Het woordenboek van Wereld 39

DeletedUser63648

Guest
En jawel, daar zijn we weer hoor. Gesteggel over woordkeuze om zo maar weer je gelijk proberen te halen. Dudes??!

Anyways, ik noem de massa wel een succes hoor. Lijkt me niet meer dan logisch. Ghosts heeft een behoorlijk veel groter achterland en moeilijk veel save. Echt kapotbashen is dus zeer lastig. Maar zolang we over welke tijdsperiode van een maand of langer winst blijven boeken en tegelijkertijd XB kunnen opruimen, lijkt me dat allemaal prima. En dan gaat Ghosts er echt aan.
 

DeletedUser74005

Guest
Ghosteren = Iedereen duidelijk maken hoe goed de stam wel niet is en vervolgens massaal op delete gaan, omdat ze het niet meer konden hendelen.
 

DeletedUser74110

Guest
Ghosts heeft het gewoon goed gedaan deze wereld. Allessinds mogen (ex)-tree'ers hier ZEKER niks over zeggen.
 

DeletedUser

Guest
zijn gwn nog heel veel oud bomen die deze wereld gaan winnen hoor :D
 
Reactiescore
1.018
Reactiescore
1.278
Ghosts heeft het gewoon goed gedaan deze wereld. Allessinds mogen (ex)-tree'ers hier ZEKER niks over zeggen.

Zeker goed waar zijn ze nu dan? Tree heeft het in het begin ook goed gedaan op ATR etc., al moeten we zo overal over gaan praten.

Daarnaast hoorde je de ghostjes massaal na de stop van verschillende accounts van Tree., volgens mij gebeurd er nu exact hetzelfde bij ghosts om ongeveer de zelfde redenen. Waarom zou Tree. er dan niks over mogen zeggen xD
 

DeletedUser73657

Guest
Oud ghosts faalde niet, het nieuwe ghosts heeft heel hard gefaald :)
 

DeletedUser69459

Guest
Heel hard? Jij weet niet wat hard falen is klaarblijkelijk. Ik noem het eerder falen dat een account zoals CC niet is weggespeeld na verschillende aanvallen of accounts zoals yentlstylez en Dark Ghosts. Zeg wat je wil, maar sinds begin eind mei tot halverwege juli was er een evenwicht tussen Ghosts en Divine. En buiten Gala is er ook gewoon goed gedefd tijdens de massa.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
768
Heel hard? Jij weet niet wat hard falen is klaarblijkelijk. Ik noem het eerder falen dat een account zoals CC niet is weggespeeld na verschillende aanvallen of accounts zoals yentlstylez en Dark Ghosts. Zeg wat je wil, maar sinds begin eind mei tot halverwege juli was er een evenwicht tussen Ghosts en Divine. En buiten Gala is er ook gewoon goed gedefd tijdens de massa.

Dat mocht ook wel met die stacks die er stonden :p
 

DeletedUser74005

Guest
Oud ghosts faalde niet, het nieuwe ghosts heeft heel hard gefaald :)

Het oude Ghosts maakte zeker ook grote fouten hoor.

Heel hard? Jij weet niet wat hard falen is klaarblijkelijk. Ik noem het eerder falen dat een account zoals CC niet is weggespeeld na verschillende aanvallen of accounts zoals yentlstylez en Dark Ghosts. Zeg wat je wil, maar sinds begin eind mei tot halverwege juli was er een evenwicht tussen Ghosts en Divine. En buiten Gala is er ook gewoon goed gedefd tijdens de massa.

Met de hele stam op delete gaan is gewoon zwak. Strijd door tot het laatste moment. Was jij het niet, die dat ook zwak vond, toen spelers van w21 op delete gingen en Fruit daardoor de wereld won? Hier gebeurt PRECIES hetzelfde: enkele tegenslagen en weg is Ghosts.
 

DeletedUser73657

Guest
Jullie geven op en gaan massaal op delete, dan heb je als stam toch hard gefaald hoor. Het ging mss een tijdje redelijk, maar dat jullie het maar een paar maanden kunnen volhouden als 'topstam' is idd een faal, zeker met de middelen die jullie hadde. Of vind jij het geen faal dat een stam na 2-3 maanden het al niet meer aan kan en dan maar op delete gaat?
 

DeletedUser45617

Guest
Enkele tegenslagen? Je bedoelt maanden van tegenslagen?

Peeta valt niets te verwijderen. Hij heeft het langer uitgehouden dan ik mogelijk achtte (ik was zelf op vakantie, dus had geen zicht op de situatie).
 

DeletedUser69459

Guest
Met de hele stam op delete gaan is gewoon zwak. Strijd door tot het laatste moment. Was jij het niet, die dat ook zwak vond, toen spelers van w21 op delete gingen en Fruit daardoor de wereld won? Hier gebeurt PRECIES hetzelfde: enkele tegenslagen en weg is Ghosts.

Dat zal ik niet zijn geweest. Ik vond het jammer dat ik niet kon verder spelen op het account Moises omdat ik het net op orde had gezet en kon gaan aanvallen op slecht gestackte fronten, maar ik ben er zeker van dat ik het niet zwak heb genoemd. Muay-ray was helemaal kapotgeknald en weggespeeld met een massa van 30k+. Naast muay-ray was Philip de Goede daarvoor ook al weggespeeld met een nog grotere massa dan op muay-ray, waar ook de dorpen fel naar beneden werden geknald. Daar kon Resist niets tegenover brengen. Een opgave was dus niet meer dan logisch.

Op w22 ging Tnw ook grotendeels op delete, maar dat kwam omdat JA accounts had overgenomen door vriendjes van hem erop te zetten en zij weigerden om het plan van Maarten en Nick uit te voeren. Dan beschuldigde ze mij er nog van dat ik hen had aangeven bij support waardoor 3accounts geband werden waar zij op speelde (facepalm)
Iig was dat een zwakke actie van hen. JA keek alleen maar naar haar eigen account en niet naar de rest.

Ik heb trouwens niet besloten voor een delete. Ik heb tegen Willem en Guillaume, die al veel langer op HT spelen, gezegd dat ik niet ga beslissen of HT op delete gaat. Het is niet omdat ik stopte dat HT niet verder kon. Maar ze hebben het allebei druk met werk, herexamens of vakantie, waardoor ze niet genoeg tijd hadden.

Accounts zoals DG, sensus en yentl( kan zijn dat ik iemand ben vergeten :$) kan je ook niets verwijten dat ze op delete (zijn) gegaan. Zij deden moeite voor de stam, maar kregen niets terug.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan