Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

Reactiescore
156
Omdat jij het me zou 'leren' waar je dus een afspraak voor had gemaakt, maar je niet nakwam :) Ik haal het even uit de handtekening, want hoor tegenwoordig al dat het een schande account is ook :')
Definieer een schande account :) ? Veel vv’s nemen voor de stam? Goeie tw’er zijn? Nachten voor de stam? Stam speler zijn? Bij uni rush tegen wereld afspraken in account op del zetten? Dan kan je hier inderdaad het account smokin acces onder plaatsen :)
 
Reactiescore
216
Tuurlijk is het geen schande account, dat is pure sarcasme :cool:
Smokin is altijd een eervolle speler geweest.
 
Reactiescore
216
Definieer een schande account :) ? Veel vv’s nemen voor de stam? Goeie tw’er zijn? Nachten voor de stam? Stam speler zijn? Bij uni rush tegen wereld afspraken in account op del zetten? Dan kan je hier inderdaad het account smokin acces onder plaatsen :)
Juist jij hebt me op die wereld gebracht onder Zoadie mocht ik daar wat rommel opkuisen en dan werd ik ergens anders ingezet. Nu anyways DIT IS OFFTOPIC! W74 Forum :)
 
Reactiescore
156
Juist jij hebt me op die wereld gebracht onder Zoadie mocht ik daar wat rommel opkuisen en dan werd ik ergens anders ingezet. Nu anyways DIT IS OFFTOPIC! W74 Forum :)
Dude , relax... toen jij op zoadie kwam zijn daar de co’s gaan lopen? Kan ik niks aan doen ;) of het nu over w74 gaat of niet boeit me niet , maar je hoeft niet andere onterecht door het slijk te halen omdat je jou vernederd voelt ;)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Overigens hoor ik toch ook veel van f!x dat ze de wereld uit willen spelen maar de boosters daar voor de uni worden toch al flink aangezet

Velen daar met boter op hun hoofd zeg
 
Reactiescore
2.064
Lol, wij horen toch precies hetzelfde van Planet? Staat jullie uni aan? Ja? Oke stil dan en terug gaan zitten


Jij hoort een AF verbod te hebben, dwaas
 
Reactiescore
2.064
Dude , relax... toen jij op zoadie kwam zijn daar de co’s gaan lopen? Kan ik niks aan doen ;) of het nu over w74 gaat of niet boeit me niet , maar je hoeft niet andere onterecht door het slijk te halen omdat je jou vernederd voelt ;)

Front met TheWitch is ofc wel lastig
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Lol, wij horen toch precies hetzelfde van Planet? Staat jullie uni aan? Ja? Oke stil dan en terug gaan zitten

Wij willen er gesprekken over voeren, maar krijgen niets te horen van jullie.

Zoals gewoonlijk bij fix
 
Reactiescore
20
If you like piña coladas
And gettin' caught in the rain
If you're not into yoga
If you have half a brain
If you like makin' love at midnight
In the dunes on the cape
Then I'm the love that you've looked for
Write to me and escape

Bij deze de prachtige lyrics die in je hoofd blijven zitten.
 
Reactiescore
76
Nog steeds was planet diegene waarbij het level eerder op 2 sprong dan dat van fix.. nu terug krabbelen? Ik had mijn buren al GG verzonden en succes op overige werelden....
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Nog steeds was planet diegene waarbij het level eerder op 2 sprong dan dat van fix.. nu terug krabbelen? Ik had mijn buren al GG verzonden en succes op overige werelden....
Fix begon daarmee te dreigen, en hoeveel lag het uit elkaar een paar seconden?

Gister nog in pm komen vertellen dat je heel graag deze wereld normaal wil uitspelen.

Ik denk dag fix maar al te goed weet dat een uni rush de enige kans is op een wereldwinsf voor ze en daarom oost indisch doof zijn
 

Deleted User - 487948682

Guest
Fix begon daarmee te dreigen, en hoeveel lag het uit elkaar een paar seconden?

Gister nog in pm komen vertellen dat je heel graag deze wereld normaal wil uitspelen.

Ik denk dag fix maar al te goed weet dat een uni rush de enige kans is op een wereldwinsf voor ze en daarom oost indisch doof zijn
klopt man, het ligt allemaal aan Fix LOL
 
Reactiescore
23
Nog steeds was planet diegene waarbij het level eerder op 2 sprong dan dat van fix.. nu terug krabbelen? Ik had mijn buren al GG verzonden en succes op overige werelden....


Och man wat ben jij goed in negatieve dingen man je zou beter de ballen hebben en je stam een unirush doen stoppen en planet zal zeker het zelfde doen om dat wij niet zo wereld willen winnen zoals nu

Dus ofwel hou je vanaf nu je mond ofwel doe je voor eens in je leven iets positiefs
 
Bovenaan