Het einde van Wereld 45!?

DeletedUser59942

Guest
Oké dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd mijn fout.

En ik zat inderdaad achteraan bij het raam... Dat is de reden dat ik dit spel nu speel :D

Er was inderdaad niet specifiek een leider in de MB stam Error.
Echter was er wel bijna altijd een account dat onder vv stond van een van de leiders van MILF (de hoofdstam).
 

DeletedUser75812

Guest
Hypocriet Much?

Woorden van diezelfde Aldo, maand geleden, hmm.. :rolleyes:
Of hoe het tij kan keren.
Gaat mij niet specifiek om Aldo en het blijft het principe, ze wilden even hard profiteren, het is gewoon niet gelukt.
Maar verder wel continue milf als laag en dit en dat afschilderen en dan nog TW die het rondstuurt alsof dat allemaal de enige waarheid zou zijn.

Aldo zou op zijn minst een wederwoord of ruimte ervoor in zijn post gelaten moeten hebben, lijkt de enige waarheid, terwijl er veel fouten in staan en sommige dingen wel vergeten zijn te vermelden, dingen die nadeling zijn voor Hora.

Ik zal dan maar even op jou reageren hé, want deze vergelijking slaat ook echt op niets.
Doe jij nou niet aan begrijpend lezen of heb je echt zand in je hoofd gekregen?

Alles wat Aldo hierin zegt is het volgende:
"O.W draait niet lekker. Accounts hebben bans en hun motivatie is ver te zoeken. Kortom, druk erop houden en de wereldwinst is voor ons"

O.W draaide ook werkelijk niet lekker, daar kan je moeilijk omheen lullen, want dat was/is gewoon waar en is ook benoemd geweest. De motivatie was al niet hoog door de verliezen die er geleden werden. Die ban-wave zorgde voor een extra motivatie-dip, wat ik nog enigszins kan begrijpen, 30% aftrek. Dit was betreffend op geen frontaccounts, of wil je hier tokkip noemen met de 50 dorpjes die hij had op dat moment waarvan wij niets, of laten we het zeker benoemen, VRIJWEL niets hebben gepakt. Mierenneuken ben je goed in namelijk.
Maar dan moet je me toch even uitleggen waar wij aan profiteren? Jullie motivatie-dip? Zijn er niet altijd tegenslagen als je tegenslagen krijgt met verliezen van dorpen en gewoon een berg mindere spelers daar in het Oosten hebben, wat dan een motivatie-dip kan veroorzaken? Hora had op dat moment al de kaarten in handen om te de wereldwinst te pakken, dit werd versterkt door het niet lekker draaien van O.W, wat voor de bans ook al zo was. Mocht je de 10 weekbladen ervoor bekijken, stond er precies hetzelfde.

Verder kun je dit niet hypocriet benoemen, hoe kom je er uberhaupt op?:confused: Dit is een vergelijking maken van het wat, "profiteren", wat geen eens klopt:D, van Hora tijdens jullie ban-wave en wij jullie voor uitmaken tijdens een 7 dagen aanvalbare ban, die berust op een FARM script die vrijwel niet te onderscheiden is aan andere farmscripts, sterker nog, minder goed werkt dan deze scripts? Een script die GEEN profijt heeft opgeleverd noch vergeleken kan worden met vals spelen. Een ban berust op niets kun je stellen.
Dan misbruiken jullie dit tot een heel ander niveau. Deze aanvalbare bans berust op 7 accounts waarvan 5 frontaccounts die echt helemaal in puin liggen en enkele miljoenen kwijt zijn. Nog niet eens gesproken over de gigantische trieste CF's die verschrikkelijk diep in de clusters gezet zijn.

Wat stelde dat voor die 30% ban? Wat clears mislopen en 14 dagen uitstel voor een massa, die dan vrijwel niets bijzonders zou doen veranderen? Laten we heel eerlijk zijn, die spelers die al maanden wanhopig op Yournext zitten te bashen en niets bereikt hiermee noch stond hij enigszins zwak?

Geen rare uitspraak lijkt mij dus zo, noch dat het hypocriet is.

Het grappige hierin was dat wij WEL wisten van de ban van The Void, jou account en de 7 dagen ban die hierop stond. Had je ook kunnen terugvinden in de weekbladen als je je neus had gebruikt.

