Het einde van Wereld XXVII

Deleted User - 2075062

Guest
Castiel, hoewel het knap is dat je zo hard aan Quiem blijft hangen, vind je hele redenering maar wankel.

De wereld is gemaakt door verschillende stammen, en Quiem heeft daarbij niet meer recht om tot de overwinnaars te behoren dan de rest.
Uiteindelijk zijn het de spelers die deze wereld zo goed gemaakt hebben.
En, als de wereld dan toch eindigt, om dan zoveel mogelijk samen te verenigen om een leuk, met momenten emotioneel en spannend jaar af te sluiten vind ik een knappe geste.

De manier waarop geheimen werken maken nu eenmaal dat een wereld kan stoppen zonder doodgeverfde 'winnaar'.
Dus deze oplossing is, zoals de naam het al zegt, een heel faire. Dat oude vijanden bij elkaar zitten maakt het des te beter, want buiten stamgenoten, zijn het ook vooral de vijanden die respect verdienen om de wereld zo interessant en spannend te houden.

Kortom, Quiem was zeker een groot onderdeel van de geschiedenis van W27, en de mensen die hier gespeeld hebben zullen zich dat blijven herinneren.
Maar uiteindelijk schoot Quiem, net als zovele anderen tekort. :)

Dat maakt dit eervol? Dat maakt dit respectvol? Dat betekent dat hier glorie in te vinden is? Nee, sorry, dat is het allemaal niet.

Quiem heeft deze wereld ruim een jaar gedomineerd en gecontroleerd, dat we te kort kwamen klopt, echter vind ik niet dat deze stam zomaar opgeheven moet worden, daarvoor heeft de stam te veel betekent op Wereld 27. Daarnaast ga ik mijn stam niet verlaten voor wat PA puntjes, dat jullie dat zo leuk vinden moeten jullie lekker zelf weten, ik heb wel wat eergevoel.

Nee, het is oneervol een wereld op deze manier te laten eindigen, en dat is precies hoe het is. Je kan het nog zo ''fair'' vinden. Het is geen oneervol en daarover valt geen discussie te voeren. Elke wereld verdiend een winnaar en die ontnemen jullie met zijn allen W27. Jullie hebben W27 met zijn allen voor gek gezet met deze actie.
 

DeletedUser50613

Guest
Oneervol? Het is een geheimen wereld.. Erlend heeft dit perfect laten zien, haal 6 mensen in een stam met de 12 juiste dorpjes en het is gedaan.

Dat ze dan nog proberen om zoveel mogelijk mensen erbij te betrekken, vind ik net heel lovenswaardig.

En niemand zegt dat je de stam moet opheffen. Iedereen begrijpt volop je keuze om in Quiem te blijven, en kan daar begrip voor opbrengen.

Vind het wel vrij kort door de bocht dat je daarom al de rest gaat lopen beschimpen.
FF. als stam op zich heeft misschien niet de historische waarde voor de wereld als bvb Quiem, UA1, C, Trill en SF. (allemaal evenwaardig in dit opzicht, naar mijn menig).
Maar het draait niet om de stamnaam, eerder om de spelers. Iedereen heeft meegevochten om het hier tof en spannend te houden, dus als het dan toch moet stoppen, waarom niet samen?

En ik betwijfel of die pp'tjes het echt gaan betekenen voor de meesten..

Persoonlijk ga ik gewoon heel goede herinneringen overhouden aan deze wereld, zowel van stamgenoten/bg's als vijanden, zoals bvb Xanthippus en Silenceg.. en ik gun hun allemaal evenzeer de overwinning, hebben vaak genoeg laten zien dat ze het waard zijn. En vice versa hoop ik dat het ook zo is.
Dus waarom dan niet met z'n allen naar het einde?

Doorvechten, zou leuk zijn.. maar daar leent deze wereld zich jammer genoeg niet zo voor. Uiteindelijk kon het nemen van 1 dorpje, of 1 speler voor praktisch iedereen het einde betekenen, ongeacht of die stam al dan niet dominant was op dat moment.
 

DeletedUser

Guest
Een stab is een stab naar mijn mening.

Haha, dat ziet er idd leuk uit. :D



Nee, stabbers moet je verafschuwen niet prijzen.

