Het einde van Wereld 45!?

Reactiescore
735
Nee, AF boegbeeld hé. ;)

Zoals Sander je ook al zei, een goede AF'er kan ook fouten toegeven, verkeerde assumpties of wat dan ook, daarmee zorg je dat je geloofwaardigheid hoog blijft. Die van jou is nogal ver weg gezakt aangezien je dit niet kan en stug blijft volhouden, terwijl je stiekem wel beter weet.

Kortom, stop met je loze vergelijkingen die kant noch wal raken en ga lekker edelen. Het AF van 45 is geen middel meer van oorlogvoeren, mocht je dat nog niet hebben begrepen:)
 

DeletedUser76902

Guest
Axel, wat hebben je opvallende en genuanceerde posts al voor je opgebracht? Buiten frustraties en tegenovergestelde visies bij de tegenstanders? Wel goed dat je stam zoveel mogelijk probeert te verdedigen.

Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid ;) om zo jouw visie te kunnen zien en mogelijk begrijpen.

(Ik beweer niet dat ik zelf iets nuttigs post, voor mij is meestal voor de lol en de trol of misschien wel een leegte van aandacht dat ik moet opvullen.)
 

DeletedUser27722

Guest
Axel, wat hebben je opvallende en genuanceerde posts al voor je opgebracht? Buiten frustraties en tegenovergestelde visies bij de tegenstanders? Wel goed dat je stam zoveel mogelijk probeert te verdedigen.

Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid ;) om zo jouw visie te kunnen zien en mogelijk begrijpen.

(Ik beweer niet dat ik zelf iets nuttigs post, voor mij is meestal voor de lol en de trol of misschien wel een leegte van aandacht dat ik moet opvullen.)

Het levert niets op nee, het zal ook niets voor jou opleveren, inderdaad.
Het geeft geen nut, maar sommigen vinden het nu eenmaal nog altijd plezant om doen, maar voordelen geeft het niet en al zeker niet IG en al héél zeker niet tegenover vijanden.

Dan moet je gewoon hopen dat niet iedereen is zoals een Inge of Ricardo, kortzichtig en ongenuanceerd oordelen doorheen werelden, zonder tegenkanting of iets.
Werd aanvankelijk ook niet meegenomen in de fusie, want daarom moest Becca die fusie gesprekken leiden en niet ik, hoewel ik nog de enige overgebleven leider was, puur omdat ik niet welkom was door mijn posts tegen Error.

Het duurde weliswaar 1 minuut lang om LGW en Dick te overtuigen hoe ik IG ben, vanaf dan zijn we beste vrienden, hoewel we nog een dag ervoor niet anders dan ruzie hadden op het AF. Om maar een voorbeeld te geven hoe de een wel genuanceerd kan zijn en de ander bij zijn kortzichtigheid wenst te blijven.

Conclusie: Alleen maar nadelen, tenzij je post als een retard die enkel mopjes maakt en louter op de praathoek een praatje slaat, dan ben je geliefd.

Zoals Sander je ook al zei, een goede AF'er kan ook fouten toegeven, verkeerde assumpties of wat dan ook, daarmee zorg je dat je geloofwaardigheid hoog blijft. Die van jou is nogal ver weg gezakt aangezien je dit niet kan en stug blijft volhouden, terwijl je stiekem wel beter weet.

Kortom, stop met je loze vergelijkingen die kant noch wal raken en ga lekker edelen. Het AF van 45 is geen middel meer van oorlogvoeren, mocht je dat nog niet hebben begrepen:)

Moest je het serieus opgevat hebben van boegbeeld, was gewoon een mopje naar Melvin toe, die zichzelf uitriep tot Yolo boegbeeld.

Nee er is hier geen strijd meer op AF, al lang niet meer, OW heeft nooit een woord op het AF gezegd, behalve heel af en toe iemand van Ex-devo en dan is het vooral Rebecca, dus ja... :p

Ik ben dan ook geen goeie af'er en beoog dat niet, indien ik dat wilde zijn zou ik neutraal en genuanceerd dienen te posten, maar niemand doet dit hier? Wie is wel nog genuanceerd? Zelfs Aldos post staat vol verkeerde interpretatie en deel speculatie, maar daar wordt ook overheen gelezen?

Enige fout die ik maak, is dat ik niet opgeef en het blijf verdedigen, los van mijn persoonlijke overtuigingen, die op bepaalde punten nogal sterk afwijkingen van de overtuigingen in merendeel van de stam, maar waarom zou ik extra onrust stoken en speculatie tot verdeeldheid brengen door zo'n dingen te posten? Ik offer mijn eigen mening en overtuigingen nu eenmaal sneller op ten voordele van de stam, hoewel dat niet mijn persoonlijke visie is op redelijk wat thema's.

Dus ja, indien ik een behoorlijk aF poster zou willen zijn, dan zou ik om heel eerlijk te zijn ergens op een rim account die rang 200 staat moeten spelen, in een stam die niet in de top-10 en geen afilliatie heeft met enige top-10 stam en dan mag ik niemand persoonlijk kennen, alleen dan kan iemand correct oordelen. Maar zo iemand bestaat niet, iedereen kent wel via via mensen in een top-5 stam waardoor hun oordeel vertroebelt wordt en subjectief is. Niemand is objectief op het AF en dat is ten zeerste te begrijpen. Enige verschil, als men het niet eens is, zwijgt men, ik blijf de confrontatie aangaan, bij gebrek aan beter.
 

DeletedUser75812

Guest
Het levert niets op nee, het zal ook niets voor jou opleveren, inderdaad.
Het geeft geen nut, maar sommigen vinden het nu eenmaal nog altijd plezant om doen, maar voordelen geeft het niet en al zeker niet IG en al héél zeker niet tegenover vijanden.

Dan moet je gewoon hopen dat niet iedereen is zoals een Inge of Ricardo, kortzichtig en ongenuanceerd oordelen doorheen werelden, zonder tegenkanting of iets.
Werd aanvankelijk ook niet meegenomen in de fusie, want daarom moest Becca die fusie gesprekken leiden en niet ik, hoewel ik nog de enige overgebleven leider was, puur omdat ik niet welkom was door mijn posts tegen Error.

Het duurde weliswaar 1 minuut lang om LGW en Dick te overtuigen hoe ik IG ben, vanaf dan zijn we beste vrienden, hoewel we nog een dag ervoor niet anders dan ruzie hadden op het AF. Om maar een voorbeeld te geven hoe de een wel genuanceerd kan zijn en de ander bij zijn kortzichtigheid wenst te blijven.

Conclusie: Alleen maar nadelen, tenzij je post als een retard die enkel mopjes maakt en louter op de praathoek een praatje slaat, dan ben je geliefd.



Moest je het serieus opgevat hebben van boegbeeld, was gewoon een mopje naar Melvin toe, die zichzelf uitriep tot Yolo boegbeeld.

Nee er is hier geen strijd meer op AF, al lang niet meer, OW heeft nooit een woord op het AF gezegd, behalve heel af en toe iemand van Ex-devo en dan is het vooral Rebecca, dus ja... :p

Ik ben dan ook geen goeie af'er en beoog dat niet, indien ik dat wilde zijn zou ik neutraal en genuanceerd dienen te posten, maar niemand doet dit hier? Wie is wel nog genuanceerd? Zelfs Aldos post staat vol verkeerde interpretatie en deel speculatie, maar daar wordt ook overheen gelezen?

Enige fout die ik maak, is dat ik niet opgeef en het blijf verdedigen, los van mijn persoonlijke overtuigingen, die op bepaalde punten nogal sterk afwijkingen van de overtuigingen in merendeel van de stam, maar waarom zou ik extra onrust stoken en speculatie tot verdeeldheid brengen door zo'n dingen te posten? Ik offer mijn eigen mening en overtuigingen nu eenmaal sneller op ten voordele van de stam, hoewel dat niet mijn persoonlijke visie is op redelijk wat thema's.