~

Om verder te gaan op dat wij dus wel wisten van de ban en niet misbruik ervan maakten, hebben wij, als Hora zijnde, alles tot op heden, je kunt veel zeggen maar ontkennen kun je het niet, altijd netjes en moreel verantwoord gehandeld.
Ik ga hier dan ook niet alleen de positieve dingen noemen van Hora maar zal dan ook ingaan op hetgeen wat jullie enorm triest zwakke excuus hiervoor is om hier zulk misbruik van te maken.
~Hora heeft onder andere een NAP gegeven voor een intern account aan de Oost-kant van Milf, dat letterlijk gebroken stond en in puin lag. Wij gaven dus praktisch dorpen weg voor een leuke goeie strijd daar. En nee, dit is dus niet suggestieve onzin maar een feit.
~Hora heeft in tijden van de WERELD-BANS met alle BOTTERS, je kunt veel zeggen, maar het morele voortouw genomen aan het niet laten verpesten van de wereld. Daar was ik één van die er keihard voor heeft geknokt met onder andere Devo-leiding, die toch een goeie kant op gingen met wat ze wilden maar uiteindelijk niet helemaal het uiteindelijk juiste besluit wilden nemen in eerste instantie, wat na flinke gesprekken uiteindelijk wel zo genomen is. Dit zal niet ontkend worden door de toenmalig Devo leiding lijkt me.

Zijn nog zat dingen te benoemen, maar ik denk dat dit wel sterk aangeeft waarvoor wij stonden.

~Danny, IK, Dephts of Despair, heeft zijn account op delete gegooid om iedereen die te veel mee ging in de simpele emoties van de op leugens gebaseerde bedreigingen op stabber Thijs etc., recht te trekken en geen dingen te doen dat deze stab zou helpen bestaan. We spreken hier over Shithappens, het excuus van MILF. Ik voelde dat het leugens waren en mijn gevoel liegt niet, sterker nog, heb er weddenschappen en geld op gewonnen, dat terzijde.:D Wat Thijs suggereerde had en was genoeg reden in velen ogen om deze acties te doen als YOLO & Hora zijnde, mits dit waar was natuurlijk :D. Ik heb me er de eerste paar dagen hard en fel over maakte om dit alles.
Saté had al een NAP gekregen van de Hora-spelers, nog voor de onderhandelingen van start gingen voor een herstel van het account.
De gesprekken over wat te doen met het account verliep moeizaam en heb Aldo in die dagen ook nog horen klagen over dat het niet soepel verliep omdat er niet antwoord kwam vanuit O.W. Wel kwam er vanuit MILF reactie, maar zij hadden ook wel hun fusie-stam hierop mogen aansturen.
Het uiteindelijke resultaat was een akkoord dat Hora een percentage zou krijgen van Shithappens en dat hierna toe geen jumpers zouden komen uit het niets. Dit percentage beruste op het aantal dorpen wat normaliter zou zijn behaald tijdens een aanval, zoals het gegaan was de hele periode van dat specifieke stukje wereld. Dat dan netjes afgehandeld. Of ik het hier helemaal mee eens ben: ja en nee. Het percentage was prima, daar kan je hoog of laag over springen, maar Hora kan niet schuldig worden bevonden aan het nalatigheid vanuit MILF kant met het omgaan naar het account en de spelers daarop. Mijn mening berust op het feit dat wat Thijs noemde, ook werkelijk bewezen nalatigheid was aangetoond vanuit de Milf kant en de nieuwe bespelers voor op het account. Het niet mogen jumpen had van mij enigszins op een nette manier gekund, maar dat was ook niet normaal haalbaar.
De fout die gemaakt was is dat MILF hierin de gemaakte afspraken, geen jumper, had overtreden, wat resulteerde in het wegwerken van deze jumper en het restant van deze dorpen.
~
Verder komen we tot het stukje waar Thijs, die nu weer vriendjes is met Sate, die hij dus had gestabt, had voorkomen kunnen worden als wij de info gedeeld zouden hebben. Ik kan mij goed voorstellen dat wanneer iemand iets zegt als; "ik ga edels op Saté gooien want ik vind ze kut", vind ik dat nog niet zo heel raar dat het niet direct serieus werd opgevat. Zo ook 90% van Hora & YOLO, Saté kut vind en zo nog een gedeelte van de wereld. Geloof dat er genoeg van dat soort opmerkingen van haat binnen Hora, richting Saté werd geuit. Zo ook dus vanuit Thijs, die zich in Yolo bevond, dan naar Saté. Achten wij elke speler die zo'n uitspraak maakt gelijk instaat tot een stabber, terwijl hij zich normaal bevond onder,tussen een groep nette morele spelers van YOLO destijds. In mijn ogen destijds, zeker moreel verantwoord. Hoe snel trek je dit alles dan in twijfel?


Dan nog, mochten jullie ons hier verantwoordelijk voor houden, hebben wij hierna niet alles gedaan om het netjes op te lossen? Hadden wij volop gebruik kunnen maken en het voluit edelen van al deze dorpen? Zelfs Saté pakken toen er een berg dorpen werden gestabt door Thijs en de front er bijzonder benauwd uitzag? Wij nog geduldig waren tijdens de onderhandelingen? Hebben wij niet al de hele wereld, ja, meegenomen de Ex. periode waarin spelers moesten achterblijven naar een overstap van een nieuwe stam, ons moreel hoog neergezet? Spelers die hier zelf begrip voor hadden op een enkeling ( bram ) na dat dit wel moest gebeuren om door te kunnen, als resultaat van het overlopen van 2 belangrijke front accounts. ( Noem dit een stab..? )
Moreel..?

Kun je werkelijk zeggen, dat jullie deze hele wereld hebben kunnen verpesten, berust op dit?:eek::eek:

Juist ja, ik weet het antwoord. Jullie moeten je kapot schamen.
Zet vooral deze "overwinning" in jullie namen neer of op je CV, zal je vast goed doen voor de toekomtige werelden.

PS ik had geen zin meer om het terug te lezen op mn genederlandsdts.:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
42
Volgens mij kan op dit topic nu wel een slotje. Het krijgt wel een heel hoog "ouwe koeien"-gehalte. :D

Hora is weg, jammer maar helaas, maar W45 gaat gewoon verder. :)
 

DeletedUser27722

Guest
Volgens mij kan op dit topic nu wel een slotje. Het krijgt wel een heel hoog "ouwe koeien"-gehalte. :D

Hora is weg, jammer maar helaas, maar W45 gaat gewoon verder. :)

Euh, ja, verder barbs edelen en internen, enige wat we nog kunnen doen.
Of zie jij nog een andere uitdaging voor Milf<?
 

DeletedUser76545

Guest
Ik zei toch dat je er spijt van zou krijgen :') En toch maar vol houden dat het bluf was he. :)D)
 

DeletedUser27722

Guest
Ik zei toch dat je er spijt van zou krijgen :') En toch maar vol houden dat het bluf was he. :)D)

Bwa, spijt, ik ga normaal gezien geen barbs moeten edelen, of ja, Donn gaat delete, maar het is niet dat het veel zou uitmaken, doet al weken niets. :p

Blijft jammer, maar ja.
 
Reactiescore
3.457
Barbs edelen en " internen" , Axel zijn sterkste kwaliteit.

Veel plezier ermee:)
 

DeletedUser61134

Guest
Ik had wel graag met WSS gefront :(
1 Vs 1 fronts zijn altijd het leukst.
 
Reactiescore
735
Gaat mij niet specifiek om Aldo en het blijft het principe, ze wilden even hard profiteren, het is gewoon niet gelukt. :)
Maar verder wel continue milf als laag en dit en dat afschilderen en dan nog TW die het rondstuurt alsof dat allemaal de enige waarheid zou zijn.

Aldo zou op zijn minst een wederwoord of ruimte ervoor in zijn post gelaten moeten hebben, lijkt de enige waarheid, terwijl er veel fouten in staan en sommige dingen wel vergeten zijn te vermelden, dingen die nadeling zijn voor Hora.

''Ze wilden even hard profiteren'' hahahaha waus dat je er rond loopt.

Als men dit al had gewild, was dit überhaupt niet haalbaar gezien onze situatie veel hachelijker is. Daarnaast is er nu al meermalen een mooi opsomming geweest van Hora's gedrag tijdens situatie SH, maar dit wordt constant genegeerd door jullie.
Hoe koppel jij je domme conclusies aan het feit dat Danny meerdere spelers van Milf van del af heeft gepraat toentertijd?
Hoe koppel jij je domme conclusies aan het feit dat Saté een NAP kreeg?
Hoe koppel jij je domme conclusies aan het feit dat Hora 45 dorpen heeft gepakt waar dit veel meer had kunnen zijn?
(Als je je dan vervolgens nogberoept op jullie gigantische banwave van 30%, daar kunnen we heel kort over zijn, daar is 0,0 mee gedaan.)

Ciao Axel ik ben blij dat ik van je af ben voor nu, geniet van jullie mooie wereldwinst samen met de vele winstgeilers die Milf telt en van het barbs edelen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
@fabian

Kom schat, even een dikke knuffel en rustig blijven ademhalen.
Het leven is al moeilijk genoeg, je moet jezelf niet zo op de nek laten zitten door mijn aanbidders (de milfjes)
 

DeletedUser27722

Guest
''Ze wilden even hard profiteren'' hahahaha waus dat je er rond loopt.

