Golden Awards

Reactiescore
47
DES:
-1 fusie t.w.v. 400k

FLOP:
-All eyez -> 850k
-myridon -> 1.050.000 intern
-straightupknives -> 1.270.000 intern
-legendary -> 700k intern
Wss ook nog fast and the furious, 550k intern.

Conclusie?
400k vs 4.420.000mio intern

En jentele wil nog zeggen dat ze enkel eerlijk willen spelen hahah, zoals al duidelijk was, overrated en de echte recruit/intern to win stam hahah

Niets meer zeggen he jongens
 
Reactiescore
93
Zoals ik je al meerdere keren heb aangegeven, als jullie niet zo debiel hadden geinternd was de fusie met hello er nooit geweest. Aangezien wij met 3 leden die al hadden afgewezen eerder. Maar toen ging DES internen om dan jullie te inviten EN samen te werken met FTW. Wij internen 2 inactieve leden en je wordt direct boos?
Legendary en straightupknives is geen intern, denk dat jij eens uit je ogen moet kijken want straightupknives heeft echt wel veel verdedigd.
 
Reactiescore
47
Dus wij hebben meer dan ~ 700k geinterned (als je spelers die 3 dagen in de stam zaten mee wilt nemen, die zeer klein waren?)
Niet dus!

En zelfs zonder knives (wat gwn een intern is door zn troependump op ons) zou je nog zo'n 6 á 7x meer hebben geinterned, weak :)
 
Reactiescore
93
Troependump?

Hoe komt het dan dat elk dorp stacked stond, en hij ons aanviel met 40 clears

Toon jij de rapporten eens van een troependump dan lmao.
Ik snap je probleem totaal niet, jullie zijn met jullie BG nog altijd groter dan ons. Inplaatsvan hier te klagen ga het fucking spel spelen man, je hebt alles aan je zelf te danken zeikert. Je liep eergisteren 4 edels dood op een speler met burgerwacht. Die gast pm'd mij omdat hij het funny vind dat je zo hard aan het falen bent, en je blamed mij als ik dan zijn dorp neem omdat anders jij 'm neemt? Val dan van de eerste keer tegoei aan
 
Reactiescore
47
Je bent gewoon een hypocriet schaap, en als mensen je erop aanspreken ga je huilen en dingen van je minions erbij halen omdat ik geen zin had om te timen.
Die clusterf^ck van ours777 was ook een leuke, enja herba heeft zelf gezegd dat het Ours was die daarom vroeg ;D

Maar daar wist je natuurlijk ook niets vanaf.
Je hele bestaan is een joke man haha, iedereen die niet in FLOP zit weet gelukkig wat voor vies intern to win spelletje jullie spelen
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
93
Laat al je opgekropte agressie er maar even uit, het komt allemaal wel goed geloof me
 
Reactiescore
47
Je zal vast en zeker nog wel een 6e intern achter de hand hebben ja ;D
 
Reactiescore
47
Hahah, wat zijn we weer volwassen meneer "als wij gaan internen stop ik ermee"

Gelukkig wisten we al dat je geen ruggengraat had ^^
 
Reactiescore
9
Nah, gewoon leuk dat je tegen mij begint over kleine spelertjes edelen terwijl je zelf gewoon een paar honderd K internt, je zet jezelf vooral voor paal en laat zien dat je inderdaad zelf ook gewoon internnaabje bent, is niet erg, maar ga dan ook niet uit de hoogte denken te doen.

Verder leuk dat ik rent free in je hoofd mag parkeren na een simpele opmerking :)
'Verder leuk dat ik rent free in je hoofd mag parkeren na een simpele opmerking :)'

Ik denk toch echt dat je over die zin nog een keer moet nadenken
 
Reactiescore
2
DES:
-1 fusie t.w.v. 400k

FLOP:
-All eyez -> 850k
-myridon -> 1.050.000 intern
-straightupknives -> 1.270.000 intern
-legendary -> 700k intern
Wss ook nog fast and the furious, 550k intern.

Conclusie?
400k vs 4.420.000mio intern

En jentele wil nog zeggen dat ze enkel eerlijk willen spelen hahah, zoals al duidelijk was, overrated en de echte recruit/intern to win stam hahah

Niets meer zeggen he jongens
Final kan jij ff niet zo stoer met je jullie interne dit en dat en zus en zo, ik heb ten eerste al het bewijs dat SUK geen intern is en als er 1 stam triest bezig is dan is het wel DES met vriendjes hier en daar maken en overal interns regelen voor iedereen. Dus doe niet zo stoer ten opzichte van Flop
 
Reactiescore
2
Je zal vast en zeker nog wel een 6e intern achter de hand hebben ja ;D
Oh wat doet meneer leuk over internen als andere het doet omdat die dan opeens niet meer 1e staat met zn stam, waar is de stam GAZ heen dan? (Was je zelf eerst lid van). Deze stam is nu volledig in handen van jou en G.O.A.T - de dorpen die er door andere mee gesnoept zijn.

Nee wij als DES strijden alleen tegen de rest van de wereld probeert meneer wijs te maken aan iedereen, FTW is de grootste CF voor de stam DES maar doen er niks tegen, en daarnaast maken ze TEST ook nog eens bang dat als ze niet aan hun kant staan dat ze weg gespeeld worden. Maar andere mensen zijn sneu als de aan fuseren doen met een bepaald aantal punten.

Kind leer nadenken en doe niet stoer als je zelf bij een van de ergste spelers op deze wereld hoort
 
Reactiescore
47
Oei, jentele heeft een SOS in zn discord gegooid
 
Reactiescore
47
Oh wat doet meneer leuk over internen als andere het doet omdat die dan opeens niet meer 1e staat met zn stam, waar is de stam GAZ heen dan? (Was je zelf eerst lid van). Deze stam is nu volledig in handen van jou en G.O.A.T - de dorpen die er door andere mee gesnoept zijn.

Nee wij als DES strijden alleen tegen de rest van de wereld probeert meneer wijs te maken aan iedereen, FTW is de grootste CF voor de stam DES maar doen er niks tegen, en daarnaast maken ze TEST ook nog eens bang dat als ze niet aan hun kant staan dat ze weg gespeeld worden. Maar andere mensen zijn sneu als de aan fuseren doen met een bepaald aantal punten.

Kind leer nadenken en doe niet stoer als je zelf bij een van de ergste spelers op deze wereld hoort
Noem eens 1 dorp van ex gaz die nu in mijn handen is, ben benieuwd :)
 
Reactiescore
47
Maar je noemde mij, dus ben benieuwd
 
Reactiescore
2
Noem eens 1 dorp van ex gaz die nu in mijn handen is, ben benieuwd :)
Oh en sorry, misschien heb je geen dorpen overgenomen van the exorcist of hoe die ook mag heten, maar waar is OhwPUS gebleven dan? Toevallig alle dorpen naar GOAT gegaan? Waten jullie 2 niet eerst stamgenoten in GAZ en nu zonder weerstand alle dorpen overnemen terwijl ze andere aanvallen blocken?
 
Reactiescore
47
Oh en sorry, misschien heb je geen dorpen overgenomen van the exorcist of hoe die ook mag heten, maar waar is OhwPUS gebleven dan? Toevallig alle dorpen naar GOAT gegaan? Waten jullie 2 niet eerst stamgenoten in GAZ en nu zonder weerstand alle dorpen overnemen terwijl ze andere aanvallen blocken?
Owhpus mag je ook noemen, was idd ook ex gaz, kom je dan nu wel op een dorp die ik van ze overgenomen zou hebben?
 
Bovenaan