Dus ja, indien ik een behoorlijk aF poster zou willen zijn, dan zou ik om heel eerlijk te zijn ergens op een rim account die rang 200 staat moeten spelen, in een stam die niet in de top-10 en geen afilliatie heeft met enige top-10 stam en dan mag ik niemand persoonlijk kennen, alleen dan kan iemand correct oordelen. Maar zo iemand bestaat niet, iedereen kent wel via via mensen in een top-5 stam waardoor hun oordeel vertroebelt wordt en subjectief is. Niemand is objectief op het AF en dat is ten zeerste te begrijpen. Enige verschil, als men het niet eens is, zwijgt men, ik blijf de confrontatie aangaan, bij gebrek aan beter.

Een goeie poster zal zelfreflectie hebben over hetgeen wat die post, iets waar jij zeker niet over beschikt. :eek:


"Conclusie: Alleen maar nadelen, tenzij je post als een retard die enkel mopjes maakt en louter op de praathoek een praatje slaat, dan ben je geliefd."

Onzin.

AF en IG zijn anders, ik heb ook mn vijanden van W42 gehad en waarschijnlijk hier nog wel wat enkele. Maar zelfs in de Skype-chat doe je je voor als het simpele typetje van de laatste periode. Het gaat niet om dat je een vijand bent, het gaat om wat je posts inhouden. Ik heb zat gebotst met mensen op het AF, maar dat zijn net zo makkelijk mn vriendjes op skype twee uur later.
Ik vind die stem dan ook niet zo raar, sterker nog, mijn stem zou precies hetzelfde zijn geweest als die van Inge & Ricardo. Bier kan je nog proberen, maar die zal je om die zelfde redenen afwijzen.:D

Verder, ik had een post speciaal voor jou geschreven, weet je nog?

Het zijn jouw verdiensten hier geweest, niemand anders Axel. Verder vind ik je de laatste tijd wel extreem gedaald met post of skype vertoningen.

Ajuu.
 
Reactiescore
3.457
Het levert niets op nee, het zal ook niets voor jou opleveren, inderdaad.
Het geeft geen nut, maar sommigen vinden het nu eenmaal nog altijd plezant om doen, maar voordelen geeft het niet en al zeker niet IG en al héél zeker niet tegenover vijanden.

Dan moet je gewoon hopen dat niet iedereen is zoals een Inge of Ricardo, kortzichtig en ongenuanceerd oordelen doorheen werelden, zonder tegenkanting of iets.
Werd aanvankelijk ook niet meegenomen in de fusie, want daarom moest Becca die fusie gesprekken leiden en niet ik, hoewel ik nog de enige overgebleven leider was, puur omdat ik niet welkom was door mijn posts tegen Error.

Het duurde weliswaar 1 minuut lang om LGW en Dick te overtuigen hoe ik IG ben, vanaf dan zijn we beste vrienden, hoewel we nog een dag ervoor niet anders dan ruzie hadden op het AF. Om maar een voorbeeld te geven hoe de een wel genuanceerd kan zijn en de ander bij zijn kortzichtigheid wenst te blijven.

Conclusie: Alleen maar nadelen, tenzij je post als een retard die enkel mopjes maakt en louter op de praathoek een praatje slaat, dan ben je geliefd.



Moest je het serieus opgevat hebben van boegbeeld, was gewoon een mopje naar Melvin toe, die zichzelf uitriep tot Yolo boegbeeld.

Nee er is hier geen strijd meer op AF, al lang niet meer, OW heeft nooit een woord op het AF gezegd, behalve heel af en toe iemand van Ex-devo en dan is het vooral Rebecca, dus ja... :p

Ik ben dan ook geen goeie af'er en beoog dat niet, indien ik dat wilde zijn zou ik neutraal en genuanceerd dienen te posten, maar niemand doet dit hier? Wie is wel nog genuanceerd? Zelfs Aldos post staat vol verkeerde interpretatie en deel speculatie, maar daar wordt ook overheen gelezen?

Enige fout die ik maak, is dat ik niet opgeef en het blijf verdedigen, los van mijn persoonlijke overtuigingen, die op bepaalde punten nogal sterk afwijkingen van de overtuigingen in merendeel van de stam, maar waarom zou ik extra onrust stoken en speculatie tot verdeeldheid brengen door zo'n dingen te posten? Ik offer mijn eigen mening en overtuigingen nu eenmaal sneller op ten voordele van de stam, hoewel dat niet mijn persoonlijke visie is op redelijk wat thema's.

