Golden Awards

Reactiescore
47
Lees gewoon dit forum en was er een beetje klaar mee dat je jezelf/je stam/het oosten van de wereld (moet het weer goed neerzetten omdat je je anders persoonlijk aangesproken voelt) in een goed daglicht probeert te zetten terwijl jullie net zo erg mee doen
Toch wel knap dat je al die "Inside Information" over dat wij TEST bang maken e.d. dan weet zeg, zou willen dat ik zo'n gave had om dingen te weten op een wereld waarin ik niet actief ben! (En "toevallig" op het forum kom)

En weet je wat nog mooier is, net werd er gesproken over 400k, 20 minuten later is het al 450k voor 1 speler, is het morgen als ik wakker wordr 2mk voor de gehele stam? Of nog meer dan dat
Och nee toch, dan vrees ik dat ie toch even terug moet scrollen, want ik heb in minstens 2 posts al aangegeven dat het om 400~450k ging, volfens mij was het rond de 432k als je precies wilt doen.

Maar verder wel leuk geprobeerd hoor Maoy, schattig dat je telkens beet denkt te hebben, maar dan toch weer door de vis in het water getrokken wordt
 
Reactiescore
47
Geef maar een citaatje waar jij mij wijs kan maken dat CF een goede waarde is naast het feit dat ze jullie kunnen helpen met een WW en dus gebruikt worden zonder dat ze er zelf wat mee opschieten enige wat ze nog hebben is een beetje speeltijd op deze wereld en daar houdt het op
Ik verwijs je graag weer door naar post #117 van dit topic, daarnaast is het ook al eens vermeld dat FTW al een BG was vanaf dat iedereen ~4 dorpen had.
Een BG laat je niet vallen omdat je zelf toevallig harder groeit, wat jij wel zou doen zo blijkt uit je reacties :eek:
 
Reactiescore
2
Eey maar Final, ken je de speler ASPHYXIA nog? Was een ex-speler van GAZ, neem aan dat je die nog wel kent toch? Heb je ook geen (dorpen(en)) van over genomen terwijl je nog in GAZ zat zeker?
 
Reactiescore
2
Ik verwijs je graag weer door naar post #117 van dit topic, daarnaast is het ook al eens vermeld dat FTW al een BG was vanaf dat iedereen ~4 dorpen had.
Een BG laat je niet vallen omdat je zelf toevallig harder groeit, wat jij wel zou doen zo blijkt uit je reacties :eek:
Nogmaals, bewijs eerst dat ik hier speel voordat je verwijten maakt over dingen die ik wel en niet zou doen
 
Reactiescore
47
Eey maar Final, ken je de speler ASPHYXIA nog? Was een ex-speler van GAZ, neem aan dat je die nog wel kent toch? Heb je ook geen (dorpen(en)) van over genomen terwijl je nog in GAZ zat zeker?
Ik zat al te wachten tot je dat 1ne dorpje zou aanhalen ja! Heb je zowaar eens op tw stats gekeken :)

Maarnee, dat was helaas geen intern, als je je IG naam even geeft zal ik je het veeg rapportje doorsturen!

Het was wel een dorp van een ex gaz lid, die geef ik je!
Toch nog een overwinningkje behaald!
Alleen jammer dat het dus geen intern was en maar over 1 dorpje ging :eek:
 
Reactiescore
2
Ik zat al te wachten tot je dat 1ne dorpje zou aanhalen ja! Heb je zowaar eens op tw stats gekeken :)

Maarnee, dat was helaas geen intern, als je je IG naam even geeft zal ik je het veeg rapportje doorsturen!

Het was wel een dorp van een ex gaz lid, die geef ik je!
Toch nog een overwinningkje behaald!
Alleen jammer dat het dus geen intern was en maar over 1 dorpje ging :eek:
Maakt niet uit, is nog altijd een beter punt dan dat jij probeert aan te halen dat SUK voor ons speelt en dat wij hem internen
 
Reactiescore
2
Ik zat al te wachten tot je dat 1ne dorpje zou aanhalen ja! Heb je zowaar eens op tw stats gekeken :)

Maarnee, dat was helaas geen intern, als je je IG naam even geeft zal ik je het veeg rapportje doorsturen!