Als men dit al had gewild, was dit überhaupt niet haalbaar gezien onze situatie veel hachelijker is. Daarnaast is er nu al meermalen een mooi opsomming geweest van Hora's gedrag tijdens situatie SH, maar dit wordt constant genegeerd door jullie.
Hoe koppel jij je domme conclusies aan het feit dat Danny meerdere spelers van Milf van del af heeft gepraat toentertijd?
Hoe koppel jij je domme conclusies aan het feit dat Saté een NAP kreeg?
Hoe koppel jij je domme conclusies aan het feit dat Hora 45 dorpen heeft gepakt waar dit veel meer had kunnen zijn?
(Als je je dan vervolgens nogberoept op jullie gigantische banwave van 30%, daar kunnen we heel kort over zijn, daar is 0,0 mee gedaan.)

Ciao Axel ik ben blij dat ik van je af ben voor nu, geniet van jullie mooie wereldwinst samen met de vele winstgeilers die Milf telt en van het barbs edelen!

Het gaat niet om wat je doet, het gaat om het principe, indien het Dewin, juggernaiuts of een frontspeler was, dan had het er anders uitgezien. Want zelfs indien je wou, dan kon je niet eens profiteren van die ban, Olacy, Dah en tokkip liggen merendeel safe. :)

En ja, Hora kon het erger maken inderdaad, maar het is niet dat ze het herstelt hebben, hebben het gewoon niet nog erger gemaakt, of toch zo lijkt het. ;) Maar niets is ooit wat het lijkt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.508
Zo de eerste dagen onder actief tw ben ik doorgekomen, ik ben blij om te zien dat de Hora communicatie groepen niet inactiever zijn geworden na ons besluit. Het EK begint vandaag ook weer :D
Hoe dan ook bedank voor de loofde reacties, ik had andere reacties verwacht.

Wat mij opvalt is dat hier geen 1 mod op gereageerd heeft en tot mijn verbazing in een link naar mijn post wel in het weekblad gekomen. Het lijkt wel dat de mods trots zijn op de situatie waar zij toch wel een rol in spelen, door het uitdelen van een onredelijke staf bij een script die bij farmen minimale voordelen oplevert aangezien er legale zijn die veel effectiever werken.

Allereerst vinden wij het jammer dat het zo moest aflopen!
Maanden lang tijd en energie gekost en dat is nu voor niks geweest want een echt overwinning kan je het niet noemen.
Maar vind het ronduit schandalig dat meneer Kragtwijk zo’n post hier op het AF zet.

Hij vertelt in de situatie rondom Shithappens.. dat hij op de hoogte was natuurlijk ruim een dag van ten voren! Waar was je diplomatieke gedrag toen? Je keurde de actie van YOLO niet goed? maar HORA nam rustig en vrolijk de dorpen over van Shit en de BG tussen HORA en YOLO bleef ook gewoon bestaan. Met jullie poging om Thijs te stoppen had je ons beter in kunnen lichten
Verder wisten jullie ook via Thijs op wie er een fake massa was en op wie de clears zouden aankomen(hiermee doel ik op de laatste massa van O.W.)
Wij hebben ook verschillende bans gehad daar werd maar luchtig over gedaan en verwacht uiteindelijk waarneer de rollen omgedraaid zijn dat wij wel in een keer kosten wat het kosten jullie zullen helpen? Het is in het leven en geven en nemen. HORA kent alleen maar nemen.
Daarnaast mocht er geen jumper komen naar Sate wat natuurlijk belachelijk is na een stab een account zo’n front geven dat haast niet te behouden is. Zelf wel actie ondernomen door Rhyperior daar neer te zetten en zo zelf een mooie phalanx te creëren. Terwijl Rhyperior alleen volgens het AF een YOLO lid was, maar zat niet in dezelfde stam nog steeds een apart verhaal al zeg ik het zelf. Want volgens mij wilde jullie ons helemaal geen nap aanbieden. Alleen het account DoD was zo galant om dit wel te doen. Wat ik hier mee allemaal probeer te zeggen dat alle stammen die nog over waren en nog wat betekende op deze wereld allemaal even veel schuld hebben aan dit einde. We hebben ons veel te vijandig opgesteld naar elkaar en voor beide het spel plezier verkloot.

Zijn post is mooi maar er zijn gewoon op meerdere fronten niet objectief genoeg gekeken. Wat erg jammer is en wat natuurlijk ook wel te verwachten was. Zo werd er ook tijden met ons omgegaan in de situaties waarin wij het moeilijk hadden. Zijn er een aantal geweest te kort achter elkaar, maar de grootste klap heeft HORA gekregen.
Maar vind het gewoon zwaar oneerlijk van je dat je de problemen die ontstaan zijn op MILF en op het TW-team afschuift. Want als jullie zo van de fairplay waren had je die BG toch al de das omgedaan. Vond het na het stabben van Nuru al voldoende om toch is goed om de tafel te gaan zitten.

