Het einde van Wereld XXVII

DeletedUser

Guest
Dat vind ik persoonlijk nogal een belachelijke reden.
Jij ging naar Quiem omdat dat de makkelijkste weg was, dan moet je achteraf ook niet klagen dat het saai wordt.
Voor je zegt dat er geen echt alternatief was? 1 simpel tegenvoorbeeld: kijk dan naar wat technical imperfection & dartheld hebben gedaan (@LeE).

Ik ben het er wel mee eens dat top20 spelen op zich geen topprestatie is. Om eerlijk te zijn vind ik geen enkele rang op deze wereld speciaal. Het enige wat je daarvoor moest doen/kunnen was farmen.

@Luuk: inderdaad!
Zonder jou had NIMT veel lager gestaan naar mijn mening.

Naja is makkelijk gezegd dan gedaan, als je 7 maand met mensen in de stam hebt gezeten en mensen goed kent ga je ze niet opeens de rug toekeren omdat je wat actie wil.

Tegenwoordig is TW ook niks anders meer dan farmen voor rangs, en ja Licor heeft zijn rank ook te danken gehad aan het farmen en tactisch spelen dus daar geef ik je ook gelijk mee.
 

DeletedUser

Guest
Dat vind ik persoonlijk nogal een belachelijke reden.
Jij ging naar Quiem omdat dat de makkelijkste weg was, dan moet je achteraf ook niet klagen dat het saai wordt.
Voor je zegt dat er geen echt alternatief was? 1 simpel tegenvoorbeeld: kijk dan naar wat technical imperfection & dartheld hebben gedaan (@LeE).

Ik ben het er wel mee eens dat top20 spelen op zich geen topprestatie is. Om eerlijk te zijn vind ik geen enkele rang op deze wereld speciaal. Het enige wat je daarvoor moest doen/kunnen was farmen.

@Luuk: inderdaad!
Zonder jou had NIMT veel lager gestaan naar mijn mening.

Niet totaal eens met dat je alleen veel moet farmen om hoog te staan. Sinds oktober zijn er in totaal 3 farmrondes volgens mij gedaan op nimt, in die periode hebben we ook gewoon goed gestaan. In het begin moet je veel farmen om hoog te komen. Later worden de skills veel belangrijker.

En bedankt voor het laatste, vind ik top om te horen :)
 

DeletedUser

Guest
Dat vind ik persoonlijk nogal een belachelijke reden.
Jij ging naar Quiem omdat dat de makkelijkste weg was, dan moet je achteraf ook niet klagen dat het saai wordt.
Voor je zegt dat er geen echt alternatief was? 1 simpel tegenvoorbeeld: kijk dan naar wat technical imperfection & dartheld hebben gedaan (@LeE).

Ik ben het er wel mee eens dat top20 spelen op zich geen topprestatie is. Om eerlijk te zijn vind ik geen enkele rang op deze wereld speciaal. Het enige wat je daarvoor moest doen/kunnen was farmen.

@Luuk: inderdaad!
Zonder jou had NIMT veel lager gestaan naar mijn mening.

Mhm, klopt enerzijds wel. Anderzijds was destijds de afspraak dat NIMT de zuidelijkste pion zou worden vanuit C55 (met AH) en dat spelers als GITM, JLU & Master4live er (als voorbeeld) nooit bij zouden komen. Om dan toch meerdere fronten te behouden en meerdere opties over te houden. Aan die afspraak heeft Quiem (met name Castiel destijds) zich echter nooit gehouden, zoals duidelijk is geworden. * Nu moesten we kiezen, óf jumpen, óf door een gat van 10 coördinaten doordrukken op The Interner, wat prima lukte tot het account vol gestackt werd.

