Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

Reactiescore
92
Voor de duidelijkheid wij hebbe illy dit totaal niet laten zeggen.
Ban heeft hij zich zelf aangesmeerd door de regels te overtreden.
Klopt ook totaal niet dat er over en weer constant zitten zeveren is.
Gesprek ging er serieus aan toe tot ik vroeg om wat intern dorpjes.
Natuurlijk in jouw ogen wel met jullie oogkleppen aan.

Enigste wat ik gedaan heb is op uitroepingsteken geduwt !
Ik heb letterlijk 1 trein gestuurd als test of er ban was.
Geen idee waarom jullie niet op bram zen kap zitten volgens mij heeft die de regels overtreden. Want ook mijn prive naam word hier door slijk gehaald en antwan niet zo netjes prive namen
Alleen heb je 1000 brammen ;)

Misschien moet ik hier ook iets mee samen met de persoonlijke bedreigingen die ik ontvangen heb langs fix kant.
Omdat ik 2 klikjes gedaan heb.
 
Reactiescore
766
Voor de duidelijkheid wij hebbe illy dit totaal niet laten zeggen.
Ban heeft hij zich zelf aangesmeerd door de regels te overtreden.
Klopt ook totaal niet dat er over en weer constant zitten zeveren is.
Gesprek ging er serieus aan toe tot ik vroeg om wat intern dorpjes.
Natuurlijk in jouw ogen wel met jullie oogkleppen aan.

Enigste wat ik gedaan heb is op uitroepingsteken geduwt !
Ik heb letterlijk 1 trein gestuurd als test of er ban was.
Geen idee waarom jullie niet op bram zen kap zitten volgens mij heeft die de regels overtreden. Want ook mijn prive naam word hier door slijk gehaald en antwan niet zo netjes prive namen
Alleen heb je 1000 brammen ;)

Misschien moet ik hier ook iets mee samen met de persoonlijke bedreigingen die ik ontvangen heb langs fix kant.
Omdat ik 2 klikjes gedaan heb.
Anders even naar de politie gaan ermee?
 
Reactiescore
3.457
Voor de duidelijkheid wij hebbe illy dit totaal niet laten zeggen.
Ban heeft hij zich zelf aangesmeerd door de regels te overtreden.
Klopt ook totaal niet dat er over en weer constant zitten zeveren is.
Gesprek ging er serieus aan toe tot ik vroeg om wat intern dorpjes.
Natuurlijk in jouw ogen wel met jullie oogkleppen aan.

Enigste wat ik gedaan heb is op uitroepingsteken geduwt !
Ik heb letterlijk 1 trein gestuurd als test of er ban was.
Geen idee waarom jullie niet op bram zen kap zitten volgens mij heeft die de regels overtreden. Want ook mijn prive naam word hier door slijk gehaald en antwan niet zo netjes prive namen
Alleen heb je 1000 brammen ;)

Misschien moet ik hier ook iets mee samen met de persoonlijke bedreigingen die ik ontvangen heb langs fix kant.
Omdat ik 2 klikjes gedaan heb.
Wat een ontzettend sneu figuur ben jij
 
Reactiescore
1.365
Voor de duidelijkheid wij hebbe illy dit totaal niet laten zeggen.
Ban heeft hij zich zelf aangesmeerd door de regels te overtreden.
Klopt ook totaal niet dat er over en weer constant zitten zeveren is.
Gesprek ging er serieus aan toe tot ik vroeg om wat intern dorpjes.
Natuurlijk in jouw ogen wel met jullie oogkleppen aan.

Enigste wat ik gedaan heb is op uitroepingsteken geduwt !
Ik heb letterlijk 1 trein gestuurd als test of er ban was.
Geen idee waarom jullie niet op bram zen kap zitten volgens mij heeft die de regels overtreden. Want ook mijn prive naam word hier door slijk gehaald en antwan niet zo netjes prive namen
Alleen heb je 1000 brammen ;)

Misschien moet ik hier ook iets mee samen met de persoonlijke bedreigingen die ik ontvangen heb langs fix kant.
Omdat ik 2 klikjes gedaan heb.
Zoals ik al zei: jij bent serieus de domste moraalnarcist ooit man, die ik ooit op tw heb meegemaakt. Janknoob waardig..
Jij gaat toch ook jezelf niet ontslaan als je 1 fout maakt of 1 minuut te laat op jouw werk komt man.. Je bent nog in de 20 maatje, heb t echt te doen met de mensen die jou opgevoed hebben man.. Hoop dat je snel bijdraait mn jongen! :) Maak mij zorgen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
76
Jongens, jongens, jongens !!! Ik snap hem wel hoor, wij hebben allemaal fix oogkleppen op vandaar dat wij niet inzien dat Bram hier fout zit.. ongelofelijk belachelijk dat hij een grapje maakt ! Echt zeer triest hoor Bram... team Illy bah bah bah kan jullie wel uitkotsen !
Ik snap dorps wel! Een geweldige vent die natuurlijk in zijn rechtsstaat om na een ban aan te smeren heerlijk de edels laat vloeien, en zeg nou niet dat 95% het niet zou doen want dat gebeurt toch wel!

Grapje natuurlijk
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
UIteindelijk de actie van 1 speler.

Iedereen die nu nog in F!x zit en duidelijk niet meer wil stoppen met de Uni rush zal ik geen enkele wereld meer serieus nemen. Stuk voor stuk losers en paupernewgens.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Wat een ontzettend sneu figuur ben jij
Anders even naar de politie gaan ermee?

Waar ik net ook al @purpletail tegensprak, even ongezien de inhoud.

Ik vind dat we best op het forum wat meer discreet kunnen omgaan met real life namen. Als mensen hun eigen naam niet zelf hanteren op het forum is het gewoon niet netjes deze te gebruiken. Zeker niet ineen forumtitel.
 
Reactiescore
270
Jongens, jongens, jongens !!! Ik snap hem wel hoor, wij hebben allemaal fix oogkleppen op vandaar dat wij niet inzien dat Bram hier fout zit.. ongelofelijk belachelijk dat hij een grapje maakt ! Echt zeer triest hoor Bram... team Illy bah bah bah kan jullie wel uitkotsen !
Ik snap dorps wel! Een geweldige vent die natuurlijk in zijn rechtsstaat om na een ban aan te smeren heerlijk de edels laat vloeien, en zeg nou niet dat 95% het niet zou doen want dat gebeurt toch wel!

Grapje natuurlijk

Humor om te lachen.

Niks beters te doen? Misschien nog een planet acc hacken, ik noem maar een dwarsstraat.
 
Reactiescore
201
wat een trieste bedoeling.

geen van de twee kampen verdient op dit moment een win van deze wereld,
Er zijn hier afspraken over gemaakt, maar schijnbaar tellen die opeens allemaal niet meer?

1) Uni

Deze dorpen mogen worden overgenomen echter niet geupped. Enkel wanneer de winnende stam 65 procent dominantie heeft bereikt mag deze de uni uppen. De verliezer mag niet de uni uppen.



Ieder f!x lid, ieder planet lid dat claimt recht te hebben op deze win zou zich diep moeten schamen.

Er zijn in planet nog zat mensen die gewoon door willen gaan,
@planet/F!X Ga gewoon op grijs als je dan toch zo graag een wereld verziekt of onterecht wil winnen met een unirush
dan bied je op zijn minst nog de mogelijkheid aan de stamleden en vijanden die er wel nog wat van willen/kunnen maken.
 
