Het einde van Wereld 45!?

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Jij bent dom!
 

DeletedUser61134

Guest
Martin geliefd! 131 Likes Woooh

En tbh kvind reacties waar mensen mij Martins dupe noemen wel schattig dus motivatie door te gaan <3
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Liefde <3
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Gaat wel hard nu.
 

DeletedUser7072

Guest
Beste AF'gangers,

Het eind van W45, verdiend een eigen topic neem ik aan.

Het is zover het enige officiële antwoord/actie dat van Hora komt op het AF. Dit topic is gemaakt vanwege de recente banwave. Waardoor met name Hora getroffen is. En wonder boven wonder MILF niet...
Ik zal in deze post het verhaal van de stam Hora naar boven halen, maar ook mijn persoonlijke verhaal en inbreng aan W45. Hierbij gebruik ik mijn mening gebaseerd door mijn observatie.
In deze post zal ik ook een aantal feiten naar boven halen. Ik zal dit toelichten met een aantal screenshots en een onderbouwing gebaseerd op feiten. Ook ga speculeren over een aantal feiten die ter beschikking staan.

Inleiding

Het is zover het einde van de wereld is in zicht. Dit is weer zo'n einde dat je niet hoopt te zien op tribalwars en zeker niet op een wereld waar je zelf op speelt. Iedere speler die op 45 speelt zou zich moeten schamen voor bepaalde uitspraken die zijn gedaan en acties die er zijn gemaakt.

Dinsdag morgen stond ik op. Ik zou praktijkles hebben op school. Ik moest 'leiding geven' in de keuken bij ons op school. Dus ik ging vol goede moed naar school. En ging met een tevreden gevoel terug naar huis, want het was gelukt op school! Toen ik thuis kwam, zag ik tot mijn genot dat alle accounts die vv wilden doordat ze onder aanval lagen een vv hadden gevonden. Dus ik ben huiswerk gaan maken en andere spelletjes gaan spelen. Om een uur of 9 brak de hel los op tribalwars.

7 accounts van Hora hebben een ban (klik voor bewijs). Ze kunnen 7 dagen niet loggen, maar wel worden aangevallen. Doordat ze een script op hun snelheidlijst hadden staan. Een script die sommige spelers al maanden niet gebruikten. Een Script dat eigenlijk geen echt voordeel had. Aangezien er andere scripts (legale) veel beter en effectiever werkten dan deze waarvoor we de bans hebben gekregen. Kortom een domme ban. In mijn ogen heeft support hierbij gefaald. Want InnoGames was de host van deze script. Tot kort, hierbij word een script dat precies maar dan ook precies hetzelfde werkt wel gedoogd. Er wordt zelf een script dat veel effectiever werkt gedoogd.

Ik vind dus dat support hier een grote fout heeft begaan en een te grote straf heeft uitgedeeld. Maar goed dat is een discussie die ik niet aan ga, omdat ik toch geen gelijk ga krijgen. (ik vraag me ook af, of deze (opbouwende) kritiek reden genoeg in om deze post te verwijderen).

Maar goed we weten hoe support is. De manier waarop MILF met deze situatie omgaat in ronduit belachelijk. Ze verdraaien dingen die in het verleden gebeurt zijn er vergelijken appels met peren. Hoe en wat daar kom ik later op terug in dit betoog.
Feit blijft dat MILF de wereld nu gewonnen heeft, als er maar 2/3 accounts van Hora getroffen waren, dan was het nog haalbaar voor ons, maar 7 accounts in puin met de gebroken clusters is alleen op te pakken met veel inzet en energie. Iets wat wij in Hora toen wilden, vele hebben deze maand examens en gaat over een maand alweer op vakantie. Op het moment hebben wij andere dingen aan ons hoofd.

Ook willen wij een statement maken, aan zowel support als MILF.

