Golden Awards

Reactiescore
2
DES:
-1 fusie t.w.v. 400k

FLOP:
-All eyez -> 850k
-myridon -> 1.050.000 intern
-straightupknives -> 1.270.000 intern
-legendary -> 700k intern
Wss ook nog fast and the furious, 550k intern.

Conclusie?
400k vs 4.420.000mio intern

En jentele wil nog zeggen dat ze enkel eerlijk willen spelen hahah, zoals al duidelijk was, overrated en de echte recruit/intern to win stam hahah

Niets meer zeggen he jongens
Net zo'n goede correspondentie als deze grote BS die jij hier neer zet
 
Reactiescore
2
Net zo'n goede correspondentie als deze grote BS die jij hier neer zet
DES 1 fusie ten waarde van 400k Jij en GOAT waren toen der tijd al samen 2mk punten (kan je zien als overstap), Maar GOAT opeens naar 1.4MK punten met alleen maar dorpen van GAZ spelers (ex-stamgenoten) noem je een fusie van 400k? Kind ga mensen met een IQ van -200 voor de gek houden
 
Reactiescore
47
Net zo'n goede correspondentie als deze grote BS die jij hier neer zet
Je praat er wederom omheen, ik citeer hier gewoon 2 van je eigen posts, die je vlak achter elkaar post.

Je fout toegeven is geen schaamte als het zo zwart op wit staat als hier hoor!

Je had jezelf een hoop vernedering kunnen besparen als je gewoon even TW stats had opengedaan, want je 1e argument (exor dorpen -> 0, te zien op tw stats, evenals je 2e argument Owhpus dorpen -> 0, te zien op tw stats.

Maar in plaats daarvan durf je niet te zeggen dat je het inderdaad niet goed gezegd had, aangezien je 2 posts zo duidelijk als wat niet met elkaar corresponderen.
 
Reactiescore
2
Net zo'n goede correspondentie als deze grote BS die jij hier neer zet
DES 1 fusie ten waarde van 400k Jij en GOAT waren toen der tijd al samen 2mk punten (kan je zien als overstap), Maar GOAT opeens naar 1.4MK punten met alleen maar dorpen van GAZ spelers (ex-stamgenoten) noem je een fusie van 400k? Kind ga mensen met een IQ van -200
Je praat er wederom omheen, ik citeer hier gewoon 2 van je eigen posts, die je vlak achter elkaar post.

Je fout toegeven is geen schaamte als het zo zwart op wit staat als hier hoor!

Je had jezelf een hoop vernedering kunnen besparen als je gewoon even TW stats had opengedaan, want je 1e argument (exor dorpen -> 0, te zien op tw stats, evenals je 2e argument Owhpus dorpen -> 0, te zien op tw stats.

Maar in plaats daarvan durf je niet te zeggen dat je het inderdaad niet goed gezegd had, aangezien je 2 posts zo duidelijk als wat niet met elkaar
 
Reactiescore
47
DES 1 fusie ten waarde van 400k Jij en GOAT waren toen der tijd al samen 2mk punten (kan je zien als overstap), Maar GOAT opeens naar 1.4MK punten met alleen maar dorpen van GAZ spelers (ex-stamgenoten) noem je een fusie van 400k? Kind ga mensen met een IQ van -200 voor de gek houden
Zeggen dat ik een IQ van -200 heb, terwijl je zelf een fusie (tussen accounts) in de war haalt met een stamoverstap.
Nog even de hulp pagina van tw doorlezen!

Daarbij was goat al richting de 850k toen de fusie begon, owhpus was rond de 450k, dus dat was inderdaad niet zo heel gek nee.

Moet ik je nog verder vernederen?
 
Reactiescore
2
Nogmaals, ik heb denk ik ondertussen in 2 of 3 berichten aangegeven dat ik jouw naam hem heb genoemd over het internen omdat jij hier actief ben voor de stam DES/FTW (jullie samenwerking ondanks dat je dat nogsteeds niet toegegeven heb maar het westen er wel van beschuldigd). Maargoed omdat ik volwassen genoeg ben zal ik het nu extra duidelijk maken voor iedereen die dit leest: Mijn excusus dat ik het account Final persoonlijk heb genoemd als aanspreekpunt, misschien heeft hij gelijk dat hij 0 interns op de stam GAZ heeft gedaan of 0 interns over het algemeen, maar er is genoeg bewijs dat andere medespelers van hem (GOAT) meer dan voldoende interns hebben gedaan.

Nog een keer los gezegd: Final ik weet niet of jij interns heb gedaan (niet gecontroleerd en geloof je best) maar sprak tegen jou over jouw stam
 
Reactiescore
2
Zeggen dat ik een IQ van -200 heb, terwijl je zelf een fusie (tussen accounts) in de war haalt met een stamoverstap.
Nog even de hulp pagina van tw doorlezen!

Daarbij was goat al richting de 850k toen de fusie begon, owhpus was rond de 450k, dus dat was inderdaad niet zo heel gek nee.

Moet ik je nog verder vernederen?
Vernederen? Kerel je spreekt jezelf tegen, GOAT was richting de 850k en is nu 1.4MK met alleen maar dorpen van GAZ speler. Als ik ff snel reken is dat meer dan 400k punten, en jij spreekt over dat DES maar 400k intern heeft. Vraag me nu toch af hoe het zit grapjas
 
Reactiescore
47
Kijk, dat is alles wat ik wilde!
.Goat waren idd de al aangegeven interns (400~450k), dat heb je wel eens met een fusie.
 
Reactiescore
2
Zeggen dat ik een IQ van -200 heb, terwijl je zelf een fusie (tussen accounts) in de war haalt met een stamoverstap.
Nog even de hulp pagina van tw doorlezen!

Daarbij was goat al richting de 850k toen de fusie begon, owhpus was rond de 450k, dus dat was inderdaad niet zo heel gek nee.

Moet ik je nog verder vernederen?
Vernederen? Kerel je spreekt jezelf tegen, GOAT was richting de 850k en is nu 1.4MK met alleen maar dorpen van GAZ speler. Als ik ff snel reken is dat meer dan 400k punten, en jij spreekt over dat DES maar 400k intern heeft. Vraag me nu toch af hoe het zit
Zeggen dat ik een IQ van -200 heb, terwijl je zelf een fusie (tussen accounts) in de war haalt met een stamoverstap.
Nog even de hulp pagina van tw doorlezen!

Daarbij was goat al richting de 850k toen de fusie begon, owhpus was rond de 450k, dus dat was inderdaad niet zo heel gek nee.

Moet ik je nog verder vernederen?
En, ik haal zeker geen fusie in de war, want ik noemde het in mijn eigen bericht al een overstap van jou en GOAT, alleen wat er daarna gebeurd is hoort niet bij een overstap. Dus misschien ff beter lezen voordat je wat zegt
 
Reactiescore
47
Vernederen? Kerel je spreekt jezelf tegen, GOAT was richting de 850k en is nu 1.4MK met alleen maar dorpen van GAZ speler. Als ik ff snel reken is dat meer dan 400k punten, en jij spreekt over dat DES maar 400k intern heeft. Vraag me nu toch af hoe het zit grapjas
Ik zal je dan nogmaals even naar tw stats moeten verwijzen, zoals ik net zei:

850k goat, +450k owhpus, komt neer op zo'n 1.300.000, daarbij heeft hij albert.j en herbaderp als losse spelers geveegd en gecleard (zie dus tw stats), en daar heb je het magische nummer van 1.4mio

Leg me nog eens uit wat ik fout zeg / waar ik een grapjas ben?
 
Reactiescore
47
Ik zou maar stoppen met reageren Maoy, beetje slechte PR voor je stam met deze afgangen
 
Reactiescore
2
Ik zal je dan nogmaals even naar tw stats moeten verwijzen, zoals ik net zei:

850k goat, +450k owhpus, komt neer op zo'n 1.300.000, daarbij heeft hij albert.j en herbaderp als losse spelers geveegd en gecleard (zie dus tw stats), en daar heb je het magische nummer van 1.4mio

Leg me nog eens uit wat ik fout zeg / waar ik een grapjas ben?
Je bent een grote grapjas omdat je probeert af te doen dat DES beter is dan FLOP omdat FLOP overal maar contacten probeert te zoeken en samen probeert te werken om de wereld te winnen, terwijl jullie als DES 1 grote CF hebben met FTW en TEST "bang maken" om met jullie samen te werken terwijl ze de nummer 3 stam die jullie zo zouden kunnen aanvallen/moeilijk kunnen maken maar wel "zeiken" dat flop fuseert met andere
 
Reactiescore
2
Nogmaals, zoek het bewijs waar ik speel en praat dan pas over samenwerking
Lees gewoon dit forum en was er een beetje klaar mee dat je jezelf/je stam/het oosten van de wereld (moet het weer goed neerzetten omdat je je anders persoonlijk aangesproken voelt) in een goed daglicht probeert te zetten terwijl jullie net zo erg mee doen
 
Reactiescore
2
Ik zal je dan nogmaals even naar tw stats moeten verwijzen, zoals ik net zei:

850k goat, +450k owhpus, komt neer op zo'n 1.300.000, daarbij heeft hij albert.j en herbaderp als losse spelers geveegd en gecleard (zie dus tw stats), en daar heb je het magische nummer van 1.4mio

Leg me nog eens uit wat ik fout zeg / waar ik een grapjas benen teou

Ik zal je dan nogmaals even naar tw stats moeten verwijzen, zoals ik net zei:

850k goat, +450k owhpus, komt neer op zo'n 1.300.000, daarbij heeft hij albert.j en herbaderp als losse spelers geveegd en gecleard (zie dus tw stats), en daar heb je het magische nummer van 1.4mio

Leg me nog eens uit wat ik fout zeg / waar ik een grapjas ben?
En weet je wat nog mooier is, net werd er gesproken over 400k, 20 minuten later is het al 450k voor 1 speler, is het morgen als ik wakker wordr 2mk voor de gehele stam? Of nog meer dan dat
 
Reactiescore
47
Je bent een grote grapjas omdat je probeert af te doen dat DES beter is dan FLOP omdat FLOP overal maar contacten probeert te zoeken en samen probeert te werken om de wereld te winnen, terwijl jullie als DES 1 grote CF hebben met FTW en TEST "bang maken" om met jullie samen te werken terwijl ze de nummer 3 stam die jullie zo zouden kunnen aanvallen/moeilijk kunnen maken maar wel "zeiken" dat flop fuseert met andere
FTW heb ik je op de vorige pagina nog over verteld omtrent dat het geen CF is? Heb je waarschijnlijk overheen gelezen, kan gebeuren makker!

Maken wij TEST bang? Zal toch niet, wel benieuwd op welke manier en wie dat zou doen dan.

Nogmaals, zoek het bewijs waar ik speel en praat dan pas over samenwerking
Als jij een anonieme rakker wilt zijn mag je dat toch helemaal zelf weten! Al neemt niemand dat soort mensen serieus, maar dat maakt niet zoveel uit aangezien ik je al 2 pagina's lang met de neus op de feiten druk.
Misschien maar goed ook dat je anoniem bent :)

Ik reageer simpelweg op je opmerkingen, met mooie argumenten en TW stats als back-up, niets mis mee toch?

Slaap lekker ;)
 
Reactiescore
2
Maar misschien kan er een massa gedaan worden op FTW of TEST of een andere stam waarmee jullie als DES samen werken, kunnen jullie daarna nog een intern doen (jij niet Final want jij bent daar te goed voor) om vervolgens weer verder te gaan met dezelfde discussie
 
Reactiescore
2
FTW heb ik je op de vorige pagina nog over verteld omtrent dat het geen CF is? Heb je waarschijnlijk overheen gelezen, kan gebeuren makker!

Maken wij TEST bang? Zal toch niet, wel benieuwd op welke manier en wie dat zou doen dan.


Als jij een anonieme rakker wilt zijn mag je dat toch helemaal zelf weten! Al neemt niemand dat soort mensen serieus, maar dat maakt niet zoveel uit aangezien ik je al 2 pagina's lang met de neus op de feiten druk.
Misschien maar goed ook dat je anoniem bent :)

Ik reageer simpelweg op je opmerkingen, met mooie argumenten en TW stats als back-up, niets mis mee toch?

Slaap lekker ;)
Geef maar een citaatje waar jij mij wijs kan maken dat CF een goede waarde is naast het feit dat ze jullie kunnen helpen met een WW en dus gebruikt worden zonder dat ze er zelf wat mee opschieten enige wat ze nog hebben is een beetje speeltijd op deze wereld en daar houdt het op
 
Reactiescore
2
FTW heb ik je op de vorige pagina nog over verteld omtrent dat het geen CF is? Heb je waarschijnlijk overheen gelezen, kan gebeuren makker!

Maken wij TEST bang? Zal toch niet, wel benieuwd op welke manier en wie dat zou doen dan.


Als jij een anonieme rakker wilt zijn mag je dat toch helemaal zelf weten! Al neemt niemand dat soort mensen serieus, maar dat maakt niet zoveel uit aangezien ik je al 2 pagina's lang met de neus op de feiten druk.
Misschien maar goed ook dat je anoniem bent :)

Ik reageer simpelweg op je opmerkingen, met mooie argumenten en TW stats als back-up, niets mis mee toch?

Slaap lekker ;)
Geef maar een citaatje waar jij mij wijs kan maken dat CF een goede waarde is naast het feit dat ze jullie kunnen helpen met een WW en dus gebruikt worden zonder dat ze er zelf wat mee opschieten enige wat ze nog hebben is een beetje speeltijd op deze wereld en daar houdt het op
 
Bovenaan