Reactiescore
7.940
Het is vrij simpel hé. Ondanks dat ik de actie van Derl ook dermate dom vind, en tbh niet snap hoe Laurens ervoor in de bres springt maar allé, heeft Fix nou ook niet echt goodwill getoond met die cfs hè? Ik bedoel, stel dat ik nou een planet speler was, waarom zou ik dan enigszins Caren voor de Fix? Jullie gunfactor was zero en nu is planets gunfactor zero. Beide partijen hebben ervoor gezorgd dat jullie de wereld voor elkaar kut hebben gemaakt. Echt compleet debiel gewoon. Begin met een schone lei of Kata elkaar en of uni rush en be done with it.
 
Reactiescore
1.365
Dus jij komt beweren dat ik een account kan hacken?

beter ga je slapen gast, je ziet waanbeelden
Jij kan alles! Die dude is gewoon noob. vieze nakbal. xx
 
Reactiescore
736
Ongeacht wat er wel of niet gebeurd zou zijn. Waarom moet men het op deze manier uitspelen? In mijn ogen kan er makkelijk een oplossing bedacht worden? Echter lijkt dit te moeilijk... kansloos gewoon.
 
Reactiescore
1.237
Ongeveer iedereen binnen Planet wil niet winnen dmv een Uni rush, al denk ik dat we best aardige papieren hebben om hem vrij snel naar 30 te krijgen ;)

Daarom, alle leiders van Fix ga weer eens ingesprek hierover met onze leiding.

Tevens, @Qui Intus Diaboli @Goth Angel en andere die van w72 weten dat een uni rush niet de gewenste manier is. Misschien wat extra druk erachter te zetten om dit te laten stoppen :) ?
Gelieve mij niet te taggen, ik slaap??

Jokes aside, W69,W72 en nu ook W74 zien we hetzelfde stramien, mensen maken afspraken rond uni dorpen en na 2 x zwaar dorpenverlies (69 & 72) en 1 x door een totaal belachelijke bann (w74) zien we wederom hetzelfde gebeuren. Mensen zien het niet meer zitten en grijpen als laatste redmiddel naar het uni dorp om de strijd op een onverdienstelijke manier toch nog te winnen.

Ik speelde hier wel maar nooit met dezelfde toewijding als 69/72 en was ook al een aantal weken uit de stam discord aangezien ik op vakantie was en geen nood had aan teveel discord chats. Daarom kan ik ook gewoon niet zeggen dat ik begrijp wat er al dan niet speelt in F!x noch Planet, daarom ga ik ook niet vingerwijzen naar degene die de uni uppen maar naar degene die deze situatie veroorzaakt hebben, Derl, je gedraagd je echt als een kleuter met het gedrag "hij was fout", als je tussen de lijnen leest was het inderdaad fout was Illy gedaan heeft, toch weet iedereen met een beetje logisch verstand dat er nooit de intentie was om echt iets met die dorpen te doen van verkopen.

Om duidelijk te zijn, ik keur het niet goed dat mensen de blijven uni uppen mocht er van Planet uit een deftig voorstel gedaan zijn, ik ben hier niet van op de hoogte maar ga er van uit dat dit ondertussen toch moet gebeurd zijn? Anders is de situatie uitzichtloos/kansloos om hier nog toe te komen aangezien er ondertussen al 20/25 dorpen van illy genomen zijn en de ravage op het account gewoon weken tijd zal nodig hebben te herstellen (mochten beide stammen hier tot een redelijk akkoord komen).

Als mensen deze wereld echt nog serieus willen spelen dan zouden de aanvallen op illy dus tegen nu moeten gestopt zijn en er een NAP gelden tussen F!x en Planet om deze situatie uit te klaren. Als dit er niet is blijf ik er bij dat er nooit een deftige oplossing zal gevonden worden.

Eveneens doen alsof die CF's van chaos iets maar dan ook iets te maken hebben met deze situatie is echt gewoon belachelijk. Derl weet goed genoeg waarom hij Illy gereport heeft en wist maar al te goed dat hij daarvoor een bann ging krijgen. Ik had er nog om kunnen lachen mocht hij dan zo man genoeg geweest zijn om daarna gewoon te zeggen, ja sorry boys dit was echt slecht van mij, dit gesprek was gewoon een troll gesprek en ik had hiervoor niet moeten reporten, we geven een NAP voor 3 dagen (bann periode) en we spreken er niet meer over...
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Gelieve mij niet te taggen, ik slaap??

Jokes aside, W69,W72 en nu ook W74 zien we hetzelfde stramien, mensen maken afspraken rond uni dorpen en na 2 x zwaar dorpenverlies (69 & 72) en 1 x door een totaal belachelijke bann (w74) zien we wederom hetzelfde gebeuren. Mensen zien het niet meer zitten en grijpen als laatste redmiddel naar het uni dorp om de strijd op een onverdienstelijke manier toch nog te winnen.

Ik speelde hier wel maar nooit met dezelfde toewijding als 69/72 en was ook al een aantal weken uit de stam discord aangezien ik op vakantie was en geen nood had aan teveel discord chats. Daarom kan ik ook gewoon niet zeggen dat ik begrijp wat er al dan niet speelt in F!x noch Planet, daarom ga ik ook niet vingerwijzen naar degene die de uni uppen maar naar degene die deze situatie veroorzaakt hebben, Derl, je gedraagd je echt als een kleuter met het gedrag "hij was fout", als je tussen de lijnen leest was het inderdaad fout was Illy gedaan heeft, toch weet iedereen met een beetje logisch verstand dat er nooit de intentie was om echt iets met die dorpen te doen van verkopen.

Om duidelijk te zijn, ik keur het niet goed dat mensen de blijven uni uppen mocht er van Planet uit een deftig voorstel gedaan zijn, ik ben hier niet van op de hoogte maar ga er van uit dat dit ondertussen toch moet gebeurd zijn? Anders is de situatie uitzichtloos/kansloos om hier nog toe te komen aangezien er ondertussen al 20/25 dorpen van illy genomen zijn en de ravage op het account gewoon weken tijd zal nodig hebben te herstellen (mochten beide stammen hier tot een redelijk akkoord komen).

Als mensen deze wereld echt nog serieus willen spelen dan zouden de aanvallen op illy dus tegen nu moeten gestopt zijn en er een NAP gelden tussen F!x en Planet om deze situatie uit te klaren. Als dit er niet is blijf ik er bij dat er nooit een deftige oplossing zal gevonden worden.

Eveneens doen alsof die CF's van chaos iets maar dan ook iets te maken hebben met deze situatie is echt gewoon belachelijk. Derl weet goed genoeg waarom hij Illy gereport heeft en wist maar al te goed dat hij daarvoor een bann ging krijgen. Ik had er nog om kunnen lachen mocht hij dan zo man genoeg geweest zijn om daarna gewoon te zeggen, ja sorry boys dit was echt slecht van mij, dit gesprek was gewoon een troll gesprek en ik had hiervoor niet moeten reporten, we geven een NAP voor 3 dagen (bann periode) en we spreken er niet meer over...

Vanuit onze kant is er zeker bereid om tot een eerlijke deal te komen als dat de Uni rush stopt.

Overigens let wel, eerlijke deal.
 
Reactiescore
736
Gelieve mij niet te taggen, ik slaap??

Jokes aside, W69,W72 en nu ook W74 zien we hetzelfde stramien, mensen maken afspraken rond uni dorpen en na 2 x zwaar dorpenverlies (69 & 72) en 1 x door een totaal belachelijke bann (w74) zien we wederom hetzelfde gebeuren. Mensen zien het niet meer zitten en grijpen als laatste redmiddel naar het uni dorp om de strijd op een onverdienstelijke manier toch nog te winnen.

Ik speelde hier wel maar nooit met dezelfde toewijding als 69/72 en was ook al een aantal weken uit de stam discord aangezien ik op vakantie was en geen nood had aan teveel discord chats. Daarom kan ik ook gewoon niet zeggen dat ik begrijp wat er al dan niet speelt in F!x noch Planet, daarom ga ik ook niet vingerwijzen naar degene die de uni uppen maar naar degene die deze situatie veroorzaakt hebben, Derl, je gedraagd je echt als een kleuter met het gedrag "hij was fout", als je tussen de lijnen leest was het inderdaad fout was Illy gedaan heeft, toch weet iedereen met een beetje logisch verstand dat er nooit de intentie was om echt iets met die dorpen te doen van verkopen.

Om duidelijk te zijn, ik keur het niet goed dat mensen de blijven uni uppen mocht er van Planet uit een deftig voorstel gedaan zijn, ik ben hier niet van op de hoogte maar ga er van uit dat dit ondertussen toch moet gebeurd zijn? Anders is de situatie uitzichtloos/kansloos om hier nog toe te komen aangezien er ondertussen al 20/25 dorpen van illy genomen zijn en de ravage op het account gewoon weken tijd zal nodig hebben te herstellen (mochten beide stammen hier tot een redelijk akkoord komen).

Als mensen deze wereld echt nog serieus willen spelen dan zouden de aanvallen op illy dus tegen nu moeten gestopt zijn en er een NAP gelden tussen F!x en Planet om deze situatie uit te klaren. Als dit er niet is blijf ik er bij dat er nooit een deftige oplossing zal gevonden worden.

Eveneens doen alsof die CF's van chaos iets maar dan ook iets te maken hebben met deze situatie is echt gewoon belachelijk. Derl weet goed genoeg waarom hij Illy gereport heeft en wist maar al te goed dat hij daarvoor een bann ging krijgen. Ik had er nog om kunnen lachen mocht hij dan zo man genoeg geweest zijn om daarna gewoon te zeggen, ja sorry boys dit was echt slecht van mij, dit gesprek was gewoon een troll gesprek en ik had hiervoor niet moeten reporten, we geven een NAP voor 3 dagen (bann periode) en we spreken er niet meer over...

Wij zijn ook van mening, dat dit gewoon opgelost moet kunnen worden. Echter, blijkt het de leiding van beide stammen niet te lukken?!?! Bij deze wil ik het account Dom ook dus aanmelden voor deze onderhandeling, want veel accounts willen er gewoon een oplossing. Zou echt sneu zijn als die er niet kwam, dan ben ik voorlopig weer klaar met TW.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Zoals ik het heb begrepen is er vanuit Planet een voorstel gekomen waarop Fix zei: ‘neen, enkel met de voorwaarde dat er eerst een nap komt, pas daarna stoppen we met de uni uppen’. Dat slaat natuurlijk nergens op.
 
Reactiescore
1.237
Zoals ik het heb begrepen is er vanuit Planet een voorstel gekomen waarop Fix zei: ‘neen, enkel met de voorwaarde dat er eerst een nap komt, pas daarna stoppen we met de uni uppen’. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Gohja grootste probleem in heel die discussie is en blijft vertrouwen vrees ik. Er is zo een haat naar elkaar uit acties van het verleden dat dat sowieso ver te zoeken zal zijn.

Enige wat ik me afvraag is of er nog wel een leiding is die wat te zeggen heeft? Zowel in F!x als in Planet. Want we zijn nu een dag een half verder als de bann denk ik en er is nog niets gewijzigd aan de situatie?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik snap wel dat je er als leider moedeloos van wordt. Ik verwijt beide leidingen ook niks, maar als je als fix zijnde meteen zegt ‘we uppen de uni’ en vervolgens komt zeuren dat wij dit als reactie ook gaan doen.. sja. Oke, planet was eerste met level twee, maar dat kwam pas NADAT fix leiding zei dat ze de uni gingen uppen. Een dreigement dat in onze ogen als waarheid werd gezien.
 
Bovenaan