Het verschil in morele waarden op w24

DeletedUser71152

Guest
Ik heb niet in HGK gezeten, maar het account wel :cool:
Drakenslager, Dkp en NaitCava zijn ook oud HGK
 

DeletedUser61241

Guest
Verbaast me niks als er nog iets spannends gebeurd de laatste dag..
 

DeletedUser69033

Guest
Verbaast me niks als er nog iets spannends gebeurd de laatste dag..

Dat jij jezelf daar nog over zou moeten verbazen. Je zou jezelf meer moeten verbazen over het feit dat je nu een stam steunt die hetzelfde doet als de stam die je geleaved hebt. Het enige verschil is de stamleider. Het zal hem al lekker warm lopen in zijn rattenholletje.

Ik vind het wel grappig voor je om te vermelden dat peter en MoD inmiddels de schlemielen van w24 zijn. 6 dorpen verloren op een cluster van 25 tegen dik 2500 van jullie kant. En daarbij nog een stekkie verloren door MoD op de ranglijst.
Je zou jezelf moeten schamen met hetgeen je bereikt hebt. Zonder OTS was je allang niet meer in dit draaiboek.

Ik begrijp de gunfactor ook wel bij zaletio. Als iemand zijn account af wil geven overwin je de wereld. Daarom zullen er ook zoveel accounts op delete gaan als er nog zullen leaven. Dat komt alleen maar omdat ze dan te lang onder vv komen te staan. Daardoor overwint de minst actieve stam deze wereld. Of je daar zo blij mee moet zijn moeten jullie zelf maar uitzoeken. Ik persoonlijk zou het niet willen dat ik een wereld zou winnen met inactiviteit.
 

DeletedUser71152

Guest
Ach kijk eens wie zielig komt doen :eek: het is de groente boer weer :D
Alles wat je zegt klopt niet dus je praat weer poep, zo dus danig dat ik niet eens de moeite neem om er op te reageren behalve dit stukje dan :cool:
 

DeletedUser61241

Guest
Dat jij jezelf daar nog over zou moeten verbazen. Je zou jezelf meer moeten verbazen over het feit dat je nu een stam steunt die hetzelfde doet als de stam die je geleaved hebt. Het enige verschil is de stamleider. Het zal hem al lekker warm lopen in zijn rattenholletje. (1

Ik vind het wel grappig voor je om te vermelden dat peter en MoD inmiddels de schlemielen van w24 zijn. 6 dorpen verloren op een cluster van 25 tegen dik 2500 van jullie kant. En daarbij nog een stekkie verloren door MoD op de ranglijst.
Je zou jezelf moeten schamen met hetgeen je bereikt hebt. Zonder OTS was je allang niet meer in dit draaiboek. (2

Ik begrijp de gunfactor ook wel bij zaletio. Als iemand zijn account af wil geven overwin je de wereld. Daarom zullen er ook zoveel accounts op delete gaan als er nog zullen leaven. Dat komt alleen maar omdat ze dan te lang onder vv komen te staan. Daardoor overwint de minst actieve stam deze wereld. Of je daar zo blij mee moet zijn moeten jullie zelf maar uitzoeken. Ik persoonlijk zou het niet willen dat ik een wereld zou winnen met inactiviteit. (3

1)

Hier hebben we het al meerdere malen over gehad, en ik verwijs je dan ook graag door naar de voorgaande posts over dit onderwerp. Ik dacht dat we dat probleem al hadden verholpen.

2)

Wij zijn in de afgelopen periode geen dorpen verloren, vind het een beetje vreemd dat je dat aankaart.
Maar goed, om even in te gaan op jou:
Ik vind het juist triest van Last! dat ze maar 6 dorpen van ons kunnen edelen, dat vind ik toch echt wel waanzinnig triest. Als wij zo slecht zijn, had je een hoop van ons kunnen edelen, maar dat hebben jullie niet gedaan (of konden jullie niet).
Daarnaast ook wel grappig dat je het alleen triest vind wat we hebben verloren, en dat je niet begint over winsten. Zegt alleen maar iets dat wij misschien daar alleen in hebben gefaald.
En ach, ik was de laatste tijd inderdaad niet meer echt actief, ik zag dat we de wereld aan het winnen waren en had inderdaad niet echt veel zin meer om er veel energie in te stoppen.
Tevens vind ik het apart dat wij opeens de grootste schlemielen zijn om iets wat in het laatste gedeelte van de wereld gebeurd. Ik denk dat deze wereld grotere schlemielen kent dan 1 iemand die wat dorpen verliest, door flink tijdgebrek. En misschien ook nog eens door het feit dat we toch wel zouden winnen.
En ja, onder die schlemielen reken ik jou zeker ook ;)

Maar erg grappig dat je trots bent op het feit dat jullie wel 20 dorpjes kunnen edelen van een speler die de helft minder punten heeft dan jullie!
Dat maakt ons inderdaad echt de schlemielen van w24, daar heb je volkomen gelijk in :eek::eek::eek:

En wat betreft dat wij niet zouden bestaan zonder OTS:
Dat is de grootste stierenpoep die ik ooit heb gehoord.
Account Peter.... is bijna nooit aangevallen toen hij in OTS zat.
Account Joossie is inderdaad wel eens aangevallen door tai-pan, maar dat is nooit een serieuze dreiging geweest op mijn hoofdcluster.
Ik denk dat je het eerder om kan draaien, dat OTS extreem veel dorpen en spelers zou zijn verloren zonder ons. Peter die zich onwijs veel heeft ingezet in de leiding, ik die me vooral heb ingezet voor vv's.
Wat een waanzinnige domme opmerking is dat zeg, dat wij niet zouden bestaan zonder OTS, ongelooflijk. Dat is zelfs voor jou dom.

3)
Ik win liever een wereld met inactiviteit dan met stabben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60138

Guest
Last! Lost! :)


En nu echt. Ondanks hun strategie vandaag om spelers van tanken te benaderen en hen 800 PA te bieden om de stam te leaven. Stelletje sickos daar. Heeft Chief nog een ban opgeleverd, de laatste van W24.
 

DeletedUser17072

Guest
Gefeliciteerd Tanken! Al met al zijn jullie de terechte winnaars van W24.;)
 

DeletedUser70304

Guest
Altijd leuk om het gezever van de stabbers hier te lezen.
Maar als jullie het dan nog niet kunnen halen tegen een 'inactieve' stam weet ik het ook niet hoor.
Het enige wat jullie de laatste tijd bereikt hebben is het edelen van DKP waar geen speler op zit.
Daar mogen jullie natuurlijk trots op zijn :rolleyes:
En dan nog eens gaan proberen om met pp wat spelers omkopen is nog belachelijker.
Maar ach, Tanken is gewonnen en dat is ook de terechte winnaar van W24.

Mvg, CJ
 
Bovenaan