Daarbij komt niet alleen dat het saai werd gezien de ligging, kracht, wat dan ook, van NIMT - meer vanuit mijzelf, dat ik TW minder interessant vond en de weinige vrije tijd die ik had tijdens de examens niet vol aan TW wilde besteden. Activiteiten buiten het spel om hebben daarvoor gezorgd, echt niet alleen binnen het spel zelf. Ik heb destijds W26 & 30 volledig laten vallen en W27 op een lager pitje gezet - en Luuk eigenlijk 'laten opdraaien' voor het account, wat hij goed gedaan heeft.

Daarbij, zoals Full Version zegt;
Naja is makkelijk gezegd dan gedaan, als je 7 maand met mensen in de stam hebt gezeten en mensen goed kent ga je ze niet opeens de rug toekeren omdat je wat actie wil.

Dat dus ook.

Verder mag je me erop afkraken wat je wilt, maar laten we dit dan duidelijk hebben. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Naja is makkelijk gezegd dan gedaan, als je 7 maand met mensen in de stam hebt gezeten en mensen goed kent ga je ze niet opeens de rug toekeren omdat je wat actie wil.

Tegenwoordig is TW ook niks anders meer dan farmen voor rangs, en ja Licor heeft zijn rank ook te danken gehad aan het farmen en tactisch spelen dus daar geef ik je ook gelijk mee.
Klopt, maar je ziet veel spelers hun tekortkomingen maskeren door te farmen. Er staan & stonden veel spelers niet waar ze hoorden te staan.
Maar als ik het goed begrijp heeft nohaul dit nu opgelost?

Niet totaal eens met dat je alleen veel moet farmen om hoog te staan. Sinds oktober zijn er in totaal 3 farmrondes volgens mij gedaan op nimt, in die periode hebben we ook gewoon goed gestaan. In het begin moet je veel farmen om hoog te komen. Later worden de skills veel belangrijker.

En bedankt voor het laatste, vind ik top om te horen :)
Ik stond zonder te farmen top 10. Het is dus niet per se nodig idd. Maar op een wereld als deze kunnen die mindere spelers hun tekortkomingen dus verbergen zo. Zo ben ik van mening dat bjorn0000/db ownage/... belange na niet zo goed waren als hun rang deed uitschijnen.
Bij bijvoorbeeld licor43 was dat een heel ander verhaal, daar zaten ook effectief goede spelers op (naar mijn mening).

Ik farm tot ik zo'n 3 dorpen heb en dan stop met farmen lol :p
lol zo meteen ga ik je nog waarderen? :p

Mijn visie op vlak van farmen en zo moet je met een korreltje zout nemen, het is alles behalve objectief en dat weet ik maar al te goed. Ik heb er een hekel aan mocht dat niet duidelijk zijn :D

Mhm, klopt enerzijds wel. Anderzijds was destijds de afspraak dat NIMT de zuidelijkste pion zou worden vanuit C55 (met AH) en dat spelers als GITM, JLU & Master4live er (als voorbeeld) nooit bij zouden komen. Om dan toch meerdere fronten te behouden en meerdere opties over te houden. Aan die afspraak heeft Quiem (met name Castiel destijds) zich echter nooit gehouden, zoals duidelijk is geworden. * Nu moesten we kiezen, óf jumpen, óf door een gat van 10 coördinaten doordrukken op The Interner, wat prima lukte tot het account vol gestackt werd.

Daarbij komt niet alleen dat het saai werd gezien de ligging, kracht, wat dan ook, van NIMT - meer vanuit mijzelf, dat ik TW minder interessant vond en de weinige vrije tijd die ik had tijdens de examens niet vol aan TW wilde besteden. Activiteiten buiten het spel om hebben daarvoor gezorgd, echt niet alleen binnen het spel zelf. Ik heb destijds W26 & 30 volledig laten vallen en W27 op een lager pitje gezet - en Luuk eigenlijk 'laten opdraaien' voor het account, wat hij goed gedaan heeft.

Daarbij, zoals Full Version zegt;
Naja is makkelijk gezegd dan gedaan, als je 7 maand met mensen in de stam hebt gezeten en mensen goed kent ga je ze niet opeens de rug toekeren omdat je wat actie wil.

Dat dus ook.

Verder mag je me erop afkraken wat je wilt, maar laten we dit dan duidelijk hebben. ;)
Naja, al bleven die spelers over, het was nog altijd de makkelijke weg willen nemen. Op zich niks mis mee, maar dan vind ik dat je niet moet klagen over geen uitdagingen overhouden. Dat die recruits er nog gingen komen was wel heel duidelijk vind ik, maar dat kan ik achteraf makkelijk zeggen natuurlijk. Dat van die mensen niet de rug toekeren begrijp ik ook wel, maar daarvoor waren alternatieven. Maar daarentegen, als de aankomende examens erin meespeelden dan begrijp ik het al wat meer ;)
Ik ben zelf ook volledig inactief gegaan om die reden maar ik had nog wel 1 co die de nodige tijd kon vinden.
Ook al heb ik op het AF een eerder positief beeld van je, ingame vond ik je gewoon een enorm arrogante eikel gezien de communicatie die ik met je had, sorry :(
 

DeletedUser41768

Guest
Ik farm tot ik zo'n 3 dorpen heb en dan stop met farmen lol :p

Farmen heb ik in het begin ook gedaan maar na een paar dorpen ook niet meer. Geen lol aan.

Maar zoals ik jullie tekst lees kun je dus geen top 35 spelen zonder dat je wat kunt of je moet het compenseren door veel te farmen.
 

DeletedUser

Guest
Farmen heb ik in het begin ook gedaan maar na een paar dorpen ook niet meer. Geen lol aan.

Maar zoals ik jullie tekst lees kun je dus geen top 35 spelen zonder dat je wat kunt of je moet het compenseren door veel te farmen.

Top35 spelen is easy. Top 35 spelen zonder te farmen is ook easy. Top 35 spelen met farmen en skills is vanzelfsprekend. Top35 spelen zonder skills en zonder farmen is op deze wereld ook niet zo moeilijk.
Maar doorgaans vind ik dat je wel kan stellen dat je zonder deftige skills wel moet farmen om pakweg top10 te kunnen eindigen. Of je internt natuurlijk een hele wereld lang, of je gaat mee op het elan van andere spelers.
Je mag toch ook wel verwachten dat een top35 spelers iets kan, of niet?

Langs de andere kant, je kan het ook gewoon niet meer vergelijken met vroeger. Dat waren werelden waarin elk continent tot de nok gevuld was. Die werelden zijn zelfs nog bezig. Ook die werelden gaan na een tijd over in een fase waarin skills ondergeschikt zijn aan andere zaken maar doorgaans kan je daar wel stellen dat het kaf van het koren gescheiden wordt.

Farmen is een gegeven in dit spel waar je voor- en tegenstanders bij hebt. Ik ben een tegenstander en dat verklaart mijn bovenstaande visie dan ook. Nogmaals, ik beweer nergens dat die correct is. Je kan me hierom kleingeestig vinden en ik zou het niet eens tegenspreken :p
Maar neem nu bijvoorbeeld Dartheld, die was toen deze wereld begon totaal onervaren. Het was namelijk zijn eerste wereld. Hij is ondertussen echter uitgegroeid tot een toppertje, het ene kan dus zeker uit het andere groeien.

Maar dit topic (farmen) boeit me niet echt meer en ik ga er dus ook niet verder op reageren. Heb je een andere mening? Fijn voor jou :)
 

DeletedUser

Guest
Farmen heb ik in het begin ook gedaan maar na een paar dorpen ook niet meer. Geen lol aan.

Maar zoals ik jullie tekst lees kun je dus geen top 35 spelen zonder dat je wat kunt of je moet het compenseren door veel te farmen.

Je kan makkelijk top 35 halen zonder te farmen.
 

