Het verschil in morele waarden op w24

DeletedUser

Guest
De plannen waren er oke, maar zijn ze uitgevoerd? nee!
Dus je praat onzin. Als iets niet gebeurd is kan je ook niet zeggen dat het een eind fusie blijft gezien die niet gaat komen.

Wij praten niet te goed dat maakt jij er van. Jij vind dat wij tegoed praten. Dit denk ik omdat je altijd vijand van Tanken geweest bent. Dus ga je ze haten ;) Dus het af bestaat alleen uit Tanken leden dan hoef je nog steeds niet klaar te staan voor OTS. Of heb je geen eigen mening? Dat je iedereen moet volgen?

Ik vind dat zo'n simpel excuus, lol :p

En jullie praten wel te goed? Toen fruit er nog stond was wat tanken zijn acceptabel, nu volgt er een heel pleidooi waarom OTS al niet noob zou zijn en waarom jullie de wereldprostam zijn. Pure propaganda, dat begrijp ik ook wel, maar dan mag ik dus ook zeggen dat jullie "te goed" praten. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat je zelfs hier wat op te zeggen zou hebben. Propaganda staven met propaganda noem ik dit. In mensenwoorden: bullshit. :rolleyes:

En die laatste vragen zou ik beter negeren, maar aangezien jij duidelijk nog niet zo ingeburgerd met het AF zal ik het nog eens even uitleggen voor je. Dit gaat wel wat arrogant klinken, maar dit leid ik onderandere uit de opmerkingen over mij af, zelfs van tanken uit. Ik ben één van de weinige spelers op W24 die zijn principes niet omgooit en wel zijn eigen mening durft te posten op het AF, tegen iedereen in. Dit gold voor vrij veel zaken tot nu toe, recente voorbeelden zijn (aangezien je maar 27 augustus 2013 geregistreerd bent): tegen join master, waarbij ik oa tegen mijn eigen stamleden in praat, hetzelfde voor de katta-oorlog. [Dit is slechts een voorbeeld, gelieve hier dus niet nogmaals een discussie over te houden, dank u :p] Ik hoop dat dit wat ophelderend was.
 

DeletedUser

Guest
Jonas negeert me :(
Joek? :S
Max?
Jan? (Goeie Buur)

Voor on-topic:
Jullie kunnen daarover ooit discussiëren maar de goede/beste spelers hebben al getoond wat ze konden en veel mensen willen een eind aan de wereld denk ik/
 

DeletedUser71860

Guest
De overwinningsvoorwaarden: de top 40 van de stam moet 200 mio punten en 200k dorpen behalen en deze voor een maand (dacht ik) behouden.

Wat zie je OTS dus doen? De halve wereld inviten om zo de wereld te kunnen winnen. Ze inviten zelfs rimstammetjes als IC. ;)
Gelukkig zien we ook al weer leavers die inzien dat je een wereld beter op een nette manier kan winnen.

De propaganda hier geeft misschien wel het extra zetje voor sommige leavers. Mooi werk :)D).

En tsja, bijna alle werelden die geëindigd zijn , zijn op een lelijke manier tot een einde gekomen. Zowel de wereldoverwinnaars van W20, W25 als W27 hebben het met een gigafusie gedaan. Ook W3 is tot een einde gekomen met een fusie, maar daar was het wel al langer duidelijk dat beide stammen op die manier wilden winnen.

Bij W4 twijfelde ook niemand wie de wereld zou winnen. Order heeft het dik verdiend , daar niet van. Maar die laatste oorlog.. Daar was bij het begin al duidelijk wie zou winnen.

---

Een mooie & spannende laatste oorlog geeft een wereld toch wel dat broodnodige extraatje :)
 

DeletedUser26046

Guest
Ik vind dat zo'n simpel excuus, lol :p

En jullie praten wel te goed? Toen fruit er nog stond was wat tanken zijn acceptabel, nu volgt er een heel pleidooi waarom OTS al niet noob zou zijn en waarom jullie de wereldprostam zijn. Pure propaganda, dat begrijp ik ook wel, maar dan mag ik dus ook zeggen dat jullie "te goed" praten. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat je zelfs hier wat op te zeggen zou hebben. Propaganda staven met propaganda noem ik dit. In mensenwoorden: bullshit. :rolleyes:

En die laatste vragen zou ik beter negeren, maar aangezien jij duidelijk nog niet zo ingeburgerd met het AF zal ik het nog eens even uitleggen voor je. Dit gaat wel wat arrogant klinken, maar dit leid ik onderandere uit de opmerkingen over mij af, zelfs van tanken uit. Ik ben één van de weinige spelers op W24 die zijn principes niet omgooit en wel zijn eigen mening durft te posten op het AF, tegen iedereen in. Dit gold voor vrij veel zaken tot nu toe, recente voorbeelden zijn (aangezien je maar 27 augustus 2013 geregistreerd bent): tegen join master, waarbij ik oa tegen mijn eigen stamleden in praat, hetzelfde voor de katta-oorlog. [Dit is slechts een voorbeeld, gelieve hier dus niet nogmaals een discussie over te houden, dank u :p] Ik hoop dat dit wat ophelderend was.

Ik denk denk dat je een deel gemist hebt van de intentie van dit topic. Het is niet de bedoeling te zeggen dat wij een wereldprostam zijn. Het is niet de bedoeling om te zeggen dat OTS slecht is qua skills. Ik ontken ook niet dat OTS een aantal goede spelers heeft. Juanitoe is gewoon een goede TW speler, om maar wat aan te geven.

Maar zoals de titel van dit topic al aangeeft is het doel om aan te geven wat het verschil is in methodes. Tanken wil de wereld op een faire manier winnnen. Wij overleggen met onze BG(s) als we iets ondernemen. Wij gebruiken geen kata's. Wij stabben niemand. Dat doet OTS wel. Dát is het punt wat dit topic wil aangeven. Tanken is geen wereld-pro-stam. Natuurlijk niet, zo'n stam bestaat niet meer op w24. Maar wij spelen het eerlijk, altijd. Dat is het verschil tussen OTS en Tanken.
 

DeletedUser71152

Guest
Ik vind dat zo'n simpel excuus, lol :p

En jullie praten wel te goed? Toen fruit er nog stond was wat tanken zijn acceptabel, nu volgt er een heel pleidooi waarom OTS al niet noob zou zijn en waarom jullie de wereldprostam zijn. Pure propaganda, dat begrijp ik ook wel, maar dan mag ik dus ook zeggen dat jullie "te goed" praten. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat je zelfs hier wat op te zeggen zou hebben. Propaganda staven met propaganda noem ik dit. In mensenwoorden: bullshit. :rolleyes:

En die laatste vragen zou ik beter negeren, maar aangezien jij duidelijk nog niet zo ingeburgerd met het AF zal ik het nog eens even uitleggen voor je. Dit gaat wel wat arrogant klinken, maar dit leid ik onderandere uit de opmerkingen over mij af, zelfs van tanken uit. Ik ben één van de weinige spelers op W24 die zijn principes niet omgooit en wel zijn eigen mening durft te posten op het AF, tegen iedereen in. Dit gold voor vrij veel zaken tot nu toe, recente voorbeelden zijn (aangezien je maar 27 augustus 2013 geregistreerd bent): tegen join master, waarbij ik oa tegen mijn eigen stamleden in praat, hetzelfde voor de katta-oorlog. [Dit is slechts een voorbeeld, gelieve hier dus niet nogmaals een discussie over te houden, dank u :p] Ik hoop dat dit wat ophelderend was.

Je bent inderdaad een van de weinige de meeste spelers op w24 zijn mensen die alleen aan zich zelf denken. Helaas... Princicpes vormen je en ik ben ook iemand die zijn principes niet omgooit. Ik ben laat gestart op het AF vond het alleen leuk om te lezen. Ik had gezien dat er zaken achter je rug om gebeurt zijn toch wil ik daar op in gaan :p

Als jij tegen de join van MoD was? Dan had je ook actie kunnen ondernemen er tegen en je stam vertellen dat je dit absoluut niet wil. Dat heb je volgens mij niet gedaan.

Als je tegen een kata oorlog ben dan moet je daar ook wat aan doen, want jij was stamleider.

Al met al je hebt gefaald als stamleider. Kan je ook niks aan doen het ligt ook aan je leden, maar als je al tegen MoD was en je goed communiceert dan had je Fanta allang zijn bevoegdheden afgenomen om je stam te beschermen dit heb je niet gedaan. Als je nou dingen beter geregeld had bestond fruit misschien nog wel en hadden we een mooie eindstrijd.

Nu verwijt ik jou niks, maar OTS met hun manier van spelen, maar jij als stamleider had dingen wel beter gekund en dingen beter kunnen regelen!
 

