Het woordenboek van Wereld 39

DeletedUser63648

Guest
Denk t niet. Ik denk eerder dat boris meer nog dan ambi zelf doorhad wat hij nou eigenlijk allemaal aan het beweren was :D

Oftewel: Kop dicht houden en niet zo zeuren over die functies, wat jij nu meemaakt is helemaal niks ambi. Deal with it.

DeletedUser73657

Guest
Ambrose gebruikt zelf geen pp terwjil hij toch een treintje kon blocken als hij het wel deed , respect daarvoor! Zeker aagezien we het de dag ervoor zelf nog tegen hem gebruikte

DeletedUser69459

Guest
Ambrose gebruikt zelf geen pp terwjil hij toch een treintje kon blocken als hij het wel deed , respect daarvoor! Zeker aagezien we het de dag ervoor zelf nog tegen hem gebruikte

Nou, het was eerder dat ik de pp functie niet kon gebruiken als vvr :D:D

Deleted User - 25290

Guest
Denk t niet. Ik denk eerder dat boris meer nog dan ambi zelf doorhad wat hij nou eigenlijk allemaal aan het beweren was :D

Oftewel: Kop dicht houden en niet zo zeuren over die functies, wat jij nu meemaakt is helemaal niks ambi. Deal with it.

Ik snap gewoon de Ghosts manier van denken. Zelfde soort denken wat ervoor zorgt dat Peeta vindt dat een Ghosts massa goed aan het werken is als ze een tiental dorpjes pakken en een paar treintjes doodlopen, maar een massa van Divine waar nog iets meer wordt gewonnen afdoet als een faal :D

Ghostdenken: De onvermurwbare overtuiging dat alle ontwikkelingen altijd in het voordeel van Ghosts zijn, zelfs directe verliezen.

DeletedUser69459

Guest
Je zou denken dat leugens uitsluitend van Mike komen, mr nu komen ze ook al van jou :eek:
Of heb ik deze massa ergens een faal genoemd? :rolleyes:

DeletedUser73657

Guest
Nou, het was eerder dat ik de pp functie niet kon gebruiken als vvr :D:D

Tot wanneer heb je gedeft eigenlijk? Want waren toch verschillende fouten :p

Maar mooi, nu kan ik zegen dat ik 1 0 sta tegen de beste speler van tw :cool2: Damn ik voel me echt pro nu :$

Reactiescore
1.015
Ja, dat deed je. Ik lees dit soms eens toevallig als ik wat interessants zie bij wat is nieuw?.

Jij noemde hun massa na dag 1 wel degelijk een faal (hadden toen dorp of 30 meen ik me te herinneren)

DeletedUser69459

Guest
Ja, dat deed je. Ik lees dit soms eens toevallig als ik wat interessants zie bij wat is nieuw?.

Jij noemde hun massa na dag 1 wel degelijk een faal (hadden toen dorp of 30 meen ik me te herinneren)

Haha, dan wil ik daar toch een bewijs van zien. Liefst 1 dat niet uit de context is gerukt, zoiets zal het wel zijn.

Reactiescore
1.015
als boris de moeite wil doen om terug te lezen en quoten zul je het nog zien. anders zal je altijd onwetend verderposten dit betreffend.

DeletedUser69459

Guest
Tot wanneer heb je gedeft eigenlijk? Want waren toch verschillende fouten :p

Maar mooi, nu kan ik zegen dat ik 1 0 sta tegen de beste speler van tw :cool2: Damn ik voel me echt pro nu :$

Uurtje? Zo die periode dat je dacht dat ik in die recap ging trappen ;)
Ik vond het wel vermakelijk.

ik recap een dorp
[19-7-2015 22:53:31] stefaan bevers: gaat hij 2 'edels timen' die 31min geleden verstuurd moesten zijn, en daarvoor nog een losse aanval uit een dorp dat hij gisterenmorgend edelde
[19-7-2015 22:54:04] stefaan bevers: en toevallig is die losse aanval 12min geleden verstuurd moest het een edel zijn, en die 2 times 12min geleden voor rammen
[19-7-2015 22:54:05] stefaan bevers: (facepalm)
[19-7-2015 22:54:29] stefaan bevers: mijn recap was trouwens 14min na zijn edel (rofl)

DeletedUser69459

Guest
als boris de moeite wil doen om terug te lezen en quoten zul je het nog zien. anders zal je altijd onwetend verderposten dit betreffend.

Neen hoor, want ik weet dat ik het niet gepost heb. Dat ik deze massa vreemd heb genoemd, dat is waar.

DeletedUser73657

Guest
Uurtje? Zo die periode dat je dacht dat ik in die recap ging trappen ;)
Ik vond het wel vermakelijk.

ik recap een dorp
[19-7-2015 22:53:31] stefaan bevers: gaat hij 2 'edels timen' die 31min geleden verstuurd moesten zijn, en daarvoor nog een losse aanval uit een dorp dat hij gisterenmorgend edelde
[19-7-2015 22:54:04] stefaan bevers: en toevallig is die losse aanval 12min geleden verstuurd moest het een edel zijn, en die 2 times 12min geleden voor rammen
[19-7-2015 22:54:05] stefaan bevers: (facepalm)
[19-7-2015 22:54:29] stefaan bevers: mijn recap was trouwens 14min na zijn edel (rofl)

Die was niet door mij verstuurd hoor :p

DeletedUser73657

Guest
Dan heb je niet tegen me gespeeld :p

Ik heb de edels gestuurd van het dorp dat we binnen hebben, das genoeg! :D Alle clears die verstuurd moeten worden heb ik ook nog doorgestuurd naar de vv'er en toen ging ik weg :p

DeletedUser69459

Guest
Ik heb de edels gestuurd van het dorp dat we binnen hebben, das genoeg! :D Alle clears die verstuurd moeten worden heb ik ook nog doorgestuurd naar de vv'er en toen ging ik weg :p

Ja, was best jammer. Mrja, ik kon die muren niet uppen en was al massas def getimed xD

DeletedUser63648

Guest
Zo te zien kan Peeta enkel dorpjes deffen met PP. Dat is idd ook de beste manier om te deffen; Allemaal een applausje voor deze topdeffer!

Deleted User - 25290

Guest
Het is geen slecht resultaat, maar ook niet schitterend. Kvraag me trouwens nog altijd af waarom CC al de 13de werd aangevallen, gewoon zodat het zou lijken alsof vti ging nachten en ik massas def ging aanvragen? :^)

Ahja je noemt het niet direct een faal, maar 'ook niet schitterend'.

Dit is de eerste nacht dat ik wakker bleef tot 5uur. En ik heb Sensus geholpen door de eerste treinen te sturen en aanvallen en nu Mello verliest al 10dorpen vandaag, dus het was zeker de moeite waard ;)
Net 2weken gewerkt, vakantie begint nu pas voor me :eek:

'al 10 dorpen'.

Even de stats erbij halen voor de goede orde:
Zijde 1:
Stammen: Ghosts
Zijde 2:
Stammen: Divine

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 281
Kant 2: 236
Verschil: 45

chart

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 24
Kant 2: 61
Verschil: 37

chart

Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 2,235,176
Kant 2: 1,699,687
Verschil: 535,489

chart

Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 225,091
Kant 2: 580,670
Verschil: 355,579

chart

Dus als je 10 dorpjes van MelloNL kan pakken tijdens een massa zijn dat 'al' 10 dorpen.
Maar een 37 dorpen van ons terug is 'geen schitterend resultaat'.

En ziehier, een schoolvoorbeeld van Ghostsdenken :D

DeletedUser69459

Guest
Ahja je noemt het niet direct een faal, maar 'ook niet schitterend'.

'al 10 dorpen'.

Even de stats erbij halen voor de goede orde:
Zijde 1:
Stammen: Ghosts
Zijde 2:
Stammen: Divine

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 281
Kant 2: 236
Verschil: 45

chart

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 24
Kant 2: 61
Verschil: 37

chart

Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 2,235,176
Kant 2: 1,699,687
Verschil: 535,489

chart

Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 225,091
Kant 2: 580,670
Verschil: 355,579

chart

Dus als je 10 dorpjes van MelloNL kan pakken tijdens een massa zijn dat 'al' 10 dorpen.
Maar een 37 dorpen van ons terug is 'geen schitterend resultaat'.

En ziehier, een schoolvoorbeeld van Ghostsdenken :D

Zie hier, het schoolvoorbeeld van uit de context rukken/niet nadenken/eigen(lees: verkeerde) interpretaties/... door Divine.

De aanval op Mello was een nachtactie waarbij 20dorpen zijn behaald. Bij deze massa waren er niet zoveel dorpen van Yentl ge-edeld, als er konden, want Yentl heeft prima gedefd en veel dorpen teruggepakt. Ik weet niet hoe jij denkt, mr wat ligt er tussen slecht en schitterend? Ik zou toch denken, goed :rolleyes:

Moest de massa slecht zijn, waren er 5dorpen ge-edeld. Moest de massa schitterend zijn, waren er 50+ dorpen ge-edeld op de eerste dag en het account een puinhoop zijn.

Bovenaan