Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

Deleted User - 487966259

Guest
Mooi om eens leven van dat Tranquillo account te zien. Als fix zijnde hoor je of zie je ze namelijk nooit
 
Reactiescore
21
Eerst en vooral, het is nog niet zo lang geleden, ik herinner me nog alsof het gisteren was, in de chat van INNI (w70) werd er geroepen, "volgens mij heeft pony een bann", waarop de reactie niet was, laten we ze een NAP aanbieden om de wereld na deze bann fair af te werken, neen, de reactie was om ASAP alle clears en edels op pony te gooien zodat dit account compleet naar de Filistijnen zou zijn voor de bann opgeheven zou worden. Eveneens werd er door een aantal mensen waaronder Rickert, Derl, Huib en Antwan geroepen om deze bann continue aan te vechten bij TW-support omdat 3 dagen voor een time bot echt niet genoeg is? Right? Wat hen uiteindelijk ook lukte met een opvolging bann van een feit dat al maanden daarvoor gebeurd was...

W70 heeft pony een ban gekregen voor een timebot (toegeven) te gebruiken TEGEN Inni, dit is dan ook gezien door de mods en hierop is een ban van 3 dagen toegepast. In de strafbomenstructuur van tribalwars die hier te vinden is, staat duidelijk dat het gebruik van Illegale scripts een straf krijgt afhankelijk van mate van gebruik 7 dagen blokkade tot permanente uitsluiting van het account opleverd. Een 3 daagse ban is hierin dus ook niet matchend met de regels.

Zou een nap dan dan eerlijk zijn omdat ze een ban hebben gekregen door oneerlijk te spelen TEGEN Inni? Nee toch? Vals gespeeld tegen Inni, dan word je natuurlijk ook in je straf voor het vals spelen afgestraft.

Daarbij is deze discussie dan ook zwaar onnodig en totaal irrelevant voor dit gebeuren
 
Reactiescore
23
Mooi om eens leven van dat Tranquillo account te zien. Als fix zijnde hoor je of zie je ze namelijk nooit


Zo hoort het ook eerst werken voor je mag spreken zeg ik dan
 
Reactiescore
23
Of we gaan door en dan kan iedereen deze zeikwereld achter zich laten? Klinkt beter

Als fix-leden nieuwe wereld beginnen zal er zowizo weer gezeik zijn hoor dus maak maar eerst eens iets af inplaats van te gaan runnen en unirushen
 
Reactiescore
106
Ondertussen zit Abuser ook kata s te gooien op boerderij. Fantastisch tochhh deze wereld. Het wordt er op de seconde beter op
 

Deleted User - 487966259

Guest
Als fix-leden nieuwe wereld beginnen zal er zowizo weer gezeik zijn hoor dus maak maar eerst eens iets af inplaats van te gaan runnen en unirushen

Moet je me toch eens een account vertellen binnen Fix die gaan runnen is?
 
Reactiescore
736
Niet om het een of ander, kan er niet gewoon gekeken worden naar een oplossing? Leuk die commotie op het AF, maar ik zie graag een oplossing.

Anders wordt voor een hoop spelers tijd, geld??? en energie ineens echt een waste. Daarnaast zou het leuk zijn dat ondanks de mieterige instellingen, deze wereld toch wordt uitgespeeld. Maar goed, zo sta ik er in..
 
Reactiescore
201
Wij werken niet mee aan die unirush,
Van Dom zullen er geen GS naar de uni lopen, en wanneer planet als eerste op 30 zou staan zal Dom niet in Planet zitten.

stelletje amateurs
 
Reactiescore
76
Niet om het een of ander, kan er niet gewoon gekeken worden naar een oplossing? Leuk die commotie op het AF, maar ik zie graag een oplossing.

Anders wordt voor een hoop spelers tijd, geld??? en energie ineens echt een waste. Daarnaast zou het leuk zijn dat ondanks de mieterige instellingen, deze wereld toch wordt uitgespeeld. Maar goed, zo sta ik er in..
1607203782587.png

EDIT :

1607203899057.png
 
Reactiescore
2.064
@TheRipper waarom heb jij zon laag IQ? Gelieve weg te blijven van dit forum, mits je iets heb gepresteerd. Pauper new gen
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ongeveer iedereen binnen Planet wil niet winnen dmv een Uni rush, al denk ik dat we best aardige papieren hebben om hem vrij snel naar 30 te krijgen ;)

Daarom, alle leiders van Fix ga weer eens ingesprek hierover met onze leiding.

Tevens, @Qui Intus Diaboli @Goth Angel en andere die van w72 weten dat een uni rush niet de gewenste manier is. Misschien wat extra druk erachter te zetten om dit te laten stoppen :) ?
 
Bovenaan