DeletedUser
Guest
LOL moddergooien ftw!
Ok.
LOL moddergooien ftw!
Maar ik denk wel dat dit de beste oplossing was. Nu kijk ik mooi terug naar deze wereld ipv een uitgeleurde wereld.Technical Imperfection zei:Ik wil dat iedereen goed moet beseffen dat dit geen actie is om te winnen.
Niemand die in deze stam zit heeft gewonnen, zou zelfs laf zijn moest je denken dat je wint.
Modder? :O waar? :-D ik wil ook meedoen :')
Ik kan me vaag ergens herinneren dat jij weggespeeld bent door het kleine stammetje dat niks betekende genaamd 'Trill.'... Die liggen nogal ver van ons vandaan, dus 'Hoe kun je het trouwens ook in je hoofd halen om SF. als een bij elkaar gerapen zooitje te zien?' Ja, je kan een beetje naar de resultaten kijken, maar dat is dan ook alles. Volgens mij ga je nu even je kennis te boven en overdrijf je enigszins. Daarnaast begrijp ik niet dat een 'bij elkaar gerapen zooitje' (het is trouwens 'geraapt') geen historische stam kan zijn. Neem nou Jensmaster. Die was een noob eerste klas, maar wij hebben hem opgeleid tot een sterke speler op een 3 miljoen punten acc. Hij hield goed stand tegen Castiel (die hem erom gecomplimenteerd heeft) en pakte zelfs een hoop dorpen bij de massa.
Dat vind ik historischer dan dat jij weggespeeld bent door het toen nog onbeduidende stammetje trill. Alhoewel, van trills kant is het natuurlijk wel van historische waarde.
Eigenlijk had ik geen behoefte om me te verantwoorden, maar inderdaad wat bovenstaande zegt. We wilden er alleen mee wachten tot de geheimen wat steviger stonden omdat ons initiatief wat onverwachts was, het ons niet door iedereen in dank werd afgenomen en er totaal geen voorbereiding eigenlijk was vanaf onze kant.
Ben toch bang dat je mij in de war haalt met iemand anders.
Ik kan een prima oordeel over SF. vellen, om maar te beginnen met de massa van mij en Castiel. op SF. dit was overigens wel in de eerste en tweede maand van de wereld. Great general die mij zijn eerste 2 dorpen gaf als ik hem de kans gaf een dorpje in de rim te edelen. Het feit dat ik en Castiel. hun constant onder druk hielden en ze geen malle moer terug deden. Toen ik bekend maakte op het forum dat ik stopte wegens RL problemen/tijdgebrek kreeg ik opeens aanvallen binnen, die aanvallen waren zo slecht getimed dat het om te huilen was. Ik kan zo nog wel even doorgaan maar mijn punt is nu wel gemaakt.
Zelfs nadat ik gestopt was is de kwaliteit van de leden niet omhoog gegaan. En ja als je zag dat Castiel. zo'n 120/180 graden front had met SF. is het niet zo moeilijk om de strategische dorpen te stacken. Dat Jensmaster heel wat heeft geleerd geloof ik best en daar ga ik ook niet over in discussie.
Quiem, Discre en Area waren de enigste stammen die iets hebben voorgesteld op deze wereld, die stammen op het einde waren gewoon een slecht aftreksel van die stammen. Hoe kun je het trouwens ook in je hoofd halen om SF. als een historische stam te zien, was niks meer dan een bij elkaar gerapen zooitje.
SF. was de oudste stam op deze wereld. Niet de grootste welliswaar maar heeft toch leuke dingen laten zien.
Wel veel onder vuur gelegen maar toch bijna nergens bezweken. Pas als spelers inactief werden.
Dat er goede spelers in zaten kon je wel zien dat er spelers als Ward werden weggeplukt om op LL te gaan spelen. Wel respect voor de manier waarop hij dat gedaan heeft. Ook respect voor de mening van Castiel.
Ik wens iedereen het beste i.i.g. Ik stop een poosje (dat ben ik van plan tenminste) en misschien wel definitief.
