Het einde van Wereld 45!?

Reactiescore
786
Dit topic heet "Het einde van Wereld 45!?" boys. Dus verplaats het naar ergens anders of bespreek het gewoon via Skype. De neutrale lezer heeft hier namelijk nog minder aan dan het andere gezeik die zich hier al heeft voor gedaan in dit topic ;)

Heeft dit forum zelfs nog een moderator want die lijkt me wel heel laks haha.
 
Reactiescore
3.452
Wat een zever allemaal, haat zaaien aub hé? Ik wou meow net versterken om Jerome en anderen te helpen, het niet afbreken? Alsof dat mijn doel was, dan ken je me na een maandje nog niet Martijn, maar het is je vergeven.

En Inge, ik logde niet in op jerome zijn skype, hij zat naast mij en las alles na.
Het is algemeen geweten dat jerome weinig tot niets schrijft, dus deed ik het maar voor hem, ik zei gewoon letterlijk wat hij zei, maar in een betere tekst gegoten. We zijn nu eenmaal RL vrienden, ik heb niets gezegd waar hij anders over dacht, hij zat er naast en las mee?

Voor de rest heb ik geen kloten van dat forum bekeken, behalve mijn eigen topic.
Waarom zou ik ook dat forum lezen en info zoeken voor andere stammen uit wraak? Waar ik nu plots van verdacht wordt indirect?
Ik ging er nog steeds vanuit dat Inge een persoon was die redelijk is en wat verstand had, maar nee, ik had verkeerd gedacht, het is een nogal hypocriet persoon die werelden niet kan scheiden en niet openstaat voor enige communicatie noch dialoog.

Als een stam als Meow al kraakt voor zo'n zaken, dan moeten er al andere redenen voordien zijn.
Aanvankelijk zei Martijn 'Niemand krijgt een Veto, indien 50% ervoor is dan komt hij erin, Hora spelers liggen aan de andere kant van de wereld, dus waarom zouden ze een Veto hebben?" Tot ze '(kinderachtig als ze zijn) dreigen de stam te verlaten als ik zou komen, zoals een paar kleuters. + Ik vond het opvallend dat iemand in dat topic ook reageerde op inge/ricardo van 'nu door je het al voor de 4e keer', dus het is blijkbaar al geen unicum.

Ik denk dat Inge een beetje gefrustreerd is door deze wereld en het dan fijntjes extrapoleert naar andere werelden.
Men doet in dat andere topic nu wel weer laagdunkend over LGW, maar ik had daar pas échte ruzie mee, verbaal en 1-1 een 10 tallen keren op dit forum. Het duurde een gesprek van 2-3 minuten vooraleer we op dezelfde lijn zaten. Heb tegen Inge nog nooit een woord gezegd, ze zegt hier ook weinig, behalve haar fameuze one-liners die ze hier doet als reacties of als het haar goed uitkomt om te klagen. (Toen Dah aanviel via LT en recent met die nap die niet gevolgd werd door tokkip)

Inge heeft frustraties, maar een tokkip of anderen kan ze moeilijk bereiken, dus moet ze het maar op anderen uitwerken, arme meid toch! :)



Onrust zaaien? Martijn toch, enige wat vroeg is dat inge die stok uit haar reet wilde halen en eens als een normaal persoon zou praten met iemand, alvorens te oordelen, dat dat te veel gevraagd was, dat typeerde ze alleen maar mee en ja, dat frustreerde mij.

Die onrust zit er al langer in, goed dat je nu een zondebok hebt gevonden waar je dit op kunt pinnen dan. ;)
Enige wat ik wilde was Jerome wat helpen op W47 en daarbij ook Meow, nu is het al weer allemaal onrust stoken etc, wat is het volgende? Het is met voorbedachte rade en ik moest het doen van Fire? Wat een zever allemaal Martijn.

Je hebt nog veel te leren om een deftige leider te worden, misschien eens in de leer gaan bij David?


Hij zat naast mij en las alles na ?

Ik zal zo loggen op de pc en dan zal ik ff wat leuke screens plaatsen hoe jerome reageerde op je actie XD
 

DeletedUser27722

Guest
Hij zat naast mij en las alles na ?

Ik zal zo loggen op de pc en dan zal ik ff wat leuke screens plaatsen hoe jerome reageerde op je actie XD

Bij deze via skype al weerlegd, niet? :)
Niet altijd meteen iemand op zijn woord geloven, zonder eerst de ander uit te horen.
 

DeletedUser66265

Guest
Axel zou ook een goede rekruut zijn. Dat jullie hem niet willen, omdat die als vijand gehakt van jullie maakte op het AF is best triest eigenlijk :) Een gemiste kans als je het mij vraagt. En ja, ik mocht Axel als vijandelijke poster ook niet. Geeft gelijk aan hoe effectief zijn P&P is.