Hoezo zitten spelers die deze wereld hebben veranderd er dan niet in?

En dan heb ik het over spelers als the interner, GOTA.

GOTA en the interner horen zeker bij de spelers die de wereld hebben veranderd, goed gezien ;)
 

DeletedUser60153

Guest
Ik ken W27 amper behalve natuurlijk Quiem maar ik heb me verwondert over hoe makkelijk mensen met hun vijanden in een stam willen eindigen en dan eigenlijk nog beter hun eigen stamgenoten achter laten.

Je bent toch een stam, 1 geheel waar iedereen zich voor elkaar inzet? Jij wil toch met de stam waarin jij hebt gezeten de eer verdienen om een wereld af te sluiten? Jammer hoe TW de laatste tijd aan het verloederen is.

Groetjes een buitenstaander.
 
Reactiescore
219
Dag buitenstaander ga maar weer terug naar w21 AF :D :p

geintje harmen ;)
 

DeletedUser60153

Guest
Omdat ik een punt aan snij wat gevoelig ligt? Men geilt op PA, op een stam in hun handtekening te kunnen zetten zodat ze in de volgende wereld weer in een of ander aftreksel van een topstam kunnen terecht komen. Verpaupering van TW die hier zichtbaar wordt. Mooi dat iemand als Castiel daar niet in mee gaat.
 
Reactiescore
219
Na meer dan een jaar plezier op deze wereld is er dan toch een einde gekomen.
Door de vele inactiviteit en de val van de toen heersende stam Quiem was er geen fun meer. UA1 heeft mooie dingen gepresteerd en het werd snel duidelijk dat het andere kamp het nieuwe heersende team was.
Ondanks alle pogingen om nieuw leven te brengen in deze wereld steeg de inactiviteit en werd het steeds minder tof.
Doordat enkele spelers wouden stoppen, recruiterden ze enkele leden zodat ze 12 geheimen hadden. Noch deze stam, noch een andere stam verdient het om te winnen.
Vandaar dat we besloten hebben om gezamelijk de wereld te stoppen.
We sluiten de wereld af in vrede.

Bedankt voor de mooie tijden.

Dit is wat er op het profiel staat van Fair zegt genoeg hoop ik :p

Dit bewijst dat geheimen gewoon een klote systeem is... (Vind ik)
 

Deleted User - 2075062

Guest
Na meer dan een jaar plezier op deze wereld is er dan toch een einde gekomen.
Door de vele inactiviteit en de val van de toen heersende stam Quiem was er geen fun meer. UA1 heeft mooie dingen gepresteerd en het werd snel duidelijk dat het andere kamp het nieuwe heersende team was.
Ondanks alle pogingen om nieuw leven te brengen in deze wereld steeg de inactiviteit en werd het steeds minder tof.
Doordat enkele spelers wouden stoppen, recruiterden ze enkele leden zodat ze 12 geheimen hadden. Noch deze stam, noch een andere stam verdient het om te winnen.
Vandaar dat we besloten hebben om gezamelijk de wereld te stoppen.
We sluiten de wereld af in vrede.

Bedankt voor de mooie tijden.

Dit is wat er op het profiel staat van Fair zegt genoeg hoop ik :p

Dit bewijst dat geheimen gewoon een klote systeem is... (Vind ik)

Ik hoop dat je fit meent ... In pm naar mij in elk geval wel ... Oud spelers Quiem, jullie mogen best in Fair zitten maar wees er aub niet trots op, jullie verdienen glorie en jullie krijgen dat niet. Ik had gehoopt dat julie iets beters zouden krijgen dan dit einde.

Omdat ik een punt aan snij wat gevoelig ligt? Men geilt op PA, op een stam in hun handtekening te kunnen zetten zodat ze in de volgende wereld weer in een of ander aftreksel van een topstam kunnen terecht komen. Verpaupering van TW die hier zichtbaar wordt. Mooi dat iemand als Castiel daar niet in mee gaat.

Ik ga niet voor wat centen een stam joinen waar geen glorie, geen eer en geen loyaliteit te bekennen is. Deze groep is gewoonweg enorm zielig ... Op deze manier aan wat pa punten komen ... Want heel tw weet sat je deze overwinning niet verdiend hebt, dit is aan iedereen in Fair, je verdiend het niet! Niet als t op deze manier moet.

