Het einde van Wereld 45!?

Reactiescore
2.478
Beste AF'gangers,

Het eind van W45, verdiend een eigen topic neem ik aan.

Het is zover het enige officiële antwoord/actie dat van Hora komt op het AF. Dit topic is gemaakt vanwege de recente banwave. Waardoor met name Hora getroffen is. En wonder boven wonder MILF niet...
Ik zal in deze post het verhaal van de stam Hora naar boven halen, maar ook mijn persoonlijke verhaal en inbreng aan W45. Hierbij gebruik ik mijn mening gebaseerd door mijn observatie.
In deze post zal ik ook een aantal feiten naar boven halen. Ik zal dit toelichten met een aantal screenshots en een onderbouwing gebaseerd op feiten. Ook ga speculeren over een aantal feiten die ter beschikking staan.

Inleiding

Het is zover het einde van de wereld is in zicht. Dit is weer zo'n einde dat je niet hoopt te zien op tribalwars en zeker niet op een wereld waar je zelf op speelt. Iedere speler die op 45 speelt zou zich moeten schamen voor bepaalde uitspraken die zijn gedaan en acties die er zijn gemaakt.

Dinsdag morgen stond ik op. Ik zou praktijkles hebben op school. Ik moest 'leiding geven' in de keuken bij ons op school. Dus ik ging vol goede moed naar school. En ging met een tevreden gevoel terug naar huis, want het was gelukt op school! Toen ik thuis kwam, zag ik tot mijn genot dat alle accounts die vv wilden doordat ze onder aanval lagen een vv hadden gevonden. Dus ik ben huiswerk gaan maken en andere spelletjes gaan spelen. Om een uur of 9 brak de hel los op tribalwars.

7 accounts van Hora hebben een ban (klik voor bewijs). Ze kunnen 7 dagen niet loggen, maar wel worden aangevallen. Doordat ze een script op hun snelheidlijst hadden staan. Een script die sommige spelers al maanden niet gebruikten. Een Script dat eigenlijk geen echt voordeel had. Aangezien er andere scripts (legale) veel beter en effectiever werkten dan deze waarvoor we de bans hebben gekregen. Kortom een domme ban. In mijn ogen heeft support hierbij gefaald. Want InnoGames was de host van deze script. Tot kort, hierbij word een script dat precies maar dan ook precies hetzelfde werkt wel gedoogd. Er wordt zelf een script dat veel effectiever werkt gedoogd.

Ik vind dus dat support hier een grote fout heeft begaan en een te grote straf heeft uitgedeeld. Maar goed dat is een discussie die ik niet aan ga, omdat ik toch geen gelijk ga krijgen. (ik vraag me ook af, of deze (opbouwende) kritiek reden genoeg in om deze post te verwijderen).

Maar goed we weten hoe support is. De manier waarop MILF met deze situatie omgaat in ronduit belachelijk. Ze verdraaien dingen die in het verleden gebeurt zijn er vergelijken appels met peren. Hoe en wat daar kom ik later op terug in dit betoog.
Feit blijft dat MILF de wereld nu gewonnen heeft, als er maar 2/3 accounts van Hora getroffen waren, dan was het nog haalbaar voor ons, maar 7 accounts in puin met de gebroken clusters is alleen op te pakken met veel inzet en energie. Iets wat wij in Hora toen wilden, vele hebben deze maand examens en gaat over een maand alweer op vakantie. Op het moment hebben wij andere dingen aan ons hoofd.

Ook willen wij een statement maken, aan zowel support als MILF.

@Support, natuurlijk begrijpen wij dat het gebruiken van illegale scripts goed aangepakt moet worden, maar is het nu echt leuk/terecht om een wereld zo te verpesten. Terwijl er scripts zijn die je effectiever kunnen laten farmen wel legaal zijn... Ik bedoel als zo'n script die in feite zo inefficiënt is zo hard gestraft worden. Jullie kunnen het script dat ik gebruik dan ook wel afkeuren, omdat die in feite dus veel meer effect heeft. Ik snap dat het lastig is en dat er grenzen moeten zijn. Maar trek deze dan recht, want nu zijn de krom. De ene script die precies hetzelfde effect heeft, goedkeuren met een ander host en een andere afkeuren. En zelfs 1 goedkeuren, die veel effectiever is. Een goede oplossing hiervoor kan dit al zijn, klik, maar ik verwacht en hoop dat hier wat aan gedaan kan worden. Want dit zijn overbodige bans, dus is er overbodig een wereld naar de kl*ten geholpen.

@Milf, hoe kunnen jullie zonder alle feiten te weten tot dit besluit komen? Om niet eens in onderhandeling te gaan... Om maar ook geen millimeter respect voor Hora te tonen? Hoe kunnen jullie Hora leden (DoD) die spelers van jullie heeft omgepraat om niet op del te gaan, zo hard laten vallen? Om niet eens het respect op te kunnen brengen om te kijken wat de schade bij dit account is? Hoe kunnen jullie, jullie de stam die moraalridders waren van W45 drie weken geleden, zo hypocriet zijn?? Hoe kunnen jullie je emoties zo erg met jullie laten spelen? Waar halen jullie het lef vandaan? (de uitleg over de situatie van drie weken geleden komt nog terug)

Maar mijn belangrijkste vraag, zijn jullie trots, trots op de manier hoe jullie Hora hebben laten breken? Trots op jullie wereld winst? Trots op het feit dat jullie dorpen pakken van ons, de vijand, en zo een oorlog winnen? Ik zou me achter mijn computer/mobiel/laptop/tablet schamen. Om het feit dat jullie nu eindelijk dorpen pakken. En nu, om deze impact, ik citeer" eindelijk eens tegenslag hebben".
Ik zou er trots op wezen als ik jullie was, dat jullie dit blijkbaar (naar eigen zeggen) nodig hebben om ons tegenslag te kunnen bezorgen.

