Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

Reactiescore
76
Ongeveer iedereen binnen Planet wil niet winnen dmv een Uni rush, al denk ik dat we best aardige papieren hebben om hem vrij snel naar 30 te krijgen ;)

Daarom, alle leiders van Fix ga weer eens ingesprek hierover met onze leiding.

Tevens, @Qui Intus Diaboli @Goth Angel en andere die van w72 weten dat een uni rush niet de gewenste manier is. Misschien wat extra druk erachter te zetten om dit te laten stoppen :) ?

kan jou niet serieus nemen, volgens mij was jij de 1ste die er als de gieren bij was nadat illy een ban was aangesmeerd. :

1607204586455.png
 
Reactiescore
2.477
Ongeveer iedereen binnen Planet wil niet winnen dmv een Uni rush, al denk ik dat we best aardige papieren hebben om hem vrij snel naar 30 te krijgen ;)

Daarom, alle leiders van Fix ga weer eens ingesprek hierover met onze leiding.

Tevens, @Qui Intus Diaboli @Goth Angel en andere die van w72 weten dat een uni rush niet de gewenste manier is. Misschien wat extra druk erachter te zetten om dit te laten stoppen :) ?
Ik ben gequit zodra de uni aanstond. Volgens mij is er bitterweinig animo om verder te spelen vanuit F!x, helaas. Verder sta ik ook allesbehalve de kata's en hack, slaat nergens op.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
kan jou niet serieus nemen, volgens mij was jij de 1ste die er als de gieren bij was nadat illy een ban was aangesmeerd. :

Bekijk bijlage 25255

Die aanvallen/edels heb ik persoonlijk niet gestuurd. Ook hier in de stam/account was het nogal chaos. Ik kan echter zeggen dat daarna Devil in Disguise geen aanval meer heeft verstuurd en ook tegen verdere aanvallen op Illy is geweest.

Wel ben ik voor het doorzetten geweest van een Uni Rush, gezien de berichten dat F!x daar mee zou beginnen. Ik wil de wereld ook op die manier niet verliezen. Echter wil ik hem zo ook niet winnen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
F!X is zo hard gerekt dat het zich vergrijpt naar unirush. Te begrijpen natuurlijk als je als collectief zo hard faalt. Het zijn steeds de echte noobs die achter een unirush staan die nog niet beseffen dat een wereld winnen niet hetgene is wat voldoening geeft maar wel het proces er naartoe
 

Deleted User - 487957162

Guest
als planet echt mans was zat dorps niet eens meer in planet haha...

Dorp had vanochtend 13 dorpen genomen. Na een hele nacht niemand aanwezig kon zijn, zijn er slecht 13 dorpen genomen. We hebben 100x aangegeven dat we willen praten. Alleen blijkbaar wilt F1x alleen ene unirush. Geef ons 1 reden om dorp te kicken?
 
Reactiescore
76
F!X is zo hard gerekt dat het zich vergrijpt naar unirush. Te begrijpen natuurlijk als je als collectief zo hard faalt. Het zijn steeds de echte noobs die achter een unirush staan die nog niet beseffen dat een wereld winnen niet hetgene is wat voldoening geeft maar wel het proces er naartoe


wij zijn hard gerekt?
er is fix vs planet maar 1 account gerekt en dat gebeurde door een speler van fix.
er wordt nu even niet aangehaald dat planet incs zend na een aangesmeerde BAN.
er wordt hier nu gezegd door jou dat wij vergrijpen aan een unirush maar jullie uni was eerder lvl 2 dan de onze.

je kan nog verder de geschiedenis induiken van deze wereld om indd van beide kanten dingen aan te halen maar het gaat nu echt om deze punten dus weet niet wat je noobs dit en dat zegt maar je bent echt een onzin prater momenteel.

