Het verschil in morele waarden op w24

DeletedUser61241

Guest
Op zn minst 5 euro voor elke keer dat mijn naam hier in voor komt :)
 

DeletedUser61692

Guest
De redenen van onze goeie vriend Robert:

"Joost is met dat account uit OTS vertrokken vanwege het beleid en zou neutraal blijven .
Maar Joost ging stoppen en het account in overleg met z'n broer Peter op Del zetten .
Nu blijkt na t lezen van het Tanken forum en zijn communicatie dat hij z'n vv aan Zaletio ging geven omdat hij anti bepaalde spelers was vanwege stabben in t verleden .
Is hij niet al eens naar Tanken gegaan ten koste van OTS ? ( ook stabben in mijn ogen ).
Maar goed, met zijn toezegging aan Zale is de neutraliteit van het account dus verdwenen.
Ik heb hem de gelegenheid geboden de afgelopen jaren om te groeien naar wat hij nu is en hem zelfs actief geholpen .
Dus heb ik het recht om hem te verkleinen naar het formaat dat hij was voordat ik hem ging helpen."

Joost is uit OTS vertrokken door verschillende mensen die er uitgenodigd worden. (Terecht).
Dat hij vanwege deze zelfde mensen dan ook meer naar Tanken gericht is dan naar OTS, is meer dan normaal.
Maar alsnog was hij geen BG van Tanken. Hij had nog geen keuze gemaakt over zijn toekomst, hij was nog steeds neutraal.
De VV zou naar Zaletio gaan, omdat Peter... weinig tijd had en die VV, zelfs als die even weinig tijd heeft, niet aan OTS gunt. (Om de zelfde mensen).

"hahahaha hij mij geholpen, dit account heb IK opgebouwd en heb IK volledig aan MEZELF te danken,
heb regelmatig in stamleidingen gezeten en daarmee het niveau omhoog getrokken zodat we allemaal in de groei zaten.
de eerste keer dat ik naar Tanken ging was het ten goede van OTS, dit heb ik daar regelmatig uitgelegd alleen is dat voor ***** moeilijk te begrijpen.
ik heb inderdaad zale gevraagd om VV, maar hem expliciet verboden om met mijn account naar Tanken o.i.d. te gaan omdat ik mogelijk volgend jaar weer tijd heb.
ik wou dan zodra ik tijd had de keuze gaan maken,
maar die keuze heeft robert nu voor mij gemaakt.
alleen zit ik dus nu komende 3 weken zonder troepen :/
Peter"

Door zijn actie heeft hij deze neutraliteit verpest, de keuze al vast voor Peter gemaakt, van een neutraal account, naar een account dat gestabt wordt, veranderen. Nooit leuk

"Mijn taak is te voorkomen dat we in de rug worden aangevallen en dat is voor een tijdje voorkomen."

De kans dat je in de rug aangevallen zou worden, die was klein. Het account was namelijk neutraal, zoals er meerdere neutrale accounts op w24 zijn. Door deze actie, ja, je hebt het aanvallen vanaf zijn kant mogelijk voorkomen, maar is zijn neutraliteit weg.
Ipv er voor zorgen dat je zelf niet in de rug wordt aangevallen, heb je iemand in de rug gestoken. Iemand die nog geen problemen met JOU als persoon had, of OTS als stam, maar een paar leden.

Treurig.

Mijn excuses voor Peter... dat ik prive berichten heb gebruikt ;).


geen probleem joh :p

wat ik nog het meest sneue vind is dat robert nu wijst op iets wat in het verleden gebeurt is, in zeer zeer veel overleg maar dat is bij de 20 nieuwe leden niet bekend.

ik ben inderdaad naar Tanken gegaan, maar dat was grotendeels om op die manier mij nog hard te maken voor de spelers die er nog zaten als echte OTS'ers. dit is in overleg geweest, ook met Robert. alleen heeft die ouwe blijkbaar alzheimer of een zeer selectief geheugen.

maar inderdaad, zoals je zegt, mijn account was een neutraal account. er is nog nooit een enkele aanval vanaf dit account naar een OTS speler gestuurd. maar mijnheer Robert ziet spoken en vind het dus nodig een volledig account te vernietigen...

ook wel grappig hoe hij me nu volledig ontwijkt.

dat ik hem een week geleden nog gewoon een vriend durfde te noemen, bah bah bah.
 

