Golden Awards

Reactiescore
47
Verwijs je graag door naar post #147 van dit topic, blinde geit
 
Reactiescore
47
maar ik ben asphy en je vroegh om mij te overnemen lol
Ik of faes? Ik ben letterlijk 2 clears (halve) op dat ene dorp verloren om het te vegen, waar had ik om gevraagd verder dan?

Trouwens wel nieuws voor mij dat Ashpy 2 bespelers had, was van origine 1 ander forumacc namelijk :eek2:
 
Reactiescore
47
maar ik ben asphy en je vroegh om mij te overnemen lol
Nog even de pm's voor je teruggelezen, al ben je het wss niet eens.
Heb letterlijk om 0 anders gevraagd dan dat ene dorpje, dat ik dus zelf geveegd heb.

Dus wat lul je nu hahah, ik verwijder nooit mn pm's eh ;)
 
Reactiescore
0
zal ik ook nog een topic over lullen maken ??
daar heb je denk ik ook wel behoefte aan omdat jij ook zo veel lult
 
Reactiescore
47
zal ik ook nog een topic over lullen maken ??
daar heb je denk ik ook wel behoefte aan omdat jij ook zo veel lult
Verdediger:ASPHYXIA. (verwijderd)
Doel:000 Meltdown (511|488) C45
Aantal:91985290200095801000
Verliezen:7717444016808040800

En nu weer je mond houden oude quitter, verliest 2x zn troepen op de BW en laat direct de hele stam in de steek, engnek
 
Reactiescore
0
hmm ik was gestopt omdat ik geen tijd had om genoeg te en geen zin had om solo te spelen en geen bw lol
 
Reactiescore
47
en vlgm vroeg je me letterlijk nog om mijn dorp leeg te zetten
Nope, deed ik dus niet :)

Zoals ik zei, ik heb alle pm's nog, maar leuk dat je ex stamgenoten probeert zwart te maken terwijl je de eerste was die ging runnen, om BW nog wel (want dat was letterlijk wat je zei, niet je activiteit, enja, ook die PM heb ik nog :D)
 
Reactiescore
0
nee dat was er voor al dat ik dood liep op bw daarna had ik nog 2 massa solo gedaan.
was ook gestopt omdat ik dus alles solo moest doen waardoor ik er geen zin meer in had.
en had genoeg tijd meer voor als ik massa,s zou krijgen ofz.
en er waren meerdere mensen uit gaz die vroegen om dorpen leeg te zetten.
 
Reactiescore
47
nee dat was er voor al dat ik dood liep op bw daarna had ik nog 2 massa solo gedaan.
was ook gestopt omdat ik dus alles solo moest doen waardoor ik er geen zin meer in had.
en had genoeg tijd meer voor als ik massa,s zou krijgen ofz.
en er waren meerdere mensen uit gaz die vroegen om dorpen leeg te zetten.
Had je mij geïnformeerd over dat je een massa wilde doen? Nee, had je dat wel gedaan had ik je geholpen aangezien ik de grootste stamspeler was in onze stam, of wilde je dat ook ontkennen? Met mn dubbele Ovdd en destijds by far rang 1 ODD en opgeofferde vegen voor exor/netlog.
Als je dat denkt te ontkennen ben je echt een grapjas.

En wie vroeg er nog om dorpen leeg te zetten, net zeg je nog ikzelf/mijn acc, en nu begin/zeg je weer Gaz, want ik weet 1000% zeker dat ik het niet was, ook gezien ik alle gesprekken nog heb.
Kortom, je doet exact hetzelfde als Maoy.

Maar leuk dat je even terugkomt om stoer proberen te doen vs een stamgenoot die telkens in alles zn stam geholpen heeft tot t einde ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
0
dat komt omdat je aan de andere kant van conitent lag??
en ik stond boven met odd dus je lult weer.
en ik zij vlmg was jij de gene die vroeg om dorp leeg te zetten omdat ik wist dat sg er wel om vroegen en volgenmij was jij er een van.
maar heb mijn acc op delete gedaan dus kan het zelf helaas niet zien.
 
Reactiescore
0
DES:
-1 fusie t.w.v. 400k

FLOP:
-All eyez -> 850k
-myridon -> 1.050.000 intern
-straightupknives -> 1.270.000 intern
-legendary -> 700k intern
Wss ook nog fast and the furious, 550k intern.

Conclusie?
400k vs 4.420.000mio intern

En jentele wil nog zeggen dat ze enkel eerlijk willen spelen hahah, zoals al duidelijk was, overrated en de echte recruit/intern to win stam hahah

Niets meer zeggen he jongens
en waarop baseer jij deze info op ??
 
Reactiescore
47
dat komt omdat je aan de andere kant van conitent lag??
en ik stond boven met odd dus je lult weer.
en ik zij vlmg was jij de gene die vroeg om dorp leeg te zetten omdat ik wist dat sg er wel om vroegen en volgenmij was jij er een van.
maar heb mijn acc op delete gedaan dus kan het zelf helaas niet zien.
"Conitent, ik zij"

Wel lekker niveautje weer maat
En ik lul nergens over, ik stond rang 1 ODD, goat stond rang 2 ODD (volgens mij vandaag de dag nog steeds met afstand, dus je kan het zo checken)

En je lult dus gewoon zelf over "dat ik het ook vroeg", waar dus geen bal van klopt, net zoals je zegt dat ik dat 1ne dorp internde, wat dus ook niet klopt zoals hierboven bewezen.

P.s. ondanks dat mensen veilig liggen is het vaak zo dat ze alsnog weinig overhebben voor stamleden, dat kan je van mij niet zeggen.

Verder ben en blijf je gewoon een quitter, ik had respect voor je persoonlijke mening dat je motivatie weg was, maar nu je leuk denkt te gaan doen kan je het krijgen ook ;D
 
Reactiescore
0
was in de war met oda odd ik stond eerste met oda mb lol.
maar ik het ging over dat jullie ook gewoon internen.
en niet over dat ik stopte...
 
Reactiescore
0
plus je lult maar wat je zegt dat flop meerdere mensen internt zonder dat je daar iets van weet.
maar als jij dat zo wil doen doe je dat maar lol
 
Bovenaan