Het woordenboek van Wereld 39

DeletedUser73657

Guest
Enkele tegenslagen? Je bedoelt maanden van tegenslagen?

Peeta valt niets te verwijderen. Hij heeft het langer uitgehouden dan ik mogelijk achtte (ik was zelf op vakantie, dus had geen zicht op de situatie).

Ik zeg dat ghosts heeft gefaald als stam, heb niets gezegd over peeta als speler :confused:
 
Reactiescore
1.278
xD eigelijk is het allemaal wel zielig om als verliezende stam maar alles op barb te gooien en dan de schuld te schuiven naar de spelers die juist nog door wilde gaan. Maarja ach in tw is het eenmaal vrij normaal om zinkende schepen te verlaten om reputatie te beschermen.:rolleyes:
 

DeletedUser69459

Guest
xD eigelijk is het allemaal wel zielig om als verliezende stam maar alles op barb te gooien en dan de schuld te schuiven naar de spelers die juist nog door wilde gaan. Maarja ach in tw is het eenmaal vrij normaal om zinkende schepen te verlaten om reputatie te beschermen.:rolleyes:

Hoe was het op TK? God, de hypocritie spat er vanaf :D

Voor de rest is je post weer waardeloos, eigenlijk heel je post dus.
 
Reactiescore
1.278
Hoe was het op TK? God, de hypocritie spat er vanaf :D

Voor de rest is je post weer waardeloos, eigenlijk heel je post dus.

Oh hoe was het op TK, hoe lang heb ik gespeeld toen ik wist dat het acc het niet ging redden omdat we niet door yentl gingen komen op korte termijn? Laat me niet lachen man.

Voor de rest onderbouw je alles wel makkelijk je schrijft me af als een hypocriet wat je uiteraard mag doen, enkel een post afschrijven als waardeloos tja dat is weer reageren op stefaan style.

Edit. trouwens hoe was het op stukass?
 

DeletedUser69459

Guest
Oh hoe was het op TK, hoe lang heb ik gespeeld toen ik wist dat het acc het niet ging redden omdat we niet door yentl gingen komen op korte termijn? Laat me niet lachen man.

Voor de rest onderbouw je alles wel makkelijk je schrijft me af als een hypocriet wat je uiteraard mag doen, enkel een post afschrijven als waardeloos tja dat is weer reageren op stefaan style.

Edit. trouwens hoe was het op stukass?

Je post is ook waardeloos, aangezien ik 2.5weken massa`s vv`s heb gehad en dan heb besloten om te stoppen omdat Paranoia op delete ging. Dus hoezo wil ik mijn reputatie beschermen?

De schuld schuiven op de spelers die door willen gaan. Dat is dus een teken dat je helemaal niets van de situatie afweet. Zij willen doorgaan nadat ik 2.5weken al die vvs heb liggen doen, zonder dat zij iets hebben gedaan. Zij zeuren omdat er niets gebeurd, maar geven aan dat ze zelf de tijd er niet voor hebben. Zij geven commentaar op alles, maar komen niet met oplossingen. Wat the fuck verwacht je dan man? Ben je nu helemaal doorgeslagen? :eek::eek::eek:

Infernal Devices is verkloot door jouw vriendje Paul, gehaald door Benji, en dat weet je maar al te goed :eek::eek::eek:
 

DeletedUser69459

Guest
Peeta was Ghosts eigenlijk een beetje :x.

Dat is overdreven. Je had Maarten nog, Ruben, miguel, yentl, stephan em Ambrose. Zij deden ook vvs. Alleen werden er geen beslissingen genomen op leidersvlak en had ik geen zin/tijd meer om een aanvalsplan uit te werken op het einde.
 

DeletedUser45617

Guest
Dat is overdreven. Je had Maarten nog, Ruben, miguel, yentl, stephan em Ambrose. Zij deden ook vvs. Alleen werden er geen beslissingen genomen op leidersvlak en had ik geen zin/tijd meer om een aanvalsplan uit te werken op het einde.

Hmm, ja, ik zei al dat ik geen goed zicht had op de situatie :p.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Miguel en Yentl waren zeker nog actief, zaten lekker te cf'en ten nadele van hun stamgenoten :D
 

DeletedUser74264

Guest
Je post is ook waardeloos, aangezien ik 2.5weken massa`s vv`s heb gehad en dan heb besloten om te stoppen omdat Paranoia op delete ging. Dus hoezo wil ik mijn reputatie beschermen?

De schuld schuiven op de spelers die door willen gaan. Dat is dus een teken dat je helemaal niets van de situatie afweet. Zij willen doorgaan nadat ik 2.5weken al die vvs heb liggen doen, zonder dat zij iets hebben gedaan. Zij zeuren omdat er niets gebeurd, maar geven aan dat ze zelf de tijd er niet voor hebben. Zij geven commentaar op alles, maar komen niet met oplossingen. Wat the fuck verwacht je dan man? Ben je nu helemaal doorgeslagen? :eek::eek::eek:

Infernal Devices is verkloot door jouw vriendje Paul, gehaald door Benji, en dat weet je maar al te goed :eek::eek::eek:

Paranoia is op delete gegaan door de vele dingen in loop der tijd.
Spelersbezettingen, beslissingen in de stam(men) enz.