Wij in Hora zijn het over 1 ding eens. Wat we ook gaan doen, we doen het als stam! Aankomende week, gaat heel Hora op dezelfde dag op del. Dit is geen dreigement, maar een aankondiging.
Als er geen waarden en normen meer zijn in het spel dan is het plezier ook snel weg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.478
Re: Het einden van Wereld 45!?

Het verloop van de wereld

Vanaf het moment dat de wereld is gestart heeft de wereld een reputatie gekregen. W45 is een noob wereld. In het begin van 2016 zal er een extra reputatie bijkomen. Vanaf dit moment zou W45 naar zijn einde toewerken om een echte flop te worden.

De meeste mensen kunnen zich nog wel de topstam Devo herinneren. De stam die volgend mij van elke stam wel informatie kreeg, bewijs is hier niet voor, vermoedens wel. Kortom of er is veel toeval geweest, of er is echt een spion geweest, door gebrek aan informatie/bewijs zal ik hier niet verder op in gaan.

Maar deze grote stam Devo heeft een onmogelijke diplomatische situatie voor zichzelf neergezet. Later in de wereld zien ze in dat ze het wat overschat hadden. Ze stelden de keus aan twee stammen, of jullie nemen ons op of we gaan waarschijnlijk op del. Kortom hier dreigen de geweldenaars met een del.

Begin dit jaar waren er gedurende de banwave twee belangrijke top 5 accounts geband. Deze twee account waren beide ook stamleiders van stammen. Hierdoor is 1 top 3 stam ook gevallen. Er zouden afspraken worden gemaakt over de barbaren dorpen die zouden ontstaan.
Hora heeft met Season afgesproken dat wij 20% van de barbaren dorpen zouden edelen.
Devo had met Yolo afgesproken om 30% van de dorpen van Mirage te pakken, na veel moeite.

Een andere groot hoofdstuk op W45 is de situatie rondom ShitHappens.., met dit account was al het een en ander aan de gang. Om het kort te maken. De beheerder van dit account heeft lang in Yolo gespeeld. Toen het team waar hij het account aan over gelaten gestopt was heeft de beheerder een stab begaan, iets waarvan ik persoonlijk wist dat hij het wilde doen, maar de datum niet wist. Ik hoopte hem nog om te kunnen praten. Maar hij had de actie al begaan voordat ik wist wat dat het gebeurt was.
De beheerder opende de aanvallen op OW (eigen stam). Laten we duidelijk zijn Hora heeft hier niks mee te maken gehad, we keken ernaar en handelden te laat. Hier valt ons (Hora en van vooral mij) wat te verwijten.
Yolo heeft al vrij snel na deze actie hun toekomst plannen bekend gemaakt. Deze eisen die Yolo stelden waren niet reëel, en geeft Hora ook afstand van gehouden. Wij houden aparte afspraken met OW maken. Maar heel OW stond opeens op del, een paar van de Hora leden hebben zelfs met OW mensen gepraat en overgehaald om toch door te spelen. Want Hora zocht naar een reële oplossing!

Of tenminste dit was het idee. Er gingen uren en dagen voorbij, voordat we iets hoorde van de leiding van OW... De BG van OW (MILF) heeft nog geprobeerd een NAP tussen OW en Hora te regelen, iets wat Hora wilde geven, waren het niet dat tegelijk met deze NAP aanvraag OW troepen dumps gooide. Om deze reden hebben wij, Hora, de stam NAP voor een aantal dagen afgewezen. De deadline voor afspraken kwam dichter en dichterbij, een uurtje na de deadline (205uur na de stab) is er uiteindelijk een soort van een overeenkomst gekomen. Hora zou tot een bepaalde lijn edelen(13% van alle dorpen van SH), maar we willen geen jumper in dit gebied krijgen, gebeurt dit wel dan zijn de afspraken van tafel. Laten we het even op een

kaart zetten:
Sate (OW) is groen
SH is zwart
aanjam5216oug.png

In het kleine gedeelte willende we geen jumper, maar uiteraard komt hier wel een jumper, opzich geen probleem maar de edelafspraken en de NAP met Sate zijn wel van de kaart. Helpt mij even met het vinden van een logica, waren dit nu slechte afspraken??

Afgelopen week is er echter iets eigenaardigs voorgevallen. Jerome van het account The Void stuurde dit naar een Hora lid.
Klik
8 dagen hierna post hij dit Klik. Zijn ban heeft dus 8 dagen geduurd? Kan dit betekenden dat ze wisten dat er een banwave zou komen??? Verdacht in het tenminste dat je 36u van te voren weet dat je een ban krijgt. Maar vermoedens maken geen schuld, maar opmerkelijk is het wel.


Een argument die MILF geeft, thevoid heeft het stilgehouden, daarom is er niks gebeurt. Dit hadden jullie ook kunnen doen. Hoe kunnen we dit doen als er 3 front account die een ban hebben gekregen onder aanval lagen? Het argument dat we het stil konden houden kan bij deze dus ook van de tafel. Of zit ik nu rare dingen te noemen?

Hoe dan ook de reden die wij krijgen dat MILF geen afspraken wil is dit, jullie deden dit ook zo bij SH... Dit argument kan natuurlijk van tafel, want wij hadden zeker afspraken gemaakt. Een ander argument in Karma. Dat lijkt me hetzelfde. En het derde argument, waar ik me nog wel in kan vinden is dat we onze administratie blijkbaar niet op orde hadden, want ja, we maakte gebruik van een kopie van een legale script. Maar deze kopie was illegaal. Echt Support fix dit...
Het feit dat de leiding van MILF niet eens in gesprekken wil gaan om een oplossing te vinden. Is in mijn ogen gewoon onrespectvol. Voor mij staat tribalwars voor twee dingen, plezier en respect. Als één van deze twee basis elementen niet aanwezig is dan zie ik de reden niet om verder te gaan spelen.

