Het verschil in morele waarden op w24

DeletedUser71152

Guest
Zo de terechte winnaar is winnaar geworden. Jongens gefeliciteerd. Last! Mooie strategie vandaag helaas mislukt! :cool:
 

DeletedUser17072

Guest
Last! Lost! :)


En nu echt. Ondanks hun strategie vandaag om spelers van tanken te benaderen en hen 800 PA te bieden om de stam te leaven. Stelletje sickos daar. Heeft Chief nog een ban opgeleverd, de laatste van W24.

Het enigste wat ik hier over kan zeggen is, dat ik het triest vind, dat ik het totaal niet had verwacht van mijn co, en dat het zeer laag is. De ban is dus ook meer dan terecht.
 
Reactiescore
7.915
Hahaha Dennis bood me 3000pa aan als ik ervoor zou zorgen dat tanken nog 2 weken moest wachten. Zoo geniaal :D
 

DeletedUser

Guest
Het enigste wat ik hier over kan zeggen is, dat ik het triest vind, dat ik het totaal niet had verwacht van mijn co, en dat het zeer laag is. De ban is dus ook meer dan terecht.

dennis (je co) staat er om bekend accounts verbannen te laten worden.
 

DeletedUser60760

Guest
Zo nu allemaal weer lief voor elkaar ;-)

Aan alle Tanken spelers, bedankt voor de samenwerking en het ga jullie goed !!! Dit is mijn 1e en tevens mijn laatste wereld ! Ik heb maar in een paar stammen gezeten, maar Tanken is volgens mij, en dat blijkt wel uit de uitslag, veruit de beste stam.

Dit is natuurlijk een spel waar vooral op het eind het psychologische gedeelte heel erg mee gaat spelen, dit wist ik natuurlijk niet toen ik hieraan begon
Vond het een erg leuk spelletje totdat het moment dat het allemaal wat grimmiger werd en er door menig speler erg vuil werd gespeeld, maar genoeg daarover. Voor mij is het klaar nu !

Aan alle tegenstanders, het ga jullie ook goed en voor wie er nog verder speelt, heel veel plezier en succes ! En voor sommige spelers, denk in de toekomst eerst ff 10 x na voordat je een ander probeert te flessen, je krijgt het altijd terug en je wint er "meestal" niet mee ! Tis erg makkelijk om vanachter je scherm een ander een oor aan te naaien, maar volgens mij kun je jezelf er nooit beter door voelen.

Aan de Tanken leiding en de rest van Team Isi:
Bedankt dat jullie het vertrouwen in mij hadden destijds, ik heb een boel van jullie geleerd ! Vond het meestal erg leuk, maar zoals in elke stam/groep heb je allemaal wel is je mindere tijden. Die horen erbij en dan ga je gewoon weer samen verder (tot op zekere hoogte natuurlijk) ! Dit was bij Tanken voor mij altijd het geval, super !!!
Zaletio, je bent een aparte knakker maar ik kon het wel goed met je vinden, duidelijk, recht door zee, nergens om heen draaien. Voor mij heb je het super gedaan, ik zou het in ieder geval zeker niet beter kunnen. Veel succes in de politiek strax ;-).
Sven en Yorick, top defteam hoe jullie er met zijn allen af hebben gebracht de laatste weken/maanden !!

Ik hou het ff hierbij, jongens en meisjes tot ziens !!!

Arthur
 

DeletedUser

Guest
Doei Arthur!

Killerbee vanaf het begin tot het einde.
(Samen met Niels natuurlijk!)
 

DeletedUser60760

Guest
Doei Arthur!

Killerbee vanaf het begin tot het einde.
(Samen met Niels natuurlijk!)

Hey Team Mr Noob !!!! Bedankt voor de goede samenwerking, we hebben uiteindelijk toch bijna allemaal de juiste keuzes gemaakt al was het soms lastig !

Topperssssssss !!!!!!!!!!11
 

DeletedUser

Guest
Er zijn er veel van ons verloren gegaan, maar 3 overlevende van die groep, goed genoeg :p.
 

DeletedUser

Guest
nog een leuk gesprek met de bespeler van Onlyfair gehad:

Ik: Oja, je wist natuurlijk 2 weken geleden al dat jullie de wereld zouden verliezen vandaag.
Hij: Eigenlijk niet nee, omdat tanken voor de helft gevuld is met naaiers die zeggen dat ze kets doen en als het moment er is te bang zijn.
Ik: Je ziet het fout.
Tanken is gevuld met mensen die zich aan hun woord houden en niet luisteren naar het omkopen van een laag stammetje als Last!

Valse informatie verschaffen aan dat volk is dan terecht

mooi dat hij nu de spelers die bleven laag noemt.
 

DeletedUser71152

Guest
Ach we kennen de praatjes al, maar al dat gestab en al die moeite die ze gedaan hebben is voor niks geweest.

Boontje komt om zijn loontje
 

DeletedUser35742

Guest
Ik neem aan dat ik namens heel -HGK- mag spreken als ik iedereen bedank voor de leuke tijd, en strijd:)
 

DeletedUser

Guest
Tanken eindelijk de winnaar! werd eens tijd! Gefeliciteerd stamgenoten, en bedankt voor de gezellige tijd die ik gehad heb in deze stam!
 
Reactiescore
496
HAd ik toch niet moeten stoppen op 24 :p
 

DeletedUser62248

Guest
Gefeliciteerd Tanken! met het winnen van deze wereld!

Vanaf het begin was al duidelijk dat er maar één plaats in de ranglijst jullie waardig was en die hebben jullie uiteindelijk ook weten te bemachtigen. Een zeer mooie prestatie!
 
Reactiescore
1.089
[16:12:24] Zaletio: we hebben w24 gewonnen
[16:12:25] Zaletio: maar
[16:12:31] Zaletio: hij is meteen op slot
[16:12:34] Zaletio: ipv vredesperiode
[16:12:43] Zaletio: volgens Rene had jij het stamforum daarna op w16 alsnog opgevraagd
[16:12:48] Zaletio: hoe deed je dat? welke bewoordingen enz?


Alweer (facepalm) lijkt wel herhaling van w16... Er moet hier wel serieus een punt van worden gemaakt, want heb er de vorige keer al uitgebreid over geklaagd. En nu gebeurd het weer...

Desondanks, super, gefeliciteerd tanken! ;)
 

DeletedUser

Guest
Iedereen bedankt! , jammer dat ze wss sekoyasu hebben gehackt... en bb hebben gemaakt
 

DeletedUser59349

Guest
Gefeliciteerd een ieder in Tanken, een verdiende overwinning!

Verder een dikke pluim voor Zaletio! Ik denk dat er weinig mensen zijn die een stam zo kunnen leiden.
 
Bovenaan