DeletedUser26046

Guest
Je zou Zaletio nog gelijk moeten beginnen geven met dit soort acties... :(

Zoals ik al eerder aangaf kun je zeggen van me wat je wilt: arrogant, een eikeltje, een irritant mannetje. Dat zal op zijn tijd allemaal wel kloppen (helaas :p). Maar liegen of onwaarheden verspreiden, daar kun je mij niet van beschuldigen. Ook wat betreffende de beginpost: ik heb niemand van OTS dit horen ontkennen. Vooral Juanitoe heeft meermaals IG bevestigd dat dit klopte.

Datzelfde geldt voor deze actie weer. Goed bezig OTS :eek:!
 

DeletedUser61692

Guest
ik blijf bij mijn mening dat OTS in principe zelf nog niks fout heeft gedaan,

alleen vind ik het wel jammer dat dus alles er op wijst dat er nog een massa tegen mijn account gaat komen..


wel dapper, iemand vastbinden zonder wapens en dan op 'm in gaan slaan.

ben benieuwd wie er gaan aanvallen. wie er allemaal zo diep gaan zinken.
er is nog nooit een aanval vanaf dit account naar een OTS speler gegaan, ik heb nog nooit een speler van OTS doelbewust dwars gezeten. en zelfs toen ik (na veel overleg) in tanken zat heb ik OTS behoorlijk wat bespaard. (ik denk dat menig Tanken speler dat kan bevestigen)

ik hoop dat er nog enkele spelers in OTS zijn die wel begrijpen wat er gebeurd, en die nog wel een beetje respect/eer hebben
 

DeletedUser61692

Guest
Ik hoef sowieso geen ander account,

ik ga mijn account ook niet verwijderen. ik blijf tot aan de laatste seconde op mn account zodat ik zelfs de laatste stabber kan zien
 

DeletedUser

Guest
Vrijwilligers, jullie kunnen je altijd aanmelden voor Tanken!
Ik denk dat vrijwilligers tegen OTS niet moeilijk wordt.

Highking, Master, Kevin en Heerboer.

100% zwakte.
Nu edelen ze Peter.... na Juanitoe hem gestabt heeft.
 

DeletedUser60138

Guest
Chief is zo te zien de enige speler die nog enig fatsoen heeft, de rest blijft maar in OTS hangen. Als je ook maar enige eergevoel hebt dan kun je toch niet in die stam blijven hangen. Winnen gaan ze sowieso nooit, dus waarom zou je bij zo'n clubje willen blijven als je niet meegedaan hebt aan die stab? Valt me van enkelen een beetje tegen.
 

DeletedUser40442

Guest
Chief is zo te zien de enige speler die nog enig fatsoen heeft, de rest blijft maar in OTS hangen. Als je ook maar enige eergevoel hebt dan kun je toch niet in die stam blijven hangen. Winnen gaan ze sowieso nooit, dus waarom zou je bij zo'n clubje willen blijven als je niet meegedaan hebt aan die stab? Valt me van enkelen een beetje tegen.

Zeker niet.
 

DeletedUser61692

Guest
Vrijwilligers, jullie kunnen je altijd aanmelden voor Tanken!
Ik denk dat vrijwilligers tegen OTS niet moeilijk wordt.

Highking, Master, Kevin en Heerboer.

100% zwakte.
Nu edelen ze Peter.... na Juanitoe hem gestabt heeft.

Chief is zo te zien de enige speler die nog enig fatsoen heeft, de rest blijft maar in OTS hangen. Als je ook maar enige eergevoel hebt dan kun je toch niet in die stam blijven hangen. Winnen gaan ze sowieso nooit, dus waarom zou je bij zo'n clubje willen blijven als je niet meegedaan hebt aan die stab? Valt me van enkelen een beetje tegen.

high king is ook uit OTS gestapt en heeft de veroverde dorpen aangeboden terug te geven.

ook heeft Patrick (orginele speler van Master of disaster) aangegeven dat de aanvallen zullen stoppen vanaf die kant.

goed om te zien dat ze toch bij draaien, en ik hoop dat Patrick ook begrijpt dat deze OTS een absolute blamage is en er dus uit zal stappen.
 

DeletedUser60138

Guest
Het ziet er nu naar uit dat OTS echt geschiedenis is en w24 wel gespeeld is. Nu is het een kwestie van die eindvoorwaarden halen en een ander spelletje gaan zoeken. Goed gedaan Juanitoe and friends :)
 
Bovenaan