Natuurlijk is mijn post/betoog objectief, vind het mooi dat we wordt verwacht dat ik als stamleider van een betrokken stam 1100% subjectief kan zijn.
In jou post haal je een mooi punt aan, jullie hebben ook bans gehad, dat klopt en dat hebben wij van die bb's gepakt? Juist 1 CF's die bij ons lagen en 1 cf's bij jullie. Maar dit was ik vergeten, bedank dat je ons hieraan herinnerd, doe wij omgaan met bans die er voor de tegenpartij zijn!
Verder wil ik je verwijzen van de post van Harry hierboven.

Ten eerste Aldo, Jezus wat een lange post ^^

Je hebt alles vanuit je eigen visie neergezet, snap ik.. Zou ik ook doen ;)
Los daarvan een aantal zaken kloppen natuurlijk wel in je lange post, de details zijn wat anders in mijn ogen en die van MILF.
Blijft een welles/nietes gevalletje.

Vanwege de stab gevallen die wij te voortduren kregen, zijn wij inderdaad minder goed gezind naar de vijand (yolo/hora). Dit is ons goed recht.

Jammer alleen dat je ons probeert af te branden met je post, vooral screenies die uit de context zijn gehaald. Maar goed we laten het voor wat het is, hier gaan we toch niet uitkomen.

Mijn advies voor de neutrale AF lezer, aan elk verhaal zitten 2 kanten. ;)

Ik raad toch aan om mijn conclusie nog maal te lezen, hierin haal ik duidelijk aan dat iedereen op W45 zijn bijdragen heeft met het eind van de wereld, maar dat ik ACTIE/HOUDING (dus niet MILF) van MILF buitensporig teleurstellend vind. En een vorm van onrespectvol gedrag vind.

We waren zeker niet weggespeeld. Maick en ik waren al een tijdje inactief doordat we mede door ligging niet in wat in onze ogen de enige nog wat deftige stam kwamen (volgens mij een voorloper van die stam die nu al die bans hebben, de van Emile iig). We lagen 360 graden front en toen de incomings kwamen hebben we die gewoon allemaal gedefft en 0 dorpen verloren. Doordat de motivtie ontzettend laag lag hebben we daarna besloten die dorpen weg te geven aan een sympatieke buur. Dat noem je dus stoppen, en niet weggespeeld worden helderlicht.

In mijn ogen is dit heel anders gedaan. Je stuurde een Solli naar ons. Emile en Nikki wilde je er graag bij, maar doordat je idd 360 graden front had was dit onmogelijk, aangezien we de def niet hadden. Ondanks de afwijzing hebben we wel besloten om vv te kunnen draaien als dit nodig was. Zo gezegd zo gedaan, kort hierop opende CragHack, Donnn en DeDenker de aanvallen. Ik zou rond een uur of 8/9 vv kunnen doen, dus ik zou die ook krijgen. Toen ik vv had zag ik dat er geen troepen waren, en dat er om 7uur niet dodged was. Hierna besloot je te stoppen. Dus of je de motivatie had of niet, jullie zijn weggespeeld, al is het door een wekker fout.


Hypocriet Much?

Woorden van diezelfde Aldo, maand geleden, hmm.. :rolleyes:
Of hoe het tij kan keren.

Hier moet je ook even een datum bij zetten lieve Axel. Dat OW al maanden niet meer draaide was nooit een geheim. Dus dat je neemt ons nu kwalijk dat wij op een eerlijke manier willen winnen van de vijand? Terwijl jij blijkbaar mijn weekbladen op het forum kan inzien... Ik hoop dat je van mijn weekbladen op het forum hebt genoten:rolleyes:
 
Reactiescore
735
Het gaat niet om wat je doet, het gaat om het principe, indien het Dewin, juggernaiuts of een frontspeler was, dan had het er anders uitgezien. Want zelfs indien je wou, dan kon je niet eens profiteren van die ban, Olacy, Dah en tokkip liggen merendeel safe. :)

En ja, Hora kon het erger maken inderdaad, maar het is niet dat ze het herstelt hebben, hebben het gewoon niet nog erger gemaakt, of toch zo lijkt het. ;) Maar niets is ooit wat het lijkt.

En weer lul je er omheen, ach, je zal het nooit leren denk ik en jezelf blijven bestempelen als een AF kanon ofzo.. xD
Ciao freund;)
 
Bovenaan