@Support, natuurlijk begrijpen wij dat het gebruiken van illegale scripts goed aangepakt moet worden, maar is het nu echt leuk/terecht om een wereld zo te verpesten. Terwijl er scripts zijn die je effectiever kunnen laten farmen wel legaal zijn... Ik bedoel als zo'n script die in feite zo inefficiënt is zo hard gestraft worden. Jullie kunnen het script dat ik gebruik dan ook wel afkeuren, omdat die in feite dus veel meer effect heeft. Ik snap dat het lastig is en dat er grenzen moeten zijn. Maar trek deze dan recht, want nu zijn de krom. De ene script die precies hetzelfde effect heeft, goedkeuren met een ander host en een andere afkeuren. En zelfs 1 goedkeuren, die veel effectiever is. Een goede oplossing hiervoor kan dit al zijn, klik, maar ik verwacht en hoop dat hier wat aan gedaan kan worden. Want dit zijn overbodige bans, dus is er overbodig een wereld naar de kl*ten geholpen.

@Milf, hoe kunnen jullie zonder alle feiten te weten tot dit besluit komen? Om niet eens in onderhandeling te gaan... Om maar ook geen millimeter respect voor Hora te tonen? Hoe kunnen jullie Hora leden (DoD) die spelers van jullie heeft omgepraat om niet op del te gaan, zo hard laten vallen? Om niet eens het respect op te kunnen brengen om te kijken wat de schade bij dit account is? Hoe kunnen jullie, jullie de stam die moraalridders waren van W45 drie weken geleden, zo hypocriet zijn?? Hoe kunnen jullie je emoties zo erg met jullie laten spelen? Waar halen jullie het lef vandaan? (de uitleg over de situatie van drie weken geleden komt nog terug)

Maar mijn belangrijkste vraag, zijn jullie trots, trots op de manier hoe jullie Hora hebben laten breken? Trots op jullie wereld winst? Trots op het feit dat jullie dorpen pakken van ons, de vijand, en zo een oorlog winnen? Ik zou me achter mijn computer/mobiel/laptop/tablet schamen. Om het feit dat jullie nu eindelijk dorpen pakken. En nu, om deze impact, ik citeer" eindelijk eens tegenslag hebben".
Ik zou er trots op wezen als ik jullie was, dat jullie dit blijkbaar (naar eigen zeggen) nodig hebben om ons tegenslag te kunnen bezorgen.

Wij in Hora zijn het over 1 ding eens. Wat we ook gaan doen, we doen het als stam! Aankomende week, gaat heel Hora op dezelfde dag op del. Dit is geen dreigement, maar een aankondiging.
Als er geen waarden en normen meer zijn in het spel dan is het plezier ook snel weg.

Ik heb nooit W45 gespeeld en ken ook niks van de specifieke situatie op deze wereld. Maar aan deze post heb ik opzich genoeg, geef je groot gelijk met die massa delete.

Het TW support team is 1 grote grap, lange bans uitdelen die zo'n grote invloed hebben op basis van dit soort dingen. Je ziet het steeds vaker en ze zijn simpelweg niet voor rede vatbaar, dat je hierom als reactie je hele stam op delete zet is mooi. Dat je vijand tijdens deze ban periode massaal de gebande accounts gaat edelen is iets dat je inderdaad wel vaker hoort, en is niet netjes natuurlijk. Vooral als de legitimiteit van de bans twijfelachtig is, wat in dit geval inderdaad zo lijkt te zijn. Dus deze actie is een dikke middelvinger naar het tw team dat dit soort maatregelen neemt en je vijand die er op deze manier gebruik van maakt. Ik geef je hier dus groot gelijk ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77130

Guest

Ik heb nooit W45 gespeeld en ken ook niks van de specifieke situatie op deze wereld. Maar aan deze post heb ik opzich genoeg, geef je groot gelijk met die massa delete.