Het was wel een dorp van een ex gaz lid, die geef ik je!
Toch nog een overwinningkje behaald!
Alleen jammer dat het dus geen intern was en maar over 1 dorpje ging :eek:
 
Reactiescore
2
En nogmaals, als je mijn IG naam opzoekt (maoy) zie je dat ik gestopt ben op 2 misschien 3 dorpen en niet op deze wereld speel maar gewoon een hekel heb aan mannetjes zoals jij die proberen over te komen alsof ze alles maar zo netjes doen (misschien intern je zelf niet) maar wel bij de meest "corrupte" stam hoort van de hele wereld
 
Reactiescore
47
Maakt niet uit, is nog altijd een beter punt dan dat jij probeert aan te halen dat SUK voor ons speelt en dat wij hem internen
Jentele heeft zelf toegegeven rapporten met hem te delen en te zeggen welke netlog targets hij moest aanvallen, de PM's heb ik nog :)

Is dat geen samenwerken? Dacht toch van wel zeg.

Wil je het veegrapportje nog? Anders geloof je me nooit natuurlijk!

P.s.: Nu is het tijd om het warme bedje op te zoeken, ik stel voor dat je hetzelfde doet ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2
Jentele heeft zelf toegegeven rapporten met hem te delen en te zeggen welke netlog targets hij moest aanvallen, de PM's heb ik nog :)

Is dat geen samenwerken? Dacht toch van wel zeg.

Wil je het veegrapportje nog? Anders geloof je me nooit natuurlijk!
Ik geloof best dat jij een veegrapportje heb van dat ene dorpje, net als dat ik geloof dat ik bewijs heb dat SUK het de stam FLOP niet makkelijk ging maken om dorpen van hem over te nemen, en net als dat ik ook bewijs heb dat elke stam waar jij in hebt gezeten aan interne heeft gedaan (nogmaals heb het niet perse over jou maar anders voel je je weer onterecht aangesproken)
 
Reactiescore
2
@Final waar ben je nou? Begon net leuk te worden... Wil je je valse beschuldigingen al terug nemen over dat het westen (noem je mij steeds als speler ondanks dat ik nogsteeds geen bewijs heb gekregen waar ik dan zou spelen) meer aan internen en samenwerken en weet ik het allemaal doet dan jij/jullie (nogmaals niet persoonlijk gericht naar jou, maar gebruik jou als aanspreekpunt omdat jij reageert) of geef je eindelijk toe (net als dat je van mij vroeg) om je "fout" te erkennen en gewoon te zeggen dat beide partijen daar aan doen?
 
Reactiescore
47
Duidelijk een paar pilsjes teveel op jij, je moet ook niet drinken als je er niet tegenkan Maoam.. Ik heb 3 pagina's lang de vloer met je aangeveegd...
 
Reactiescore
146
Haha meest grote verliezer toch wel Maoy maar dat is op 87 net zo geef die jongen een zakdoek aub.
 
Reactiescore
2
Duidelijk een paar pilsjes teveel op jij, je moet ook niet drinken als je er niet tegenkan Maoam.. Ik heb 3 pagina's lang de vloer met je aangeveegd...
Kerel je kent mij totaal niet, weer niks van mijn persoonlijke leven dus praat niet alsof je weet wat ik doe op een vrijdagavond en waar ik wel en niet tegen kan.

Er is 1 ding waar ik niet tegen kan er daar ben je misschien wel achter, dat zijn zielige spellertjes zoals jou die op het forum een grote bek naar andere hebben omdat ze niet aan de winnende hand zijn (gebaseerd op de ranglijst) dus andere maar gaan beschuldigen van dingen die ze ze zelf (als stam) ook doen
 
Reactiescore
47
Kerel je kent mij totaal niet, weer niks van mijn persoonlijke leven dus praat niet alsof je weet wat ik doe op een vrijdagavond en waar ik wel en niet tegen kan.

Er is 1 ding waar ik niet tegen kan er daar ben je misschien wel achter, dat zijn zielige spellertjes zoals jou die op het forum een grote bek naar andere hebben omdat ze niet aan de winnende hand zijn (gebaseerd op de ranglijst) dus andere maar gaan beschuldigen van dingen die ze ze zelf (als stam) ook doen
Ik zie hoe je communiceert, en dat is niet al te best.
Daarbij waar je wel of niet tegen kan boeit me geen fluit, ik constateer gewoon dat je een enorme tjappie bent, en zoals je ziet constateren meer mensen dat! ;)

We oppassen met dat biertje he
 
Bovenaan