- Reactiescore
- 49
Idd, ze lijken wel 5 zegHaha wat een kindercrèche
Idd, ze lijken wel 5 zegHaha wat een kindercrèche
'Verder leuk dat ik rent free in je hoofd mag parkeren na een simpele opmerking 'Nah, gewoon leuk dat je tegen mij begint over kleine spelertjes edelen terwijl je zelf gewoon een paar honderd K internt, je zet jezelf vooral voor paal en laat zien dat je inderdaad zelf ook gewoon internnaabje bent, is niet erg, maar ga dan ook niet uit de hoogte denken te doen.
Verder leuk dat ik rent free in je hoofd mag parkeren na een simpele opmerking
Final kan jij ff niet zo stoer met je jullie interne dit en dat en zus en zo, ik heb ten eerste al het bewijs dat SUK geen intern is en als er 1 stam triest bezig is dan is het wel DES met vriendjes hier en daar maken en overal interns regelen voor iedereen. Dus doe niet zo stoer ten opzichte van FlopDES:
-1 fusie t.w.v. 400k
FLOP:
-All eyez -> 850k
-myridon -> 1.050.000 intern
-straightupknives -> 1.270.000 intern
-legendary -> 700k intern
Wss ook nog fast and the furious, 550k intern.
Conclusie?
400k vs 4.420.000mio intern
En jentele wil nog zeggen dat ze enkel eerlijk willen spelen hahah, zoals al duidelijk was, overrated en de echte recruit/intern to win stam hahah
Niets meer zeggen he jongens
Oh wat doet meneer leuk over internen als andere het doet omdat die dan opeens niet meer 1e staat met zn stam, waar is de stam GAZ heen dan? (Was je zelf eerst lid van). Deze stam is nu volledig in handen van jou en G.O.A.T - de dorpen die er door andere mee gesnoept zijn.Je zal vast en zeker nog wel een 6e intern achter de hand hebben ja ;D
Noem eens 1 dorp van ex gaz die nu in mijn handen is, ben benieuwdOh wat doet meneer leuk over internen als andere het doet omdat die dan opeens niet meer 1e staat met zn stam, waar is de stam GAZ heen dan? (Was je zelf eerst lid van). Deze stam is nu volledig in handen van jou en G.O.A.T - de dorpen die er door andere mee gesnoept zijn.
Nee wij als DES strijden alleen tegen de rest van de wereld probeert meneer wijs te maken aan iedereen, FTW is de grootste CF voor de stam DES maar doen er niks tegen, en daarnaast maken ze TEST ook nog eens bang dat als ze niet aan hun kant staan dat ze weg gespeeld worden. Maar andere mensen zijn sneu als de aan fuseren doen met een bepaald aantal punten.
Kind leer nadenken en doe niet stoer als je zelf bij een van de ergste spelers op deze wereld hoort
Noem is 1 dorp dat niet in handen is van jullie "niet BG"?Noem eens 1 dorp van ex gaz die nu in mijn handen is, ben benieuwd
Sprekend over FTWNoem is 1 dorp dat niet in handen is van jullie "niet BG"?
Oh en sorry, misschien heb je geen dorpen overgenomen van the exorcist of hoe die ook mag heten, maar waar is OhwPUS gebleven dan? Toevallig alle dorpen naar GOAT gegaan? Waten jullie 2 niet eerst stamgenoten in GAZ en nu zonder weerstand alle dorpen overnemen terwijl ze andere aanvallen blocken?Noem eens 1 dorp van ex gaz die nu in mijn handen is, ben benieuwd
Owhpus mag je ook noemen, was idd ook ex gaz, kom je dan nu wel op een dorp die ik van ze overgenomen zou hebben?Oh en sorry, misschien heb je geen dorpen overgenomen van the exorcist of hoe die ook mag heten, maar waar is OhwPUS gebleven dan? Toevallig alle dorpen naar GOAT gegaan? Waten jullie 2 niet eerst stamgenoten in GAZ en nu zonder weerstand alle dorpen overnemen terwijl ze andere aanvallen blocken?