Overhaaste veralgemenisering ^ -- Waarom werd er dan slechts één speler weggeplukt? Baba kende hem van vorige werelden en van hem was bekend wat hij kon en hoe hij bij ons sterk mee kon draaien. Andere SF spelers hebben vrij weinig laten zien - LL is nooit weggespeeld ondanks de duizenden aanvallen die hij in de loop van de tijd gekregen heeft, om maar een voorbeeld te noemen.
^ Jij ook het beste toch.![]()
Uiteraard speelt het mee als je iemand al kent. Je plukt niet zomaar iemand weg bij een vijandelijke stam als je iemand niet kent. Maar als je na zo'n tijd een speler hebt die in de top 15 zit (lichtvuur), nog 2 in de top 25 (Great General, King Tut) en nog 3 in de top 35 (roci, Terrordanny en fads) dan hebben ze toch 1 of andere kwaliteit om dat te bereiken.
Dat LL niet is weggespeeld is natuurlijk goed te noemen (ik gunde het Ward wel die successen)
Gelukkig had je een geweldige co die je account draaiende hield.
UHUM
Uiteraard speelt het mee als je iemand al kent. Je plukt niet zomaar iemand weg bij een vijandelijke stam als je iemand niet kent. Maar als je na zo'n tijd een speler hebt die in de top 15 zit (lichtvuur), nog 2 in de top 25 (Great General, King Tut) en nog 3 in de top 35 (roci, Terrordanny en fads) dan hebben ze toch 1 of andere kwaliteit om dat te bereiken.
Dat LL niet is weggespeeld is natuurlijk goed te noemen (ik gunde het Ward wel die successen)
Naja het is allemaal net wat je als 'historisch' ziet, naar mijn mening blijven de 3 beste stammen toch echt Quiem, Area en Discre. De rankings van spelers is niet echt een meetstaaf om een stam als 'historisch' te zien, dit kan overigens gewoon geinternd zijn etc..
Wat een stam historisch maakt is oorlogen, onderlinge strijd, broederschap etc.. en buiten broederschap kan ik geen een ding aanvinken. Oorlog van het noorden was een grote faal geweest en had toen ook niks van SF. gezien.
Aanvallend gezien heb je gelijk dat ze niet echt wat hebben laten zien of je moet het wegspelen van [bok] daaronder schalen. Verdedigend hebben ze toch wel wat neergezet aangezien ze niet echt weggespeeld zijn.
Natuurlijk zeggen puntjes niet veel maar als ze echt slecht waren geweest had een stam als quiem (wat in mijn ogen op een gegeven moment ook de beste stam was maar niet tegen meerdere stammen op kon wat geen schande is) ze wel weggespeeld.
Maar hoe je het ook went of keert, een stam die z'n oudste historie heeft is historisch hoewel ze daarmee qua oorlogsvoering geen historische wapenfeiten hoeven te overleggen. Je kun zelfst op het gebied van de vrede historisch zijn. Feit is dat de andere BG stammen wel weten dat ze alleen niet quiem hadden kunnen laten vallen. Dus alleen al eraan meewerken in een BG kun je als historisch beschouwen. Maar ook hierin kunnne de meningen verdeeld zijn.
Quiem had wel meer prioriteiten dan slechts SF, zoals je zelf zegt, 'tegen meerdere stammen'. Dat argument gaat wat mij betreft dus niet op.
Mhm, historisch kan je de stam noemen, omdat hij lang bestaan heeft - maar niemand buiten de SF-spelers zelf zal aan SF denken als iemand W27 noemt.
Laat ik het maar bij mezelf houden, ik vind het geen topprestatie om top 20 of wat dan ook te spelen. Van mezelf ook slecht / zonde dat ik er op een gegeven moment gewoon mee kapte omdat het saai was en werd. Anders had NIMT vast wat hoger geëindigd gezien we nu nog met 150 edels zitten. (Lees dit niet als 'ik vind mezelf de beste', meer als een vergelijking).
Bovendien is het op deze wereld nog minder een goede prestatie dan op andere werelden gezien deze wereld ongelooflijk klein was met een grootte van 4 continenten breed en 4 hoog. Wat betekent dat er maar relatief weinig topspelers zijn geweest waar men tegen aan kon lopen.
Maar ach, zo zie ik het.