Wat mij ook verbaast is in hoe een korten perioden mensen van gedachte kunnen veranderen. MILF beweerde dat als zij een situatie die vergelijkbaar was met die van SH, ze niet op 'grote' schaal zouden profiteren(hiermee worden de stappen die Yolo tegen SH maakte genoemd) Wat zien we nu bij een situatie die in feiten een grotere impact op de wereld heeft, ze niks doen om deze te helpen. Terwijl wij op onze vinger werden getikt dat in hun mening de afspraken onredelijk waren. Met als excuus van de leiding, onze leden zijn duidelijk wij willen geen NAP. Wat ben je voor een leiding, naar eigen zeggen heerst er in MILF een 'dictatuur' als je, je leden niet kan beïnvloeden om de juiste beslissingen te maken??
In mijn ogen heeft MILF en de leiding van MILF een verkeerde houding aangenomen in deze situatie.

Al heeft geen 1 stam op W45 een bewonderingswaarde leiding.
- Yolo heeft geen leiding
- OW's leiding was er nooit en wisselde altijd, en was niet capabel genoeg om het intern rustig te krijgen
- MILF leiding heeft een grote fout gemaakt met OW, aannemen, waardoor eigen leden niet tevreden waren(heb een screen, maar mij is verzocht deze niet op het AF te zetten) en hierdoor gekapseisd zijn.
- Hora, ik die zijn leden zegt: Jongens genoeg is genoeg, W45 is voorbij, weet wanneer je moet stoppen met zwemmen voor je spartelend verdrinkt. Als we Hora willen redden gaat er te veel tijd en energie in zitten. We trekken allemaal op dezelfde dag de stekker eruit.

Nee, W45 is geen wereld die benoem waardig zal zijn. Iedereen heeft hier een aandeel in, maarja, je kan ook stappen te ver gaan. kansloos, is de actie van MILF. Het is gewoon onrespectvol naar te tegenstander. Maarja van origineel OW waren we dat wel gewend. Dit wisten we al vanaf 18-03-2016, de dag waarop Jordy ons heeft verlaten..

Het mooiste van alles vind ik nog wel dat ze ons veroordelen op het feit dat wij, Hora, zonder verdere strijd op del. Maar volgens mij pakken jullie zonder strijd nu dorpen. Zorg dat je je uitspraken op een rijtje heb en wees geen hypocriet, al is het daar al te laat voor. Ook vind ik het mooi dat ze zeggen dat ze het laf vinden dat wij met een massa del dreigen, maar wees maar niet bang. We dreigen niet we kondigen het aan. En hopen dat jullie trots kunnen zijn dat jullie een wereld op deze manier hebben gewonnen.

De meeste van jullie zullen deze post met een smile lezen. Zullen beweren dat ik lieg, zullen beweren dat ik mijn feiten niet op orde heb, of zullen zichzelf voorliegen dat ik dingen verdraai. De meeste van de MILF-leden zullen plezier uit deze actie halen. Een aantal MILF leden kwamen nog redelijk over, maar andere ja... Als ik ooit terug kom, dan hoop ik met deze spelers te fronten. En dan laat ik jullie met alle overgaven zien, hoe je een oorlog kan winnen op een eerlijke manier. En als ik onverwacht bij jullie in de stam kom, dan zal ik jullie als eerst een les in respect leren, want dat is met deze actie echt niet getoond.

MILF heeft altijd zo zitten haten vooral op de manier waarop Yolo reageerde rondom de situatie. Maar Yolo heeft tenminste een poging gedaan om jullie tegemoet te komen. Yolo heeft gezegd, van deze (50?) dorpen blijven we af. Terwijl MILF nu voor maximale winst gaat.

Ik vind het mooi dat MILF/OW ons vertelde, dat wij een wereld niet op deze manier willen winnen. Wij als Hora zeiden, meteen nee! Dat willen we niet we gaan om de tafel en zoeken naar een oplossing.
Voor mij persoonlijk zal ik achteraf hetzelfde gedaan hebben, ik ga mij nooit verlagen tot dit soort praktijken. Maar een opmerkelijke situatie is het zeker.

Kijk als er nu 2/3 accounts een ban hadden, dan snap ik dat jullie geen NAP wilde, maar als bijna de helft van onze leden een ban heeft dan is het een onbegonnen zaak. En is het noodzaak, ookal ben je vijand, de wereld op een leuke manier te laten verlopen.
 
Reactiescore
2.478
Re: Het einden van Wereld 45!?

Kata afspraken

Nog even even mee rondom de situatie van de kata afspraken, als eerst zal ik jullie een screen van de afspraken laten zien:
cnwistazglugb.png
Een paar, zullen het al opmerkingen, we zijn het over de voorwaarde eens, maar de datum is niet vastgesteld. Kortom in feiten is dit verdrag ongeldig.