Bovenstaande maar dan zonder geintje.

Maarja, jij weet dan ook totáál niet waar dit spelletje om draait ;)
 

DeletedUser

Guest
Man, stop nou is met huilie huilie doen en accepteer onze keuze. De hele wereld draait niet om jou, maakt niet uit wie er gelijk heeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50613

Guest
Goh Castiel.. je bent erger dan een vrouw tijdens haar 'momentje van de maand'.

Quiem is al maanden zo dood als een pier, zet je er toch eens overheen. :/
 

DeletedUser

Guest
En de wereld is besloten. Iedereen bedankt voor deze fijne tijd. Ik heb hier ondanks alles veel vrienden gemaakt, onder stamgenoten, maar zeker ook veel bij de tegenstanders.
 

DeletedUser65908

Guest
castiel, wat als ik je nu vertel dat de meeste heel die punten niets kan schelen
 

DeletedUser

Guest
Zou het wel fijn vinden mocht de naam Legendary Lunaman ophouden met bestaan na deze wereld. Aangezien deze naam eigenlijk een combinatie is van mijn W4 account en onze (Y en mij) W18 account :)
 

DeletedUser52513

Guest
Zou het wel fijn vinden mocht de naam Legendary Lunaman ophouden met bestaan na deze wereld. Aangezien deze naam eigenlijk een combinatie is van mijn W4 account en onze (Y en mij) W18 account :)

ik was niet van plan een andere wereld te beginnen onder Legendary Lunaman :p
maar Ward speelt er onder op W33
 

DeletedUser66036

Guest
Ik ken W27 amper behalve natuurlijk Quiem maar ik heb me verwondert over hoe makkelijk mensen met hun vijanden in een stam willen eindigen en dan eigenlijk nog beter hun eigen stamgenoten achter laten.

Je bent toch een stam, 1 geheel waar iedereen zich voor elkaar inzet? Jij wil toch met de stam waarin jij hebt gezeten de eer verdienen om een wereld af te sluiten? Jammer hoe TW de laatste tijd aan het verloederen is.

Groetjes een buitenstaander.

Hier ben ik het wel volledig mee eens. Alle SF.-ers en UA1-ers die geen verschil maken in het wel of niet winnen van de wereld hebben geen reden om hun stam te verlaten. Die horen gewoon in hun eigen stam. Ik neem aan dat ze niet voor een paar premiumpuntjes hun stam verlaten, dus zal het wel voor de statistieken zijn. Juist, dus ze laten hun stam in de steek om te winnen.... Ga dan, zoals castiel, voor wie mijn respect alsmaar groeit, al zei, gewoon vanaf het begin van de wereld al in 1 stam en win.

Als blijk van eergevoel en 'liefde' voor de stam waarmee je een jaar hebt opgetrokken zou je toch in je stam kunnen blijven?
 

DeletedUser67517

Guest
W27, kan de geschiedenisboeken in als een spannend boek met een open einde.
Er is helemaal niks finale-achtigs aan
 

DeletedUser68032

Guest
Ik heb alles gelezen.
Jammer genoeg was ik op vakantie, de vakantie was trouwens wel leuk (mooie meiden, nieuwe vrienden etc. etc.)
De wereld is gestopt zoals hij is gestopt. Jammer genoeg heb ik hier niet over mee kunnen praten.
Ook ik heb wat ik heb gelezen in mijn pm's een invite gehad, plek 39 dus top 40 precies zoals is verteld!

Hoewel wasps voor mij heeft beslist niet te gaan, kent hij mij goed genoeg om te weten dat ik ook niet was gegaan.
Bedankt daar voor aan Christian (wasps), want de wereld winnen is maar een Titel en wat premium punten.
En het gaat mij om de resultaten die je hebt geboekt en daar zal ook iedereen naar vragen.
Als de wereld eindigt met een stam van 40 leden en 12 geheimen, zal naar mijn mening niemand zich moeten interesseren of je wel of niet in de nummer 1 stam zat.

