Het einde van Wereld XXVII

DeletedUser

Guest
En jij bent er van op de hoogte dat iedereen stopte op w27, de wereld verekten saai was?

Moeten wij een spel blijven spelen ookal is het saai, gewoon zodat het eervol blijft? Jezus man...
 

DeletedUser

Guest
En jij bent er van op de hoogte dat iedereen stopte op w27, de wereld verekten saai was?

Moeten wij een spel blijven spelen ookal is het saai, gewoon zodat het eervol blijft? Jezus man...

Moet je niet op forum zetten dat het eervol is gebeurd, normaliter zouden vijanden/oud-vijanden niet bij elkaar in de stam zitten maar goed ik ben zeker ouderwets..
 

Deleted User - 2075062

Guest
Moet je niet op forum zetten dat het eervol is gebeurd, normaliter zouden vijanden/oud-vijanden niet bij elkaar in de stam zitten maar goed ik ben zeker ouderwets..

Dat is het ook ... We zijn ouderwets :( Tegenwoordig doet glorie en eer er niet zo veel meer toe helaas ... even als respect en loyaliteit.
 

DeletedUser

Guest
Moet je niet op forum zetten dat het eervol is gebeurd, normaliter zouden vijanden/oud-vijanden niet bij elkaar in de stam zitten maar goed ik ben zeker ouderwets..

Heb ik dat gezegd dan? Dit einde is niet eervol maar was wel de juiste oplossing. Er moest een keuze worden genaakt en je hebt onze keuze gezien...

Dat is het ook ... We zijn ouderwets :( Tegenwoordig doet glorie en eer er niet zo veel meer toe helaas ... even als respect en loyaliteit.

Ik heb respect voor je keuze om in de stam te blijven.

Ik ben het alleen zat dat je constant zit te janken om loyaliteit en bij mensen in de pm gaat janken. Accepteer wat is gebeurd of ga in jezelf schelden. We snappen je mening maar om erover constant te klagen heeft geen nut.
 

DeletedUser50613

Guest
Er waren zoveel geheimen in omloop.. je moest meer moeite doen om de wereld niet te beindigen, bij wijze van spreken.

Moet toch wel lachen elke keer dat je hier met woorden zoals loyaal, respectvol, eervol etc etc gaat schermen.

3-4 maanden op een dood paard blijven zitten zoals Quiem is niet eervol, het is zielig.. :/
Respectvol, nog zo'n term die je graag in de mond neemt.. maar in diezelfde zin ben je wel op (praktisch) al je medespelers aan het schijten, zelfs oude stamgenoten die je dierbare Quiem ooit de reputatie bezorgden die het toen had. Dan ben je alles behalve respectvol bezig.

Eer, respect en loyaliteit toon je tijdens het spelletje, en ik sta recht in m'n schoenen als ik zeg dat ik dat gedaan heb. En ik denk dat dat voor het merendeel van de spelers geld.
En als je enkel maar slecht kunt praten over alles en iedereen, dan zegt dat meer over jou dan over die anderen.. :/

En waarom niet met je vijanden het einde vieren? Ga ervan uit dat iedereen wel volwassen genoeg is om te beseffen dat het een SPELLETJE is.. en een goede vijand maakt dit spelletje eens zo fijn (en soms oh zo frustrerend :) )
 

DeletedUser

Guest
Oke, maar kunnen jullie mij vertellen waarom jullie backstabbers als Oxinovo de overwinning lieten behalen?

Eens een backstabber altijd een backstabber naar mijn mening..
 

DeletedUser50613

Guest
Weet zelfs niet echt zeker wat Oxi dan gedaan heeft dat zo erg is :/
 

DeletedUser52513

Guest
Oke, maar kunnen jullie mij vertellen waarom jullie backstabbers als Oxinovo de overwinning lieten behalen?

Eens een backstabber altijd een backstabber naar mijn mening..

2 redenen:
1 hoewel het acc backstabs heeft gepleegd hebben de spelers wel het acc weer hersteld nadat Quiem hem in de grond heeft gestampt, veel mensen hebben daar respect voor
2 hij zat al in de stam voor de rest joinde aangezien Fair voormalig LeE is..
 
Reactiescore
86
Ik ken W27 amper behalve natuurlijk Quiem maar ik heb me verwondert over hoe makkelijk mensen met hun vijanden in een stam willen eindigen en dan eigenlijk nog beter hun eigen stamgenoten achter laten.

Je bent toch een stam, 1 geheel waar iedereen zich voor elkaar inzet? Jij wil toch met de stam waarin jij hebt gezeten de eer verdienen om een wereld af te sluiten? Jammer hoe TW de laatste tijd aan het verloederen is.

Groetjes een buitenstaander.

Omdat ik een punt aan snij wat gevoelig ligt? Men geilt op PA, op een stam in hun handtekening te kunnen zetten zodat ze in de volgende wereld weer in een of ander aftreksel van een topstam kunnen terecht komen. Verpaupering van TW die hier zichtbaar wordt. Mooi dat iemand als Castiel daar niet in mee gaat.

Jij snapt het;)
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik heb respect voor je keuze om in de stam te blijven.

Ik ben het alleen zat dat je constant zit te janken om loyaliteit en bij mensen in de pm gaat janken. Accepteer wat is gebeurd of ga in jezelf schelden. We snappen je mening maar om erover constant te klagen heeft geen nut.

In pm komen janken? Ik heb mijn oude maten bedankt, en daar zat nog een klein stukje van teleurstelling bij, echter staat er heel groot in die pm dat het een grote eer is geweest samen met deze spelers te hebben mogen spelen. Dus wat zit jij te babbelen over ''janken'' in pm?

Er waren zoveel geheimen in omloop.. je moest meer moeite doen om de wereld niet te beindigen, bij wijze van spreken.

Moet toch wel lachen elke keer dat je hier met woorden zoals loyaal, respectvol, eervol etc etc gaat schermen.

3-4 maanden op een dood paard blijven zitten zoals Quiem is niet eervol, het is zielig.. :/
Respectvol, nog zo'n term die je graag in de mond neemt.. maar in diezelfde zin ben je wel op (praktisch) al je medespelers aan het schijten, zelfs oude stamgenoten die je dierbare Quiem ooit de reputatie bezorgden die het toen had. Dan ben je alles behalve respectvol bezig.

Eer, respect en loyaliteit toon je tijdens het spelletje, en ik sta recht in m'n schoenen als ik zeg dat ik dat gedaan heb. En ik denk dat dat voor het merendeel van de spelers geld.
En als je enkel maar slecht kunt praten over alles en iedereen, dan zegt dat meer over jou dan over die anderen.. :/

En waarom niet met je vijanden het einde vieren? Ga ervan uit dat iedereen wel volwassen genoeg is om te beseffen dat het een SPELLETJE is.. en een goede vijand maakt dit spelletje eens zo fijn (en soms oh zo frustrerend :) )

Ik zeg nergens dat dat eervol is Punkerke, het is echter al eervoller dan met 40 man een wereld beeindigen omdat dat ''fair'' zou zijn. Daarnaast weet je blijkbaar niet geheel wat het woord eer betekent als je zoiets als dit zegt. Ik kies voor mijn stam waar ik zo lang in heb gezeten en kies ervoor om die niet te laten verdwijnen door de historie en door alles wat die stam op W27 heeft betekent. Zonde dat Quiem tekortschoot, maar uiteindelijk hebben de vijanden van Quiem deze wereld goed gespeeld, ik ga het echter niet laten gebeuren dat die stam dan geheel van de kaart verdwijnt.