Het TW support team is 1 grote grap, lange bans uitdelen die zo'n grote invloed hebben op basis van dit soort dingen. Je ziet het steeds vaker en ze zijn simpelweg niet voor rede vatbaar, dat je hierom als reactie je hele stam op delete zet is mooi. Dat je vijand tijdens deze ban periode massaal de gebande accounts gaat edelen is iets dat je inderdaad wel vaker hoort, en is niet netjes natuurlijk. Vooral als de legitimiteit van de bans twijfelachtig is, wat in dit geval inderdaad zo lijkt te zijn. Dus deze actie is een dikke middelvinger naar het tw team dat dit soort maatregelen neemt en je vijand die er op deze manier gebruik van maakt. Ik geef je hier dus groot gelijk ;)

MILF had ook last van die bans, hoor. Daarnaast was er een heel traject aan voorgelopen voordat we besloten in de aanval te gaan om de openstaande rekeningen te vereffenen.

Daar lees je hier meer over.
 
Reactiescore
3.457
>>openstaande rekeningen te vereffenen.

Want we waren allemaal so so bad:rolleyes2:
 

DeletedUser5114

Guest
Dat weet je toch Inge we waren ongedierte dat bestrijdt moest worden.
 

DeletedUser77130

Guest
>>openstaande rekeningen te vereffenen.

Want we waren allemaal so so bad:rolleyes2:

Een account als Priest Of Purgery had een uitzondering kunnen krijgen toen, omdat die er voor zorgde dat de wereld door draaide na de Shithappens.. stab.
De rekening stond open bij Hora, bij welke accounts van Hora de rekening vereffend werd, kun je op TwStats vinden. We waren niet meer bereidwillig na meerdere keren een overdracht van intel waar massa's plaats zouden vinden, een account of zelfs hele regio aan Hora en Yolo nog een keer de rekening te trekken. Tijdens de onderhandelingen heeft de Hora-leiding zelf een kata-akkoord geannuleerd en gedreigd met een kata-oorlog. Constant olie op het vuur, eens is het genoeg.


Dat weet je toch Inge we waren ongedierte dat bestrijdt moest worden.

Die woorden neem ik niet voor mijn rekening.
 

DeletedUser5114

Guest
Er zitten zoveel onwaarheden in jou post jezus man, dat je deze onzin zelf allemaal gelooft zeg.
Maar goed ik heb echt geen zin om weer over het gezeik van 45 te beginnen, veel succes met je tunnelvisie op je volgende werelden,
 
Reactiescore
3.457
>>Een account als Priest Of Purgery had een uitzondering kunnen krijgen toen,

En dat zeg je nu :(
 
Reactiescore
2.507
Wederom sta je de plank mis Leo, het klopt dat jullie bans hebben gehad. Wij hebben hierop geen reactie gegeven. Oké wel we hebben 1 cf teruggepakt doordat deze toch bb was geworden.

Hierbij hebben we altijd in de onderhandelingen gezegd: Sate moet alle dorpen van SH pakken(waar wij zeggenschap over hadden), geen andere speler zal dit doen. Gebeurt dit wel dan zijn de afspraken van tafel. Jullie waren zo boos, omdat sate een onhoudbaar front had, maar dit was makkelijk te voorkomen door front bij Sate weg te halen in het oosten. Dit kwam duidelijk niet tot jullie door.

Jullie reactie op onze was dit: Eigen schuld dikke bult!

Wat ik jullie kwalijk neem is dat jullie niet eens de gesprekken aan wilde gaan. Dat jullie hier het respect niet eens voor hadden voor ons. Dit is de reden voor mij geweest om de stekker uit hora te halen. Wanneer het respect weg is, is de lol van dit SPEL af.

Wat Yolo heeft gedaan zal ik nooit goedkeuren en altijd blijven afkeuren. Er is een reden waarom er nooit een fusie zou komen/kwam. Wij(hora) hebben een totaal andere mentaliteit dan Yolo had/heeft. Ik weet niet hoe ik dit nog duidelijker kan verworden, wanneer jullie dit eens gaan begrijpen.

