Het verschil in morele waarden op w24

DeletedUser61241

Guest
Tsja, het zal toch ondertussen geen verassing meer moeten zijn dat tw faalt, maar je kan er ook niet bedacht op zijn..
 

DeletedUser26046

Guest
Ik begrijp het zeker Zaletio, ik ben het dan ook helemaal met je eens dat je daar geen zin in hebt.

Jij ook succes met je RL! :) Of mocht je nog ergens anders gaan spelen, veel succes daar ;)

Meh wrss komen we toch wel terug. Zo gaat het al jaren :p. Stoppen dan weer terugkomen ergens.

Tsja, het zal toch ondertussen geen verassing meer moeten zijn dat tw faalt, maar je kan er ook niet bedacht op zijn..
Achja ik dacht dat je ervanuit kon gaan dat iig de Wiki wel zou kloppen. Blijkbaar is dat al teveel gevraagd voor Duckje en zijn clique :eek:.
 

DeletedUser59349

Guest
Meh wrss komen we toch wel terug. Zo gaat het al jaren :p. Stoppen dan weer terugkomen ergens.

Hahaha klopt, maar nu zet ik er echt een punt achter (na W22). Meerdere factoren waardoor ik denk ja nu is het echt genoeg geweest. Komt onder andere door mezelf, door tw (bijv opeenvolging van werelden) en door de spelers (bijv de enorme hoeveelheid acc-wissels). Het klinkt misschien wat overdreven maarja ik beleef geen plezier meer aan het spelletje zoals ik dat vroeger deed jammer genoeg.
 

DeletedUser35742

Guest
Ik kan me niet 1 moment herinneren waarop Tanken de beste stam was. Vandaar:)
 

DeletedUser

Guest
Ik kan me geen een moment herinneren waarop Tanken een oorlog had verloren.
 

DeletedUser

Guest
Proficiat mannen van Tanken!
Was een eer om deel uit te maken van Isidorus van Sevilla in het prille begin :)
 

DeletedUser

Guest
En toch, Litle Pipin, is er geen een oorlog verloren.
Een onafgeronde oorlog is geen verloren oorlog.
 
Bovenaan