DeletedUser

Guest
Jonas negeert me :(
Joek? :S
Max?
Jan? (Goeie Buur)

Voor on-topic:
Jullie kunnen daarover ooit discussiëren maar de goede/beste spelers hebben al getoond wat ze konden en veel mensen willen een eind aan de wereld denk ik/

Hier heb je je aandacht schat :p:D;)

Ik denk denk dat je een deel gemist hebt van de intentie van dit topic. Het is niet de bedoeling te zeggen dat wij een wereldprostam zijn. Het is niet de bedoeling om te zeggen dat OTS slecht is qua skills. Ik ontken ook niet dat OTS een aantal goede spelers heeft. Juanitoe is gewoon een goede TW speler, om maar wat aan te geven.

Maar zoals de titel van dit topic al aangeeft is het doel om aan te geven wat het verschil is in methodes. Tanken wil de wereld op een faire manier winnnen. Wij overleggen met onze BG(s) als we iets ondernemen. Wij gebruiken geen kata's. Wij stabben niemand. Dat doet OTS wel. Dát is het punt wat dit topic wil aangeven. Tanken is geen wereld-pro-stam. Natuurlijk niet, zo'n stam bestaat niet meer op w24. Maar wij spelen het eerlijk, altijd. Dat is het verschil tussen OTS en Tanken.

Het is dus het volledig witwassen van tanken's naam en benadrukken hoe goed jullie in het verleden, tot op heden wel niet zijn. Wees daar maar eerlijk over, niks leuker dan eens even je geluk te verspreiden en te stoefen. Ik ben tenslotte ook fier dat ik mijn principes nog niet omver heb moeten werpen en dat laat ik dan ook zien. Uiteraard wel met enige bescheidenheid, kwestie van niet arrogant over te komen.

Je bent inderdaad een van de weinige de meeste spelers op w24 zijn mensen die alleen aan zich zelf denken. Helaas... Princicpes vormen je en ik ben ook iemand die zijn principes niet omgooit. Ik ben laat gestart op het AF vond het alleen leuk om te lezen. Ik had gezien dat er zaken achter je rug om gebeurt zijn toch wil ik daar op in gaan :p

Als jij tegen de join van MoD was? Dan had je ook actie kunnen ondernemen er tegen en je stam vertellen dat je dit absoluut niet wil. Dat heb je volgens mij niet gedaan.

Als je tegen een kata oorlog ben dan moet je daar ook wat aan doen, want jij was stamleider.

Al met al je hebt gefaald als stamleider. Kan je ook niks aan doen het ligt ook aan je leden, maar als je al tegen MoD was en je goed communiceert dan had je Fanta allang zijn bevoegdheden afgenomen om je stam te beschermen dit heb je niet gedaan. Als je nou dingen beter geregeld had bestond fruit misschien nog wel en hadden we een mooie eindstrijd.

Nu verwijt ik jou niks, maar OTS met hun manier van spelen, maar jij als stamleider had dingen wel beter gekund en dingen beter kunnen regelen!

Dit is een zinloze discussie die al gevoerd is en waar tanken spelers, het wss in zichzelf wel mee eens zijn, maar naar buiten toe niet, want ja hé, ik moet een gefaalde leider zijn :p

1. Ik ben geen dictator, iedereen in fruit was leider, fanta, ik en tai-pan waren oprichters en werden dus als hoofdleiding gezien. Indien een hele stam voor is en jij als enige tegen bent en die speler ligt aan de andere kant van de wereld dan wordt het vrij moeilijk om die tegen te houden. Ik heb het met degelijke argumentatie op het forum geprobeerd, ik denk dat drakenslager, naitcava en ayslin daar gerust van kunnen getuigen. Maar uiteindelijk leg ik mij neer bij een meerderheid, al heb ik hem in principe niet al te warm ontvangen :p Hetzelfde geldt min of meer voor de katta-oorlog al was er daar iets meer tegenstand (meer spelers tegen). Toch beslisten de frontspelers een katta-oorlog. Ik wou niet meedoen, net als enkele anderen en we hebben dit dan ook niet gedaan. De helft van je stam kicken is echter ook niet de beste optie. Dan zou ik ook een slechte leider zijn ;)
 

DeletedUser61692

Guest
mensen,


waar maakt iedereen zich druk om..

de overwinningsvoorwaarden zijn inderdaad 200m punten halen en dat een maand te behouden...


een hele maand... dat houd niemand vol joh xD



maarreh,

ff ter info voor iedereen,

ik zit nu weer ff op Peter....
 