Dus ja, indien ik een behoorlijk aF poster zou willen zijn, dan zou ik om heel eerlijk te zijn ergens op een rim account die rang 200 staat moeten spelen, in een stam die niet in de top-10 en geen afilliatie heeft met enige top-10 stam en dan mag ik niemand persoonlijk kennen, alleen dan kan iemand correct oordelen. Maar zo iemand bestaat niet, iedereen kent wel via via mensen in een top-5 stam waardoor hun oordeel vertroebelt wordt en subjectief is. Niemand is objectief op het AF en dat is ten zeerste te begrijpen. Enige verschil, als men het niet eens is, zwijgt men, ik blijf de confrontatie aangaan, bij gebrek aan beter.



Lol,ik ben niet zo zielig om stiekem via een ander zijn skype mijzelf te promoten:) Axel logde in op de skype van jerome en deed zich voor als Jerome,en probeerde zo mij te overtuigen dat Äxel"een goede recruit was.


Daar ga je met je goede gedrag:D

[11-6-2016 4:55:22] Jerome -The Void & Hero of the Soviet Union & The Many-Faced God CL12: komaan zeg
[11-6-2016 4:55:50] Jerome -The Void & Hero of the Soviet Union & The Many-Faced God CL12: hij is echt goed hoewel ik het gewoon soms niet wil toegeven :p
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
205
Axel zou ook een goede rekruut zijn. Dat jullie hem niet willen, omdat die als vijand gehakt van jullie maakte op het AF is best triest eigenlijk :) Een gemiste kans als je het mij vraagt. En ja, ik mocht Axel als vijandelijke poster ook niet. Geeft gelijk aan hoe effectief zijn P&P is.
 
Reactiescore
3.457
Axel zou ook een goede rekruut zijn. Dat jullie hem niet willen, omdat die als vijand gehakt van jullie maakte op het AF is best triest eigenlijk :) Een gemiste kans als je het mij vraagt. En ja, ik mocht Axel als vijandelijke poster ook niet. Geeft gelijk aan hoe effectief zijn P&P is.

Zou ik ook zeggen:eek:
 
Reactiescore
205
Precies de reactie die ik verwacht van iemand die een potentiële rekruut afwijst op basis van haatgevoelens in een vorige wereld.
*Mompelt iets met gevoelens en vrouwen*
 

DeletedUser75778

Guest
Hoe je het ook wendt of keert, Axel is in stamverband een enorme toevoeging. Dat zijn P&P volgens sommigen kant noch wal raakt en volgens anderen tot in de puntjes effectief is, is geloof ik niet echt iets waar je op moet oordelen. Ik heb als neutrale poster soms ook schrik van de huidige stijl van Axel, maar in mijn tijd met Devo was het vrij krachtig. Het is maar net hoe je er mee omgaat. Ik zou als vijand ook gek worden denk ik, maar mocht ik de kans krijgen Axel te rekruten op een volgende wereld, had ik smakelijk toegehapt.
 
Reactiescore
3.457
Precies de reactie die ik verwacht van iemand die een potentiële rekruut afwijst op basis van haatgevoelens in een vorige wereld.
*Mompelt iets met gevoelens en vrouwen*

Ik heb met vele vijanden in een stam gezeten?

Laten we het houden op voorgevoel,en dat bleek maar weer eens juist te zijn. Hoe zielig ben je om via een ander zijn skype te gaan vertellen waarom ik Axel zou moeten aannemen?
Hoe ontzettend desperate ben je dan..

Daarnaast heeft hij ook misbruik gemaakt van Jerome,hij logde in op een account van Jerome om eens heerlijk het forum te lezen en zelfs reacties te plaatsen???
Toppertje die Axel (kuch)
 

DeletedUser75778

Guest
Ik heb met vele vijanden in een stam gezeten?

Laten we het houden op voorgevoel,en dat bleek maar weer eens juist te zijn. Hoe zielig ben je om via een ander zijn skype te gaan vertellen waar om ik Axel zou moeten aannemen?
Hoe ontzettend desperate ben je dan..

Daarnaast heeft hij ook misbruik gemaakt van Jerome,hij logde in op een account van Jerome om eens heerlijk het forum te lezen en zelfs reacties te plaatsen???
Toppertje die Axel (kuch)

Hahaha oké oké. Maar wel geniaal :D
 

DeletedUser69389

Guest
Axel zou ook een goede rekruut zijn. Dat jullie hem niet willen, omdat die als vijand gehakt van jullie maakte op het AF is best triest eigenlijk :) Een gemiste kans als je het mij vraagt. En ja, ik mocht Axel als vijandelijke poster ook niet. Geeft gelijk aan hoe effectief zijn P&P is.

Hoe je het ook wendt of keert, Axel is in stamverband een enorme toevoeging. Dat zijn P&P volgens sommigen kant noch wal raakt en volgens anderen tot in de puntjes effectief is, is geloof ik niet echt iets waar je op moet oordelen. Ik heb als neutrale poster soms ook schrik van de huidige stijl van Axel, maar in mijn tijd met Devo was het vrij krachtig. Het is maar net hoe je er mee omgaat. Ik zou als vijand ook gek worden denk ik, maar mocht ik de kans krijgen Axel te rekruten op een volgende wereld, had ik smakelijk toegehapt.

Ik ben achteraf blij dat ik naar mijn leden heb geluisterd. Want spelers die zulke stappen maken en op een zodanige manier communiceren om haat te zaaien ben ik liever kwijt dan rijk.
 

DeletedUser75974

Guest
axel zou ook een goede rekruut zijn. Dat jullie hem niet willen, omdat die als vijand gehakt van jullie maakte op het af is best triest eigenlijk :) een gemiste kans als je het mij vraagt. En ja, ik mocht axel als vijandelijke poster ook niet. Geeft gelijk aan hoe effectief zijn p&p is.

+1 b)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb met vele vijanden in een stam gezeten?

Laten we het houden op voorgevoel,en dat bleek maar weer eens juist te zijn. Hoe zielig ben je om via een ander zijn skype te gaan vertellen waarom ik Axel zou moeten aannemen?
Hoe ontzettend desperate ben je dan..

Daarnaast heeft hij ook misbruik gemaakt van Jerome,hij logde in op een account van Jerome om eens heerlijk het forum te lezen en zelfs reacties te plaatsen???
Toppertje die Axel (kuch)

Axel is wel een volhardende speler denk ik ja, zal niet snel opgeven. Toppertje dus! Maar dat kunnen we van jou ook wel zeggen zeker *kuch* delete *kuch*.
 
Reactiescore
3.457
Axel is wel een volhardende speler denk ik ja, zal niet snel opgeven. Toppertje dus! Maar dat kunnen we van jou ook wel zeggen zeker *kuch* delete *kuch*.


Dank je ,ik ben zeker een topper!
 

DeletedUser69389

Guest
Axel is wel een volhardende speler denk ik ja, zal niet snel opgeven. Toppertje dus! Maar dat kunnen we van jou ook wel zeggen zeker *kuch* delete *kuch*.

Ik ken hem nog onvoldoende wat betreft 45 om daarover te kunnen oordelen, maar wat betreft zijn sollicitatie bij ons p 47 vond ik hem te volhardend om zijn doel te behalen, maar ik heb geen zin om ins and outs hierover op het AF te kwakken. Omdat daar ook veel meer achter zit. Ik ben alleen wel blij dat die niet bij ons in Meow is gekomen, want door zijn acties stond Meow kort op kraken en het is te danken aan het feit dat mijn stam over zoveel wilskracht beschikt en we werden getipt over hetgeen Axel heeft gedaan dat we er nu zijn. Dus bedankt Axel, je hebt ondanks dat je geen kat bent, toch invloed gehad op ons als stam en proces van het vormen van een groep.
 
Reactiescore
1.075
dus als ik het goed begrijp, ben je nog maar net leiding maar heeft meow al kort op kraken gestaan, m'n bed bij sander moet aangepast worden denk ik :(
 

DeletedUser75778

Guest
Haha lekker Axel, stel die katjes maar op de proef. Als ze nu al moeite hebben voort te bestaan, hou ik mijn hart vast.
 

