Hoe W45 transformeerde van een mislukking in een succes.

DeletedUser

Guest
Menen jullie dit serieus? Er worden twee topics gemaakt der verduidelijking van een wereld waar niet eens tribalWARS werd gespeeld. Begrijp me niet verkeerd, er waren wel degelijk tribals, maar een oorlog is er nooit geweest. Alleen opgevers en zij zonder respect.

Deze wereld verdiende al niet eens 1 afsluitend topic, laat staan 2. Van begin af aan wordt deze wereld al geplaagd door twee aspecten. Dit waren de aspecten:
- Banwaves
- Vluchtgedrag

Nou hoef ik Banwaves niet uit te leggen, season werd er mee getreiterd, de voorloper van yolo en nu Hora. Maar de grootste kwaal is vluchtgedrag en ik heb het niet over het massaal delete zetten van Hora, ik vind dit een begrijpelijke keuze.

Nee waar ik het over heb is dat er al vanaf beginsafaan keer op keer de diplomatische oplossing wordt gezocht in plaats van de strijdende, het oorlogsdeel van het spel.

Laat ik voorop stellen, want ik weet dat ik dit argument ga krijgen. (Bijna) Iedere wereldwinnende stam fuseert 1 of meerdere keren in hun bestaan, maar in tegenstelling tot alle stammen in deze wereld wordt er wel gevochten.

Kijk naar een Hora, opgericht om 3 leden te boycotten omdat ze te grote verlies leden. In plaats van hen te helpen, zochten ze voor een makkelijke uitweg. Vervolgens recruiten ze van meerdere stammen in hun omgeving de grootste speler en andere accies die nog belangrijk kunnen zijn bieden ze een plek op een accie met als deal dat ze geinternd kunnen worden. Dit is gedaan bij tankies, quiem, f.u., Roths en nog een stam. In iedere situatie was Hora groter, maar konden ze er niet doorheenprikken of hadden ze geen zin. Wat ik benoem de zielige oplossing. Ze hebben oorlog met Milf gehad, maar een echte oorlog was nog niet uitgebroken.

Dan Milf, die bestaat uit een verzameling van meerdere stammen. Ow, arr., Devo en error (later veranderd in Milf). Arr. Is simpelweg een noob stam, het was voor hen meer overleven dus dat ze snel naar ow ging en de helft achterlieten voor intern was duidelijk. Maar door hun rim ligging nooit echt een strijd gehad. Dan ow die wel season goed heeft aangepakt en ook veel strijd toen toonde, maar wel geluk gehad heeft met de banwave. Hoe dan ook had ik toen wel respect voor ze. Devo heeft alleen het account wic mijn respect verdient, maar op k. Na heeft Devo ook geen noemenswaardige strijd gehad. En K. was meer een stasi strijd dan een echte strijd, waar vooral hun dramatisch uitgevoerde Stab centraal stond. Dan error die goed durf toonde om tegen het grote Devo te strijden en het ook niet slecht deed.

Je had dus in het zuiden 4 toffe stammen voor een leuke stamstrijd, maar in plaats van besloten deze 4 stammen voor de makkelijke uitweg om bij elkaar aan te sluiten.

Alleen yolo heb je over, waar ik denk ik nog een klein beetje respect voor heb. Maar misschien komt dat ook omdat ze heel lang onder mijn radar hebben gespeeld.

De meeste boeien mijn mening niet, dus een tldr versie:
Het is een wereld zonder strijd geweest die geen 2 topics van een formaat waar je u tegen zegt verdient.

Dit komende van iemand die zelf zijn eigen opgebouwd account laat internen. Fantastisch gewoon. :D Iedere ziel op deze wereld heeft iig meer bereikt dan jou. Maar ik ben het wel volkomen met je mening eens, alleen toon je net hetzelfde gedrag. Kortom, brolwereld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72524

Guest
Dit komende van iemand die zelf zijn eigen opgebouwd account laat internen. Fantastisch gewoon. :D Iedere ziel op deze wereld heeft iig meer bereikt dan jou. Maar ik ben het wel volkomen met je mening eens, alleen toon je net hetzelfde gedrag. Kortom, brolwereld.

