Het verschil in morele waarden op w24

DeletedUser26046

Guest
Beste AF gangers,

Heden avond wil ik namens de gehele stam Tanken ("Wij hebben echt geen tijd voor die Showboys") de oorlog verklaren aan OTS. De oorzaak hiervan valt op veel plaatsen te herleiden, die allemaal in dit topic aan de beurt zullen komen.

Het begon allemaal lang, lang geleden. Tanken werd gevraagd door WORST, om samen te vechten tegen Fruit. Daar waren de Tanken spelers (Ribeira, Seko en Isidorus) toe bereid. Isidorus van Sevilla heeft toen via VV een massa geplanned op Tai-pan en daarna viel Tanken aan tegen Tai-pan. Dat verliep voorspoedig, totdat Fruit besloot dat Tanken te sterk was. Ze konden het niet meer aan. Tai-pan stond op breken, niemand was meer actief en het speelplezier was weg. Verliezen is nooit leuk natuurlijk.

Ondertussen was WORST gevallen en opgesplitst. Een deel was naar Tanken, de rest was in de nieuwe (of oude) stam OTS gegaan. OTS en Tanken hadden al snel een BG en hadden aan mekaar beloofd om alles te overleggen voordat ze wat zouden ondernemen. Dus volledig volgens de afspraken heeft Tanken toentertijd overlegd om een deel van RFresh te recruiten. Dat was een goed plan volgens OTS, dus is Tanken ermee aan de slag gegaan. Toch bleek OTS toen al geen betrouwbare partner. Terwijl Tanken alles in overleg ondernam, bleek OTS achter de rug om de rest van RFresh te recruiten. Dit gebeurde overigens zonder instemming van de OTS leden. De normale leden in OTS waren net zo verrast als Tanken. Deze actie gaf dus al aan hoe onbetrouwbaar OTS was.

Toch was Tanken van mening dat respect belangrijker was. Dus hebben we de BG gehandhaafd. De leiding van Tanken OTS zijn toen rond de tafel gegaan, om dit te voorkomen. Het resultaat was dat we altijd zouden overleggen als we zouden recruiten uit een andere stam. Op ten duur wou Ayslinn overstappen naar Tanken. Dit is dus op het gedeelde leidersforum gezet, om te kijken wat de reacties waren van OTS. Er waren niet echt reacties en al helemaal geen negatieve reacties. Daarna bleek Fruit op het punt van vallen te staan. Geheel volgens de afspraken heeft Tanken toen het volgende op het gedeelde leidersforum gezet.
l9j1.png


Het is nog grappiger wat het gevolg was. Even later:
King Koen V Toegetreden 08th December 2013 - 01:10 5,071,859
heerboer Toegetreden 07th December 2013 - 23:13 8,739,425
Chief Keef aka Sosa Toegetreden 07th December 2013 - 23:13 11,781,703
Goeie buur Toegetreden 07th December 2013 - 23:13 8,039,478

Met andere woorden: alweer heeft Juanitoe als een pure dicator gehandeld. Overleggen doet deze niet. Het gevolg was dat OTS heel Fruit heeft gerecruit. Ondanks de afspraken vooraf, ondanks het gebrek aan steun van de echte OTS'ers. Er is een groep geweest in OTS die de ballen hadden om niet meer achter hun te staan. Dit heeft geleid tot het ontstaan van de gerespecteerde stam OLM.

Dit was echter nog niet alles. Toen de ex-Fruit spelers in OTS waren, was de BG tussen Tanken en OTS nog steeds van kracht. Maar denk je dat de ex-Fruit spelers zich hier aan hielden? Nee. Fantazija bleef aanvallen tegen Tanken. Ondanks dat hij in de BG stam van Tanken zat. De betrouwbaarheid van OTS was dus erg ver te vinden. Na lang overleg heeft Tanken toen besloten de NAP op te zeggen. Wij werken nooit samen met stabbers. Dat kan niet en dat mag niet. Dus hebben wij de BG opgezegd. Natuurlijk vallen wij dan niet meteen aan. We hebben dus gezegd dat er een NAP zou zijn tot maandag 16 december.
rpyp.png

Toch bleek hier voor de zoveelste keer op een rij dat OTS geleid wordt door een speler die geen waarde hecht aan morele waarden. Terwijl Tanken de NAP hanteerde in plaats van meteen aanvallen, heeft OTS deze tijd blijkbaar gebruikt om aanvallen op Tanken voor te bereiden. Dus terwijl wij op 8 december in de avond voorgesteld hadden aan OTS om met een week NAP te werken, werd een dag later de NAP opgezegd door OTS. Met directe ingang.