Ik ben op mijn stamgenoten aan het schijten? Ik geef even aan dat ik niet achter hun acties sta, ik vind het heel apart dat ze hiervoor hebben gekozen. Ik vind het niet respectvol, omdat ik aangeef dat ik de acties van mijn vrienden hier niet begrijp ben ik op ze aan het schijten? Dan kan je dus nooit meer iets negatiefs over je vrienden zeggen. Ik heb in pm bij hun allemaal gezegd dat ik het een enorme eer vind om met hun samen te hebben mogen spelen, dat is ook nog steeds zo.

Natuurlijk is dat zo, echter eindigen de meeste nu zonder deze 3 aspecten simpelweg door dit laffe einde, en ikzelf gun deze wereld meer dan dat.

Je mag best het einde vieren met je vijanden ;) Echter betekent dat niet dat je met zijn allen in één stam moet gaan ophopen of moet dat dan maar meteen?

@ Lord Dwerg, er zijn geen excuses voor verraad ;) Oxinovo had nooit in Fair mogen zitten na wat hij allemaal geflikt heeft op deze wereld. Dat hij zijn account zo uit de afgrond getrokken heeft is knap, echter blijft hij een verrader.
 

DeletedUser50613

Guest
Ik baseer mijn respons op wat ik hier in dit (en andere topics, aangaande quiem) heb gelezen, van jou onder andere.
En daar ben je vaker niet dan wel respectvol naar je ex-collega's toe.. :/
Dat je een mooie pm stuurt, kan ik niet weten.

En weeral, iedereen kan begrip opbrengen voor het feit dat je in Quiem wil blijven, en de 'stam' in dat opzicht naar het einde van de wereld wilt dragen. Is een keuze die je maakt, moreel misschien een mooie keuze, praktisch vind ik het een slechte keuze.. da's ieder voor zich.
Quiem zal niet vergeten worden door de jongens van deze wereld, net zomin als al de andere stammen die het hier gedaan hebben. Maar het eindeloos idoliseren van Quiem begint vrij vermoeiend te worden..

Het einde van de wereld is wat het is. Dat je dat laf vind, mij niet gelaten. Ik vind dat het, gezien de mogelijkheden, een knap einde is.

Wederom, meningen verschillen, die van jou is niks beter dan die van een ander, accepteer dat en laat het verder zijn.. maakt niet uit hoeveel mooie woordjes je wilt gebruiken om je standpunt te verdedigen, sommigen zijn het er mee eens en voor andere is het compleet van de pot gerukt. En een echt 'gelijk' kun je in deze zaken toch niet hebben.

Wat Oxi betreft.. het moet blijkbaar door het merendeel toch vergeten en vergeven zijn, aangezien hij mee draaide in de grotere stammen zonder problemen :)
 

DeletedUser

Guest
Lol, kijk na lange tijd weer eens op TW. Zie dat deze wereld er aardig verne*kt uit ziet met een stam als Fair. 39 leden? :D
 

DeletedUser

Guest
Wat is een knap einde aan leden uitnodigen met geheimen?

Nee, vergeven kan maar vergeten nooit.

Het zegt wel wat over de "overwinning" als dit soort backstabbers worden geprezen en zonder probleem in de "overwinning-stam" zitten.
 

DeletedUser65908

Guest
ik heb eerlijkwaar nog veel respect voor quiem, ik kwam op het laatst terug om in de zomer te kunnen spelen maar dit heeft echter nog geen week kunnen duren, quiem bestaat nog altijd en als ik kijk naar statistieken staat quiem nog altijd aan de top op de od lijsten wat laat zien hoe de leden hier voor gestreden.

ik ga niet zeggen dat er een stam heeft gewonnen want dat is zeker niet het geval, ik zeg wel dat er een stam is die de wereld heeft beëindigt omdat het ook zo is.

