Het verschil in morele waarden op w24

DeletedUser69727

Guest
Beste Tanken

Gefeliciteerd namens mij,
Velen zullen met niet meer kennen van w24.

Ik was hans.p de oprichter van Sheep, in begin van de server.

Mijn complimenten over jullie spel.


Groet
Hans
 

DeletedUser60138

Guest
[16:12:24] Zaletio: we hebben w24 gewonnen
[16:12:25] Zaletio: maar
[16:12:31] Zaletio: hij is meteen op slot
[16:12:34] Zaletio: ipv vredesperiode
[16:12:43] Zaletio: volgens Rene had jij het stamforum daarna op w16 alsnog opgevraagd
[16:12:48] Zaletio: hoe deed je dat? welke bewoordingen enz?


Alweer (facepalm) lijkt wel herhaling van w16... Er moet hier wel serieus een punt van worden gemaakt, want heb er de vorige keer al uitgebreid over geklaagd. En nu gebeurd het weer...

Desondanks, super, gefeliciteerd tanken! ;)

W16 was anders, dat was echt een foutieve handeling van duckje, nadat w16 al enkele uren in vrede stond. W24 ging op het moment van overwinning automatisch dicht.

Schijnbaar weet niemand hoe het zit, en duckje zal zeker de laatste zijn om het eens echt uit te zoeken en te zorgen dat het duidelijk wordt. In de wiki staat in elk geval dit:
Zodra een stam hieraan voldoet, zal de wereld overgaan in een vredesperiode om uiteindelijk definitief afgesloten te worden.
Dit lijkt dus niet het geval te zijn.
 
Reactiescore
1.089
Ja het is echt heel vreemd af en toe. Er was ook 1 wereld waar ze verhoogde PA overwinning prijzen hadden. Geen idee waarom, maar dat was ook echt belachelijk...

Maar oke, stel de wereld is wel gesloten volgens afgesproken tijden. Het duurt minstens een week voordat een wereld gearchiveerd is.
Dus het is in theorie gewoon nog mogelijk om verloren spullen terug te krijgen, dat was op w16 ook zo. Vreemd dat de support daaraan niet wilt mee werken..
Nou weet ik niet hoeveel moeite dat kost, maar het werd vrij rap in werking gezet op w16. Dus dat lijkt me niet al te veel moeite..

Schijnbaar weet niemand hoe het zit, en duckje zal zeker de laatste zijn om het eens echt uit te zoeken en te zorgen dat het duidelijk wordt. In de wiki staat in elk geval dit:Dit lijkt dus niet het geval te zijn.


Ik had met W16 ook de Wiki geciteerd. Ik zou het in ieder geval aanvoeren bij een support.

Ik heb even mijn support van een tijdje terug te voorschijn gehaald:
krovikan 2013-10-04 12:04:36

Beste Duckje (of behandelende moderator),

Ik kom terug op het gesprek wat wij zojuist hebben gevoerd via het IRC kanaal.

[11:24] <Krovikan> Ben er
[11:24] <@tw|Duckje> planning was 1 oktober, er is toen op een verkeerde knop gedrukt en de wereld is daarna onherroepelijk gesloten.
[11:24] <@tw|Duckje> valt niet meer terug te draaien.
[11:24] <Krovikan> 1 oktober was vredesmodus geplant
[11:24] <@tw|Duckje> Gezien het een vredesperiode betreft die eigenlijk naast afscheid niets meer bijbrengt is er ook besloten het zo te houden en geen rollback te doen.
[11:25] <Krovikan> een week later dan beeindiging
[11:25] <Krovikan> en dat is misgegaan?
[11:25] <@tw|Duckje> Zoals ik al zei, ja
[11:25] <Krovikan> Dat is wel jammer..
[11:25] <Krovikan> is er ook geen mogelijkheid om gegevens terug te halen?
[11:25] <@tw|Duckje> als je een support stuut kan ik vast nog wel iets terughalen.
[11:25] <Krovikan> Want veel gegevens van ex stamleden staan in hun notities
[11:26] <@tw|Duckje> als ze ASAP een ticket insturen kan ik mogelijk nog we lwat dingen terughalen
[11:26] <Krovikan> Oke, ik zal het melden
[11:26] <Krovikan> En geldt dat dan ook voor een topic op het stamforum?
[11:26] <Krovikan> of is dat ook niet mogelijk?
[11:27] <@tw|Duckje> afhankelijk, stuur een support en ik kijk waar ik nog aankan.
[11:27] <Krovikan> Oke, ik ga er gelijk achterna.
[11:27] <Krovikan> Bedankt voor de reactie.

Ik wil zoals gezegd enkele gegevens terughalen.
[- Lijst van spullen; (topics;posts;notities;snellijst scripts/ plaatjes]

Super Bedankt alvast!

Mvg, Krovikan
--------
Antwoord was in vorm van spullen teruggave.
+ Een antwoord dat snellijst scripts in een sjabloon werden opgeslagen en op elke wereld weer konden worden geopend/gebruikt (mits pa geactiveerd natuurlijk)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser26046

Guest
Thx voor alle felicitaties, ik ben blij dat Tanken uiteindelijk gewonnen heeft. Voor degene die zich afvragen waar het eindtopic komt waar ik al weken over zat te janken?

Ik ben bezig met de support:
Isidorus van Sevilla 2014-02-20 20:00:08
Beste Moderator,

Enige minuten geleden is w24 gewonnen door Tanken, waarna als ik het goed begrepen heb er een week "vredesmodus" zou zijn, waarin het stamforum en de PMs nog wel bekeken en verstuurd zouden kunnen worden.

Daarop is vrij veel gebasseerd, alleen kan er nu niet meer ingelogged worden. De stam "Tanken" heeft al vanaf het begin van w24 bestaan en heeft een enorm archief. Dat had ik graag op willen slaan. Datzelfde geldt voor de PMs en het feliciteren van spelers in game.

Ik hoop dat deze "vredesmodus" alsnog gestart kan worden, want dit is een nogal vervelende fout voor de spelers die jarenlang op w24 samen hebben gespeeld. Zo wordt een wereld wel erg lelijk afgesloten wat in mijn ogen erg zonde zou zijn.

Alvast bedankt voor uw reactie!
Isidorus van Sevilla
Kirac 2014-02-20 21:14:44
Beste Isidorus van Sevilla,

Wereld 24 zou sluiten wanneer de wereld gewonnen zou zijn.
De wereld is gewonnen is is hierna ook gesloten. Er was geen vredesperiode gepland. Er is dus niets verkeerd aan de hand.

Ik wens je alvast proficiat !

Met vriendelijke groeten,

Cenkhan (Kirac)
Support TribalWars.nl
Isidorus van Sevilla 2014-02-22 04:23:21
Beste Kirac,

Ik heb het nog even overlegd en bekeken, maar in de wiki staat het als volgt beschreven (bron):
Punten en dorpen

Een andere mogelijkheid is dat een stam bepaald aantal punten en dorpen moet behalen en behouden voor een bepaalde periode om te overwinnen. Deze voorwaarde is op de volgende werelden actief:
Wereld 24: de stam moet 200.000.000 punten en 20.000 dorpen behalen en beide voor 14 dagen behouden.

Zodra een stam hieraan voldoet, zal de wereld overgaan in een vredesperiode om uiteindelijk definitief afgesloten te worden.


Hieruit hebben wij dus geconcludeerd, wat mij niet meer dan logisch lijkt, dat er een vredesperiode zal zijn. Hierdoor heb ik enkele belangrijke zaken niet kunnen doen, die ik hier in het kort zou willen samenvatten:
1: Alle PMs die op het account Isidorus stonden (sommigen gaan jaren terug) zijn nu verloren.
2: Het gehele stamforum van de winnende stam Tanken (die nu ong 2,5 jaar bestaat) is verdwenen. Hopelijk is er begrip voor dat zoiets erg belangrijk is voor het schrijven van een eindtopic op het AF en andere zaken waar het nog nuttig voor is.
3: Er is geen mogelijkheid geweest om spelers/stamprofielen aan te passen en om passend afscheid te nemen van mijn medespelers, waarvan ik met een aantal al jarenlang samenwerk. Niet elke speler heeft Skype, dus met het sluiten van w24 is de mogelijkheid van communiceren verdwenen.

Het overleggen en navragen wat ik vandaag gedaan heb heeft aangegeven dat dit ook op andere werelden is "misgegaan". Ik hoop dat het alsnog mogelijk is om op w24 in te loggen, waarna zowel alle belangrijke topics, als PMs kunnen worden opgeslagen door ons en er een fatsoenlijk "afscheid" is. Het zou wel erg jammer zijn dat wij er vanuit gaan dat de wiki van TW klopt en dat achteraf blijkt dat dit niet zo het geval is.

Ik heb de hoop dat u hier nogmaals naar wilt kijken. Alvast bedankt voor de moeite!
Isidorus van Sevilla

Aangezien ik volledig open kaart wil spelen in het eindtopic, heb ik alle mogelijke bronnen nodig. Er zijn namelijk genoeg zaken gebeurt oa in Tanken en oa met andere spelers (Gulio bv) wat totaal onbekend is. Daar heb ik echter de topics voor nodig van het Tanken archief. Zodra dat er is dan zal ik alsnog een eindtopic maken.
 