Toch bleek het onderhandelen in dit opzicht met OTS een onmogelijke opgave.
i0ql.png


Dit heeft dus geleid tot de oorlog:
Tanken
user_image.php

Stamnaam: Geen tijd voor die showboys
Tag: Tanken
Aantal leden: 23
Punten van de 40 beste spelers 123.437.782
Totaal aantal punten: 123.437.782
Puntengemiddelde: 5.366.860
Rang: 2
Verslagen tegenstanders: 691.812.883 (1.)

versus
OTS
user_image.php

Stamnaam: Only Together Strong
Tag: OTS
Aantal leden: 40
Punten van de 40 beste spelers 175.205.586
Totaal aantal punten: 175.205.586
Puntengemiddelde: 4.380.140
Rang: 1
Verslagen tegenstanders: 12.086.904 (7.)


De ligging van de stammen is als volgt:
nl24

Rood = Tanken
Blauw = OTS

Maar het lage spel van OTS was nog niet voorbij. Deze NAP werd namelijk opgezegd om 22:11 op 9 december opgezegd. Maar wanneer kwamen de eerste aanvallen?
FantaNAP.png


Dit is een voorbeeldje van hoe OTS het spelletje speelt. Laag bij de gronds, zonder rekening te houden met regels of wat dan ook. Morele waarden zijn ver te zoeken in OTS. Maar nu denk je: dit zou het toch wel zijn? Maar nee hoor! OTS gaat nog verder. Het is namelijk zo dat iedereen in OTS nogal sterk tegen de speler "m4st3r 0f d1s4st3r" waren. Hij heeft namelijk WORST geleaved en gestabbed. Iedereen in OTS was fel, fel tegen hem. Massa's waren geplanned en niemand wou ooit nog met deze stabber samenwerken.

Wat verbaasd echter nu op w24? Inderdaad: "19 m4st3r 0f d1s4st3r OTS 7.716.000 772 9995". Ook deze stabber zit weer in OTS. Dus stabbers nemen ze aan in OTS. Kata-spelers nemen ze aan. Laagbijdegrondse spelers, alles is welkom in OTS. Het allermooiste komt echter nog. OTS heeft ingezien dat het niet loopt. De stam zucht onder een harde dicatuur van Juanitoe. Overleggen doet deze dicator zo min mogelijk. Verder zijn de leden intern sterk verdeelt aangezien een deel wél vecht met morele waarden in het achterhoofd. Denk hierbij aan spelers als Peter, Kevin, Cedric etc. De andere kant van OTS momenteel zijn de stabbers van OTS.
n0qp.png


Dit botst. Dat beseft Juanitoe ook. Dus nam deze de volgende beslissing: "Recruit de hele wereld!!!" OTS is begonnen met het recruiten van alles wat los en vast zit. Het resultaat is duidelijk zichtbaar op de ranglijst. OTS beseft dat het intern te verdeelt is tussen een kamp met morele waarden en een kamp wat over lijken gaat, dat de stam OTS het nooit lang vol zou houden. De ratjes laten vroeg of laat toch hun ware gezicht weer zien, wat OTS kapot zou maken. Dus heeft de besloten om alles te recruiten. Het gevolg is dat de sub-topstam [IC] gevallen is voor de lokroep van OTS. Nu probeert OTS dus de gehele wereld te recruiten om op deze manier w24 te winnen.