Alsnog iedereen bedankt voor de mooie tijd!
Zouden mensen me bij kunnen praten? Ik heb dan wel alles gelezen, maar het is teveel om het te snappen.

Mvg, Daan
 

DeletedUser

Guest
Ik heb alles gelezen.
Jammer genoeg was ik op vakantie, de vakantie was trouwens wel leuk (mooie meiden, nieuwe vrienden etc. etc.)
De wereld is gestopt zoals hij is gestopt. Jammer genoeg heb ik hier niet over mee kunnen praten.
Ook ik heb wat ik heb gelezen in mijn pm's een invite gehad, plek 39 dus top 40 precies zoals is verteld!

Hoewel wasps voor mij heeft beslist niet te gaan, kent hij mij goed genoeg om te weten dat ik ook niet was gegaan.
Bedankt daar voor aan Christian (wasps), want de wereld winnen is maar een Titel en wat premium punten.
En het gaat mij om de resultaten die je hebt geboekt en daar zal ook iedereen naar vragen.
Als de wereld eindigt met een stam van 40 leden en 12 geheimen, zal naar mijn mening niemand zich moeten interesseren of je wel of niet in de nummer 1 stam zat.

Alsnog iedereen bedankt voor de mooie tijd!
Zouden mensen me bij kunnen praten? Ik heb dan wel alles gelezen, maar het is teveel om het te snappen.

Mvg, Daan

Kijk op de blog, daar staat het hele verhaal van w27 en dus ook het einde ;)
 

DeletedUser

Guest
Oneervol? Het is een geheimen wereld.. Erlend heeft dit perfect laten zien, haal 6 mensen in een stam met de 12 juiste dorpjes en het is gedaan.

Dat ze dan nog proberen om zoveel mogelijk mensen erbij te betrekken, vind ik net heel lovenswaardig.

En niemand zegt dat je de stam moet opheffen. Iedereen begrijpt volop je keuze om in Quiem te blijven, en kan daar begrip voor opbrengen.

Vind het wel vrij kort door de bocht dat je daarom al de rest gaat lopen beschimpen.
FF. als stam op zich heeft misschien niet de historische waarde voor de wereld als bvb Quiem, UA1, C, Trill en SF. (allemaal evenwaardig in dit opzicht, naar mijn menig).
Maar het draait niet om de stamnaam, eerder om de spelers. Iedereen heeft meegevochten om het hier tof en spannend te houden, dus als het dan toch moet stoppen, waarom niet samen?

En ik betwijfel of die pp'tjes het echt gaan betekenen voor de meesten..

Persoonlijk ga ik gewoon heel goede herinneringen overhouden aan deze wereld, zowel van stamgenoten/bg's als vijanden, zoals bvb Xanthippus en Silenceg.. en ik gun hun allemaal evenzeer de overwinning, hebben vaak genoeg laten zien dat ze het waard zijn. En vice versa hoop ik dat het ook zo is.
Dus waarom dan niet met z'n allen naar het einde?

Doorvechten, zou leuk zijn.. maar daar leent deze wereld zich jammer genoeg niet zo voor. Uiteindelijk kon het nemen van 1 dorpje, of 1 speler voor praktisch iedereen het einde betekenen, ongeacht of die stam al dan niet dominant was op dat moment.

Wat is eervol aan mensen uitnodigen om te winnen? Het zou eervol geweest zijn als de grote stammen tegen elkaar zouden strijden voor de geheimen.

Als je dan toch leden wil uitnodigen, nodig dan minimaal leden uit die ook daadwerkelijk iets hebben voorgesteld op deze wereld. In plaats van backstabbers en noobs als Oxinovo.

Quiem, Discre en Area waren de enigste stammen die iets hebben voorgesteld op deze wereld, die stammen op het einde waren gewoon een slecht aftreksel van die stammen. Hoe kun je het trouwens ook in je hoofd halen om SF. als een historische stam te zien, was niks meer dan een bij elkaar gerapen zooitje.

Sommige van jullie hebben overigens de overwinning wel verdiend maar 2/3 heeft geen fluit voorgesteld en is de overwinning zeker niet waard, die realiseren zich dat zelf ook wel en zitten alleen in de stam om PA'tjes te verdienen.
 
Bovenaan