeiken. Lijkt wel een herhaling van de situatie: Wij mogen misbruik maken van gevalletje SH en jullie mogen dat niet van onze eigen domme fout (gevalletje illegale scripts gebruiken).

Je durft nu toch niet beweren dat ze hypocriet zijn? Ik bedoel.. dat ... kan toch niet??? :eek::confused:
 

DeletedUser76902

Guest

Kun jij eens gaan fietsen. Wij moeten respect tonen voor Aldo's post en dat doen we dan ook netjes. En jij mag dan wel die van LGW afzeiken. Lijkt wel een herhaling van de situatie: Wij mogen misbruik maken van gevalletje SH en jullie mogen dat niet van onze eigen domme fout (gevalletje illegale scripts gebruiken).

Waar vroeg LGW om niet in discussie op deze post? Geen idee, wel weet ik dat Aldo dit vroeg.
Ook legde Aldo zijn gevoelens in de post, LGW probeert hier gewoon wat imago op te bouwen.
Geef nu zelf ook toe, deze post is te lachwekkend, hoe hij Error (& zichzelf) probeert in de kijker te zetten omdat ze er negatief in uitkwamen dat ze de wereld "verpest" hebben ipv te strijden.
Dit is dus vrij verschillend. Net zoals het "gevalletje" van 1 account & 7 accounts buiten strijd en de impact die er uiteindelijk op had. En bij dit "gevalletje" hebben wij er wel veel meer aan gedaan om het te herstellen dan jullie, indien je dat nog niet door hebt, lees Aldo zijn post & die van Danny eens terug.
 

DeletedUser27722

Guest
Waar vroeg LGW om niet in discussie op deze post? Geen idee, wel weet ik dat Aldo dit vroeg.
Ook legde Aldo zijn gevoelens in de post, LGW probeert hier gewoon wat imago op te bouwen.
Geef nu zelf ook toe, deze post is te lachwekkend, hoe hij Error (& zichzelf) probeert in de kijker te zetten omdat ze er negatief in uitkwamen dat ze de wereld "verpest" hebben ipv te strijden.
Dit is dus vrij verschillend. Net zoals het "gevalletje" van 1 account & 7 accounts buiten strijd en de impact die er uiteindelijk op had. En bij dit "gevalletje" hebben wij er wel veel meer aan gedaan om het te herstellen dan jullie, indien je dat nog niet door hebt, lees Aldo zijn post & die van Danny eens terug.

Blabla, als de ene zijn subjectieve visie op de wereld mag geven, dan mag de andere dat ook.
Recht op wederwoord dient hier te spelen, ook en vooral omdat TW het al subjectief de wereld liet rondgaan.
Als zelfs Melvin zo'n post mag maken die totaal niet relevant is over wat hij al dan niet betekent heeft, dan mag MILF het dan al zeker doen.

En als merendeel niet of amper reageert uit respect, dan moet je dat ook maar eens gaan doen, niet?
Aldo zijn post is even subjectief en er staan ook onwaarheden in, ieder zijn visie op de zaak.
Aldo had het gewoon meteen kunnen doen, ruimte laten voor wederwoord, zodat het niet nodig was om daar een extra topic voor te openen en de wereld al kan delen in de subjectieve visie vanuit 1 enkel oogpunt.
 
Reactiescore
205
Waar vroeg LGW om niet in discussie op deze post? Geen idee, wel weet ik dat Aldo dit vroeg.
Ook legde Aldo zijn gevoelens in de post, LGW probeert hier gewoon wat imago op te bouwen.
Geef nu zelf ook toe, deze post is te lachwekkend, hoe hij Error (& zichzelf) probeert in de kijker te zetten omdat ze er negatief in uitkwamen dat ze de wereld "verpest" hebben ipv te strijden.
Dit is dus vrij verschillend. Net zoals het "gevalletje" van 1 account & 7 accounts buiten strijd en de impact die er uiteindelijk op had. En bij dit "gevalletje" hebben wij er wel veel meer aan gedaan om het te herstellen dan jullie, indien je dat nog niet door hebt, lees Aldo zijn post & die van Danny eens terug.