Al met al was de maat vol. Deze oorlog zal het verloop van w24 voor het grootste deel bepalen. Daarin zijn er twee kampen. OTS, duidelijk het kamp zonder morele waarden. Hierin wordt bruut geregeerd door Juanitoe, de . Deze stam wordt voor een deel gevuld met spelers die het spelletje netjes spelen en aan de andere kant gevuld met ratjes. Verder recruit deze stam alles wat los en vast zit. Zelf spelers die diezelfde stam enige tijd geleden nog gestabbed hebben. Daar tegenover staat Tanken. Tanken heeft alles overlegd met haar BG OTS, totdat OTS besloot te gaan stabben. Meerdere malen. Daarnaast is deze stam eentje die met vechten en eerlijk spel probeert te winnen. Kata-gebruik? In OTS zitten veel spelers die dat graag gebruiken. Tanken echter niet. Iedereen recruiten? Tanken niet.

Concluderend kan er gesteld worden dat deze oorlog w24 zal bepalen. Hier zal blijken of het spelen als een ratje, het spel spelen op een manier dat je over lijken gaat om te winnen, of dat beloont zal worden. Tanken zal er alles aan doen om de ratjes in OTS te leren dat eerlijkheid het langst duurt.
"Non vincit nisi veritas"
"Niets overwint dan de waarheid"
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60138

Guest
Dat recruiten naar 200M is echt triest. Als je zo een wereld wilt winnen dan maak je jezelf echt onsterfelijk belachelijk. De manier waarop de NAP is opgezegd was ook weer fraai, eerst aanvallen, dan opzeggen. Ik zou me echt schamen als ik in OTS zat.
 

DeletedUser

Guest
Veel sterkte OTS. En dan niet met het recruiten naar 200 mio, maar met de oorlog tegen Tanken.
 

DeletedUser71860

Guest
Wat zijn de overwinningsvoorwaarden dan? Is die 200 mio dan zo belangrijk? (ik ben een W24-leek, maar kan de propaganda wel smaken op deze kleine wereld :) )

In ieder geval lijkt het me vrij overhaast , al dat gerecruit. We weten allemaal dat er genoeg ego's op dit spel zitten die in zo'n stammen de boel kunnen en zullen verzieken.
 

DeletedUser26046

Guest
Het gebrek aan OTS-reacties zegt genoeg: ze kunnen niks onderuit halen uit het verhaal wat er staat. Dus is het dan vanuit hun gezien beter om maar niet te reageren...
 

DeletedUser

Guest
Wat zijn de overwinningsvoorwaarden dan? Is die 200 mio dan zo belangrijk? (ik ben een W24-leek, maar kan de propaganda wel smaken op deze kleine wereld :) )

In ieder geval lijkt het me vrij overhaast , al dat gerecruit. We weten allemaal dat er genoeg ego's op dit spel zitten die in zo'n stammen de boel kunnen en zullen verzieken.

De overwinningsvoorwaarden: de top 40 van de stam moet 200 mio punten en 200k dorpen behalen en deze voor een maand (dacht ik) behouden.

Wat zie je OTS dus doen? De halve wereld inviten om zo de wereld te kunnen winnen. Ze inviten zelfs rimstammetjes als IC. ;)
Gelukkig zien we ook al weer leavers die inzien dat je een wereld beter op een nette manier kan winnen.
 

DeletedUser

Guest
Tanken had al afspraken met ots wat betreft een eindfusie, dus schaam jullie ook maar diep.
 
Reactiescore
496
Leuk dat Tanken de wereld nu alsnog wint!
 

DeletedUser

Guest
Hahaha,

Geloof niet in onzin, DKP.
Wie weet waren er ooit die plannen, maar in werking zijn ze nooit gezet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60138

Guest
OTS (Fanta) probeert spelers nu over te halen om in hun stam te komen zodat ze PA krijgen bij winst. Hoe desperate kan je zijn. Voorlopig gaat de oorlog best lekker, de wereld winnen met oorlog is iets leuker en eervoller dan hem opblazen met een fusie :D
 
Reactiescore
7.915
Toen ik besloot in OTS te blijven en wat me de kop koste dacht ik dat eervol bezig was.

Ik had toentertijd mee moeten gaan naar tanken besef ik me nu. Mijn mening is de laatste tijd zo aangepast dat ik OTS vanaf nu ook niet meer steun.

De oude kern van OTS wel, maar de rest niet meer. Ik hoop dat de oude kern dit in ziet en OTS verlaat. Komop Peter, Joost en Kevin dit kan niet.
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag me dan weer af wat de morele waarde is van met alle actieve goeie spelers in één stam te kruipen (tanken), terwijl dan enkel nog de noobs in OTS overblijven die internvoer zijn. Zo geraak je aan de 200 mio, dat is juist, maar of dit nu zoveel meer waard is dan recruiten, ik heb mijn twijfels.

@ Alandor, dit is geen onzin, dit is de enige reden waarom OTS in mijn ogen een BG aanging met tanken.
Sowieso was dit het oorspronkelijke plan, zelfs al was het maar een lokmiddel, dan nog zijn de gedachten schrijnend, zeker als je nu over OTS begint. "-Unlike some politicians, I can admit to a mistake."-Nelson Mandela
 

DeletedUser26046

Guest
Ik vraag me dan weer af wat de morele waarde is van met alle actieve goeie spelers in één stam te kruipen (tanken), terwijl dan enkel nog de noobs in OTS overblijven die internvoer zijn. Zo geraak je aan de 200 mio, dat is juist, maar of dit nu zoveel meer waard is dan recruiten, ik heb mijn twijfels.

Zitten nu alle goeie en actieve spelers in Tanken dan?
Dan ben je wel heel positief over een groot deel van je oude stamgenoten zeg :p.

@ Alandor, dit is geen onzin, dit is de enige reden waarom OTS in mijn ogen een BG aanging met tanken.
Sowieso was dit het oorspronkelijke plan, zelfs al was het maar een lokmiddel, dan nog zijn de gedachten schrijnend, zeker als je nu over OTS begint. "-Unlike some politicians, I can admit to a mistake."-Nelson Mandela

Ik kan niet in de hoofden van OTS kruipen om te kijken waarom zij de BG aangingen. Ik weet wel wat de motivatie was van Tanken. Inderdaad, de optie was er dat na de val van Fruit, het straffen van de stabbers (MoD, Fantazija etc) de top van OTS naar Tanken zou komen en de wereld zou beslissen. Maar dat zou gebeuren nadat Fruit was verslagen, nadat alle weerstand van w24 was geveegd en OTS en Tanken samen w24 hadden gewonnen.

In dat geval hadden we een stam van 25 - 28 leden die samen aan de 200mil zaten. De mogelijkheid dat Tanken met 45/50 leden zou komen te zitten is nooit, never nooit ter sprake gekomen. Dus ik denk dat jouw informant incorrecte informatie aan je heeft verstrekt.
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik al zei, het kan een plan zijn geweest, maar het is nooit gebruikt.

Die opmerking daarboven slaat nergens op.
OTS neemt meer dan genoeg actieve goeie spelers aan.
(Fanta, Frederik, Heerboer, Goeie Buur etc), en heeft ook een groepje andere spelers die actief zijn.
De overige leden die Tanken heeft aangenomen waren of oud-leden, en een 10 tal actievelingen, maar kleinere en zeer zeker ook niet de beste.
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg: Leve Jonas & Draken, mijn twee externe relaties :S

Moet tijd nemen 2de skype aanzetten en zien als jullie er zijn :p

Kusjes,
Mathieu | Oud-leerling van Max (tai-pan)
 

DeletedUser

Guest
Zitten nu alle goeie en actieve spelers in Tanken dan?
Dan ben je wel heel positief over een groot deel van je oude stamgenoten zeg :p.

Er zijn er 3 van de 11 weg naar tanken, 1tje doet momenteel helemaal niks (ik), dus de situatie is wel erg veranderd. De rest van OTS is echter vrij waardenloos, op enkelen na, in mijn ogen. Het niveau van OTS ging wel omhoog, maar tov fruit gaat het omlaag. Maar je hebt gelijk, er zitten ook vrij veel waardenloze spelers in tanken van oud-ReFresh. Al zul je dat ontkennen.