DeletedUser

Guest
Naja, al bleven die spelers over, het was nog altijd de makkelijke weg willen nemen. Op zich niks mis mee, maar dan vind ik dat je niet moet klagen over geen uitdagingen overhouden. Dat die recruits er nog gingen komen was wel heel duidelijk vind ik, maar dat kan ik achteraf makkelijk zeggen natuurlijk. Dat van die mensen niet de rug toekeren begrijp ik ook wel, maar daarvoor waren alternatieven. Maar daarentegen, als de aankomende examens erin meespeelden dan begrijp ik het al wat meer ;)
Ik ben zelf ook volledig inactief gegaan om die reden maar ik had nog wel 1 co die de nodige tijd kon vinden.
Ook al heb ik op het AF een eerder positief beeld van je, ingame vond ik je gewoon een enorm arrogante eikel gezien de communicatie die ik met je had, sorry :(

Ik klaagde enkel over 'meerdere mogelijkheden' overhouden hoor, uitdagingen was niet zo'n probleem.

Dat ze er uiteindelijk 'duidelijk' gingen komen, was voor ons minder 'overduidelijk'. De beloftes die gemaakt werden hebben we geloofd en daarvoor zijn we uiteindelijk ook gevallen. Dat ik er later achter moest komen dat Castiel zich er niet aan hield, heeft me wel even voor het blok gezet, als ik eerlijk ben. Op dat moment stond ik klaar voor een nieuw avontuur - maar uiteindelijk heeft Baba enkel mijn gezeik en ongeloof aan moeten horen over hoe hij ons 'in de steek liet'.

Mhm, daar kan ik me eigenlijk niks van herinneren, was ik echt zo'n eikel? :p Kan me niet herinneren goede / lange / gesprekken gehad te hebben met Venom.

Of was dat rond de tijd dat iemand liet doorschemeren dat wij Quiem gingen joinen & zo ongeveer 8 spelers tegelijk ons benaderden om te zeggen dat we dat niet moesten doen? Zou best kunnen dat ik me toen als een eikel gedroeg, begint wel te vervelen als je een keuze maakt, er na lang wikken en wegen volledig achter staat en je dan 8 keer anderen moet afwimpelen.
 

DeletedUser

Guest
Ja dat was rond die periode.
Ik denk dat ik destijds de leider was van een stam dusja dat ik contact opnam was normaal. Maar ik wist niet dat er leden dat ook hadden gedaan. Achja, ik zou dan nog altijd vriendelijk gebleven zijn.
Nu goed, boeie, het is al zo lang geleden. Wees de volgende keer gewoon wat liever ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik weet nog wel hoe ik in de Quiem familie kwam.
Ik zei gewoon dat ik een fan was en werd toegelaten :p
 

DeletedUser

Guest
Ja dat was rond die periode.
Ik denk dat ik destijds de leider was van een stam dusja dat ik contact opnam was normaal. Maar ik wist niet dat er leden dat ook hadden gedaan. Achja, ik zou dan nog altijd vriendelijk gebleven zijn.
Nu goed, boeie, het is al zo lang geleden. Wees de volgende keer gewoon wat liever ;)

Ik zat vast in m'n 'periode' ^.^

Weet niet eens of je toen wel met mij praatte of met mijn co destijds, R. Die is altijd wat kortaf geweest richting anderen, kan ook hem zijn geweest. Maar geen idee meer van.
 

DeletedUser66354

Guest
Proficiat aan allen die gewonnen hebben, de topspelers staan er terecht ^^

Het was een leuke aka zalige wereld!

Hopelijk tot nog eens ^^
 

DeletedUser20001

Guest
Als er nog mensen zijn die w1 willen spelen omdat w27 dicht is dan hoor ik het wel :D
 

DeletedUser68300

Guest
Proficiat aan de genen die de wereld hebben afgesloten, veel respect voor Castiel. voor zijn stamgebondenheid en zijn inzet & liefde voor Quiem!
 
Bovenaan