Ochja, moet natuurlijk gevraagd worden. Ik heb zijn vraag niet eens gelezen en toch wist ik het respect op te brengen. Onee, gevoelens. Voor zover je die kan hebben bij een spelletje, kunnen me die gevoelens weinig schelen. Als je ziet wat wij intern aan spelers verloren zijn na dat SH geval is dat goed te vergelijken met die 7 accounts van jullie. Wij hebben geen moeite gedaan, dat klopt. Maar dat gebrek aan moeite kwam nog aardig overeen met de daadwerkelijke moeite die jullie erin gestoken hebben. Echter deden wij niet alsof en jullie wel. Goed dat jullie er nog zelf in geloven.
 

DeletedUser76902

Guest
Zelf heb ik Melvin zijn post nog niet gezien of wist ik iets af van zijn bestaan.

Ochja, moet natuurlijk gevraagd worden. Ik heb zijn vraag niet eens gelezen en toch wist ik het respect op te brengen. Onee, gevoelens. Voor zover je die kan hebben bij een spelletje, kunnen me die gevoelens weinig schelen. Als je ziet wat wij intern aan spelers verloren zijn na dat SH geval is dat goed te vergelijken met die 7 accounts van jullie. Wij hebben geen moeite gedaan, dat klopt. Maar dat gebrek aan moeite kwam nog aardig overeen met de daadwerkelijke moeite die jullie erin gestoken hebben. Echter deden wij niet alsof en jullie wel. Goed dat jullie er nog zelf in geloven.

https://gyazo.com/71b43cf12cd460a2bd3c391c45ac8b7c
Zelf heb ik afspraken afgesloten met OW om een eerlijke strijd te voeren en het wegwerken van clusterfucks om een soft reset te creëren voor de echte strijd. Niet iedereen is zoals jou die pro cluster fucks is.
Het SH verhaal was de druppel die de emmer liet overlopen bij sommige, er was al heel veel aan de gang hiervoor dus de motivatie was er al niet, dat is onze fout niet.
Danny heeft ervoor gezorgd dat meerdere personen zijn gebleven in jullie stam en accounts van delete gehaald.
Aldo er ook voor gezorgd dat er niet zoveel dorpen naar hora zijn gegaan, met als voorwaarde voor geen jumper in het 'SH hora gebied'.
Ook is er een nap aangeboden aan saté, dat account konden we namelijk makkelijk breken op die moment maar dit zijn waarden en normen & hoe graag je "profiteren" om een wereld te winnen.

Dusja, jullie deden NIETS moeite, maar wij hebben wel moeite gedaan, anders waren de rollen omgedraaid en was jullie stam op delete.
 

DeletedUser49913

Guest
Komt erop neer, zonder -DR- had MILF nooit gewonnen :D
Dan hadden we error (en OW) gewoon keihard weggespeeld :p
 

DeletedUser61651

Guest
.
In O.w. kreeg ik te maken met het oude Season (CuteTeddybear, Avaranto, Aluminium Tough, Rhyperior) en hun kwaliteiten. CuteTeddybear was daarbij de meeste maffe tegenspeler. Iedere dag stuurde hij full time kata’s op onze dorpen. Toen hij éénmaal begon te kraken was het feest voor hem snel over. Hij probeerde zich nog in te graven, maar kwam te laat. We hebben dagenlang moeten wachten voor onze clears volgelopen waren en in de tussentijd moesten we non stop kata’s incasseren. Door het overzicht te behouden, koel te blijven onder lastige omstandigheden en effectief om te gaan met onze legers heeft ons toen respect gegeven voor onze aanpak, voor mijn toenmalige co’s en door onze medeleden van O.w.. Praktisch nul dorpen verloren, 3x verdediger van de dag en 2x aanvaller van de dag gepakt destijds binnen 1,5 week tijd.


Ah, Ik word vernoemd!
Maffe tegenspeler:eek:? , De dag dat jullie massa op Season begon kreeg ik van denk ik 6 man totaal aanvallen vanuit jullie kant wat erg vervelend was was natuurlijk dat ook mijn account ff onder VV stond op de dag van aankomdt want mijn medespeler had helaas een week vakantie naar de ardenne & Mijn stage periode begon (Goed getimed thoo) Helaas ook wij hadden op een gegeven moment dus dat onze VV banned was en 25/50 % troepen niet gedodged werd, enkele dorpen gepakt werden enz.
De resterende 2 weken kreeg ik vanaf jullie kant een elke dag fakes met te veel katas erin en begonnen jullie alles neer te halen wat kon :( Vanaf dat moment begon dat vanaf onze kant ook enkel en alleen om terug te kloten, edels kregen jullie niet simpel weg omdat we daarvoor niet genoeg hadden en ze gebruikt werden voor recaps maar daarvoor hebben wij nooit katas gebruikt of enkel op muur . Dat je daar uit nog VVD uit hebt kunnen halen haha nooit in de gaten gehad ^^

Na die 2 weken was onze def ook op, de zin was weg want waarvoor waren wij aan het deffen? season was dood vanaf dat de bans vielen en wij konden toch niks verder. Het is dat mijn co jullie geen dorpen wou gunnen en ik daar door 2 weken toch best veel slaap heb opgeofferd.

Voor dit alles was het ook dat wij O.W. samen met ERROR (Dachten wij) konden pakken en had alle front spelers met O.W. benadert om een massa te doen, iedereen stemde in, massa werd geplanned en uiteindelijk deed niemand van hen mee en denk ik nogsteeds dat er al een samenwerking was tussen ERROR en O.W. voor dat wij ze hadden benadert

Maar hoe dan ook, goed gedaan en leuke strijd al was ik benieuwd hoe dit ging na de hele banwave en al dat andere wat destijds meespeelde

Love <3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5148

Guest
TL;DR
Allemaal zoveel moeite om deze naabs op deze wereld pro te doen lijken.
Oh god.
 

DeletedUser76902

Guest
Helaas ook wij hadden op een gegeven moment dus dat onze VV banned was en 25/50 % troepen niet gedodged werd, enkele dorpen gepakt werden enz.

Ohja Ascend (een van de gebande accounts) had jouw vv hierdoor was veel off & def verneukt aangezien hij niet kon loggen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Zullen we dan de post van aldo ook ff gaan afzeiken omdat die te lang is of omdat meer dan de helft Bullshit is ?

Neh, probleem is dat Ghost Whisperer een beetje to much alles de verdienste van Error noemt.
 
Reactiescore
222
Net zoals jij nog niks gedaan hebt. Werkelijk niks. Beetje internen en gratis dorpen regelen ^^
Dus jij zal wel de laatste zijn die zijn bek moet open trekken kusjes xx
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Net zoals jij nog niks gedaan hebt. Werkelijk niks. Beetje internen en gratis dorpen regelen ^^
Dus jij zal wel de laatste zijn die zijn bek moet open trekken kusjes xx

Ik noem W45 dan ook geen succes en hij wel? Kortom je beschrijft nu zelf waarom zijn stukken shit zijn?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Hij wint de wereld xD
Net zo makkelijk als dat jij het gehad hebt, maar toch xD

Ja maar dat kan je toch geen succes noemen man, beetje mensen recruiteren en stacks neer zetten. Kaartje erbij plakken om interessant te zijn en het is een succes.
 

DeletedUser76902

Guest
Ja maar dat kan je toch geen succes noemen man, beetje mensen recruiteren en stacks neer zetten. Kaartje erbij plakken om interessant te zijn en het is een succes.

Ja, daarom dat ik er ook op in ging, na het lezen van de titel en de intro vond ik het vrij spottend zeker hoe hij er iets spectaculairs ervan maakte.

Maar je hebt gelijk RS, dat geeft me het recht nog niet om er op in te gaan. Mijn excuses.
 

DeletedUser72524

Guest
Milf heeft deze wereld nog niet gewonnen!

Horsefighters!
 
Bovenaan