Het verschil in morele waarden op w24

DeletedUser

Guest
Hij heeft ook de goedkoopste versie genomen. En BB dorpen pakken is op deze wereld idd handig voor extra clears en op fantazija eerste pagina zie ik 6 bb dorpen geedeld, waaronder 5 van de 6 laatste overnames in de afgelopen dagen, de 6de was zwarte mamba.
 

DeletedUser40442

Guest
Hij heeft ook de goedkoopste versie genomen. En BB dorpen pakken is op deze wereld idd handig voor extra clears en op fantazija eerste pagina zie ik 6 bb dorpen geedeld, waaronder 5 van de 6 laatste overnames in de afgelopen dagen, de 6de was zwarte mamba.

Op de eerste pagina zie jij dit:

Dorp Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd

[142] Done (587|523) K55 9,418 Isidorus van Sevilla [Tanken] Fantazija [OTS] 2013-12-20 11:52:11
[154] (rock) (584|521) K55 9,583 Isidorus van Sevilla [Tanken] Fantazija [OTS] 2013-12-20 10:54:39
~RE|C|IN~ (581|521) K55 9,583 Isidorus van Sevilla [Tanken] Fantazija [OTS] 2013-12-20 09:47:48
~RE|C|IN~ (642|632) K66 9,964 Zwarte Mamba [RFresh] Fantazija [OTS] 2013-12-18 23:57:50
~RE|C|IN~ (586|523) K55 9,329 Barbaar Fantazija [OTS] 2013-12-17 19:35:56
~RE|C|IN~ (581|522) K55 9,201 Barbaar Fantazija [OTS] 2013-12-16 22:18:10
~RE|C|IN~ (580|524) K55 9,345 Barbaar Fantazija [OTS] 2013-12-15 16:32:58
~RE|C|IN~ (642|631) K66 9,964 Zwarte Mamba [RFresh] Fantazija [OTS] 2013-12-15 13:10:50
~RE|C|IN~ (580|523) K55 9,208 Barbaar Fantazija [OTS] 2013-12-15 13:03:26
~RE|C|IN~ (578|524) K55 9,091 Barbaar Fantazija [OTS] 2013-12-15 10:48:29
~RE|C|IN~ (585|523) K55 9,583 Isidorus van Sevilla [Tanken] Fantazija [OTS] 2013-12-15 10:45:03
~RE|C|IN~ (583|523) K55 9,109 Isidorus van Sevilla [Tanken] Fantazija [OTS] 2013-12-13 11:23:12
~RE|C|IN~ (584|523) K55 9,583 Isidorus van Sevilla [Tanken] Fantazija [OTS] 2013-12-13 10:33:51
~RE|C|IN~ (583|526) K55 8,146 Isidorus van Sevilla [Tanken] Fantazija [OTS] 2013-12-10 23:59:29
~RE|C|IN~ (581|524) K55 9,213 Barbaar Fantazija [OTS] 2013-12-10 21:37:40
~RE|C|IN~ (583|526) K55 8,146 Fantazija [OTS] Isidorus van Sevilla [Tanken] 2013-12-10 20:27:57
~RE|C|IN~ (583|526) K55 8,146 Isidorus van Sevilla [Tanken] Fantazija [OTS] 2013-12-10 19:42:33
~RE|C|IN~ (584|525) K55 9,281 Isidorus van Sevilla [Tanken] Fantazija [OTS] 2013-12-10 18:30:32
~RE|C|IN~ (581|523) K55 9,418 Isidorus van Sevilla [Tanken] Fantazija [OTS] 2013-12-10 12:35:46
~RE|C|IN~ (583|525) K55 9,583 Isidorus van Sevilla [Tanken] Fantazija [OTS] 2013-12-10 09:26:38

Vertel dan de rest er ook gewoon bij als jij het over de eerste pagina hebt.



Heey een OTSer... :eek:

Ik heb nooit gezegt dat ik die plek verdient ;) Maar jij met je acties al helemaal niet. Stabben etc. Je weet zelf wel wat ik bedoel. Ik intern niet hoor kijk, maar in mijn stats ik pak inderdaad bb dorpen. Alleen om meer troepen te hebben, maar ja ik speel eerlijk dat is iets wat niet in jou woordenboek voor komt :D

Jij pakt heel erg veel bb dorpjes. bijna 80% van jou overnames zijn bb dorpjes.

En als volgt speel ik dit spel gewoon eerlijk en volgens de regels.
Anders laat maar zien waar het staat in het regelement van Tribalwars wat ik oneerlijk doe?

\
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26046

Guest
Op de eerste pagina zie jij dit:

Dorp Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd

[142] Done (587|523) K55 9,418 Isidorus van Sevilla [Tanken] Fantazija [OTS] 2013-12-20 11:52:11
[154] (rock) (584|521) K55 9,583 Isidorus van Sevilla [Tanken] Fantazija [OTS] 2013-12-20 10:54:39
~RE|C|IN~ (581|521) K55 9,583 Isidorus van Sevilla [Tanken] Fantazija [OTS] 2013-12-20 09:47:48
~RE|C|IN~ (642|632) K66 9,964 Zwarte Mamba [RFresh] Fantazija [OTS] 2013-12-18 23:57:50
~RE|C|IN~ (586|523) K55 9,329 Barbaar Fantazija [OTS] 2013-12-17 19:35:56
~RE|C|IN~ (581|522) K55 9,201 Barbaar Fantazija [OTS] 2013-12-16 22:18:10
~RE|C|IN~ (580|524) K55 9,345 Barbaar Fantazija [OTS] 2013-12-15 16:32:58
~RE|C|IN~ (642|631) K66 9,964 Zwarte Mamba [RFresh] Fantazija [OTS] 2013-12-15 13:10:50
~RE|C|IN~ (580|523) K55 9,208 Barbaar Fantazija [OTS] 2013-12-15 13:03:26
~RE|C|IN~ (578|524) K55 9,091 Barbaar Fantazija [OTS] 2013-12-15 10:48:29
~RE|C|IN~ (585|523) K55 9,583 Isidorus van Sevilla [Tanken] Fantazija [OTS] 2013-12-15 10:45:03
~RE|C|IN~ (583|523) K55 9,109 Isidorus van Sevilla [Tanken] Fantazija [OTS] 2013-12-13 11:23:12
~RE|C|IN~ (584|523) K55 9,583 Isidorus van Sevilla [Tanken] Fantazija [OTS] 2013-12-13 10:33:51
~RE|C|IN~ (583|526) K55 8,146 Isidorus van Sevilla [Tanken] Fantazija [OTS] 2013-12-10 23:59:29
~RE|C|IN~ (581|524) K55 9,213 Barbaar Fantazija [OTS] 2013-12-10 21:37:40
~RE|C|IN~ (583|526) K55 8,146 Fantazija [OTS] Isidorus van Sevilla [Tanken] 2013-12-10 20:27:57
~RE|C|IN~ (583|526) K55 8,146 Isidorus van Sevilla [Tanken] Fantazija [OTS] 2013-12-10 19:42:33
~RE|C|IN~ (584|525) K55 9,281 Isidorus van Sevilla [Tanken] Fantazija [OTS] 2013-12-10 18:30:32
~RE|C|IN~ (581|523) K55 9,418 Isidorus van Sevilla [Tanken] Fantazija [OTS] 2013-12-10 12:35:46
~RE|C|IN~ (583|525) K55 9,583 Isidorus van Sevilla [Tanken] Fantazija [OTS] 2013-12-10 09:26:38

Vertel dan de rest er ook gewoon bij als jij het over de eerste pagina hebt.

En dit is dan de tussenstand tussen mijn buren en mijzelf:
Zijde 1:
Spelers: Isidorus van Sevilla
Zijde 2:
Spelers: tai-pan, Fantazija, frederikvdh, kevin007, Antebellum

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 132
Kant 2: 45
Verschil: 87

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,331,853
Kant 2: 428,938
Verschil: 902,915

chart


Al met al geen kwade zaak opzich hè :).

Jij pakt heel erg veel bb dorpjes. bijna 80% van jou overnames zijn bb dorpjes.

En als volgt speel ik dit spel gewoon eerlijk en volgens de regels.
Anders laat maar zien waar het staat in het regelement van Tribalwars wat ik oneerlijk doe?

\

"Ik speel volgens de regels". Dat is net als een co die op een account komt, stiekem de mail verandert en daarna de oude eigenaar die al 3 jaar op het account speelt er vanaf kicked. Dan speel je volgens de regels ja. Maar is het ook eerlijk?

Ik vind van niet. Maar de titel van dit topic geeft al aan dat er door menig OTSer momenteel andere normen en waarden gehanteerd wordt dan door een gemiddelde Tanken speler.
 

DeletedUser40442

Guest
"Ik speel volgens de regels". Dat is net als een co die op een account komt, stiekem de mail verandert en daarna de oude eigenaar die al 3 jaar op het account speelt er vanaf kicked. Dan speel je volgens de regels ja. Maar is het ook eerlijk?

Ik vind van niet. Maar de titel van dit topic geeft al aan dat er door menig OTSer momenteel andere normen en waarden gehanteerd wordt dan door een gemiddelde Tanken speler.

Ehmm nee dat is niet eerlijk, maar dat kan ook al een half jaartje niet meer.

Jij hebt het nu over normen en waarden omdat jij dus ook niet kan aantonen dat ik niet eerlijk speel?
 

DeletedUser26046

Guest
Ehmm nee dat is niet eerlijk, maar dat kan ook al een half jaartje niet meer.

Jij hebt het nu over normen en waarden omdat jij dus ook niet kan aantonen dat ik niet eerlijk speel?

Ahh, nu gaan we het gooien op "aantonen". Leuk :D. Een paar korte zaken:
1: Je hebt Frederik gestabbed (bewijs -> zie TW stats).
2: Je hebt de kata oorlog verklaart om te proberen Tai te redden.
3: Je komt in OTS en je valt een BG-speler van jouw stam meteen aan (Isidorus van Sevilla). Een BG is een BG, alleen geldt dat blijkbaar niet voor jou?
4: Er zijn nog enkele voorbeelden hier.

Puntje 1, 2 en 3 zijn al aangetoond dat staat gewoon op het AF. Voor meer punten moet ik even in mijn archief kijken :). Maar stabben en een kata oorlog beginnen lijken mij al genoeg zaken wat "niet eerlijk" spel is. Het is volgens de regel ja. Maar eerlijk? Tja ik vind het niet integer en ikzelf hanteer andere normen en waarden. Dat doe jij blijkbaar niet en een deel van OTS met jou.
 

DeletedUser40442

Guest
Ahh, nu gaan we het gooien op "aantonen". Leuk :D. Een paar korte zaken:
1: Je hebt Frederik gestabbed (bewijs -> zie TW stats).
Vind jij mooi heh! Maar stats zeggen niks over een stab.
Toen die tijd de bewijzen dat ik hem niet gestabt heb worden plotseling van tafel gegooid?