Klopt ik heb de kata afspraken opgezegd, zodat ik mijn leden vrij kon laten om in hun laatste week te doen wat ze wouden. Maar tijdens welke onderhandelingen, owja die zijn er nooit geweest!? Maar gedreigd met kata’s heb ik niet. Ik heb gezegd dat de kans bestaat nu, maar niet gezegd, als er geen afspraken komen gooien wij een kata massa. Achteraf zijn er (volgens mij) in de laatste week ook nooit kata’s jullie kant op gelopen?

Maar het is goed, jullie hebben een totaal andere kijk op de laatste maanden als ons, jullie hebben de wereld uiteindelijk gewonnen, maar wij hebben er meer aan overgehouden. Wij zien elkaar nog maandelijks op onze meetings en ik denk dat dit het belangrijkste voor ons is geweest.
Verder heb ik geen zin om de discussie weer opnieuw te gaan voeren, dus zal ik het hierbij laten.
 

DeletedUser72524

Guest

Ik heb nooit W45 gespeeld en ken ook niks van de specifieke situatie op deze wereld. Maar aan deze post heb ik opzich genoeg, geef je groot gelijk met die massa delete.

Het TW support team is 1 grote grap, lange bans uitdelen die zo'n grote invloed hebben op basis van dit soort dingen. Je ziet het steeds vaker en ze zijn simpelweg niet voor rede vatbaar, dat je hierom als reactie je hele stam op delete zet is mooi. Dat je vijand tijdens deze ban periode massaal de gebande accounts gaat edelen is iets dat je inderdaad wel vaker hoort, en is niet netjes natuurlijk. Vooral als de legitimiteit van de bans twijfelachtig is, wat in dit geval inderdaad zo lijkt te zijn. Dus deze actie is een dikke middelvinger naar het tw team dat dit soort maatregelen neemt en je vijand die er op deze manier gebruik van maakt. Ik geef je hier dus groot gelijk ;)

Heb jij een vriendin tegenwoordig? Het lijkt alsof je expres tijd wil verneuken door dit soort oude koeien uit de sloot te halen.
 

DeletedUser77130

Guest
Er zitten zoveel onwaarheden in jou post jezus man, dat je deze onzin zelf allemaal gelooft zeg.
Maar goed ik heb echt geen zin om weer over het gezeik van 45 te beginnen, veel succes met je tunnelvisie op je volgende werelden,

Doei! :)


Hierbij hebben we altijd in de onderhandelingen gezegd: Sate moet alle dorpen van SH pakken(waar wij zeggenschap over hadden), geen andere speler zal dit doen. Gebeurt dit wel dan zijn de afspraken van tafel. Jullie waren zo boos, omdat sate een onhoudbaar front had, maar dit was makkelijk te voorkomen door front bij Sate weg te halen in het oosten. Dit kwam duidelijk niet tot jullie door.

YOLO edelde door met 4 man, terwijl wij het aanbod kregen voor een speler die én een verzwakte safezone al had en een ondraagbaar front zou krijgen in hun eentje. Front weghalen in het oosten werd toen niet in de onderhandelingen genoemd voor zo ver ik weet, maar had een overgangszone kunnen zijn idd.

Wat ik jullie kwalijk neem is dat jullie niet eens de gesprekken aan wilde gaan. Dat jullie hier het respect niet eens voor hadden voor ons. Dit is de reden voor mij geweest om de stekker uit hora te halen. Wanneer het respect weg is, is de lol van dit SPEL af.

Ik heb een hele leidingschat van W45 met de leiding van ERROR/MILF, Yolo, Hora en O.w. waarbij er meerdere lange onderhandelingsgesprekken zijn geweest. Daarnaast heeft mijn medespeler een uur of 3 met jou via de Skype gepraat, maar Yolo heeft het vern**kt voor Hora toen. Niet Hora, maar Yolo. Hora gooide daarna wel haar ruiten in door Rhyperior in stelling te brengen ten koste van Shithappens...

Wat Yolo heeft gedaan zal ik nooit goedkeuren en altijd blijven afkeuren. Er is een reden waarom er nooit een fusie zou komen/kwam. Wij(hora) hebben een totaal andere mentaliteit dan Yolo had/heeft. Ik weet niet hoe ik dit nog duidelijker kan verworden, wanneer jullie dit eens gaan begrijpen.

Hora was proffesioneler, had mooiere clusters en kon meer dan alleen een massa edelclears spammen. In die zin was hora verder qua structuur en cultuur dan yolo. Verder onderschrijf ik bovenstaande alinea van jou.

Klopt ik heb de kata afspraken opgezegd, zodat ik mijn leden vrij kon laten om in hun laatste week te doen wat ze wouden. Maar tijdens welke onderhandelingen, owja die zijn er nooit geweest!? Maar gedreigd met kata’s heb ik niet. Ik heb gezegd dat de kans bestaat nu, maar niet gezegd, als er geen afspraken komen gooien wij een kata massa. Achteraf zijn er (volgens mij) in de laatste week ook nooit kata’s jullie kant op gelopen?

Een perma kataNAP openbreken betekent een kata-oorlog willen uitlokken. Hora en O.w. waren van de kata's, Error en Yolo waren van de rammen.

Maar het is goed, jullie hebben een totaal andere kijk op de laatste maanden als ons, jullie hebben de wereld uiteindelijk gewonnen, maar wij hebben er meer aan overgehouden. Wij zien elkaar nog maandelijks op onze meetings en ik denk dat dit het belangrijkste voor ons is geweest. Verder heb ik geen zin om de discussie weer opnieuw te gaan voeren, dus zal ik het hierbij laten.

Ik snap ook niet dat een Justmerico en Dirkjanus IV meerdere oude topics bumpen en de grote jongen komen uithangen? Of ben ik de enige?
 
Reactiescore
2.507
Ik heb een hele leidingschat van W45 met de leiding van ERROR/MILF, Yolo, Hora en O.w. waarbij er meerdere lange onderhandelingsgesprekken zijn geweest. Daarnaast heeft mijn medespeler een uur of 3 met jou via de Skype gepraat, maar Yolo heeft het vern**kt voor Hora toen. Niet Hora, maar Yolo. Hora gooide daarna wel haar ruiten in door Rhyperior in stelling te brengen ten koste van Shithappens...

Mijn laatste reactie want dit klopt echt niet. Rondom de situatie van SH hebben we dagen zitten overleggen en zelf call uren erin gestoken met Youri. Maar jullie gaven dit als antwoord op onze banwave: Eigen schuld dikke bult. Daar struikel ik over, jullie hebben er niet eens moeite in willen steken, of ook maar iets van afspraken te willen maken!
 

DeletedUser77130

Guest
Mijn laatste reactie want dit klopt echt niet. Rondom de situatie van SH hebben we dagen zitten overleggen en zelf call uren erin gestoken met Youri. Maar jullie gaven dit als antwoord op onze banwave: Eigen schuld dikke bult. Daar struikel ik over, jullie hebben er niet eens moeite in willen steken, of ook maar iets van afspraken te willen maken!

Yolo pakte die dagen een dorp of 25-35 per dag, terwijl Hora ons geen moment echt de zekerheid kon geven dat er een deal uit zou komen waar we een speelbare wereld van konden maken in de CORE zonder de situatie te ver te muteren.

Lees = Thijs zijn stab kreeg extra wind in de zeilen toen die stab wel werd veroordeelt, maar ingame niks tegen werd gedaan (much talks, no action) of voor error-o.w. de mogelijkheid te geven één nieuwe speler te positioneren en door te spelen.
 

DeletedUser72524

Guest
Ondanks dat het gedrag van Milf enorm sneu was, blijf ik bij mijn standpunt dat de spelers van Hora te snel opgaven en er zeker nog wat van te maken was.
 
Bovenaan