Omwille van een speler aan te geven? Bende gij helemaal zot geworden ofwa

nee niet omwille van een speler aangeven, omwille een speler expres een ban aansmeren met wat grapjes over en weer en dan vervolgens minimaal 1500 incs zenden.. iedereen die hier aan mee heeft gedaan is triest maar dorps die tot nu toe nog altijd dorpen pakt is echt diep diep triest bezig en dan wil planet voor fairplay staan? dan zou het toch logisch zijn (mocht planet fairplay willen spelen(betwijfel het momenteel)) hadden ze het allang verboden om illy aan te vallen/ edelen zo niet dan een kick.... ps, dit zou ik niet meer dan logisch vinden in mijn ogen.

sommigen denken dat Trump terecht heeft gewonnen, sommigen denken dat Biden terecht heeft gewonnen, maar diep vanbinnen weten we allemaal dat werelden met universiteit altijd kut eindigen.

dat dorps dit liked geeft mij echt een lachwekkend gevoel, echter ben ik het wel volledig met je eens joachim.
 
Reactiescore
76
Dorp had vanochtend 13 dorpen genomen. Na een hele nacht niemand aanwezig kon zijn, zijn er slecht 13 dorpen genomen. We hebben 100x aangegeven dat we willen praten. Alleen blijkbaar wilt F1x alleen ene unirush. Geef ons 1 reden om dorp te kicken?

wat valt er te praten? illy NAP had direct de 1ste optie moeten zijn... sterker nog die BAN had nooit expres aangesmeerd moeten worden lol...
nu wil jij dus weer naar fix wijzen dat wij willen unirushen, maar dit is een reactie op het eerdere incident. zie planet hier nou niet echt fairplay hanteren... dus ja ik vind het niet raar dat als planet oh zo graag fairplay wil hanteren ze dorps dan desnoods hadden gekickt... nogmaals, planet was eerste lvl 2. please try to correct me here and you will get some facts.
 
Reactiescore
76
Reactiescore
1.365
wat valt er te praten? illy NAP had direct de 1ste optie moeten zijn... sterker nog die BAN had nooit expres aangesmeerd moeten worden lol...
nu wil jij dus weer naar fix wijzen dat wij willen unirushen, maar dit is een reactie op het eerdere incident. zie planet hier nou niet echt fairplay hanteren... dus ja ik vind het niet raar dat als planet oh zo graag fairplay wil hanteren ze dorps dan desnoods hadden gekickt... nogmaals, planet was eerste lvl 2. please try to correct me here and you will get some facts.
Jonah, jouw huis, binnenkort. Dan toasten we op die vieze matenaaier dorpdude die gekickt wordt uit planet oké bae? xxx <3
 
Reactiescore
270
-21 dorpen in 2 weken is indd niet heel deftig maar op een account met nog 3,6+mil is dit gewoon klote maar zeker geen ramp.. denk dat de odd stats ook wel iets zeggen qua deffen en dorpen verlies. echter vind ik dit totaaaaal niet weggespeeld, zie ons TNR niet volledig internen omdat er geen hoop meer is.

Zijn ook andere fases in het spel. Tuurlijk ga je TNR niet volledig internen, maar cluster wordt al aardig gatenkaas.
 
Reactiescore
76
Jonah, jouw huis, binnenkort. Dan toasten we op die vieze matenaaier dorpdude die gekickt wordt uit planet oké bae? xxx <3

bier op mijn kosten zeg jij nooit nee op natuurlijk <3 , net zo goed ik nooit nee op jou zeg winkiewinkiee..

Zijn ook andere fases in het spel. Tuurlijk ga je TNR niet volledig internen, maar cluster wordt al aardig gatenkaas.

tuurlijk zijn het andere fases maar het gaat toch nergens over dat er dan zo'n post wordt geschreven haha..
indd wel gatenkaas maar genoeg valt er mee te doen/redden.
 
Reactiescore
1.478
Waarschijnlijk 95% van de twers op .nl.
Heb ik anders nog maar 2x eerder gezien op tw, 1x met dezelfde mensen als hier. Op de andere werelden werd er netjes een nap gegeven. Snap niet dat het zo lang moet duren om hier een oplossing voor te vinden, zo moeilijk is het niet om uni rush en aanvallen op illy te stoppen.
 
Reactiescore
1.365
Bovenaan