DeletedUser60138

Guest
Vraag om het door te laten sturen naar duckje, want een mod kan je hier sowieso niet mee helpen.
 

DeletedUser71152

Guest
Het is inderdaad raar, maar inderdaad ook erg vervelend. Nu moet ik een nieuwe wereld starten om de pp over te zetten. Afscheid nemen van de rest van de stam gaat ook niet.

Al met al is TW weer lekker bezig...
 

DeletedUser29288

Guest
Allen gefeliciteerd met het einde van deze wereld.
Sommigen gefeliciteerd met de overwinning.

Door alle recruits die gedaan moesten worden, is het helaas geen mooie overwinning geworden.
Maar toch, vind ik, is Tanken wel een terechte overwinnaar.

Nog een paar puntjes van aandacht:
  • De wereld is meteen gesloten, zoals ook al eerder opgemerkt. Wel kon ik nog, via support, mijn snellijst globaal laten maken. Maar dit is natuurlijk van de gekke. :eek:
  • Ik heb nog geen premium gehad voor de overwinning. Iemand anders wel?
  • Waarom kreeg ik maar 500 premium punten aangeboden? :mad: Niet dat ik een hoger aanbod had geaccepteerd, maar toch.
  • Wat is er gebeurd met sekoyasu? Een dag voor het einde op delete?!
En nog een paar linkjes:

Groetjes, Mike (mmjo)
 

DeletedUser35742

Guest
Ik had geen flauw idee wie er allemaal in Last zaten, maar dikke lol @ Fantazija die dus geen onderdeel is van de winnende stam. Well played sir, well played...
 

DeletedUser

Guest
Allen gefeliciteerd met het einde van deze wereld.
Sommigen gefeliciteerd met de overwinning.

Door alle recruits die gedaan moesten worden, is het helaas geen mooie overwinning geworden.
Maar toch, vind ik, is Tanken wel een terechte overwinnaar.

Nog een paar puntjes van aandacht:
  • De wereld is meteen gesloten, zoals ook al eerder opgemerkt. Wel kon ik nog, via support, mijn snellijst globaal laten maken. Maar dit is natuurlijk van de gekke. :eek:
  • Ik heb nog geen premium gehad voor de overwinning. Iemand anders wel?
  • Waarom kreeg ik maar 500 premium punten aangeboden? :mad: Niet dat ik een hoger aanbod had geaccepteerd, maar toch.
  • Wat is er gebeurd met sekoyasu? Een dag voor het einde op delete?!
En nog een paar linkjes:

Groetjes, Mike (mmjo)


Sekoyasu is gehackt..
 
Reactiescore
1.089
Vraag om het door te laten sturen naar duckje, want een mod kan je hier sowieso niet mee helpen.

Dit dus.
Bovendien als een wereld gesloten is, is het onherroepelijk gesloten. Men kan dus sowieso niet meer inloggen.
Duckje kan nog wel voordat de wereld gearchiveerd is het een en ander terughalen.


:
[*]Ik heb nog geen premium gehad voor de overwinning. Iemand anders wel?
[*]Waarom kreeg ik maar 500 premium punten aangeboden? :mad: Niet dat ik een hoger aanbod had geaccepteerd, maar toch.

Het duurde voor de w16 spelers ruim 2/3 weken voordat de PA eindelijk werd overgemaakt. Dit gebeurd handmatig. Dus daarom kan het wat langer duren.

Dat je 500 PP punten kreeg/krijgt is standaard. Slechts de spelers van rank 1 2 en 3 krijgen meer.
Dat mensen op w4 (correct me if I m wrong) meer PP kregen is mij ook een raadsel, en heb ik ook mijn vraagtekens bijgezet. Echter werd dat meerdere maals genegeerd.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Met die 500 PA punten bedoelt hij het omkopen.
Last! bood spelers van Tanken PA aan om te leave, MMJO kreeg 500 aan geboden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26046

Guest
Dit dus.
Bovendien als een wereld gesloten is, is het onherroepelijk gesloten. Men kan dus sowieso niet meer inloggen.
Duckje kan nog wel voordat de wereld gearchiveerd is het een en ander terughalen.




Het duurde voor de w16 spelers ruim 2/3 weken voordat de PA eindelijk werd overgemaakt. Dit gebeurd handmatig. Dus daarom kan het wat langer duren.

Dat je 500 PP punten kreeg/krijgt is standaard. Slechts de spelers van rank 1 2 en 3 krijgen meer.
Dat mensen op w4 (correct me if I m wrong) meer PP kregen is mij ook een raadsel, en heb ik ook mijn vraagtekens bijgezet. Echter werd dat meerdere maals genegeerd.