Ik zal jullie even mee nemen, in welke situatie deze afspraken zijn gemaakt. Toen we begonnen met onderhandelingen is ons beloofd door de leiding dat Inevitable. een NAP zou krijgen. Een NAP omdat Dewin01 voor deze afspraken nog massaal kata's uit de kast heeft getrokken. Zelfs opslagen zijn naar 1 gegaan... Hoe dan ook een NAP voor een week waren in onze ogen op de plaats geweest, maar de stam MILF wou dit natuurlijk niet, aangezien ze dorpen roken, naja weetje opzich geen probleem is alleen teleurstellend, dat je gebruik van de situatie maken, terwijl beide partijen hebben aangegeven zich van kata's te weerhouden.
Maar hier bleef het niet bij, tijdens de onderhandelingen wat er in het verdrag van de kata afspraken zou komen te staan is Obadiah nog even flink gekata't. Alle smeden in de 2de tot de 6de linie lagen down... Dit gebeurde in een later stadium van de afspraken. Ik ging dus naar de leiding en vroeg wat de opties waren, of er al een NAP mogelijk was, iets wat we ook tijdens de afspraken zouden doen, als deze werden overtreden. Maar ik kreeg dit als antwoord: maar oba verliest dorpen. Kansloos! Vanaf dit moment zat ik me echt af te vragen waar het heen gaat met de communicatie op W45. We staan op het punt om afspraken te maken, en ja de afspraken waren er nog niet, maar dit betekend nog niet dat als je weet dat er afspraken gaan komen. Je nog los kan gaan. Oba, verloor maar liefst 2 dorpen, toen deze gesprekken kwamen. Doordat we nergens recaps konden maken in het de dagen erna naar de 20 gestegen. Ook hier geeft met name de leiding van MILF, gebrek aan waarde en normen getoond.

Ook vind ik het mooi dat MILF kata afspraken wil/wou maken met Yolo, maar ze wel door zouden kata'en op legend of nuru, die van stam is gewisseld. Maar mijn mening staat iedereen vrij om zijn/haar eigen stamkeuze te maken, als hier maar niet meteen de aanvallen worden geopend, zodat de verlaatte stam, tijd heeft om te wennen aan deze nieuwe situatie.
bkn9da1xp7jnb.png
Ondanks deze mooie woorden, dat enkel 1 lid kata's zouden krijgen. Zijn er meerdere malen nog incidenten geweest, waarbij kata's ook bij andere Yolo leden op boer of smid stonden.
Ook dit geeft aan dat of de leiding MILF niet goed met de stam communiceerde, of ze niks te zeggen hebben. Of de leden niet goed op de hoogte zijn wat er allemaal speelt. Tuurlijk een foutje is snel gemaakt, maar als een foutje zich 2/3 maal herhaald binnen een week. Dan zet ik (terecht) mijn vraagtekens.
Er is op het AF verschenen dat wij gedreigd zouden hebben met de kata afspraken verbreken als er geen NAP zou komen. Ik weet niet door wie dit verhaal de wereld in is gekomen, maar zo is het niet gegaan.
Nadat de leiding van MILF mij meteen de deur heeft gewezen, heb ik gezegd dat wij de kata afspraken opzeggen. Dus pas NA jullie antwoord, kwamen wij terug op de kata afspraken, zie het als een laatste troef die we in handen hadden.

Onderlingen afspraken

De laatste dagen is er nog een ander benoemswaardig. Een week of twee geleden hebben wij van Hora het account Reckless gebroken. Aan de hand hiervan zijn er onderling afspraken gemaakt over een NAP en het ruilen van dorpen. (Kaart) Alle dorpen zouden voor de tegenstander worden leeg gezet en bij een bepaalde speler is dit niet gebeurd(is nu bb). Boykes (speler milf) heeft echter zijn clears genoteerd, dus ik hier zal ik niet verder over uitvallen. Jammer genoeg is niet iedereen is MILF zoals Boykes.
Ook is er geedeld met het gebroken account, reckless, door de NAP kan deze niet worden teruggepakt... Naja er zijn geen duidelijke afspraken gemaakt. Maar goed edelen met een acc die 200 edels heeft en die een NAP heeft met de buren. achja, ik kom weer bij waarden en normen.
De afspraken:

Zoals ook in deze screen willen wij er een leuke oorlog van maken, waar waarde en normen aanwezig zijn. Dit gaat gepaard met dat we OW (nu MILF) toch zichzelf wilde laten herpakken. En ja, wat blijkt dat hebben ze gedaan. Maar dan zonder het respect die wij ze getoond hebben.

De eerste alinea: Dit is zeer interessant, aangezien je ons de schuld geeft van de individuele/persoonlijke actie van Thijs. Kortom dit heeft Thijs gedaan en Hora en zelfs Yolo, kunnen daar volgens jou woorden niet aansprakelijk voor worden gehouden.
Nu weet ik je antwoord al, maar jullie profiteren er van, van zijn actie. Hier zou ik dan dit op antwoorden: Wat zijn jullie nu op een veel grotere schaal aan het doen? Profiteren? Och nee natuurlijk niet! Jullie pakken alleen dorpen van gebande account op massale schaal. En proberen dit nog goed te praten. Zonder ook maar te denken over afspraken. Je hebt gelijk jullie profiteren optimaal van deze situatie, terwijl wij ons zelf beperkt hebben is het profiteren van deze droevige situatie.

Als je dit zo leest wat de leiding van MILF allemaal vertelt... Dan zit je broek in de schoenen.
Beekbergen | W49 - Boykes:
> Inge - Vandaag 23:43
> > Vraag eens na wie de vv heeft want dit is eigelijk de afspraak verbreken
> De nap kwam er omdat reckless geinternd zou worden
> Hij pakt nu cf die wij niet kunnen terugpakken ivm de nap :^)
[00:20:26] Kervin | Naevius: yolo gaat alleen nog proberen zoveel mogelijk te kutten
[00:20:32] Kervin | Naevius: echte strijd gaan ze niet leveren denk ik
[00:22:06] Jeroen Janssen || RP || Tactical Infected.: vandaag is dag van aankomst
[00:22:12] Jeroen Janssen || RP || Tactical Infected.: hopelijk kunnen we zoveel mogelijk pakken van Nuru
[00:22:22] Jeroen Janssen || RP || Tactical Infected.: ik wil persoonlijk minimaal 10 dorpen hebben :p
[00:22:26] Kervin | Naevius: schijnt een nieuwe speler op nuru te zitten die wel wat kan
[00:22:30] Kervin | Naevius: dus we gaan het zien :)
[00:22:47] Jeroen Janssen || RP || Tactical Infected.: hmm
[00:22:49] Jeroen Janssen || RP || Tactical Infected.: zou kut zijn wel
[00:22:53] Kervin | Naevius: denk dat CH gewoon bedoelde dat hij de vv deed
[00:22:54] Jeroen Janssen || RP || Tactical Infected.: dat acc nog niet helemaal naar de klote was
[00:29:02] Youri Dickie: Zemmel doet dus de vv om cf’s te pakken
[00:29:08] Youri Dickie: Ik zeg kata ronde op zemmel :D
[00:29:16] Youri Dickie: Rage quit die sowieso
[00:29:56] Youri Dickie: Op 04-06-16, om 23:44, schreef Boykes | W45 -
Beekbergen | W49 - Boykes:
> Inge - Vandaag 23:43
> > Vraag eens na wie de vv heeft want dit is eigelijk de afspraak verbreken
> De nap kwam er omdat reckless geinternd zou worden
> Hij pakt nu cf die wij niet kunnen terugpakken ivm de nap :^)
Ze gingen toch op delete
[20:01:52] Inge: >> genodeerd moet gedoneerd zijn