DeletedUser69389

Guest
dus als ik het goed begrijp, ben je nog maar net leiding maar heeft meow al kort op kraken gestaan, m'n bed bij sander moet aangepast worden denk ik :(

Haha lekker Axel, stel die katjes maar op de proef. Als ze nu al moeite hebben voort te bestaan, hou ik mijn hart vast.

Kraken is misschien teveel gezegd, maar onrust zaaien heeft meneer wel gedaan en alleen omdat hij zijn zin niet kreeg.;)
 

DeletedUser27722

Guest
Wat een zever allemaal, haat zaaien aub hé? Ik wou meow net versterken om Jerome en anderen te helpen, het niet afbreken? Alsof dat mijn doel was, dan ken je me na een maandje nog niet Martijn, maar het is je vergeven.

En Inge, ik logde niet in op jerome zijn skype, hij zat naast mij en las alles na.
Het is algemeen geweten dat jerome weinig tot niets schrijft, dus deed ik het maar voor hem, ik zei gewoon letterlijk wat hij zei, maar in een betere tekst gegoten. We zijn nu eenmaal RL vrienden, ik heb niets gezegd waar hij anders over dacht, hij zat er naast en las mee?

Voor de rest heb ik geen kloten van dat forum bekeken, behalve mijn eigen topic.
Waarom zou ik ook dat forum lezen en info zoeken voor andere stammen uit wraak? Waar ik nu plots van verdacht wordt indirect?
Ik ging er nog steeds vanuit dat Inge een persoon was die redelijk is en wat verstand had, maar nee, ik had verkeerd gedacht, het is een nogal hypocriet persoon die werelden niet kan scheiden en niet openstaat voor enige communicatie noch dialoog.

Als een stam als Meow al kraakt voor zo'n zaken, dan moeten er al andere redenen voordien zijn.
Aanvankelijk zei Martijn 'Niemand krijgt een Veto, indien 50% ervoor is dan komt hij erin, Hora spelers liggen aan de andere kant van de wereld, dus waarom zouden ze een Veto hebben?" Tot ze '(kinderachtig als ze zijn) dreigen de stam te verlaten als ik zou komen, zoals een paar kleuters. + Ik vond het opvallend dat iemand in dat topic ook reageerde op inge/ricardo van 'nu door je het al voor de 4e keer', dus het is blijkbaar al geen unicum.

Ik denk dat Inge een beetje gefrustreerd is door deze wereld en het dan fijntjes extrapoleert naar andere werelden.
Men doet in dat andere topic nu wel weer laagdunkend over LGW, maar ik had daar pas échte ruzie mee, verbaal en 1-1 een 10 tallen keren op dit forum. Het duurde een gesprek van 2-3 minuten vooraleer we op dezelfde lijn zaten. Heb tegen Inge nog nooit een woord gezegd, ze zegt hier ook weinig, behalve haar fameuze one-liners die ze hier doet als reacties of als het haar goed uitkomt om te klagen. (Toen Dah aanviel via LT en recent met die nap die niet gevolgd werd door tokkip)

Inge heeft frustraties, maar een tokkip of anderen kan ze moeilijk bereiken, dus moet ze het maar op anderen uitwerken, arme meid toch! :)

Kraken is misschien teveel gezegd, maar onrust zaaien heeft meneer wel gedaan en alleen omdat hij zijn zin niet kreeg.;)

Onrust zaaien? Martijn toch, enige wat vroeg is dat inge die stok uit haar reet wilde halen en eens als een normaal persoon zou praten met iemand, alvorens te oordelen, dat dat te veel gevraagd was, dat typeerde ze alleen maar mee en ja, dat frustreerde mij.

Die onrust zit er al langer in, goed dat je nu een zondebok hebt gevonden waar je dit op kunt pinnen dan. ;)
Enige wat ik wilde was Jerome wat helpen op W47 en daarbij ook Meow, nu is het al weer allemaal onrust stoken etc, wat is het volgende? Het is met voorbedachte rade en ik moest het doen van Fire? Wat een zever allemaal Martijn.

Je hebt nog veel te leren om een deftige leider te worden, misschien eens in de leer gaan bij David?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan