DeletedUser69459
Guest
KUCH KUCH KUCH KUCH
KUCH KUCH KUCH KUCHKUCH KUCH KUCH KUCHKUCH KUCH KUCH KUCHKUCH KUCH KUCH KUCHKUCH KUCH KUCH KUCHKUCH KUCH KUCH KUCHKUCH KUCH KUCH KUCHKUCH KUCH KUCH KUCHKUCH KUCH KUCH KUCH
Wij hadden stammeetings, een zeer gezellige skypechat en daarnaast had iedereen inspraak op wat er gebeurde binnen de stam. Toen onze stamleidster in het ziekenhuis lag, kreeg ze een bloemetje namens de stam en daar droeg bijna iedereen aan bij. We hebben aan die tijd in Tree een hele gezellige groep vrienden overgehouden. Nog nooit zo'n gezellige stam gehad, eerlijk gezegd
Ghosts daarentegen.... De stam die geleid werd door een dictator met een groot ego, genaamd Castiel, de stam waarbij de leider bepaalde wie er wat mocht zeggen op het AF en wie niet... Het was ook de stam, die het liefst in hun vrije tijd andere mensen denigreerde om hun eigen ego op te krikken.
Natuurlijk is niet heel Ghosts zo, laten we eerlijk wezen, maar ik durf er om te wedden dat de sfeer in .Tree, in vergelijking met Ghosts, zeker niet verkeerd was hoor.
De sfeer was ,nadat jij weg was, helemaal anders
Het Tree met een Mike, Benji, Anton, Brian e.d. bedoel ik dan.
De zaken die jij aanhaalt kloppen niet over Ghosts gedurende de periode dat ik er gespeeld heb. Dingen veranderen, de ene keer positief, de andere keer negatief.