Wees niet bang we gaan ook echt op del Youri.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
Re: Het einden van Wereld 45!?

De stam Hora

Deze post is tot nu toe voornamelijk negativiteit, ik wil er ook een beetje positiviteit aan geven. Hierom ga ik langs een maar mijnpalen die wij als stam hebben overwonnen. Een paar niet te vergeten momenten. Om Hora te blijven herinneren.

De bron van Hora is de primade van Ex. Later in de stam Ex opgeheven en zijn 80% van de leden overgegaan naar deze nieuwe stam, genaamd Memo.
Memo was een stam die geen stabiele leiding kende, het was er van de een op de andere dag en telde meteen een 13tal leden. Jordy deed zijn best om alles op orde te krijgen, maar RL liet dit niet toe.
Naar zich zagen ze de stam, Nah. vallen en Yolo ontstaan. Hier zagen ze de kans om en een BG en een paar nieuwe leden te recruiten. The Minions kwam naar Memo toe. Sit account had ookal in Ex gezeten, maar is niet meteen overgekomen. Toen The Minions kwam en Yolo officieel BG werd, kwam er langzaam weer wat rust.

Want ja, Memo was een ongeregeld zooitje met te veel onderlingen ruzies, met elkaar hebben we deze meningsverschillen opgelost en zijn we gaan zoeken naar een toekomst plan. We miste een paar dingen: Actieve leden en de goede mentaliteit en respect.
Wij hebben al snel de puzzel gelegd, om een verzoek in te dienen bij een rimstam op een fusie aan te gaan. Dit was een win, win situatie. Wij kregen er nieuwe spelers bij en meer safe, door deze combinatie kregen wij ook meer dorpen. En meteen weer nieuwe goede moet. Deze zet was strategisch en diplomatisch een sterkte. Memo kreeg weer motivatie. We hebben in deze perioden ook voor een namechange gekozen. Om figuurlijk te kunnen spreken over twee tijdperken; het Memo tijdperk waar het niet soepel verliep en een Hora tijdperk, waar we alles op de rails hebben.

Hora bleef maar groeien en groeien, een aantal weken na deze namechange kwam de feburuari ban, hierdoor is de stam season dus gevallen. Hierdoor hebben wij weer twee recuits kunnen doen, om ons front sterker te maken. En weer een paar accounts onder een actieve beheerder te krijgen. Alle accounts waarvan wij niet over het mailadres bezetten zijn toen geinternd, om maximale controle over onze eigen accounts te krijgen. Nu was Hora compleet. We hadden een combinatie van actieve en ervaren leden en konden hiermee veel resultaat boeken.

Een maand later 18-03-2016 sloeg het noodlot toe, Jordy, onze lieve stamleider is om het leven gekomen. Iedereen heeft dit op een eigen manier verwerkt en zijn er uiteindelijk als een sterke stam uitgekomen. Een stam met een echte band! Met een kleine groep mensen zijn we naar Jordy's geboortestad gegaan. Vanaf dit moment was er een nieuwe trend ingezet. We zouden maandelijks een stammeeting organiseren. Waarbij we elke keer op een andere locatie zouden afspreken. De onderlingen relaties in Hora waren sterk. Spelers die in Hora speler werden vrienden. Ik denk dat ik er met een aantal contact zal blijven houden ook buiten TW! Hora was een vriendengroep, eentje die niet zal verscheuren na deze wereld.

Ik wil via deze weg alle Hora leden nogmaals bedanken voor hun inzet, energie, tijd en plezier. Tuurlijk ging niet alles vlekkeloos, maar we hebben het wel geflikt. Wij hadden misschien wel de beste kaarten in handen om de wereld te winnen. Blijf RL altijd boven tw verkiezen! Ik spreek jullie nog en wens jullie veel succes op W50, waar vele opnieuw zullen gaat starten. Ik hoop dat jullie dingen van mij hebben geleerd en deze ook bij jullie blijven dragen.

De bijdragen van The Minions aan W45

In principe zou ik met een RL vriend van mij starten, maar zoals te verwachten had hij al redelijk snel een achterstand. Ik besloot weer actief tribalwars te gaan spelen op deze wereld.

Ik heb mezelf toen een doel meegeven. Ik wil meer ervaring op doen met leidinggeven, omdat ik hier nog wat van kon leren. En je hier in RL ook wat aan hebt. Zo gezegd zo gegaan. Ik ben uiteindelijk leider van Memo/Hora geworden. Ik heb veel bemiddeld en problemen opgelost, en natuurlijk de wat officieren gesprekken gehad. Ik heb geleerd hoe belangrijk je voorkeus kan zijn. Ik heb geleerd hoe effectief direct contact is, maar bovenal ik heb geleerd te communiceren.