wat mensen zeggen dat het om de Premium Punten te doen was is grotendeels niet waar, er zijn wel enkele mensen die de punten willen hebben maar veel van de mensen die nu nog in FF zitten maakt het niets uit en een schrikbarend deel van FF sluit hiermee tribalwars af en gaan iets anders zoeken om te doen in hun leven

naar de mensen die castiel nu aanvallen op de forums dat hij niet zo moet zeuren, wees zelf ook niet zo kinderachtig. Jullie zijn niet beter dan hem wellicht/vaak zelfs slechter, mensen die een jaar in quiem hebben gezeten moeten zeker weten hoe goed castiel het heeft gedaan in zijn tijd als leider van quiem en daar heb ik nog steeds alle respect voor

zoals mijn insteek was toen ik in FF ging is dat ik de wereld wil sluiten met vrede en niet met haat naar bepaalde mensen, ik hoop dat meer mensen er zo over denken en niet denken aan "winnen" of "wel echt eer"

deze wereld zijn uiteindelijk wel veel nieuwe namen ontstaan die het ver zouden kunnen gaan schoppen in de kommende werelden en ik hoop dat zei dat ook zullen gaan doen

verder doet het mij pijn om afscheid te moeten nemen van quiem en w27 en zal op een andere wereld spoedig beginnen onder een andere naam
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
In pm komen janken? Ik heb mijn oude maten bedankt, en daar zat nog een klein stukje van teleurstelling bij, echter staat er heel groot in die pm dat het een grote eer is geweest samen met deze spelers te hebben mogen spelen. Dus wat zit jij te babbelen over ''janken'' in pm?

Lol, het waren in totaal 3 alinea's waarin je zei dat het respectloos was etc etc. Ik heb het sws niet alleen over pm. Ook hier zit je constant te janken erover. Accepteer het nou is...
 

DeletedUser66036

Guest
Wat is eervol aan mensen uitnodigen om te winnen? Het zou eervol geweest zijn als de grote stammen tegen elkaar zouden strijden voor de geheimen.

Als je dan toch leden wil uitnodigen, nodig dan minimaal leden uit die ook daadwerkelijk iets hebben voorgesteld op deze wereld. In plaats van backstabbers en noobs als Oxinovo.

Quiem, Discre en Area waren de enigste stammen die iets hebben voorgesteld op deze wereld, die stammen op het einde waren gewoon een slecht aftreksel van die stammen. Hoe kun je het trouwens ook in je hoofd halen om SF. als een historische stam te zien, was niks meer dan een bij elkaar gerapen zooitje.

Sommige van jullie hebben overigens de overwinning wel verdiend maar 2/3 heeft geen fluit voorgesteld en is de overwinning zeker niet waard, die realiseren zich dat zelf ook wel en zitten alleen in de stam om PA'tjes te verdienen.

Ik kan me vaag ergens herinneren dat jij weggespeeld bent door het kleine stammetje dat niks betekende genaamd 'Trill.'... Die liggen nogal ver van ons vandaan, dus 'Hoe kun je het trouwens ook in je hoofd halen om SF. als een bij elkaar gerapen zooitje te zien?' Ja, je kan een beetje naar de resultaten kijken, maar dat is dan ook alles. Volgens mij ga je nu even je kennis te boven en overdrijf je enigszins. Daarnaast begrijp ik niet dat een 'bij elkaar gerapen zooitje' (het is trouwens 'geraapt') geen historische stam kan zijn. Neem nou Jensmaster. Die was een noob eerste klas, maar wij hebben hem opgeleid tot een sterke speler op een 3 miljoen punten acc. Hij hield goed stand tegen Castiel (die hem erom gecomplimenteerd heeft) en pakte zelfs een hoop dorpen bij de massa.
Dat vind ik historischer dan dat jij weggespeeld bent door het toen nog onbeduidende stammetje trill. Alhoewel, van trills kant is het natuurlijk wel van historische waarde.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik vrees dat je je daar vergist tosti. Full Version aka licor cuarenta y tres is niet weggespeeld maar is destijds gestopt en geinternt. En lag zelfs verre van in de buuurt van Trill. en heeft niets met ze te maken gehad. Iets betere research mag ook wel ;-p
 
Bovenaan