Ik kan niet in de hoofden van OTS kruipen om te kijken waarom zij de BG aangingen. Ik weet wel wat de motivatie was van Tanken. Inderdaad, de optie was er dat na de val van Fruit, het straffen van de stabbers (MoD, Fantazija etc) de top van OTS naar Tanken zou komen en de wereld zou beslissen. Maar dat zou gebeuren nadat Fruit was verslagen, nadat alle weerstand van w24 was geveegd en OTS en Tanken samen w24 hadden gewonnen.

In dat geval hadden we een stam van 25 - 28 leden die samen aan de 200mil zaten. De mogelijkheid dat Tanken met 45/50 leden zou komen te zitten is nooit, never nooit ter sprake gekomen. Dus ik denk dat jouw informant incorrecte informatie aan je heeft verstrekt.

Dat blijft dus een eindfusie. Met fruit konden wij, zelfs ter tijde dat jij zogenaamd inactief was al de wereld beëindigen met OTS, waar we het zelfs niet over gehad hebben. De recente actie om het nu, zogenaamd "te proberen" heeft te maken met de val van fruit, waar zaletio's stookwerk flink geholpen heeft bij spelers als ayslin, best dat ik de rest niet weet wss. Al wijzen ze nu wel mij aan, maar ze weten allen wel beter. Het is gemakkelijk je te verschuilen als iemand als mij "met W24 wil stoppen en daarom fruit leaved".

Zoals ik al zei, het kan een plan zijn geweest, maar het is nooit gebruikt.

Die opmerking daarboven slaat nergens op.
OTS neemt meer dan genoeg actieve goeie spelers aan.
(Fanta, Frederik, Heerboer, Goeie Buur etc), en heeft ook een groepje andere spelers die actief zijn.
De overige leden die Tanken heeft aangenomen waren of oud-leden, en een 10 tal actievelingen, maar kleinere en zeer zeker ook niet de beste.

Dus plannen tellen niet mee? :p Dat slaat ook weer nergens op natuurlijk. OTS kon ook wel weten nu dat het niet ging lukken, dat is slechts een rekensommetje, eigenlijk kunnen we dus zelfs stellen dat het geen poging is.


(@Alle mensen hier op het AF,
Ik ben noch pro-OTS, noch pro-tanken. Maar aangezien tanken zich iets "te goed" voelt naar mijn mening ga ik tegen jullie in en aangezien OTS toch sowieso niet actief is en het AF anders maar een saaie boel wordt. Kwestie van mijn neutraliteit in de situatie toch even te benadrukken. Want wie een beetje leest gaat mij beide kanten zien afkeuren. Misschien vandaar ook mijn neutraliteit. Dit was even terzijde, aangezien velen zich wss wel vragen stellen mij Peace :p)
 

DeletedUser

Guest
OTS (Fanta) probeert spelers nu over te halen om in hun stam te komen zodat ze PA krijgen bij winst. Hoe desperate kan je zijn. Voorlopig gaat de oorlog best lekker, de wereld winnen met oorlog is iets leuker en eervoller dan hem opblazen met een fusie :D

Of ze na afloop hun PA krijgen is maar de vraag. Best wel sneu dat je zoiets doet.
 

DeletedUser71152

Guest
De plannen waren er oke, maar zijn ze uitgevoerd? nee!
Dus je praat onzin. Als iets niet gebeurd is kan je ook niet zeggen dat het een eind fusie blijft gezien die niet gaat komen.

Wij praten niet te goed dat maakt jij er van. Jij vind dat wij tegoed praten. Dit denk ik omdat je altijd vijand van Tanken geweest bent. Dus ga je ze haten ;) Dus het af bestaat alleen uit Tanken leden dan hoef je nog steeds niet klaar te staan voor OTS. Of heb je geen eigen mening? Dat je iedereen moet volgen?
 
Bovenaan