Haha ja ik erken de hypocrisie van mij in mijn post. Maar ik was niet de enige die over mijn (ons) account besliste en aangezien iedereen op mijn (ons) account ging stoppen gaf ik het account aan POP, YN & SSG. Toen ik hoorde dat zij liever wilden dat het account geinternd werd zodat zij bij Hora konden was ik er nog fel op tegen en heb dit ook laten weten aan hen. Uiteindelijk besloten om er geen heisa van te maken, omdat het beter was voor hun spelplezier als dit gebeurde en ik toch zou stoppen.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Hoe kan deze wereld nou een succes worden genoemd?:eek::eek::eek::eek:
 

Deleted User - 487936070

Guest
Speelt bij die Manu, dus ik ging al uit van hetzelfde kinderlijke niveau. :D

Beantwoord mijn vraag dan maar want ik (als neutrale lezer) heb geen flauw idee waarom W45 als een succes/succesvolle wereld kan worden gezien.
 
Reactiescore
786
Vooral stoere praat, vingertje wijzen en schuld op anderen steken via het AF. En ingame alles behalve een leuke strijd.
Ik onthoud er vooral van dat deze wereld veel gezeik om niks is. Want voor zover ik weet zou er op vele andere werelden, die ik heb bespeeld dan, gewoon doorgespeeld zijn ondanks een ban of een stab. En niet meteen als het gebeurd gaan janken op het AF en alles op grijs gooien, no offence verder. Denk dat elke wereld zijn zogenoemde zwarte bladzijden heeft gehad maar dat er daar wel werd doorgespeeld.

Akkoord, als je als stam 7 accounts hebt met een aanvalbare ban dan kan dit de motivatie kelderen. En dat de tegenpartij van geen NAP moet weten kan ook hard aankomen. Maar in plaats van dan te gaan janken. Kan je met de accounts die wel nog over zijn de schade gaan beperken. Haal desnoods de spelers van die accounts op de accounts die wel nog overeind staan en ga samen werken met je bondgenoten, Genoeg opties dus lijkt me.

Kortom er was in mijn ogen niks verloren om er nog een aangename wereld van te maken. Maar goed het is nu zo en de beslissing is gemaakt, ik zie het als opgeven maar dat is dan weer mijn persoonlijke mening als buitenstaander. Ondanks dat ik in MILF speel zie ik mezelf als buitenstaander, aangezien ik slechts enkele dagen op een account binnen MILF zit.

Verder ga ik er niet op ingaan. Ik wens alle spelers van Hora die er voorgoed mee stoppen veel succes in RL. Voor diegene die het elders gaan proberen, veel succes daar. En dan hoop ik dat deze onzin hier op het AF gewoon kan stoppen. Als de forum moderatoren hier iedereen zijn eigen verhaal gaan laten posten over wat ze allemaal hebben bewezen op deze wereld zijn we nog lang bezig. Terwijl het toch maar allemaal suggesties zijn van de werkelijke waarheid...

En om een antwoord te geven op Locoid zijn vraag. Dit is alles behalve een topwereld al zijn er wel meer werelden die geen topwereld kunnen worden genoemd :p
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Vooral stoere praat, vingertje wijzen en schuld op anderen steken via het AF. En ingame alles behalve een leuke strijd.
Ik onthoud er vooral van dat deze wereld veel gezeik om niks is. Want voor zover ik weet zou er op vele andere werelden, die ik heb bespeeld dan, gewoon doorgespeeld zijn ondanks een ban of een stab. En niet meteen als het gebeurd gaan janken op het AF en alles op grijs gooien, no offence verder. Denk dat elke wereld zijn zogenoemde zwarte bladzijden heeft gehad maar dat er daar wel werd doorgespeeld.

