DeletedUser58625
Guest
Hiep hiep hoera voor de noobs van Tanken!
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Beste Tanken
Gefeliciteerd namens mij,
Velen zullen met niet meer kennen van w24.
Ik was hans.p de oprichter van Sheep, in begin van de server.
Mijn complimenten over jullie spel.
Groet
Hans
[16:12:24] Zaletio: we hebben w24 gewonnen
[16:12:25] Zaletio: maar
[16:12:31] Zaletio: hij is meteen op slot
[16:12:34] Zaletio: ipv vredesperiode
[16:12:43] Zaletio: volgens Rene had jij het stamforum daarna op w16 alsnog opgevraagd
[16:12:48] Zaletio: hoe deed je dat? welke bewoordingen enz?
Alweer (facepalm) lijkt wel herhaling van w16... Er moet hier wel serieus een punt van worden gemaakt, want heb er de vorige keer al uitgebreid over geklaagd. En nu gebeurd het weer...
Desondanks, super, gefeliciteerd tanken!![]()
Dit lijkt dus niet het geval te zijn.Zodra een stam hieraan voldoet, zal de wereld overgaan in een vredesperiode om uiteindelijk definitief afgesloten te worden.
Schijnbaar weet niemand hoe het zit, en duckje zal zeker de laatste zijn om het eens echt uit te zoeken en te zorgen dat het duidelijk wordt. In de wiki staat in elk geval ditit lijkt dus niet het geval te zijn.
Allen gefeliciteerd met het einde van deze wereld.
Sommigen gefeliciteerd met de overwinning.
Door alle recruits die gedaan moesten worden, is het helaas geen mooie overwinning geworden.
Maar toch, vind ik, is Tanken wel een terechte overwinnaar.
Nog een paar puntjes van aandacht:
En nog een paar linkjes:
- De wereld is meteen gesloten, zoals ook al eerder opgemerkt. Wel kon ik nog, via support, mijn snellijst globaal laten maken. Maar dit is natuurlijk van de gekke.
- Ik heb nog geen premium gehad voor de overwinning. Iemand anders wel?
- Waarom kreeg ik maar 500 premium punten aangeboden?
Niet dat ik een hoger aanbod had geaccepteerd, maar toch.
- Wat is er gebeurd met sekoyasu? Een dag voor het einde op delete?!
Groetjes, Mike (mmjo)
Vraag om het door te laten sturen naar duckje, want een mod kan je hier sowieso niet mee helpen.
:
[*]Ik heb nog geen premium gehad voor de overwinning. Iemand anders wel?
[*]Waarom kreeg ik maar 500 premium punten aangeboden?Niet dat ik een hoger aanbod had geaccepteerd, maar toch.
Dit dus.
Bovendien als een wereld gesloten is, is het onherroepelijk gesloten. Men kan dus sowieso niet meer inloggen.
Duckje kan nog wel voordat de wereld gearchiveerd is het een en ander terughalen.
Het duurde voor de w16 spelers ruim 2/3 weken voordat de PA eindelijk werd overgemaakt. Dit gebeurd handmatig. Dus daarom kan het wat langer duren.
Dat je 500 PP punten kreeg/krijgt is standaard. Slechts de spelers van rank 1 2 en 3 krijgen meer.
Dat mensen op w4 (correct me if I m wrong) meer PP kregen is mij ook een raadsel, en heb ik ook mijn vraagtekens bijgezet. Echter werd dat meerdere maals genegeerd.
Het wordt met de minuut triester:
Duckje 2014-02-22 22:47:26
Beste Isidorus van Sevilla,
De wereld is automatisch gesloten en tevens gearchiveerd, de info op de wiki is dus ook foutief en niet correct. Dit zal gewijzigd worden. Er is een verschil tussen een automatische en manuele sluiting. In dit geval een automatische. We kunnen de informatie dus ook niet voor je ophalen.
Met vriendelijke groeten,
Seppe (Duckje)
Community Manager Tribalwars.nl
Duckje 2014-02-23 13:11:30
Beste,
Bepaalde zaken kunnen we nog terughalen, stammenfora en pm's helaas niet.
Met vriendelijke groeten,
Seppe (Duckje)
Community Manager Tribalwars.nl
Dan ga je uit van de spelregels van Innogames/TW, blijken ze achteraf niet te kloppen.