Jullie vragen je dan vast af waarom doe je dit op een spel? Veiligheid, achter je beeldscherm voel je je veilig. Stel het gaat fout dan heeft het geen directe invloed op mijn RL. Maar ik ben blij dat ik het gedaan heb, ik heb er weer een paar goede vrienden gekregen!

Ik zit al een aantal maanden te roepen dat ik tijdens de zomervakantie geen tijd in tw ga steken, want 5 van de 6 weken ben ik in het buitenland. Ik had dus een aganda, voor de zomervakantie moest Hora de beste kaarten hebben om de wereld te winnen. En als we eerlijk zijn, dan hadden wij, hora, ook de beste kaarten. Maarja deze zijn nu van ons afgepakt.

Ik denk dat ik een van de smaakmakers van W45 ben geweest. Ik heb Hora groot gemaakt en ervoor gezorgd dat we zijn wat we nu zijn. Een stabiele en gezellige stam. Jammer dat de tijd die ik erin heb gestoken voor niks is geweest. Het punt wat ik hiermee wil aansnijden is dit:
rcwbcrx7hzhjf.png
Hier haalt hij een belangrijk punt aan, Hora is in onderhandelingen gegaan! Wij hebben niet het maximale voordeel eruit gehaald, iets wat jullie nu dubbel en dwars doen. Ik snap dus niet, waarom ik, de persoon die zoveel gedaan heeft om W45 een mooie wereld te laten worden. Op deze manier wordt afgedaan.

Dinsdag rond 21uur kwamen de bans. Ik werd onder gespamd met reacties. Woensdag was ik weer op school en ik sprak met wat vrienden. Ze wisten hoeveel tijd en energie ik erin heb gestoken en zeiden. Kom op nog een maand en dan trek je de stekker eruit. Anders is het voor niets geweest. Ik heb dit gesprek ook met mijn vriendin gehad. Zij zei, stop ermee. Je hebt er al zoveel tijd in zitten. Als je stopt gaan we een weekend weg op mijn kosten. Dusja zo doende. Ik was nog niet helemaal overtuigd. Een uurtje later had ze om zover gekregen. Met een aantal argumenten die ik in deze post ook gebruik.

Ik wil nogmaals heel Hora bedanken voor de fijne tijd en vooral de nieuwe ervaringen die ik dankzij jullie heb gekregen.
 
Reactiescore
2.478
Re: Het einden van Wereld 45!?

De conclusie

We hebben we wereld samen verkloot, maar deze laatste houding van MILF. Zo eindigt er weer een wereld op een manier waarop dat niet zo moeten. Door een massadel.
Ik heb 4 dagen gedaan over het schrijven van deze post, niet omdat ik zoveel tijd nodig had, maar ik gewoon geen zin heb gehad. Want als je kijkt wat de wereld ons allemaal gebracht heeft...

Sommige zullen de conclusie anders trekken; Hora, dat zijn weglopers. In zekere zin zijn we dit ook. We zitten nu weer aan het eind van het school jaar en aangezien 90% van de Hora leden een opleiding volgt. Zijn dit belangrijken weken. Wie ben ik om tijd te vragen om 5 gebroken accounts te herstellen? Dat zou W45 misschien een leukere wereld maken. Maar de enige wereld waar wij in leven doet er doe. Ik ga geen tijd vragen aan mijn leden. Sterker nog ik raad ze aan om te stoppen op deze wereld. Om geen tijd te steken in een spel, die zoveel tijd en energie verft. Met als doel wraak.
Waarom zou je een spel spelen als je enige doel wraak is? Dan is het zwart voor je ogen, iets wat nu bij MILF het geval was. Gefocust op 1 ding, het spel winnen. Kosten wat kost. Mee als het zo moet dan ja, wil ik liever veel liever een wegloper genoemd worden. Dan spelen op de manier wat deze wereld gaat brengen als wij door waren gegaan, je vijand (toch ook mensen die een spel spelen) niks gunnen en winnen op een manier, waarop je juist geband moet worden. In plaats van gebant worden voor een script, die je al maanden niet meer gebruikt.

Het lijkt wel dat mensen vergeten dat dit een spel is. Deze mensen, die niemand 'mogen' van de vijand, omdat ze vijanden zijn in een spel... Ag het staat al langer bekend dat tw levens kapot kan maken. Dat mensen vergeten waarom ze een spel spelen. Maar dat wisten we ook al langer. Om die reden ben ik blij dat wij de stekker eruit trekken en mede om deze reden hoop ik nu ook voorgoed met tribalwars te kunnen stoppen.

Agja met Hora zal ik wel contact houden. Ik wens iedereen in MILF ook succes in RL, hoop dat jullie een goed gevoel overhouden aan deze wereld overwinnen. Ik verwacht dat jullie in RL wel waarden en normen kennen.

Agja het verlies is bijna 400 dorpen en 5 gebroken accounts.

De aanvallen op Sate zal ik niet serieus nemen. Ik wil gewoon met winst op sate de wereld verlaten(hoe klein ook) en dat is gelukt. Morgen zal ik voor de laatste keer inc eruit mieteren en rapportjes kijken.

Ik vind het nog belangrijk om te melden dan ik deze actie van MILF afkeur en dat ik het er met een goed kon vinden. En nog een zeker respect heb. Enkel ben ik teleurgesteld in het besluit wat jullie, zonder overweging genomen hebben. Met zwart voor je ogen. Dit maakt jullie in deze situatie zeker hypocrieten. Ik neem aan dat jullie deze post nog in bescherming nemen. En alles wederom weer goed willen praten. Houd jezelf de spiegel voor en kijk wie de wereld nu echt verpest heeft. Maarja de overwinning is van jullie. Dus treuren zullen jullie niet.

Verliezen is geen probleem, als we het in een faire strijd hadden afgelegd was het geen probleem, maar als je op deze manier een voorsprong wil krijgen. Gaan wij ons niet uit de naad werken om dit bij te spijkeren, want dan azen we op wraak, in plaats van spelplezier. En daar is Tribalwars niet voor bedoeld...

Zoals altijd ga ik niet in discussie op het AF. Ik hoop dat de Hora leden dit ook los kunnen laten. En hun tijd niet verder gaan verspillen aan deze wereld. Stel jullie willen echt iets kwijt. Mijn skype staat op mijn profiel en als ik weer eens log dan antwoord ik wel.

Ook willen wij een stagemunt maken naar Support, kijk naar reële staffen bij situaties zoals deze. 10% aftrek ofzo was beter geweest. Ook willen wij jullie verzoeken om nogmaals te kijken naar welke scripts nu mogen en niet, want als er zoveel mensen een ban krijgen is dit niet duidelijk. Want in deze situatie twee precies dezelfde scripts, de ene is legaal en de ander is illegaal. Hiernaast is een script/tool die veel effectiever is nog wel legaal. Zeker na het wegvallen van SW-Tools, is er wat onduidelijkheid. Maar waarschijnlijk zal hier toch niet naar gekeken worden.

mic86axhm4p4f.png


^ Voor de moraalridders onder ons die op W50 gaat spelen ^

Vandaag de dag dat Jordy 20 zou worden. Kondigen wij het eind van de wereld aan.
 

DeletedUser76554

Guest
Ik kwam op deze wereld met een doel. Lol hebben met wat rl vrienden. Nadat ze stopten, kwam ik in Ex. Daar maakte ik nieuwe vrienden, met wie ik veel heb gelachen. Het was een stam met serieuze doelen, die tegelijk veel lol hadden samen. Toen Memo kwam, was er veel gezeur. Liep niet goed, neusjes alle kanten op behalve de goede. Toen kwam Aldo. Aldo kreeg samen met Jordy de neusjes de goede kant op, de kan van wereldwinst. Hora was geboren. En wat gingen we goed. We hadden de lol en motivatie terug, en stevende op de winst af. Tot de bans vielen. Alle tijd, alle vreugde, alle plezier, alle winnende kaarten, vielen allemaal weg. Jammer, ik had de wereld graag gewonnen. En al zou ik hem verliezen, wou ik verliezen in strijd. Niet op deze manier.
Ik wil heel Hora bedanken, voor alles wat jullie me geleerd hebben. Ik heb er veel vrienden aan overgehouden, met wie ik zeker contact ga houden. Dank jullie wel, voor het plezier, voor alle steun, gewoon, bedankt voor alles. Ik vind het jammer dat we Jordy niet hebben kunnen belonen, maar wat zal hij trots zijn op ons. Hoe ver we zijn gekomen.
Speciale dank aan:
Danny
Jordy (RIP)
Marvin
Aldo
Brigitte
Matthew

En in mindere mate, de rest van Hora.

Zij hebben me echt diep geraakt, en hebben voor mij persoonlijk veel betekent. Hora, het ga jullie goed. tot W50.

Délano,
Ex Obadiah, Doctore en Dephts.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75778

Guest
Gewoon even één ding: in de tijd dat ik Devo leidde, heb ik nimmer en te nooit ook maar enige vorm van spionage bedreven en/of toegelaten. Ik hoop dat je zo vriendelijk wil zijn dit als waarheid aan te nemen.

Verder betreur ik hoe MILF deze wereld ten einde heeft gebracht. Ik gunde het een eerlijke strijd waarbij plezier centraal zou staan. Fijn dat je op deze manier je tijd op deze wereld afsluit Aldo, even netjes en bedachtzaam als je altijd bent geweest.
 

DeletedUser27722

Guest
Gewoon even één ding: in de tijd dat ik Devo leidde, heb ik nimmer en te nooit ook maar enige vorm van spionage bedreven en/of toegelaten. Ik hoop dat je zo vriendelijk wil zijn dit als waarheid aan te nemen.

In de tijd van de massa's op winter, zou Devo info hebben gekregen vanuit Memo/ex, van Obadiah die samenspeelde met Aventaro op w46 en aventaro had op die stamchat blijkbaar het hele plan gepost per ongeluk.

Zal daarover gaan, voor de rest betwijfel ik wel of devo ooit spionage heeft gedaan en dan al zeker niet actief, snap niet wat dit met de huidige situatie er toe doet?

En misschien even de geschiedenis en het ontstaan van Memo/Hora erbij zetten, Aldo , als je toch oude koeien van Devo uit de gracht haalt? :rolleyes:

. Ze stelden de keus aan twee stammen, of jullie nemen ons op of we gaan waarschijnlijk op del. Kortom hier dreigen de geweldenaars met een del.

DIt stuk over Devo, gaat dit over het einde van Devo, met de fusie met OW? Want dan klopt dat werkelijk voor geen meter. :p
Error kwam zelf met dat voorstel, gesteund door OW voor een fusie, waarbij Error een hoop interns kreeg, zoals onder meer guesswho, remkoo, dei en winter. Nooit gedreigd met delete destijds?

En wat is het nut van mijn quote boven te halen tegenover Melvin dat ik zei dat vijanden mij niet hoeven te mogen? Wil dat dan zeggen dat ik niet besef dat het een spel is, zoals je beweert? Ik doel alleen, dat het mij weinig boeit of ik al dan niet geliefd ben bij vijanden, dat maakt het vijanden, zolang ik overeen kom met al mijn stamleden, dat is voor mij een pak belangrijker dan wat Melvin of anderen denken. Dat bedoelde ik daar mee. ;)

Ook dat het een zwak script zou zijn die minder werkt dan de legale, dat is ook allesbehalve correct, ik raad je aan eens de pagina over dat script te lezen bij 'vragen', het opent de ogen waarom het wel degelijk een voordeel geeft ivm FA en waarom het illegaal is, maar dat is maar bijzaak.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Ga aub niet deze post lopen af kraken, dat is nergens goed voor.

Aldo, geweldige kerel ben je, echt waar. Ik heb persoonlijk en waarschijnlijk veel mensen, enorm veel respect voor jou.
 

DeletedUser27722

Guest
Ga aub niet deze post lopen af kraken, dat is nergens goed voor.

Aldo, geweldige kerel ben je, echt waar. Ik heb persoonlijk en waarschijnlijk veel mensen, enorm veel respect voor jou.

Afkraken? Eenzijdige of verkeerde visie mag toch wel ruimte bevatten voor enige verbetering?
 

DeletedUser27722

Guest
Axel je bent een flappie :eek:
Je moet hem dan helpen met de post informatie aanvullen en niet afkraken!

Het is nogal een dunne grens tussen afkraken en verbeteren blijkbaar.
Maar goed, als Aldo toch over de gehele wereldgeschiedenis wil praten, dan moet hij maar eens over de geschiedenis van Hora/Memo praten, die zijn gebouwd op een stab naar hun ex-leiding, AK & Arcumanus toe.

Memo liep in het verleden ook altijd weg van hun front, door er mee te fuseren (zoals quia) of ze af te stoten (zoals hun leiding in ex, accounts die plots niet meer goed genoeg lagen).

Dus als Aldo graag een stukje geschiedenis erbij wil flansen, best, maar wees dan niet blind voor de eigen geschiedenis. Het lijkt wel een afsluitend wereldstukje, zoals op meerdere werelden, maar met dat verschil dat het eenzijdig is opgesteld vanuit slechts één zijde van het verhaal. Meestal wordt dit dan met meerdere geschreven, dus Aldo kon zich ofwel beperken tot een uitleg over de delete van Hora etc, of kon een stukje wereldgeschiedenis maken met wederwoord van andere partijen, maar niet de beide combineren en alles vanuit het Hora-spectrum en doen alsof dat de enige waarheid is. (Want zo komt het over voor neutrale lezers.)
 

DeletedUser59942

Guest
Mooie post Aldo, duurt even om te lezen maar dan heb je ook wat.

Uiteraard ben ik het niet met alles eens, omdat je het vanuit jullie oogpunt schrijft.
Wij hebben er een wat andere mening over.
Echter zal ik deze post niet verpesten met een discussie en zal ik er dus verder niet op in gaan.


Ik ben het met je eens dat support fout gehandeld en veel te zwaar gestraft heeft, dat zal ook niemand ontkennen denk ik.
 
Reactiescore
222
Erg jammer dat de wereld zo moet eindigen. Had het liefst anders gezien.
Verder met veel eens van de post.

Enkel stukje SH niet & Devo stuk niet.
Voornamelijk de afspraken.
Wij verliezen daar 1 account, Saté krijgt een enorm front, jullie pakken een aantal dorpen.
Dus het weghouden van een jumper is alles behalve fair, jullie weten allemaal dat het cluster van saté zo ongeveer 100% is & dat een jumper het moeilijker kon maken voor jullie.

Devo heeft nooit spionnen gebruikt, of in ieder geval niet toegestaan en willen gebruiken.
Ook heeft naar mijn weten niemand met delete gedreigd toen we onderaan het zinkende schip zaten.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser27722

Guest
Erg jammer dat de wereld zo moet eindigen. Had het liefst anders gezien.
Verder met veel eens van de post.

Enkel stukje SH niet.
Voornamelijk de afspraken.
Wij verliezen daar 1 account, Saté krijgt een enorm front, jullie pakken een aantal dorpen.
Dus het weghouden van een jumper is alles behalve fair, jullie weten allemaal dat het cluster van saté zo ongeveer 100% is & dat een jumper het moeilijker kon maken voor jullie.

Wat ik vannacht ook al zei, maar goed, het is blijkbaar belangrijker om dwaas te praten over freud dan op de inhoud in te gaan tegenwoordig.

Had Hora een jumper toegelaten om het evenwicht qua accountligging (niet louter dorpen/punten) te herstellen, dan was dit nooit gebeurd.
 
Reactiescore
2.303
Aldo sjonge sjonge na al die tijd nog steeds niet deftig leren typen!
Mooie post Aldo :)
Je bent inderdaad 1 van de betere stamleiders die ik al gehad heb en zeker ook 1 van de tofste.
Jammer dat het zo moet lopen maja we zijn er ook van af he!

Ben al blij dat ik niet meer met William en jop in een gesprek moet zitten :D
 

DeletedUser

Guest
Mooi geschreven, en jammer dat zo W45 aan zijn einde komt.
 

DeletedUser75122

Guest
Mooie post Aldo, alleen je vergeet dat de enige van YOLO die bereid was te onderhandelen ikzelf was, diezelfde speler die nu in MILF zit. Dus...

Dat is mijn enige notitiepunt, voor de rest een zeer net uitgelegde post, bedankt voor de verwijzing van mijn clearnotitie, jammer van die screen die van mij komt (ik moet voortaan beter lezen of er nog andere dingen buiten een antwoord in staan, so be it).

Het is jammer, wereld 45 leek nog een leuke wereld, maar zolang we in t verleden blijven hangen komen we nooit verder :)
 

DeletedUser76902

Guest
Mooi stukje tekst Aldo, zeer veel emoties. Ik ben trots dat ik je leider mag/mocht noemen.

Axel, man man man, je zal het nooit leren om iets te laten gaan en niet keihard in verdediging te schieten maar gewoon je mond dicht te houden. Ja, verdedig je hier ook maar op, ik ga er toch niet verder op in uit respect voor Aldo.
 
Bovenaan