Je hebt al eerder gezegd op dit fora dat para op delete is gegaan omdat ik het zielig vond dat jij zoveel vv's deed.
Je weet dat dat bij lange na niet de hoofdzaak is.

WAR/Ghosts is (helaas) onder gegaan door de regeltjes die ze zelf hebben gemaakt, dit heeft de motivatie van diverse spelers bepaald.

Het maakt nu helemaal niets meer uit, maar denk wel dat het een les is voor degene die leeft met de regels, dat het (op deze wereld zeker) niet werkt.

f*ck de evt. spelfouten :p
 

DeletedUser69459

Guest
Paranoia is op delete gegaan door de vele dingen in loop der tijd.
Spelersbezettingen, beslissingen in de stam(men) enz.

Je hebt al eerder gezegd op dit fora dat para op delete is gegaan omdat ik het zielig vond dat jij zoveel vv's deed.
Je weet dat dat bij lange na niet de hoofdzaak is.

WAR/Ghosts is (helaas) onder gegaan door de regeltjes die ze zelf hebben gemaakt, dit heeft de motivatie van diverse spelers bepaald.

Het maakt nu helemaal niets meer uit, maar denk wel dat het een les is voor degene die leeft met de regels, dat het (op deze wereld zeker) niet werkt.

f*ck de evt. spelfouten :p

Jouw delete was de druppel, want ik mocht fourteen weer gaan redden in de wetenschap dat de spelers het front niet aan zouden kunnen met hun activiteit.
 
Reactiescore
1.278
Jouw delete was de druppel, want ik mocht fourteen weer gaan redden in de wetenschap dat de spelers het front niet aan zouden kunnen met hun activiteit.

Jij held, overigens vind ik het wel merkwaardig dat je in ghosts vv naar vv pakt terwijl je er in tree. toen der tijd nagenoeg geen gedaan hebt.
 

DeletedUser45617

Guest
Jij held, overigens vind ik het wel merkwaardig dat je in ghosts vv naar vv pakt terwijl je er in tree. toen der tijd nagenoeg geen gedaan hebt.

Jouw vv zou ik ook nooit nemen, hoe sneller je weg bent hoe beter :rolleyes:.
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
1.278

DeletedUser69459

Guest
Jij held, overigens vind ik het wel merkwaardig dat je in ghosts vv naar vv pakt terwijl je er in tree. toen der tijd nagenoeg geen gedaan hebt.

Omdat ik toen niet met volle zin/niet gemotiveerd speelde en ik er geen tijd voor had. In Ghosts was de sfeer veel beter dan in Tree en dat zorgde wel voor motivatie. Het Tree van toen, was een equivalent van het Rise van nu, zeker wat betreft de mentaliteit en het gedrag ;)
 

DeletedUser74005

Guest
Omdat ik toen niet met volle zin/niet gemotiveerd speelde en ik er geen tijd voor had. In Ghosts was de sfeer veel beter dan in Tree en dat zorgde wel voor motivatie. Het Tree van toen, was een equivalent van het Rise van nu, zeker wat betreft de mentaliteit en het gedrag ;)

KUCH KUCH KUCH KUCH
KUCH KUCH KUCH KUCHKUCH KUCH KUCH KUCHKUCH KUCH KUCH KUCHKUCH KUCH KUCH KUCHKUCH KUCH KUCH KUCHKUCH KUCH KUCH KUCHKUCH KUCH KUCH KUCHKUCH KUCH KUCH KUCHKUCH KUCH KUCH KUCH

Wij hadden stammeetings, een zeer gezellige skypechat en daarnaast had iedereen inspraak op wat er gebeurde binnen de stam. Toen onze stamleidster in het ziekenhuis lag, kreeg ze een bloemetje namens de stam en daar droeg bijna iedereen aan bij. We hebben aan die tijd in Tree een hele gezellige groep vrienden overgehouden. Nog nooit zo'n gezellige stam gehad, eerlijk gezegd ;)

Ghosts daarentegen.... De stam die geleid werd door een dictator met een groot ego, genaamd Castiel, de stam waarbij de leider bepaalde wie er wat mocht zeggen op het AF en wie niet... Het was ook de stam, die het liefst in hun vrije tijd andere mensen denigreerde om hun eigen ego op te krikken.

Natuurlijk is niet heel Ghosts zo, laten we eerlijk wezen, maar ik durf er om te wedden dat de sfeer in .Tree, in vergelijking met Ghosts, zeker niet verkeerd was hoor.
 
Bovenaan