Golden Awards

Reactiescore
2
Maar je noemde mij, dus ben benieuwd
Je moet niet schijnheilig gaan lopen doen dat andere mensen lopen te internen terwijl je er zelf harder aan mee doet kerel, dat is gewoon triest, geef het toe en speel niet als een kindje van 13 dat overal een excuus voor zoekt. Houd de wereld eerlijk en jank niet als andere mensen (stam flop) fuseert als je het zelf ook doet.
 
Reactiescore
47
Je moet niet schijnheilig gaan lopen doen dat andere mensen lopen te internen terwijl je er zelf harder aan mee doet kerel, dat is gewoon triest, geef het toe en speel niet als een kindje van 13 dat overal een excuus voor zoekt. Houd de wereld eerlijk en jank niet als andere mensen (stam flop) fuseert als je het zelf ook doet.
Zoals ik al zei, noem 1 dorp.
Ik heb er 0 namelijk ;)
 
Reactiescore
2
Maar je noemde mij, dus ben benieuwd
Ik noemde jou en GOAT en jullie zijn allebei even triest als je andere mensen gaat beschuldigen van BG's, boosten, troepen dump en noem alle shit maar op zoals je deed over SUK, terwijl het bewijs er is dat SUK niks met andere mensen te maken had en probeert te ontkennen dat jullie zogenaamd niet aan die dingen doen
 
Reactiescore
47
Je spreek over mijn account, ook in je post van 2min geleden.
Mijn account heeft geen enkele intern ;)
 
Reactiescore
2
Zoals ik al zei, noem 1 dorp.
Ik heb er 0 namelijk ;)
Gaat toch om stammen tegen elkaar, jij spreekt over de stam flop die "triest" bezig met interne en troependump van 3e partij, ik spreek over de stam DES die erger is en eerder begon. Dat jij nu het aanspreekpunt ben komt omdat jij erover begint op het forum dus het terug kan krijgen ook
 
Reactiescore
47
Daarnaast, al reken je SUK niet mee, dan alsnog is jullie totale intern hoeveelheid x7 van ons, zelfs enkel myrion en eyez is al 4.5x ons aantal, dus wat zeg ik fout exact? :)
 
Reactiescore
47
Hou op schij uit met je mijn account heeft geen intern, iedereen op classic weet dat dat de grootste leugen ooit is, je doet het af als geen intern
Neh, zelfs je stamgenoten weten dat ik geen interns heb. Is ook gemakkelijk te zien op tw stats. Barbaren sure, rim ligging, interns? Nee.

Maar aan hoe je typt is al te zien dat je wat achter loopt.
 
Reactiescore
2
Daarnaast, al reken je SUK niet mee, dan alsnog is jullie totale intern hoeveelheid x7 van ons, zelfs enkel myrion en eyez is al 4.5x ons aantal, dus wat zeg ik fout exact? :)
Je beschuldigd mensen terwijl je zelf net zo triest ben, waarom vallen jullie als DES de stam FTW niet aan dan? Oh wacht ik weet het antwoord al, jullie hebben hulp nodig van FTW aan het front omdat jullie het solo niet aan kunnen.

Nog een ander voorbeeld nodig? Ja aan het zuiden hebben mensen gefuseerd. Wil je ontkennen dat dat aan de oostkant niet gebeurd? Waar is de stam GAZ heen gegaan (was je tevens zelf lid van) Inderdaad in de handen van DES en FTW (Nogmaals waarom zou je dorpen afstaan aan FTW als je het raar vind dat andere samenwerken/fuseren)

3e punt ook nog nodig? Waarom focussen jullie je alleen maar op het westen terwijl een grote concurrent (n.3 stam van de wereld) tegen jullie aan ligt en jullie zo kan aanvallen? Ik weet het antwoord, bang om de wereld te verliezen dus maar vriendjes maken met iedereen tegen het westen zodat je kan winnen.

@final het is prima als je het spel zo wilt spelen, hoort er ook bij en iedereen doet het zelfde, ook het weste van de wereld. Maar wees geen mietje dat loopt te wijzen terwijl jullie (spreek ik over de stammen) het zelfde doen
 
Reactiescore
2
Neh, zelfs je stamgenoten weten dat ik geen interns heb. Is ook gemakkelijk te zien op tw stats. Barbaren sure, rim ligging, interns? Nee.

Maar aan hoe je typt is al te zien dat je wat achter loopt.
Nogmaals ik spreek niet perse direct over jou, maar jij wijst naar het oosten met AEOM en Myr, jij bent de enige die hier actief is dus ik wijs terug naar jou sprekend over de stam DES
 
Reactiescore
47
Maar je sprak niet over stammen in die post, je sprak over mij, de post hiervoor beweer je helemaal dat het "de grootste leugen is dat ik geen interns heb"

Wel raar dat dat nog door geen enkele van je stamgenoten ooit is gezegd, aangezien die ook weten dat mijn account geen interns heeft.

FTW vriendschap is gewoon meegenomen met mij mee, zoals je stammie jentele nog zei "als de BG niet mee is, is het de grootste stab van de wereld", dan is die wel mee, en dan kom je met dit gezever?

Iig beter dan 4.22mio internen omdat jullie het niet aankunnen
 
Reactiescore
2
Maar je sprak niet over stammen in die post, je sprak over mij, de post hiervoor beweer je helemaal dat het "de grootste leugen is dat ik geen interns heb"

Wel raar dat dat nog door geen enkele van je stamgenoten ooit is gezegd, aangezien die ook weten dat mij accounts geen interns heeft.

FTW vriendschap is gewoon meegenomen met mij mee, zoals je stammie jentele nog zei "als de BG niet mee is, is het de grootste stab van de wereld", dan is die wel mee, en dan kom je met dit gezever?

Iig beter dan 4.22mio internen omdat jullie het niet aankunnen
Wij kunnen het niet aan? Maak je een grap? De eerste stam die begon met internen en vriendschappen maken zijn jullie, en het ergste is nog dat jij de overstap gemaakt heb van GAZ naar DES samen met GOAT, en GAZ nu niet meer bestaat, dus wie zijn er precies meegegaan in de overstap? OhwPUS als CO-speler ergens op een ander account en the erxocist ook toevallig?

Ik wil niet veel zeggen maar het is best toevallig dat jullie (sprekend over spelers van DES en FTW) zomaar dorpen over kunnen nemen van ex GAZ spelers met geen of weinig verliezen, en dat bij spelers van FLOP er veel def wordt neer gezet als ze aanvallen
 
Reactiescore
2
Maar je sprak niet over stammen in die post, je sprak over mij, de post hiervoor beweer je helemaal dat het "de grootste leugen is dat ik geen interns heb"

Wel raar dat dat nog door geen enkele van je stamgenoten ooit is gezegd, aangezien die ook weten dat mijn account geen interns heeft.

FTW vriendschap is gewoon meegenomen met mij mee, zoals je stammie jentele nog zei "als de BG niet mee is, is het de grootste stab van de wereld", dan is die wel mee, en dan kom je met dit gezever?

Iig beter dan 4.22mio internen omdat jullie het niet aankunnen
Voor de 3e of 4e keer, jij loopt hier een beetje bij de hand te doen als een van de weinige dat het oosten niet aan interne doen, spreek niet persoonlijk over jou, maar spreek jou aan omdat jij hier als een van de weinige praat, voel je niet zo aangesproken.

Je praat nu toch ook direct tegen mij terwijl je niet eens weet waar ik speel of wie ik ben?
 
Reactiescore
47
Hou op schij uit met je mijn account heeft geen intern, iedereen op classic weet dat dat de grootste leugen ooit is, je doet het af als geen intern
Leg mij eens uit hoe ik me niet aangesproken moet voelen op deze post?
Wederom benieuwd
 
Reactiescore
47
Leg mij eens uit waarom jij minder erg ben dan de stam FLOP?

Wederom benieuwd
Omdat ik geen interns heb, en graag even reageren op mn vorige post.

Want "Ik spreek je niet persoonlijk aan"
En "Iedereen weet dat het een grote leugen is dat jij geen interns hebt"

Correspondeert niet helemaal met elkaar geloof ik?
 
Bovenaan