Het einde van Wereld XXVII

Reactiescore
86
we hebben hem meerdere malen gevraagd hoor ;)

Het zou mooi zijn als jullie het laatste plekje voor hem open laten, en een invite uitsturen. Dat heeft hij zeer zeker verdient

Helaas zullen er mensen buiten de boot vallen want niet iedereen ziet de prestaties van spelers op dezelfde manier. Als het kon natuurlijk werden er veel meer invites gegeven, maar helaas zit men aan de limiet van 40 leden en daar kunnen we hhoe graag we ook willen niet van af wijken. Als de wereld vrijdag in vredestijd gaat ga ik proberen om in de post waarmee ik persoonlijk w27 ga afsluiten iedereen te benoemen die er voor mij toe doet en heeft gedaan.

Dat verandert niets aan het feit dat sommige spelers in ieders ogen binnen de boot horen te vallen.
 

DeletedUser

Guest
Het zou mooi zijn als jullie het laatste plekje voor hem open laten, en een invite uitsturen. Dat heeft hij zeer zeker verdient



Dat verandert niets aan het feit dat sommige spelers in ieders ogen binnen de boot horen te vallen.

Die spelers proberen wij er ook zo veel mogelijk bij te halen momenteel.

Over Castiel., waarom moet jij hem hier bij de stam praten, alsof hij dat zelf niet zou kunnen. Verder is/was hij zeer zeker welkom, alleen als er niet op in wordt gegaan en de wereld met Quiem afgesloten wil worden is dat ook een eerbare beslissing waar respect voor opgebracht kan worden.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Waarom zit Castiel. niet in FF?

Omdat Castiel. wel nog een beetje eergevoel heeft in tegenstelling tot alle andere spelers hier ... Helaas behoor ik daardoor blijkbaar ook meteen niet meer tot ''de meest significante spelers van W27''. Ik heb blijkbaar helemaal niks betekent hier op W27 ;) Althans, dat is wat ik uit de woorden van nilpheria haal.

Ik wil iedereen bedanken voor de leuke tijd hier op Wereld 27 ... Ik heb van iedereen genoten en hoop dat iedereen lekker van zijn PA puntjes gaat genieten die ze hebben ''verdiend''.

De stam FF zal de geschiedenisboeken in gaan als winnaar van deze wereld, daar waar deze stam echt helemaal niks heeft uitgevoerd deze wereld, een eerloze overwinning helaas. Sommige spelers in deze stam verdienen deze overwinning zeer zeker, deze verdienen glorie en eer. Echter is hier geen glorie en eer in te zien, ik baal er een beetje van dat deze mooie wereld op deze manier tot zijn einde moet komen.

Ik heb te veel eergevoel om mijn eigen Quiem te verlaten, ik ga Quiem niet zo in de steek laten ... Ik vaar in mijn eentje naar het einde van deze wereld toe, daar waar mijn vrienden en mijn vijanden heerlijk op een cruiseschip met PA punten naar het einde varen. Zoals ik al zeg, verdienen de meeste die in FF zitten deze winst, echter de stam zeer zeker niet. Ik baal ook van de spelers dat ze zoiets doen, in dit spel moet je toch enig eergevoel en loyaliteit hebben ... Loyaliteit naar je stam, loyaliteit naar elkaar, dat is hier niet ... Dit is gewoon met zijn allen samen gaan en dan naar het einde rennen, hadden we ook 2 jaar geleden kunnen doen.

Count of Monte Christo, bedankt dat je je nek voor me uitsteekt, maar ik ga die boot niet in ... Er is geen eer in die boot en dat is er wel in Quiem. En ik speel dit spel nog steeds volgens de code: Eer, loyaliteit en respect.

Iedereen bedankt voor alles, het ga jullie allemaal goed en succes op andere werelden. Jullie hebben mij met deze actie enorm teleurgesteld, echter hebben jullie het op deze wereld over het algemeen met zijn allen geweldig gedaan ;)
 

DeletedUser

Guest
Helaas behoor ik daardoor blijkbaar ook meteen niet meer tot ''de meest significante spelers van W27''. Ik heb blijkbaar helemaal niks betekent hier op W27 ;) Althans, dat is wat ik uit de woorden van nilpheria haal.

Point taken. De formulering is nu ook iets veranderd. Je behoort wel tot de meest significante spelers van wereld 27, alleen heb je de keus gemaakt om met Quiem af te sluiten en het zij zo.
 

DeletedUser70660

Guest
Ik vind de analyse van Castiel uiteindelijk wel correct. Nu moet je tot de elite van de top 40 behoren om een wereld te winnen. Had ik dat geweten dan had ik een poging kunnen doen om daarbij te horen. Al de rest telt blijkbaar plots niet meer. Ik wou bewust 'klein' blijven, al is dat niet echt gelukt trouwens, om alles alleen te blijven beredderen zonder co's ed.
 

DeletedUser65908

Guest
kerry king dit lijkt wel maar is niet zo, er zijn inderdaad veel spelers uit top 40 bij elkaar gekomen maar er wordt ook veel overleg gepleegt wie het wel en niet waard zijn, er zijn veel mensen die we erbij willen hebben maar toch twijfelen we tussen spelers wie wel of niet een van de laatste plekken mogen komen opvullen.

conclusie: er is overleg binnen fair wie een plek verdient hebben en wie niet en er zijn minder plekken dan dat we willen
 
Reactiescore
86
Die spelers proberen wij er ook zo veel mogelijk bij te halen momenteel.

Over Castiel., waarom moet jij hem hier bij de stam praten, alsof hij dat zelf niet zou kunnen. Verder is/was hij zeer zeker welkom, alleen als er niet op in wordt gegaan en de wereld met Quiem afgesloten wil worden is dat ook een eerbare beslissing waar respect voor opgebracht kan worden.

Ik probeer hem er niet binnen te praten. Ik vraag waarom hij er niet inzit waarop ik een antwoord krijg waarin duidelijk wordt dat men hem er wel bij zou willen hebben maar dat hij dat niet wil. Waarna ik enkel een suggestie doe om hem de mogelijkheid te geven zijn keus te herzien (ookal gaat hij dat nooit doen) en tegelijkertijd een eer betoon voorstel.

Blaas het nou niet verder op dan nodig, dat zou enkel zonde zijn van dit topic.
 

DeletedUser26075

Guest
nilpheria jij zou beter je handtekening veranderen van W27: Erlend -real. -> naar uw geliefde FF ;)
 

DeletedUser

Guest
Goed haha ik ben blij dat de wereld eindigt xD ik blijf lekker in trill. ik kan niet zomaar naar Fair gaan en mn leden laten zitten :p
Iedereen bedankt het was een leukt tijd voor mij.
 

DeletedUser70023

Guest
Het idee dat W27 is afgelopen is heerlijk, maar de manier waarop W27 is afgelopen is schandalig. Al een hele tijd is er een oorlog met 2 kampen. UA1, SF en Trill vs OATH LeE en Codex (eerst Quiem etc) en om dan de wereld te eindigen met vriend én vijand in 1 stam is niet alleen laag van jezelf maar ook een backstab voor degenen die dan volgens vriend én vijand niet bij de 40 beste spelers behoort. Als je als 1 stam of als 1 bondgenootschap de wereld wint, dan zijn die leden van die stam of bondgenootschap toch de beste spelers qua kwaliteiten? Je moet mensen niet beoordelen op puntenaantal want dat geeft een verkeerd beeld over deze spelers. Een speler met 1 miljoen punten die constant OS geeft, massaal mee doet op massa aanvallen, vaak de vv doet voor anderen en helpt hoe die kan vind ik een betere speler dan iemand met 10 miljoen die geen bal voor z'n mede spelers doet.

Ik had eerst ook een hoge pet voor UA1 leden maar nadat ik zag dat de stam opgeheven was, een aantal nu dus stamloos waren en een aantal nu met de ''vijand der vijanden'' waar de haat jegens groot was in de stam zitten begint mijn maag te draaien. Waar is de lust van een maand terug gebleven dat je niks van ze af moest weten? In mijn ogen had ofwel Quiem-bondgenootschap ofwel UA1-bondgenootschap deze wereld moeten winnen maar niet een mix-stam die gecreëerd wordt nadat de wereld al is gespeeld.

Sorry van de analyse vanaf Trill, SF en UA1 kant maar daar zat/zit (hoe je het wilt zien) ik bij.

Ik ben zeer blij dat niemand van Trill hier aan mee doet, kan zijn omdat wij te weinig punten etc hebben maar dat boeit me geen bal (aangezien hierop wordt bepaald of je een goede speler was).

Groetjes en het gaat jullie goed, zal hier verder niet meer reageren want dit is geen reactie meer waardig.

Proud to be Trill. W27 (Ik kan dit tenminste zeggen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Er is toch duidelijk gezegd dat top 40 + mensen die het verdienen een plaats in de stam krijgen...
 

DeletedUser

Guest
er zijn meer mensen in trill die het verdienen. ga mij niet vertellen dat dat niet waar is.
en -correct me if i'm wrong- maar volgens mij is er niemand uit trill uitgenodigd.

en we hebben het mooi afgesloten binnen UA1 dus heeft Mauss de stam opgeheven.
wat ook de bedoeling was
 

DeletedUser

Guest
er zijn meer mensen in trill die het verdienen. ga mij niet vertellen dat dat niet waar is.
en -correct me if i'm wrong- maar volgens mij is er niemand uit trill uitgenodigd.

en we hebben het mooi afgesloten binnen UA1 dus heeft Mauss de stam opgeheven.
wat ook de bedoeling was

Echt wel! Ik heb VV van Killer en ik heb gevraagd aan Wasps of hij wou gaan en hij zei nee, dus ben ik met de VV van Killer in Trill gebleven. Hij had in ieder geval een invite.
 

DeletedUser

Guest
Hoezo mag een backstabber als Oxinovo in de eindstam?

Kan me nog goed herinneren hoe hij Quiem in het begin stabte.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Hoezo mag een backstabber als Oxinovo in de eindstam?

Kan me nog goed herinneren hoe hij Quiem in het begin stabte.

Maar Quiem staat nog sterk mate ;) Oxinovo heeft niet geslaagd in zijn backstabacties ;)

Ik vond dit er toch wel erg leuk uit zien:

Rang Naam Stam Punten Dorpen Puntengemiddelde dorp
1 vlammende adelaar Fair 10.777.121 1096 9833
2 Technical Imperfection Fair 10.089.420 999 10100
3 Dartheld Fair 9.938.449 993 10009
4 DEp44shaas Fair 8.639.474 864 9999
5 mauss Fair 8.586.855 865 9927
6 DeVreemdeSnuiters Fair 8.458.695 852 9928
7 Erlend Fair 8.125.420 813 9994
8 D.B.Ownage Fair 8.084.409 807 10018
9 flor456 Fair 7.973.476 786 10144
10 Castiel. Quiem 7.646.175 765 9995
11 Call Of Greatness Fair 7.501.348 766 9793
12 TwinHearts Fair 7.415.159 738 10048
13 lichtvuur Fair 7.395.320 741 9980
14 NowItsMyTurn Fair 7.289.351 738 9877
15 Rebound870 Fair 7.228.438 724 9984
16 Silenceg Fair 7.161.360 728 9837
17 AnonymousNL Fair 6.989.468 693 10086
18 Arthur Haviksvleugel Fair 6.977.698 723 9651
19 Venom Fair 6.934.405 694 9992
20 lolo234 Fair 6.830.428 678 10074
 