Dit kreeg ik van de support:
Duckje 2014-02-22 22:47:26
Beste Isidorus van Sevilla,

De wereld is automatisch gesloten en tevens gearchiveerd, de info op de wiki is dus ook foutief en niet correct. Dit zal gewijzigd worden. Er is een verschil tussen een automatische en manuele sluiting. In dit geval een automatische. We kunnen de informatie dus ook niet voor je ophalen.

Met vriendelijke groeten,

Seppe (Duckje)
Community Manager Tribalwars.nl
Isidorus van Sevilla 2014-02-23 03:37:19
Beste Seppe,

Dit betekent dus oprecht dat wij de wiki hebben aangehouden, daarop onze strategie en ideeën hebben bepaald en dat deze wiki verkeerd is? Ik begrijp dat dit net zo vervelend is voor jullie als voor ons: jullie hebben een verkeerde wiki opgesteld wat vervelend is en wij zijn uitgegaan van "spelregels" die niet bleken te kloppen.

Is er echt geen enkele manier om de informatie die ons van tevoren via de wiki (oftewel de spelregels) is beloofd op te halen?

Ik hoop ten zeerste dat dit wel het geval is, anders zou het nogal zuur/vervelend zijn dat wij uitgaan van jullie/Innogames spelregels/wiki en dat dit foutief blijkt te zijn. In dat geval hadden wij ons namelijk anders opgesteld en ons anders gemanifesteerd. Ik hoop dat u hier begrip voor heeft.

Met vriendelijk groet,
Isidorus van Sevila

Zwaar treurig dus weer... :eek:
 

DeletedUser26046

Guest
Het wordt met de minuut triester:
Duckje 2014-02-22 22:47:26
Beste Isidorus van Sevilla,

De wereld is automatisch gesloten en tevens gearchiveerd, de info op de wiki is dus ook foutief en niet correct. Dit zal gewijzigd worden. Er is een verschil tussen een automatische en manuele sluiting. In dit geval een automatische. We kunnen de informatie dus ook niet voor je ophalen.

Met vriendelijke groeten,

Seppe (Duckje)
Community Manager Tribalwars.nl



Duckje 2014-02-23 13:11:30
Beste,

Bepaalde zaken kunnen we nog terughalen, stammenfora en pm's helaas niet.

Met vriendelijke groeten,

Seppe (Duckje)
Community Manager Tribalwars.nl

Dan ga je uit van de spelregels van Innogames/TW, blijken ze achteraf niet te kloppen :eek:.
 

DeletedUser

Guest
Ja, maar dus alles wat ze in archieven gooien is dus, dat er heel veel ook gewoon in 1 keer gewist wordt?
 

DeletedUser61241

Guest
Het wordt met de minuut triester:
Duckje 2014-02-22 22:47:26
Beste Isidorus van Sevilla,

De wereld is automatisch gesloten en tevens gearchiveerd, de info op de wiki is dus ook foutief en niet correct. Dit zal gewijzigd worden. Er is een verschil tussen een automatische en manuele sluiting. In dit geval een automatische. We kunnen de informatie dus ook niet voor je ophalen.

Met vriendelijke groeten,

Seppe (Duckje)
Community Manager Tribalwars.nl

Duckje 2014-02-23 13:11:30
Beste,

Bepaalde zaken kunnen we nog terughalen, stammenfora en pm's helaas niet.

Met vriendelijke groeten,

Seppe (Duckje)
Community Manager Tribalwars.nl

Dan ga je uit van de spelregels van Innogames/TW, blijken ze achteraf niet te kloppen :eek:.

Ik vind dat je netjes blijft in die pm..

Ik vind dit een zeer grove fout persoonlijk.
Ik werd de 20e geband van het forum voor 3 dagen, en toen gaf ik ook al aan dat ik graag wilde zien waar die ban precies op sloeg, en dat ik de straffenboomstructuur wilde zien om te kijken of er misschien een fout door 1 van de mods was gemaakt. (straffenboomstructuur kan je niet zien omdat deze op het forum staat, waar je dus niet bij kan als je geband bent :eek:)
Dat werd toen min of meer weggewuifd.

Mijn punt: Ze maken hier dus wel degelijk fouten, dus dan vind ik ook dat wij het recht mogen krijgen om daar naar te zoeken..

En als laatste:

Iederaan in Tanken van harte gefeliciteerd met de overwinning. Tanken is de terechte winnaar geworden.
 
Reactiescore
7.915
Seppe is ook één van de redenen dat ik na mn laatste wereld zal stoppen, ben het gefaal echt helemaal zat :p
 
Bovenaan