Hier ga ik mee akkoord. Ik zit liever bij Axel dan menig slappe lul zonder mening, waar het af vol mee zit. Ik snap al die haters hier ook niet zo goed.
 

DeletedUser77130

Guest
Ik denk dat Inge een beetje gefrustreerd is door deze wereld en het dan fijntjes extrapoleert naar andere werelden.
Men doet in dat andere topic nu wel weer laagdunkend over LGW, maar ik had daar pas échte ruzie mee, verbaal en 1-1 een 10 tallen keren op dit forum. Het duurde een gesprek van 2-3 minuten vooraleer we op dezelfde lijn zaten. Heb tegen Inge nog nooit een woord gezegd, ze zegt hier ook weinig, behalve haar fameuze one-liners die ze hier doet als reacties of als het haar goed uitkomt om te klagen. (Toen Dah aanviel via LT en recent met die nap die niet gevolgd werd door tokkip)

Das correct. Wij zijn hier op het AF het hardst gebotst, maar hebben professioneel samengewerkt sinds ons eerste Skypegesprek. :)
 
Reactiescore
1.383
Ben al enige tijd gestopt op Priest of Purgery, maar onwijs triest dat de wereld zo moet eindigen. Jammer voor m'n ex-mede stamgenoten die nog wél plezier hadden in het spel.

PS: Ik ben van mening dat Roths de wereld had gewonnen.

Oh en wat is er trouwens met het forum gebeurd? Mooi maar onoverzichtelijk....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72524

Guest
PS: Ik ben van mening dat Roths de wereld had gewonnen.

Nou... daar ben ik ook van overtuigd. Helaas waren yournext gastjes een sleutelfiguur en keken ze naar grootte op dat moment en niet de potentie. We hadden met wat simpele recruits zo een wereldpositie kunnen krijgen en het gevaar was 2-3 maanden van ons verwijderd dus plannen hadden we kunnen maken. Daarnaast kenden Roths ontzettend veel kwaliteit in vergelijking met de rest van w45, helaas hadden de meeste in roths hun glorietijden al gehad en hielden ze er vroegtijdig mee op.
 
Reactiescore
1.383
Nou... daar ben ik ook van overtuigd. Helaas waren yournext gastjes een sleutelfiguur en keken ze naar grootte op dat moment en niet de potentie. We hadden met wat simpele recruits zo een wereldpositie kunnen krijgen en het gevaar was 2-3 maanden van ons verwijderd dus plannen hadden we kunnen maken. Daarnaast kenden Roths ontzettend veel kwaliteit in vergelijking met de rest van w45, helaas hadden de meeste in roths hun glorietijden al gehad en hielden ze er vroegtijdig mee op.

Dat is één van de twee fouten die we hebben gemaakt.... YourNext laten leven. Die hadden we vroegtijdig uit moeten schakelen. Hun toedoen was namelijk óók één v/d factoren waarom Roths exit was (de andere fout).

Glorietijden gehad?.... Dit was een eerste aanzet naar totale wereldoverheersing. Ooit nog maar een keer oppakken... Wat was het nou, jij de leider ik de dictator??? Hoe omschreef je dat altijd zo mooi?
 
Reactiescore
3.452
Ben al enige tijd gestopt op Priest of Purgery, maar onwijs triest dat de wereld zo moet eindigen. Jammer voor m'n ex-mede stamgenoten die nog wél plezier hadden in het spel.

PS: Ik ben van mening dat Roths de wereld had gewonnen.

Oh en wat is er trouwens met het forum gebeurd? Mooi maar onoverzichtelijk....

De wereld was al "gespeeld"op het moment dat jij besloot te stoppen :(
 

DeletedUser72524

Guest
Dat is één van de twee fouten die we hebben gemaakt.... YourNext laten leven. Die hadden we vroegtijdig uit moeten schakelen. Hun toedoen was namelijk óók één v/d factoren waarom Roths exit was (de andere fout).

Glorietijden gehad?.... Dit was een eerste aanzet naar totale wereldoverheersing. Ooit nog maar een keer oppakken... Wat was het nou, jij de leider ik de dictator??? Hoe omschreef je dat altijd zo mooi?

Good cop bad cop :cool:, Yournext zijn/waren toffe gastjes, maar tactisch niet de inzicht om stambeslissingen te kunnen doen:p.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Net zoals jij:D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nu alweer eigenwijs pff:rolleyes:
 

DeletedUser77527

Guest
Ben benieuwd waarneer dit gezever nou eens stopt...... Kansloos om hier nog steeds op door te gaan.
Maar dat staat gelijk aan de mensen die voortdurend reacties posten hier.
 

DeletedUser72524

Guest
Ik dacht dat het praattopic altijd voor de saté mensjes was en dit soort topics voor de grote mensjes die interessant willen doen.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Zoals jij steeds interessant probeert te doen.
 
Bovenaan