2: Je hebt de kata oorlog verklaart om te proberen Tai te redden.
Jij vind het leuk om een speler waarmee jij een NAP mee hebt om hem aan ten vallen.


3: Je komt in OTS en je valt een BG-speler van jouw stam meteen aan (Isidorus van Sevilla). Een BG is een BG, alleen geldt dat blijkbaar niet voor jou?
Een BG telt niet voor mij als een leider genaamd Juanithoe tegen mij zegt dat er geen BG meer is.
Dan val ik jou graag aan.


Puntje 1, 2 en 3 zijn al aangetoond dat staat gewoon op het AF. Voor meer punten moet ik even in mijn archief kijken :). Maar stabben en een kata oorlog beginnen lijken mij al genoeg zaken wat "niet eerlijk" spel is.

Puntje 1, 2 en 3 zijn aangetoond maar ja er word wel een vaker onwaarheden aangetoond.
En wat jij een katta oorlog noemt noem ik een lachertje;)
Als er echt een katta oorlog was geweest was er van jou en Tai Pan niks meer overgebleven.

Het is volgens de regel ja. Maar eerlijk?

Goed dat jij deze link even aanhaalt hoef ik het niet meer te doen:)
Hoewel eerlijkheid veelal met de waarheid in verband wordt gebracht, hoeft een onware uitspraak niet te duiden op oneerlijkheid; de spreker kan tenslotte overtuigd zijn van de waarheid van zijn uitspraak. Anderzijds kan een ware uitspraak worden ingezet om iemand te bedriegen of oneerlijk voordeel te verwerven. Propaganda en reclame bijvoorbeeld, maken vaak gebruik van stellingen die waar zijn, maar die zodanig worden gebruikt dat een voor de propagandist gewenste maar onware conclusie wordt gesuggereerd - wat een vorm is van oneerlijkheid.
Zie bv punt 1,3 en 4.

Tja ik vind het niet integer en ikzelf hanteer andere normen en waarden. Dat doe jij blijkbaar niet en een deel van OTS met jou.

Idd jij maakt nogal vaak gebruik van spionnen.
Het verhaal van Gulio7 haal ik dan toch weer even uit het archief omdat ik hiermee wil aantonen dat wij inderdaad andere normen en waarden hebben!

Puntje 1, 2 en 3 zijn aangetoond maar ja er word wel een vaker onwaarheden aangetoond.
En wat jij een katta oorlog noemt noem ik een lachertje;)
Als er echt een katta oorlog was geweest was er van jou en Tai Pan niks meer overgebleven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26046

Guest
Vind jij mooi heh! Maar stats zeggen niks over een stab.
Toen die tijd de bewijzen dat ik hem niet gestabt heb worden plotseling van tafel gegooid?

Laat dat dan eens zien? Je bluft hier namelijk vol :D.

Jij vind het leuk om een speler waarmee jij een NAP mee hebt om hem aan ten vallen.

Het is al vaak genoeg laten zien door ex-Fruit'ers dat die NAP nooit bestaan heeft. Met wat fantasie kun je echter alles goedpraten, dat klopt. Daar ben je vrij aardig mee bezig momenteel.

Een BG telt niet voor mij als een leider genaamd Juanithoe tegen mij zegt dat er geen BG meer is.
Dan val ik jou graag aan.

Met andere woorden: als er nog een BG officieel is en dus niet is opgezegd maar de leider zegt dat hij weg is vallen jullie aan? Oftewel: jij was niet de stabber maar jij beweert dat heel OTS geen BG meer wou met Tanken en in plaats van die BG op te zeggen vallen jullie gewoon aan? Goed bezig zeg!

Puntje 1, 2 en 3 zijn aangetoond maar ja er word wel een vaker onwaarheden aangetoond.
En wat jij een katta oorlog noemt noem ik een lachertje;)
Als er echt een katta oorlog was geweest was er van jou en Tai Pan niks meer overgebleven.

Ik ben nogal wat punten verloren door kata's. Daarnaast is dit wel de opmerking van de dag :D :D. " er word wel een vaker onwaarheden aangetoond" De betekenis van aantonen is als volgt: [regelmatig werkwoord]• laten zien dat het zo is. Het is dus bewezen, laten zien dat het waar is. Maar toch durf jij het onwaarheden te noemen?

Logisch :D. Jij bent zeker zo'n type die ook niet gelooft in het bestaan van de maan? Ook al is er aangetoond dat hij er wel degelijk is, is het toch een leugen. Die logica is heerlijk.

Idd jij maakt nogal vaak gebruik van spionnen.
Het verhaal van Gulio7 haal ik dan toch weer even uit het archief omdat ik hiermee wil aantonen dat wij inderdaad andere normen en waarden hebben!

Puntje 1, 2 en 3 zijn aangetoond maar ja er word wel een vaker onwaarheden aangetoond.
En wat jij een katta oorlog noemt noem ik een lachertje
Als er echt een katta oorlog was geweest was er van jou en Tai Pan niks meer overgebleven.

Dit is nu de zoveelste keer dat je Gulio aanhaalt. Gooi dat bewijs dan op het AF? Ik heb alle PMs netjes in een mapje bewaard dus ik kan precies aantonen wat er toentertijd gebeurd is. Als jij denkt dat jij dichter bij de waarheid zit als ik dan daag ik je uit te bewijzen wat er dan met "gulio" was. Dan gooi ik mijn bewijs erop. Als je zeker genoeg bent dan kun je het risico nemen. Zet je het echter op het Af en blijkt het onzin te zijn (wat namelijk zo is) dan sta je nogal pijnlijk voor schut.

Jouw keuze. Je moet vrij zeker ervan zijn lijkt me, want anders is het allerlaatste beetje betrouwbaarheid wat je mogelijkerwijze nog over had verdwenen.
 

DeletedUser40442

Guest
Zaletio; zei:
Laat dat dan eens zien? Je bluft hier namelijk vol :D.
Twijfel er nu niet weer aan want het bewijs heb jij al vaker gezien.
Alleen ontken jij weer dat het msn gesprek aangepast is en zo beginnen we weer van voor af aan.


Zaletio; zei:
Het is al vaak genoeg laten zien door ex-Fruit'ers dat die NAP nooit bestaan heeft.
Ex Fruit's binnen tanken kunnen jou zo veel laten zien als ze willen alleen zij hebben deze NAP niet gemaakt met jou maar dat waren jij ik en Tai pan.
Jammer dat hier geen bewijs van is en jij niet integer genoeg bent om eerlijk te zijn dat deze NAP er wel degelijk was.

Zaletio; zei:
Met wat fantasie kun je echter alles goedpraten, dat klopt. Daar ben je vrij aardig mee bezig momenteel.
Klopt, mijn fantasie is dat OTS deze wereld gaat winnen.
En blij dat jij aangeeft dat jij met wat Fantasie alles kan goedpraten jij bezit enorm veel verbeeldingskracht.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verbeeldingskracht

Zaletio; zei:
Met andere woorden: als er nog een BG officieel is en dus niet is opgezegd maar de leider zegt dat hij weg is vallen jullie aan? Oftewel: jij was niet de stabber maar jij beweert dat heel OTS geen BG meer wou met Tanken en in plaats van die BG op te zeggen vallen jullie gewoon aan? Goed bezig zeg!
Als er officieel een BG was, had de leider niet moeten zeggen dat er geen BG meer is.
Waar maak jij precies uit dat ik beweer dat heel OTS geen BG meer wou? Volgens mij slaat jou verbeeldingskracht weer op hol. Ik zeg alleen dat de leider tegen mij gezegd heeft dat er geen BG meer is. Vervolgens ben ik OTS ingegaan en ben ik gewoon verder gegaan met wat ik deed jou aanvallen.

Zaletio; zei:
Ik ben nogal wat punten verloren door kata's. Daarnaast is dit wel de opmerking van de dag :D :D. " er word wel een vaker onwaarheden aangetoond" De betekenis van aantonen is als volgt: [regelmatig werkwoord]• laten zien dat het zo is. Het is dus bewezen, laten zien dat het waar is. Maar toch durf jij het onwaarheden te noemen?
Nogal wat punten dus niet veel. Jij hebt niet laten zien dat het waar is door simpelweg geen bewijs te hebben.
Dus ik blijf bij mijn standpunt dat het onwaar is.

Zaletio; zei:
Logisch :D. Jij bent zeker zo'n type die ook niet gelooft in het bestaan van de maan? Ook al is er aangetoond dat hij er wel degelijk is, is het toch een leugen. Die logica is heerlijk.
Nee sorry jij hebt de verkeerde type voor jou.
Dat de maan bestaat is bewezen maar dat ik volgens jou Frederik gestabt heb niet.
Dus jou logica is inderdaad heerlijk!

Zaletio; zei:
Dit is nu de zoveelste keer dat je Gulio aanhaalt. Gooi dat bewijs dan op het AF? Ik heb alle PMs netjes in een mapje bewaard dus ik kan precies aantonen wat er toentertijd gebeurd is. Als jij denkt dat jij dichter bij de waarheid zit als ik dan daag ik je uit te bewijzen wat er dan met "gulio" was. Dan gooi ik mijn bewijs erop. Als je zeker genoeg bent dan kun je het risico nemen. Zet je het echter op het Af en blijkt het onzin te zijn (wat namelijk zo is) dan sta je nogal pijnlijk voor schut.
Ja jij hebt netjes jou PM's bewaard net zo als ik mijn MSN gesprek met jou over deze spion.
En jij noemde dit een Payback op de actie die OTS toen bij Tanken geflikt heeft.
Dit deed jij omdat ik jou er mee confronteerde dat het geen fair play is.

Jouw keuze. Je moet vrij zeker ervan zijn lijkt me, want anders is het allerlaatste beetje betrouwbaarheid wat je mogelijkerwijze nog over had verdwenen.
Wat weet jij nu over mijn betrouwbaarheid terwijl jij nooit met harde bewijzen komt over mijn stab.
Hoe betrouwbaar ben jij dan?

Ik durf gerust over mij zelf te zeggen dat ik een betrouwbaar persoon ben.
Omdat ik een een gegeven belofte of een gedane toezegging ook daadwerkelijk nakom.

Even een aantal kleine voorbeelden die waarschijnlijk nog niet voorkomen in jou Fantasie:
1. Frederik meerdere malen verteld als hij niet meewerkt of actief word ik hem dan zou gaan aanvallen.
Bij geen gehoord hem verteld dat ik over 7 dagen OTS leaved en hem dan zou gaan aanvallen.
( Waargemaakt) Dus betrouwbaar.

2. Tanken had de keus of Fantazija en La Reine Del Muelle uit de stam of Tanken op delete.
Fantazija en La Reine zijn vrijwillig gegaan omdat zij tanken niet op delete wilden! (Betrouwbaar.)

3. De Nap die jij Tai pan en ik hebben afgesproken nagekomen want toen jij niet aanwezig was hebben wij jou niet
aangevallen. (Betrouwbaar.)

4. Voor dat ik stopte met w24 heb ik gezegd dat ik terug kom wanneer een van mijn vrienden zwaar onder vuur ligt.
Jij stond ook op dat lijstje alleen jij vond het nodig om een andere vriend Tai pan aan te vallen. Dus ben ik terug
gekomen betrouwbaar!

5. Wij hebben katta's gebruikt om tijd te rekken zodat Max kon herstellen van zijn val op de scooter.
Hier kom ik eerlijk voor uit en heb ik nooit gezegd dat het niet zo is. (Betrouwbaar)

6. Na dat die katta nap er was met OTS heeft mijn co perrongelijk 2 katta clears gestuurd op jou account.
Na het ontdekken hiervan heb ik mijn excuses aan geboden bij jou en jou CO! (Betrouwbaar)

7. Toen jij mij vertelde wanneer jij examens had heb ik gezegd dat ik jou niet zo gaan edelen.
Heb ik niet gedaan.

Zo kan ik wel doorgaan, net zo als ik jou gezegd hebt dat ik jou dit weekend niet zou edelen omdat jij gaat feesten.
Maar jij weet net zo goed al mij dat ik altijd mijn beloftes of een gedane toezegging nakom.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je viel Frederik aan na je OTS verliet, geef je net zelf toe.
STAB!
 

DeletedUser38246

Guest
Er was geen nap. Toen jullie tanken leavde zeiden jullie dat jullie ons niet zouden aanvallen zonder geldige reden. Hebben wij ooit gezegd dat dat wederzijds ook zo was? Nein. Of moet ik hetarchief er even bij pakken?
 

DeletedUser40442

Guest
Je viel Frederik aan na je OTS verliet, geef je net zelf toe.
STAB!

Alles lezen en niet alleen wat jij zelf wilt lezen.

Remkoo1; zei:
1. Frederik meerdere malen verteld als hij niet meewerkt of actief word ik hem dan zou gaan aanvallen.
Bij geen gehoord hem verteld dat ik over 7 dagen OTS leaved en hem dan zou gaan aanvallen.
( Waargemaakt) Dus betrouwbaar.

Ik heb hem 1 week van te voren gewaarschuwd dus ik heb hem niet gestabt.

Er was geen nap. Toen jullie tanken leavde zeiden jullie dat jullie ons niet zouden aanvallen zonder geldige reden. Hebben wij ooit gezegd dat dat wederzijds ook zo was? Nein. Of moet ik hetarchief er even bij pakken?

Haha sorry maar naar mijn weten heb ik dit niet gezegd alleen Tai-pan.
Als het niet zo is dan haal het archief en alsjeblieft bij.

En de afspraken zijn gemaakt en een groepsgesprek op msn zo als ik al eerder heb laten weten.
Alleen word dit ontkent door Zaletio zelf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59349

Guest
Remco wat praat jij een hoop onzin zeg. Puntje 2 kan ik zeker van zijn dat dit niet zo was!

Mocht je het tegen willen spreken, je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Oftewel kom eens met bewijzen?
Want ik kan me goed herinneren dat jullie die fusie wilden en dat Tanken daar tegen was. Ik weet niet of dit terug te vinden is in het archief maar ik zal er eens werk van maken.

Sorry dat ik me er mee bemoei maar ik kan er niet tegen als je zo praten kan, dat je het zelfs durft, vind ik knap.

Gedraag je is man... Ik kan je vertellen dat je aanpak niet werkt, je frist enkel een ieders geheugen op hoe je werkelijk bent.
 

DeletedUser59349

Guest
There u go.

Fantazija op 16.07.2012 om 18:32 uur
Bedanken Citaat Bewerken
Gezien omstandigheden zullen we nog een keer toe lichten waarom wij willen gaan fuseren.
Dit hebben we al 1 xje gedaan bij Tim en dit is niet zo goed afgelopen.

Hij had nog nooit zulke mongolen mee gemaakt.

Jaapjan en ik hadden beide geen zin en tijd meer om verder te spelen.
Co's konden we niet vinden, dus hebben we maar besloten voor een Fusie.

We spelen op andere werelden al een hele lange tijd samen en zullen dat hier dus ook gaan doen.

Fanta heeft helemaal geen Front. Fanta heeft net zo als Sevilla een BG met Frederik.
Dan blijft er alleen nog STX over waar ook wij een BG mee hebben als stam.

La Reina, ligt tegen BRSK en zal ook gewoon deze speler gaan aanvallen

De troepen en edels worden gewoon netjes op gemaakt bij la reina tegen BRSK.

Voor ons was de keuze of stoppen op W24 of samen fuseren.

De duur van deze fusie zal heel erg lang gaan duren omdat ik elke week 8 tot 10 lege dorpjes zal pakken van La Reina en er eerst troepen in wil hebben voor het geval dat.

La Reina wil BRSK nog goed onder handen nemen maar wacht nog steeds op GetSetGo tot hij ook tegen BRSK ligt.

Dit is meerdere malen aangegeven bij Tim maar hij had hier geen begrip voor.
Hij doet liever zijn account op delete zetten.
Omdat hij zo veel om Tanken geeft en wij tenslotte niet.
Maar voor dat hij dat doet, eerst maar een post maken op het AF, en onze BG frederik contacteren om mij aan te vallen
Ook dreigde hij om op BRSK te gaan spelen om La Reina te gaan aanvallen via daar.

Sevilla staat nog steeds niet op delete gelukkig! Dus ik neem aan dat ze bij gedraaid zijn.

We hopen jullie begrip hier voor

Als je nog meer wilt (dat iedereen er tegen was bijvoorbeeld) roept u maar ik zal u bedienen!

Echt man, ga zo door met het verdraaien van woorden...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser38246

Guest
Fantazija op 04.07.2013 om 20:15 uur
Bedanken Citaat Bewerken
Jongens,

Omdat Lars en Christa zeggen dat ik beter kan leaven.
Vertrek ik naar max.

Ik persoonlijk kan mij erg goed vinden in de standpunten van max.
En heb persoonlijk veel vertrouwen in tanken maar niet in sommige leden.

Mijn laatste motivatie om niet te stoppen is max geweest.
En ik wil hem niet laten weg rotten daar in zijn eentje met DKP.

Ik ben de hele tijd met max in gesprek geweest maar hij wil gewoon echt niet terug op dit moment.
Misschien in de toekomst wel maar daar zit hij nu niet aan te denken.

Voor het eerst dat ik een stam verlaat en dat ik zeg dat tanken geen aanvallen hoeft te verwachten.
Tenzij jullie max en mij aanvallen. De ondersteuning die her en der staan blijft gewoon staan!


Lars bedankt voor alles ik houd jullie op de hoogte wat dkp allemaal loopt te spammen.
De rest van tanken ook bedankt! Houd ffkes vol dan komt alles weer goed!

Groetjes,
Remko
Verder hebben Thom en Max zelf toegegeven op het AF dat er geen NAP was. Schattig dat jij dit dan weer loopt te roepen;)
 

DeletedUser40442

Guest
Remco wat praat jij een hoop onzin zeg. Puntje 2 kan ik zeker van zijn dat dit niet zo was!

Mocht je het tegen willen spreken, je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Oftewel kom eens met bewijzen?
Want ik kan me goed herinneren dat jullie die fusie wilden en dat Tanken daar tegen was. Ik weet niet of dit terug te vinden is in het archief maar ik zal er eens werk van maken.

Sorry dat ik me er mee bemoei maar ik kan er niet tegen als je zo praten kan, dat je het zelfs durft, vind ik knap.

Gedraag je is man... Ik kan je vertellen dat je aanpak niet werkt, je frist enkel een ieders geheugen op hoe je werkelijk bent.

Jammer dat jij er mee bemoeid want mijn schuld is niet eens bewezen. Dus ik hoeft mijn onschuld niet te bewijzen.
En over een fusie word verder niet gesproken dus is ook geen toegevoegde waarde.


There u go.

Fantazija op 16.07.2012 om 18:32 uur
Bedanken Citaat Bewerken
Gezien omstandigheden zullen we nog een keer toe lichten waarom wij willen gaan fuseren.
Dit hebben we al 1 xje gedaan bij Tim en dit is niet zo goed afgelopen.

Hij had nog nooit zulke mongolen mee gemaakt.

Jaapjan en ik hadden beide geen zin en tijd meer om verder te spelen.
Co's konden we niet vinden, dus hebben we maar besloten voor een Fusie.

We spelen op andere werelden al een hele lange tijd samen en zullen dat hier dus ook gaan doen.

Fanta heeft helemaal geen Front. Fanta heeft net zo als Sevilla een BG met Frederik.
Dan blijft er alleen nog STX over waar ook wij een BG mee hebben als stam.

La Reina, ligt tegen BRSK en zal ook gewoon deze speler gaan aanvallen

De troepen en edels worden gewoon netjes op gemaakt bij la reina tegen BRSK.

Voor ons was de keuze of stoppen op W24 of samen fuseren.

De duur van deze fusie zal heel erg lang gaan duren omdat ik elke week 8 tot 10 lege dorpjes zal pakken van La Reina en er eerst troepen in wil hebben voor het geval dat.

La Reina wil BRSK nog goed onder handen nemen maar wacht nog steeds op GetSetGo tot hij ook tegen BRSK ligt.

Dit is meerdere malen aangegeven bij Tim maar hij had hier geen begrip voor.
Hij doet liever zijn account op delete zetten.
Omdat hij zo veel om Tanken geeft en wij tenslotte niet.
Maar voor dat hij dat doet, eerst maar een post maken op het AF, en onze BG frederik contacteren om mij aan te vallen
Ook dreigde hij om op BRSK te gaan spelen om La Reina te gaan aanvallen via daar.

Sevilla staat nog steeds niet op delete gelukkig! Dus ik neem aan dat ze bij gedraaid zijn.

We hopen jullie begrip hier voor

Als je nog meer wilt (dat iedereen er tegen was bijvoorbeeld) roept u maar ik zal u bedienen!

Echt man, ga zo door met het verdraaien van woorden...

Verkeerde post;) Dit was mijn eerste vertrek bij Tanken.


Fantazija op 04.07.2013 om 20:15 uur
Bedanken Citaat Bewerken
Jongens,

Omdat Lars en Christa zeggen dat ik beter kan leaven.
Vertrek ik naar max.

Ik persoonlijk kan mij erg goed vinden in de standpunten van max.
En heb persoonlijk veel vertrouwen in tanken maar niet in sommige leden.

Mijn laatste motivatie om niet te stoppen is max geweest.
En ik wil hem niet laten weg rotten daar in zijn eentje met DKP.

Ik ben de hele tijd met max in gesprek geweest maar hij wil gewoon echt niet terug op dit moment.
Misschien in de toekomst wel maar daar zit hij nu niet aan te denken.

Voor het eerst dat ik een stam verlaat en dat ik zeg dat tanken geen aanvallen hoeft te verwachten.
Tenzij jullie max en mij aanvallen. De ondersteuning die her en der staan blijft gewoon staan!


Lars bedankt voor alles ik houd jullie op de hoogte wat dkp allemaal loopt te spammen.
De rest van tanken ook bedankt! Houd ffkes vol dan komt alles weer goed!

Groetjes,
Remko

Bedankt, hier heb ik mij verder ook aangehouden.
navisboys; zei:
Verder hebben Thom en Max zelf toegegeven op het AF dat er geen NAP was. Schattig dat jij dit dan weer loopt te roepen;)
Thom wel maar die was hier niet van op de hoogte.
De gene die het account beheerde heeft niks anders dan mij gezegd namelijk dat er gewoon een nap was!
Schattig dat jij denkt te weten wat er verteld word in een groepsgesprek waar jij niet bij was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59349

Guest
Jammer dat jij er mee bemoeid want mijn schuld is niet eens bewezen. Dus ik hoeft mijn onschuld niet te bewijzen.
En over een fusie word verder niet gesproken dus is ook geen toegevoegde waarde.




Verkeerde post;) Dit was mijn eerste vertrek bij Tanken.

Zo makkelijk ga je er niet vanaf komen Remko, je tweede vertrek was een jaar later:

|RS| Tanken 04th February 2012 - 19:10:00 628,904
Tanken OTS 19th July 2012 - 00:09:45 2,964,425
OTS Vulpes 09th December 2012 - 23:10:20 5,960,031
Vulpes Tanken 20th February 2013 - 20:11:27 7,058,168
Tanken Fruit 04th July 2013 - 22:09:17 10,340,998

Jij wilt dus beweren dat jullie de fusie in 2012 niet gehouden hebben? Maar pas in 2013 tijdens je 2e vertrek naar Fruit!? Pfff, voor de duidelijkheid zal ik even de stats er ook nog bijhalen voor jou...

~Re|C|iN~ (595|570) K55 10,573 La Reina del Muelle [Tanken] Fantazija [Tanken] 2012-07-06 01:02:14

Ten eerste 2012, daarnaast wordt maar weer eens bewezen dat dit zeer zeker niet de verkeerde post was.

Voor het totaalplaatje:
klikkie

Komop zeg hou jezelf nou eens niet voor de gek...
 

DeletedUser

Guest
Wauw, Remko.

Moet ik ff de post van Ribeira en van Navis uitleggen?

Die van Navis is een reactie op deze zin:

Haha sorry maar naar mijn weten heb ik dit niet gezegd alleen Tai-pan.
Als het niet zo is dan haal het archief en alsjeblieft bij.

Dus eerst ontken je dat je gezegd hebt nooit aan te vallen, en dat Tai-pan dat alleen heeft gezegd, en daarna ben je trots dat je niet zonder reden hebt aangevallen? Raar.

Post van Ribeira is een reactie op jou puntje 2.

Over jou en La Reina Del Muella.
Hij zegt dat tanken onschuldig is, tot het tegendeel is bewezen. EN dat heb jij niet bewezen.
Terwijl hij wel met een bewijsstuk komt van het bewijs dat jullie een fusie wilde en tanken hier tegen was.
Dan komt hij met het bewijsstuk, en zeg jij: 'Verkeerde leave'.
Nee, dit bewijsstuk ging over de leave van jou, na het gebeurde met La Reina del Muella, wat dus te maken had met punt 2.
En mocht punt 2 nou juist het gene zijn waarop hij reageert.

Ik dacht dat jij wel slim was, dus dit valt me van je tegen, dat je zoiets niet snapt.

Daarnaast, punt 3.
Er was geen NAP, zolang jij niet met het bewijs kan komen van deze niet betaande nap, is deze NAP er ook niet geweest.
Dus omdat jij iemand waarmee je geen NAP had hebt aangevallen, ben jij betrouwdbaar. Rare gedachte gang.

Je valt een account aan met wie je een NAP had, want die was er sowieso toen jullie naar OTS gingen. Onbetrouwbaar.
Ook al waarschuw je iemand, je valt hem meteen aan na een leave, stab, onbetrouwbaar! En het feit dat je iemand wil aanvallen met wie je in een stam zit, dus maar leaved, maakt je ook niet betrouwbaar hoor.
"Ik heb me aan mijn dreigement tegen iemand gehouden".
Dus als ik een collega dreig te slaan, zodra ik ontslag heb genomen, en dat dus ook doe als ik ontslag neem, ben ik betrouwbaar? Nee, gewoon triest.
Je gebruikt kata's om iemand te helpen, mag dan wel betrouwbaar zijn, maar erg triest!
 

DeletedUser40442

Guest
Woow het is precies wat jullie altijd doen.

De helft weet niet eens waar zij het over hebben.
De andere helft komt met stats en denken bewijzen te hebben maar het klopt van geen kanten.

Sorry maar snappen jullie nu echt niet waarom niemand meer reageert op het AF.
Jullie negeren de genoemde feiten en komen vervolgens met troep en hopen dat de rest die het leest het maar koopt.

Het is niet eens de moeite waard om hier nog tijd in te steken.
Jullie maken het onoverzichtelijk met al jullie reacties en verdoezelen de kei harder feiten.

Dit toont wel weer aan dat jullie niks beters te doen hebben dan propaganda.
Want de stats zijn tot zo ver nog steeds teleurstellend want zon actief Tanken tegen zon inactief OTS moet toch wel minimaal 40 dorpjes per dag pakken.

Ook zegt tanken zo betrouwbaar te zijn terwijl er al berichten verschijnen op ons forum van spelers die toch weer katta's sturen op iets anders dan de verzamelplaats of muur.

Juanithoe komt hier binnenkort wel voor op het net bij Zaletio.

Dit zegt ook wel weer over de plannen van Tanken wanneer ze bijna deze wereld gewonnen hebben:D

Dit was voorlopig ook mijn laatste post want 1 iemand die zich moet verdedigen tegen 4 mensen die niks anders kennen dan de waarheid loopt toch uit op het welles niettes verhaal.
 

DeletedUser59349

Guest
Woow het is precies wat jullie altijd doen.

Je kan beter, dit is precies wat JIJ altijd doet. JIJ draait overal om heen, JIJ verdraait de woorden. Kijk eens zelf hoe je post, schaam je je niet? Dat je uberhaupt er nog op in gaat terwijl de bewijzen open en bloot op tafel liggen... :eek:

De helft weet niet eens waar zij het over hebben.
De andere helft komt met stats en denken bewijzen te hebben maar het klopt van geen kanten.

Ik weet zeer zeker waarover ik het heb, dat blijkt uit de feiten die ik er bij haal. Jij moet overal omheen draaien dus jij weet niet waarover je het hebt. Je schetst hier dus een prima zelfbeeld.

Sorry maar snappen jullie nu echt niet waarom niemand meer reageert op het AF.
Jullie negeren de genoemde feiten en komen vervolgens met troep en hopen dat de rest die het leest het maar koopt.

Welke feiten Remko? Wij halen overal feiten vandaan, jij begint lukraak dingen te roepen zonder enige vorm van onderbouwing, wederom een prima zelfbeeld trouwens, met je troep die je verkoopt aan Zaletio.

Het is niet eens de moeite waard om hier nog tijd in te steken.
Jullie maken het onoverzichtelijk met al jullie reacties en verdoezelen de kei harder feiten.

Is dat alles wat je verzinnen kan? :eek::eek::eek:

Dit toont wel weer aan dat jullie niks beters te doen hebben dan propaganda.
Want de stats zijn tot zo ver nog steeds teleurstellend want zon actief Tanken tegen zon inactief OTS moet toch wel minimaal 40 dorpjes per dag pakken.

Ah kijk, nou komen we ergens. Het gaat om het uiteindelijke resultaat Remko, al is dat met 10 dorpjes per dag of met 100, de eindzege komt er toch wel. Misschien moet je de dorpjes nog meer laten uitbouwen, worden ze misschien aantrekkelijker en vliegen ze rapper de deur uit ;)

Ook zegt tanken zo betrouwbaar te zijn terwijl er al berichten verschijnen op ons forum van spelers die toch weer katta's sturen op iets anders dan de verzamelplaats of muur.

En weer lukraak dingen roepen zonder enige onderbouwing, ben je goed in of niet?

Juanithoe komt hier binnenkort wel voor op het net bij Zaletio.

Dit zegt ook wel weer over de plannen van Tanken wanneer ze bijna deze wereld gewonnen hebben:D

Dit was voorlopig ook mijn laatste post want 1 iemand die zich moet verdedigen tegen 4 mensen die niks anders kennen dan de waarheid loopt toch uit op het welles niettes verhaal.

Je zegt het hier prima, wij kennen de waarheid, jij verdraait de feiten.
Je ziet de bui al hangen zeker dat je wegblijft? ;)
 

DeletedUser

Guest
Dit toont wel weer aan dat jullie niks beters te doen hebben dan propaganda.
Want de stats zijn tot zo ver nog steeds teleurstellend want zon actief Tanken tegen zon inactief OTS moet toch wel minimaal 40 dorpjes per dag pakken.

De stats zijn helemaal niet teleurstellend, OTS wordt afgeslacht ondanks hun (moet gezegd worden) geniale taktiek. Gewoon niks doen en hopen dat de vijand vanzelf uit verveling op delete gaat. Heel slim voor een stam die bar weinig kan. De 'skills' in OTS zijn al even beperkt als jouw denkvermogen hier op het AF. Heb je er ooit wel eens over nagedacht wat voor instellingen deze wereld kent? Pakketjes systeem, geen idee of dat je wat zegt, maar het heeft onder andere tot gevolg dat men edels niet goed kan herpositioneren. Nogal logisch dus dat er niet minimaal 40 dorpen per dag gepakt worden. Tanken zet edels klaar. Tanken stuurt clears. OTS target leavet OTS. Dorpen tellen niet mee in de stats. Edels moeten wel gebruikt worden omdat ze niet bij het volgende OTS-lid geplaatst kunnen worden. Zie je het al? Waar natuurlijk nog bij moet komen dat ook lang niet elk account uberhaupt edels heeft om veel dorpen te pakken omdat die edels bijv gebruikt moesten worden bij het kinderlijk wegspelen van een account als tai-pan voordat deze in OTS zat.

Overigens roep je het natuurlijk zelf op je af dat er 4 spelers tegen je gaan posten. Iemand die zoveel onzin verkondigt kan het zien aankomen dat hij wat reacties krijgt. Dat je vervolgens snel aankondigt niet meer te reageren is ook kenmerkend voor je laffe gedrag zowel IG als op het AF.
 
Bovenaan