Akkoord, als je als stam 7 accounts hebt met een aanvalbare ban dan kan dit de motivatie kelderen. En dat de tegenpartij van geen NAP moet weten kan ook hard aankomen. Maar in plaats van dan te gaan janken. Kan je met de accounts die wel nog over zijn de schade gaan beperken. Haal desnoods de spelers van die accounts op de accounts die wel nog overeind staan en ga samen werken met je bondgenoten, Genoeg opties dus lijkt me.

Kortom er was in mijn ogen niks verloren om er nog een aangename wereld van te maken. Maar goed het is nu zo en de beslissing is gemaakt, ik zie het als opgeven maar dat is dan weer mijn persoonlijke mening als buitenstaander. Ondanks dat ik in MILF speel zie ik mezelf als buitenstaander, aangezien ik slechts enkele dagen op een account binnen MILF zit.

Verder ga ik er niet op ingaan. Ik wens alle spelers van Hora die er voorgoed mee stoppen veel succes in RL. Voor diegene die het elders gaan proberen, veel succes daar. En dan hoop ik dat deze onzin hier op het AF gewoon kan stoppen. Als de forum moderatoren hier iedereen zijn eigen verhaal gaan laten posten over wat ze allemaal hebben bewezen op deze wereld zijn we nog lang bezig. Terwijl het toch maar allemaal suggesties zijn van de werkelijke waarheid...

En om een antwoord te geven op Locoid zijn vraag. Dit is alles behalve een topwereld al zijn er wel meer werelden die geen topwereld kunnen worden genoemd :p

Pik, hoe kan je nou met de helft van de accounts de schade beperken. Je voetbalt toch ook geen wedstrijd uit met 5 man, sterker nog dat mag niet eens. Je hele front wordt gepakt doordat je niks terug kan doen, dan ben je gewoon genaaid en is het gedaan. Niks schade beperken, lol.
 

DeletedUser72524

Guest
Vooral stoere praat, vingertje wijzen en schuld op anderen steken via het AF. En ingame alles behalve een leuke strijd.
Ik onthoud er vooral van dat deze wereld veel gezeik om niks is. Want voor zover ik weet zou er op vele andere werelden, die ik heb bespeeld dan, gewoon doorgespeeld zijn ondanks een ban of een stab. En niet meteen als het gebeurd gaan janken op het AF en alles op grijs gooien, no offence verder. Denk dat elke wereld zijn zogenoemde zwarte bladzijden heeft gehad maar dat er daar wel werd doorgespeeld.

Akkoord, als je als stam 7 accounts hebt met een aanvalbare ban dan kan dit de motivatie kelderen. En dat de tegenpartij van geen NAP moet weten kan ook hard aankomen. Maar in plaats van dan te gaan janken. Kan je met de accounts die wel nog over zijn de schade gaan beperken. Haal desnoods de spelers van die accounts op de accounts die wel nog overeind staan en ga samen werken met je bondgenoten, Genoeg opties dus lijkt me.

Kortom er was in mijn ogen niks verloren om er nog een aangename wereld van te maken. Maar goed het is nu zo en de beslissing is gemaakt, ik zie het als opgeven maar dat is dan weer mijn persoonlijke mening als buitenstaander. Ondanks dat ik in MILF speel zie ik mezelf als buitenstaander, aangezien ik slechts enkele dagen op een account binnen MILF zit.

Verder ga ik er niet op ingaan. Ik wens alle spelers van Hora die er voorgoed mee stoppen veel succes in RL. Voor diegene die het elders gaan proberen, veel succes daar. En dan hoop ik dat deze onzin hier op het AF gewoon kan stoppen. Als de forum moderatoren hier iedereen zijn eigen verhaal gaan laten posten over wat ze allemaal hebben bewezen op deze wereld zijn we nog lang bezig. Terwijl het toch maar allemaal suggesties zijn van de werkelijke waarheid...

En om een antwoord te geven op Locoid zijn vraag. Dit is alles behalve een topwereld al zijn er wel meer werelden die geen topwereld kunnen worden genoemd :p

Mag ik een hallelujah voor dit bericht. Vooral het stukje over Hora (wat een aanval op hen is) vind ik een mening die ik deel die ik jammer genoeg hier veel te weinig op het AF hoor.
 

DeletedUser73972

Guest
Jij had Roths nooit moeten verlaten:(

Heb in die geringe weken tijd wss nog meer uitgestoken dan velen hier die met eer gaan lopen strijken :eek:

Vooral stoere praat, vingertje wijzen en schuld op anderen steken via het AF. En ingame alles behalve een leuke strijd.
Ik onthoud er vooral van dat deze wereld veel gezeik om niks is. Want voor zover ik weet zou er op vele andere werelden, die ik heb bespeeld dan, gewoon doorgespeeld zijn ondanks een ban of een stab. En niet meteen als het gebeurd gaan janken op het AF en alles op grijs gooien, no offence verder. Denk dat elke wereld zijn zogenoemde zwarte bladzijden heeft gehad maar dat er daar wel werd doorgespeeld.

Akkoord, als je als stam 7 accounts hebt met een aanvalbare ban dan kan dit de motivatie kelderen. En dat de tegenpartij van geen NAP moet weten kan ook hard aankomen. Maar in plaats van dan te gaan janken. Kan je met de accounts die wel nog over zijn de schade gaan beperken. Haal desnoods de spelers van die accounts op de accounts die wel nog overeind staan en ga samen werken met je bondgenoten, Genoeg opties dus lijkt me.

Kortom er was in mijn ogen niks verloren om er nog een aangename wereld van te maken. Maar goed het is nu zo en de beslissing is gemaakt, ik zie het als opgeven maar dat is dan weer mijn persoonlijke mening als buitenstaander. Ondanks dat ik in MILF speel zie ik mezelf als buitenstaander, aangezien ik slechts enkele dagen op een account binnen MILF zit.

Verder ga ik er niet op ingaan. Ik wens alle spelers van Hora die er voorgoed mee stoppen veel succes in RL. Voor diegene die het elders gaan proberen, veel succes daar. En dan hoop ik dat deze onzin hier op het AF gewoon kan stoppen. Als de forum moderatoren hier iedereen zijn eigen verhaal gaan laten posten over wat ze allemaal hebben bewezen op deze wereld zijn we nog lang bezig. Terwijl het toch maar allemaal suggesties zijn van de werkelijke waarheid...

En om een antwoord te geven op Locoid zijn vraag. Dit is alles behalve een topwereld al zijn er wel meer werelden die geen topwereld kunnen worden genoemd :p

De enige reden dat een stam zo weinig morele waarden aanhoudt is gewoon omdat het collectief met kakkers in de broek zit, en denkt geen andere kans meer te krijgen om de wereld te winnen.

Niemand heeft het ook over topwereld of niet, het gaat erover of dit de slechtste wereld op tw.nl is met een kleine of een heel grote marge. Maak het nog leuk, splits de stam op en ga op elkaar :D
 

DeletedUser

Guest
Niemand heeft het ook over topwereld of niet, het gaat erover of dit de slechtste wereld op tw.nl is met een kleine of een heel grote marge. Maak het nog leuk, splits de stam op en ga op elkaar :D

Kan wel, als je onmid op delete moet gaan bij de eerste tegenslag. Als je kan profiteren is het allemaal leuk natuurlijk. Wij werden ook hard gepakt op SH, ga dan niet janken als je geen respect terug krijgt. En maakt niet uit als het nu 1 of 50 accounts waren, als je geen respect geeft moet je dat niet terug verwachten. En nee, expres geen jumper toelaten (terwijl het account SH daar origineel lag) en zo extra phalanxen creeren op Saté is geen respect. Eigen schuld, dikke bult.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Vooral stoere praat, vingertje wijzen en schuld op anderen steken via het AF. En ingame alles behalve een leuke strijd.
Ik onthoud er vooral van dat deze wereld veel gezeik om niks is. Want voor zover ik weet zou er op vele andere werelden, die ik heb bespeeld dan, gewoon doorgespeeld zijn ondanks een ban of een stab. En niet meteen als het gebeurd gaan janken op het AF en alles op grijs gooien, no offence verder. Denk dat elke wereld zijn zogenoemde zwarte bladzijden heeft gehad maar dat er daar wel werd doorgespeeld.

Akkoord, als je als stam 7 accounts hebt met een aanvalbare ban dan kan dit de motivatie kelderen. En dat de tegenpartij van geen NAP moet weten kan ook hard aankomen. Maar in plaats van dan te gaan janken. Kan je met de accounts die wel nog over zijn de schade gaan beperken. Haal desnoods de spelers van die accounts op de accounts die wel nog overeind staan en ga samen werken met je bondgenoten, Genoeg opties dus lijkt me.

Kortom er was in mijn ogen niks verloren om er nog een aangename wereld van te maken. Maar goed het is nu zo en de beslissing is gemaakt, ik zie het als opgeven maar dat is dan weer mijn persoonlijke mening als buitenstaander. Ondanks dat ik in MILF speel zie ik mezelf als buitenstaander, aangezien ik slechts enkele dagen op een account binnen MILF zit.

Verder ga ik er niet op ingaan. Ik wens alle spelers van Hora die er voorgoed mee stoppen veel succes in RL. Voor diegene die het elders gaan proberen, veel succes daar. En dan hoop ik dat deze onzin hier op het AF gewoon kan stoppen. Als de forum moderatoren hier iedereen zijn eigen verhaal gaan laten posten over wat ze allemaal hebben bewezen op deze wereld zijn we nog lang bezig. Terwijl het toch maar allemaal suggesties zijn van de werkelijke waarheid...

En om een antwoord te geven op Locoid zijn vraag. Dit is alles behalve een topwereld al zijn er wel meer werelden die geen topwereld kunnen worden genoemd :p

Amen.
 

DeletedUser76902

Guest
Kan wel, als je onmid op delete moet gaan als noobs bij de eerste tegenslag. Als je kan profiteren is het allemaal leuk maar de eerste tegenslag werd Hora toch fataal.

Nu zijn wij de noobs? Met 20m voorsprong gaan jullie massaal profiteren van de bans en zo snel mogelijk edelen en CF'en
Jullie stonden 25m punten (met alle du/mb/intern stammen erbij) ongeveer voor op ons bij het SH verhaal.
Jullie waren hele tijd bezig met dreigen op delete te gaan terwijl jullie nog altijd los 20m voorsprong hadden en veel tijd om saté hun cluster te fixen door middel van de aangeboden NAP.
Wij zijn 400+ dorpen verloren tijdens deze laffe actie, de accounts lagen er als puin bij en wij hadden geen nap om op terug te vallen om rustig te herorganiseren en def rustig laten lopen dat nog eens 2-3 dagen zou duren. Probeer ook maar eens te deffen met gigantische gaten in je cluster de schade zou dus maar blijven en blijven oplopen.
Het zou dus veel moeite hebben gekost om hiervan terug te komen en hier hadden we de zin niet voor.

Je kan ons noobs noemen omdat we gaan lopen, maar vergeet niet dat wij de strijd wel wouden aangaan maar jullie door middel van de "actie" zijn gaan lopen van een eerlijke strijd, ook al hadden jullie 20m punten voorsprong.
Wij hadden de wereld kunnen winnen, moesten we zoals jullie 100% profiteren van de situatie en massaal begonnen te knallen op saté of andere accounts waar de motivatie weg was, maar dit deden we niet, we verlaagde ons niet tot het niveau dat jullie nu op het einde vertoonde.
 

DeletedUser

Guest
Nu zijn wij de noobs? Met 20m voorsprong gaan jullie massaal profiteren van de bans en zo snel mogelijk edelen en CF'en
Jullie stonden 25m punten (met alle du/mb/intern stammen erbij) ongeveer voor op ons bij het SH verhaal.
Jullie waren hele tijd bezig met dreigen op delete te gaan terwijl jullie nog altijd los 20m voorsprong hadden en veel tijd om saté hun cluster te fixen door middel van de aangeboden NAP.
Wij zijn 400+ dorpen verloren tijdens deze laffe actie, de accounts lagen er als puin bij en wij hadden geen nap om op terug te vallen om rustig te herorganiseren en def rustig laten lopen dat nog eens 2-3 dagen zou duren. Probeer ook maar eens te deffen met gigantische gaten in je cluster de schade zou dus maar blijven en blijven oplopen.
Het zou dus veel moeite hebben gekost om hiervan terug te komen en hier hadden we de zin niet voor.

Je kan ons noobs noemen omdat we gaan lopen, maar vergeet niet dat wij de strijd wel wouden aangaan maar jullie door middel van de "actie" zijn gaan lopen van een eerlijke strijd, ook al hadden jullie 20m punten voorsprong.
Wij hadden de wereld kunnen winnen, moesten we zoals jullie 100% profiteren van de situatie en massaal begonnen te knallen op saté of andere accounts waar de motivatie weg was, maar dit deden we niet, we verlaagde ons niet tot het niveau dat jullie nu op het einde vertoonde.

Is gewoon hetzelfde niveau als jullie, dus bedankt om dat even te bevestigen. :D Enkel om de wereld niet te eindigen zou ik ook gewoon een NAP aangeboden hebben, niet omdat jullie zo zuiver waren omtrent SH. Ik zou ook een NAP aanbieden als ik zo n dikke phalanx had gecreerd in de plaats. (daarnaast heb je die 20m nu al 50 keer hier gemeld, het wordt nu echt afgezaagd, zeker omdat het nergens om gaat). Misschien kan je even gaan denken over de verschillende vormen psychologie, zijn we even verlost. :p
 

DeletedUser76902

Guest
Is gewoon hetzelfde niveau als jullie, dus bedankt om dat even te bevestigen. :D Enkel om de wereld niet te eindigen zou ik ook gewoon een NAP aangeboden hebben, niet omdat jullie zo zuiver waren omtrent SH. Ik zou ook een NAP aanbieden als ik zo n dikke phalanx had gecreerd in de plaats. (daarnaast heb je die 20m nu al 50 keer hier gemeld, het wordt nu echt afgezaagd, zeker omdat het nergens om gaat). Misschien kan je even gaan denken over de verschillende vormen psychologie, zijn we even verlost. :p

Begrijpend lezen kun je precies niet, ik zal het nog eens proberen uit te leggen.
Als wij jullie waarden en normen hadden tijdens het SH geval, dan hadden wij een massa gedaan op jullie want jullie moraal was laag, accounts staan op "delete" en dan hadden wij ook het maximale eruit kunnen halen zoals jullie nu gedaan hebben.

Enja, je hebt wel gelijk bij die 20m punten, we moeten naar kwaliteit kijken en niet kwantiteit.

En bij jou kan ik mijn 4e hoofdstuk toepassen het gaat namelijk over IQ, helaas zou mijn hypothese dan snel gemaakt zijn.
 

DeletedUser27722

Guest
41M (Hora) +25M (yolo) pre ban = 66, Milf had er 79Mil pre ban, dat is een verschil van 13M, geen 20.

DU erbij, moet je ook tankie (2.5) en MWM (6.5) erbij tellen voor Hora/Yolo en O2W (9 pre ban)en Err2 (7) = Dat is dan wel in totaal 20M verschil met al die zooi erbij (niet 25), maar dan moet ik nog tellen dat het overgewicht nog meer was indien Nuru, Watashi en SH niet over zouden zijn gestapt naar het andere kamp.
 

DeletedUser76902

Guest
Maar mijn punt was dus, zelfs zonder het massaal edelen en cf'n hadden jullie voorsprong genoeg en konden we er een mooie oorlog van maken (waar ik wel naar uit keek, vandaar de nap voor reckless tokkip & beekbergen).
Maar door de 20m achterstand + 4 of 5 accounts die naar de klote zijn met gigantische gaten, dan moet je ook wel snappen dat wij geen weken willen verneuken in een poging tot het herstellen van pre ban.

Moest de posities omgekeerd zijn geweest, dan waren jullie hoogstwaarschijnlijk de "noobs die gaan lopen na een eerste tegenslag".
Dit kunnen we afleiden aan de reacties die ontstaan zijn bij SH en jullie houding (op het af alleszins) laat blijken dat het een zeer diepe wonde is geweest. (En dat was minder schade als wat er bij ons gebeurd is)
 
Reactiescore
786
Pik, hoe kan je nou met de helft van de accounts de schade beperken. Je voetbalt toch ook geen wedstrijd uit met 5 man, sterker nog dat mag niet eens. Je hele front wordt gepakt doordat je niks terug kan doen, dan ben je gewoon genaaid en is het gedaan. Niks schade beperken, lol.

Bedankt voor deze reactie, hier mee toon je perfect de reactie van Hora. Een tegenslag vindt plaats, akkoord het is eentje met een grote impact, en dus reageren ze via de makkelijkste reactie die er is. Op delete gaan en de schuld volledig bij de vijand leggen. Want dat is het gemakkelijkste. Als ze echt werkelijk de strijd wilden waar ze nu al op twee topics over zitten te schreeuwen dan hadden ze met de niet getroffen accounts en eventueel bg's een blok gevormd. En door met wat er over was een statement gemaakt. Zelfs met gebroken accounts kan je buffers maken of de vele edels gebruiken. Maar dat werd niet gedaan, waarmee ik meteen terug kom bij mijn eerste post. Dat typische vinger wijzen en stoer spreken. Maar wel voor de makkelijkste optie gaan.

Maar goed zal er verder niet op in gaan want het zal de schuld van MILF wel zijn. Natuurlijk zouden de andere oplossingen veel tijd en werk gevergd hebben. Maar als je twee topics lang kan blijven klagen over "we wilden een strijd, maar MILF..." Dan had ik, als ik speler van Hora was. Me opgetrokken aan de accounts die nog intact waren. En de kapot geschoten accounts een nieuwe stacklijn gegeven en daar edels gedropt en net zo hard terug geslagen hebben.

En laat ons je zwakke vergelijking met het voetbal maar links laten liggen. Want ook daar kom je er niet met 11 tegen pakweg 9 spelers als die 9 spelers inzet, wilskracht en grinta vertonen.
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor deze reactie, hier mee toon je perfect de reactie van Hora. Een tegenslag vindt plaats, akkoord het is eentje met een grote impact, en dus reageren ze via de makkelijkste reactie die er is. Op delete gaan en de schuld volledig bij de vijand leggen. Want dat is het gemakkelijkste. Als ze echt werkelijk de strijd wilden waar ze nu al op twee topics over zitten te schreeuwen dan hadden ze met de niet getroffen accounts en eventueel bg's een blok gevormd. En door met wat er over was een statement gemaakt. Zelfs met gebroken accounts kan je buffers maken of de vele edels gebruiken. Maar dat werd niet gedaan, waarmee ik meteen terug kom bij mijn eerste post. Dat typische vinger wijzen en stoer spreken. Maar wel voor de makkelijkste optie gaan.

Maar goed zal er verder niet op in gaan want het zal de schuld van MILF wel zijn. Natuurlijk zouden de andere oplossingen veel tijd en werk gevergd hebben. Maar als je twee topics lang kan blijven klagen over "we wilden een strijd, maar MILF..." Dan had ik, als ik speler van Hora was. Me opgetrokken aan de accounts die nog intact waren. En de kapot geschoten accounts een nieuwe stacklijn gegeven en daar edels gedropt en net zo hard terug geslagen hebben.

En laat ons je zwakke vergelijking met het voetbal maar links laten liggen. Want ook daar kom je er niet met 11 tegen pakweg 9 spelers als die 9 spelers inzet, wilskracht en grinta vertonen.

Waar stonden die beste stuurlui ook al weer?
 
Bovenaan