DeletedUser

Guest
iedereen zit in de stam dus waarom zou hij niet erin mogen en quiem is al heel lang dood dusja
 

DeletedUser

Guest
Maar Quiem staat nog sterk mate ;) Oxinovo heeft niet geslaagd in zijn backstabacties ;)

Ik vond dit er toch wel erg leuk uit zien:

Rang Naam Stam Punten Dorpen Puntengemiddelde dorp
1 vlammende adelaar Fair 10.777.121 1096 9833
2 Technical Imperfection Fair 10.089.420 999 10100
3 Dartheld Fair 9.938.449 993 10009
4 DEp44shaas Fair 8.639.474 864 9999
5 mauss Fair 8.586.855 865 9927
6 DeVreemdeSnuiters Fair 8.458.695 852 9928
7 Erlend Fair 8.125.420 813 9994
8 D.B.Ownage Fair 8.084.409 807 10018
9 flor456 Fair 7.973.476 786 10144
10 Castiel. Quiem 7.646.175 765 9995
11 Call Of Greatness Fair 7.501.348 766 9793
12 TwinHearts Fair 7.415.159 738 10048
13 lichtvuur Fair 7.395.320 741 9980
14 NowItsMyTurn Fair 7.289.351 738 9877
15 Rebound870 Fair 7.228.438 724 9984
16 Silenceg Fair 7.161.360 728 9837
17 AnonymousNL Fair 6.989.468 693 10086
18 Arthur Haviksvleugel Fair 6.977.698 723 9651
19 Venom Fair 6.934.405 694 9992
20 lolo234 Fair 6.830.428 678 10074

Een stab is een stab naar mijn mening.

Haha, dat ziet er idd leuk uit. :D

iedereen zit in de stam dus waarom zou hij niet erin mogen en quiem is al heel lang dood dusja

Nee, stabbers moet je verafschuwen niet prijzen.

Hoezo zitten spelers die deze wereld hebben veranderd er dan niet in?

En dan heb ik het over spelers als the interner, GOTA.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Een stab is een stab naar mijn mening.

Haha, dat ziet er idd leuk uit. :D



Nee, stabbers moet je verafschuwen niet prijzen.

Hoezo zitten spelers die deze wereld hebben veranderd er dan niet in?

En dan heb ik het over spelers als the interner, GOTA.

Helemaal mee eens ... Iemand krijgt glorie voor zijn stabs terwijl een ander niks krijgt. Vreemd.

Ook die horen thuis in ''Fair'' zoals ze zichzelf noemen. Maar ach, zo gaat het nou eenmaal ... Helaas. Ik ga Quiem in elk geval niet verlaten, ga deze legacy niet bedoezelen door deze stam op deze manier achter te laten.
 

DeletedUser50613

Guest
Castiel, hoewel het knap is dat je zo hard aan Quiem blijft hangen, vind je hele redenering maar wankel.

De wereld is gemaakt door verschillende stammen, en Quiem heeft daarbij niet meer recht om tot de overwinnaars te behoren dan de rest.
Uiteindelijk zijn het de spelers die deze wereld zo goed gemaakt hebben.
En, als de wereld dan toch eindigt, om dan zoveel mogelijk samen te verenigen om een leuk, met momenten emotioneel en spannend jaar af te sluiten vind ik een knappe geste.

De manier waarop geheimen werken maken nu eenmaal dat een wereld kan stoppen zonder doodgeverfde 'winnaar'.
Dus deze oplossing is, zoals de naam het al zegt, een heel faire. Dat oude vijanden bij elkaar zitten maakt het des te beter, want buiten stamgenoten, zijn het ook vooral de vijanden die respect verdienen om de wereld zo interessant en spannend te houden.

Kortom, Quiem was zeker een groot onderdeel van de geschiedenis van W27, en de mensen die hier gespeeld hebben zullen zich dat blijven herinneren.
Maar uiteindelijk schoot Quiem, net als zovele anderen tekort. :)
 
Bovenaan