DeletedUser26046

Guest
Het is dus het volledig witwassen van tanken's naam en benadrukken hoe goed jullie in het verleden, tot op heden wel niet zijn. Wees daar maar eerlijk over, niks leuker dan eens even je geluk te verspreiden en te stoefen. Ik ben tenslotte ook fier dat ik mijn principes nog niet omver heb moeten werpen en dat laat ik dan ook zien. Uiteraard wel met enige bescheidenheid, kwestie van niet arrogant over te komen.

Niet witwassen :). Natuurlijk zijn wij er trots op. Wij zijn de enige stam op w24 die het spelletje netjes gespeeld hebben. Daar zijn we trots op. OTS daarintegen is de enige stam op w24 die wel laag spelen en kata's spelers / stabbers aannemen. Dus natuuurlijk zijn wij er "fier op" dat wij onze principes boven het winnen met recruiten stellen.

Daar zijn we trots op. Er zijn trouwens nog 131 spelers op w24:
image.php


Daarvan zitten er nu 50 in OTS. Oftewel ongeveer 40% van het aantal spelers van w24 zit in OTS. Well done boys :D!
 

DeletedUser

Guest
Ik vind anders dat jullie ook behoorlijk al wat zinloze recruits gedaan hebt. Denk maar aan vroeger toen je fantazija en de rest van OTS erbij nam. En nu weer met ReFresh. Neen jullie zijn niet de enige stam, er is geen enkele stam die dat niet gedaan heeft, behalve fruit dan ^^
 

DeletedUser26046

Guest
Ik vind anders dat jullie ook behoorlijk al wat zinloze recruits gedaan hebt. Denk maar aan vroeger toen je fantazija en de rest van OTS erbij nam. En nu weer met ReFresh. Neen jullie zijn niet de enige stam, er is geen enkele stam die dat niet gedaan heeft, behalve fruit dan ^^

Hebben wij ooit ook maar in de buurt van de 50 leden gezeten :p?
 

DeletedUser

Guest
De recruits uit OTS waren niet zinloos, zeer zeker niet zinloos.
Door middel van die recruits, hebben we stam achter stam verslagen, waaronder een paar stammen waar jij in zit.
En die 10 leden van ReFresh, die hebben allemaal meer zin dan 40 mensen recruiten, dat zullen er nog wel meer worden.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat de laatste massastam @w24 zich afspeelde binnen de eerste 2 maanden van de wereld.
Wel grappig dit kwantiteit vs kwaliteit
 

DeletedUser71152

Guest
Ik vind anders dat jullie ook behoorlijk al wat zinloze recruits gedaan hebt. Denk maar aan vroeger toen je fantazija en de rest van OTS erbij nam. En nu weer met ReFresh. Neen jullie zijn niet de enige stam, er is geen enkele stam die dat niet gedaan heeft, behalve fruit dan ^^

Waarom zijn de recruits uit RFresh zinloos? Ik denk toch dat er een aantal goede leden inzitten denk, maar aan Stay Awake :rolleyes:, maar ook DikkeChinees is een goede speler. Kijk dat de rest minder is wil niet zeggen dat ze zinloos of waardeloos zijn. zij kunnen os geven aan de spelers die nodig zijn. Dat zou je zelf ook moeten weten.

Fruit heeft alleen mensen uitgenodigd uit Tanken (Op NaitCava, Drakenslager, MoD en CV na) omdat Tanken toen kapot gemaakt werd.
 

DeletedUser

Guest
DKP kwam ook vanaf TLR he, en bedankt voor de positieve woorden david :)
 

DeletedUser

Guest
Een oproep naar OTS:

Het is heel frustrerend als elke keer dat we een account aanvallen, dit account OTS uit vlucht.
Kunnen jullie er voor zorgen dat deze leden blijven?
 

DeletedUser60138

Guest
Ze zullen je oproep niet lezen, ze zijn druk met OS sturen aan topspelers als ursula. Zouden ze weten dat die zijn muren niet eens opbouwt, en hun OS dus afgeslacht wordt?
 

DeletedUser71152

Guest
Ze zullen je oproep niet lezen, ze zijn druk met OS sturen aan topspelers als ursula. Zouden ze weten dat die zijn muren niet eens opbouwt, en hun OS dus afgeslacht wordt?

Je bent toch niet voor niets de DrakenSLAGER? :D

Of nieuwe mensen zoeken voor hun stam zodat ze de wereld proberen te winnen terwijl Tanken dat gaat doen :cool:
Of mensen die onder vuur liggen ossen wat zinloos is? :rolleyes:
 
Bovenaan