Golden Awards

Reactiescore
47
was in de war met oda odd ik stond eerste met oda mb lol.
maar ik het ging over dat jullie ook gewoon internen.
en niet over dat ik stopte...
Nee je beweert dat ik intern/heb geinterned, wat dikke BS is en dat weet je zelf ook.
En dat jij ODD niet van ODA kan onderscheiden geeft al genoeg aan.
plus je lult maar wat je zegt dat flop meerdere mensen internt zonder dat je daar iets van weet.
maar als jij dat zo wil doen doe je dat maar lol
Jentele heeft meerdere keren gezegd dat ten minste Myrodon en All eyez intern zijn omdat ze "gestopt" waren, alleen die 2 zijn al 4.5x hetgeen dat des heeft gehad.

Dus kom niet lullen als je bent gaan runnen en heel niet meer weet wat er is gebeurd.
Waarom denk je eigg nog inspraak te hebben op een wereld waar je bent gaan runnen?
 
Reactiescore
93
Final je spreekt over 4 interns toch? Legendary en SUK zijn er al geen? En aangezien myr niet inlogt kan dat ook geen intern zijn volgens jou want wij gaan gewoon zijn dorpen moeten clearen? Juist zoals jij bij asphyxia toch?
Je moet nu echt wel eens weten wat je wilt want je praat shit de hele tijd.
 
Reactiescore
140
Het forum is niet meer zo levendig geweest als nu. is er ook zoveel actie in de classic wereld zelf of?
 
Reactiescore
47
Final je spreekt over 4 interns toch? Legendary en SUK zijn er al geen? En aangezien myr niet inlogt kan dat ook geen intern zijn volgens jou want wij gaan gewoon zijn dorpen moeten clearen? Juist zoals jij bij asphyxia toch?
Je moet nu echt wel eens weten wat je wilt want je praat shit de hele tijd.
Al zou je dat willen vergelijken, dan is het letterlijk 1 dorp vs 50-80 dorpen intern, wappie
 
Reactiescore
47
Gaat niet zo lekker he Final, geloof dat er meer mensen haat en jou hebben en het met jou niet eens zijn dat met mij
Als ik dat andere topic zo zie valt dat reuze mee meneertje anoniem :)

* Daarbij ook niet zo raar dat alle FLOP leden tegen me zijn, aangezien wij ze uitcallen op het (minstens) x4.5 interngedrag van ze, maar dat snap jij natuurlijk niet!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
93
We hebben niet eens 1 dorp gepakt van myr so far dus waarom klaag je zoveel. Je noemt het eerst geen intern, maar als wij het doen is het wel intern? Snap je eigenlijk jezelf nog?
 
Reactiescore
47
We hebben niet eens 1 dorp gepakt van myr so far dus waarom klaag je zoveel. Je noemt het eerst geen intern, maar als wij het doen is het wel intern? Snap je eigenlijk jezelf nog?
Van eyez ook niet?
 
Reactiescore
93
Jullie zitten op: 8 dorpen van faes + 45 dorpen van owhpus + 29 dorpen van picobello. Dit is in totaal 82 dorpen.
Wij zitten op: 73 dorpen van all eyez.

Jullie hebben nog altijd meer dorpen geinternd. Als ik jullie BG's hun interns erbij tel dan kom je op nog wel een pak meer. Maar dit ga je waarschijnlijk ook ontkennen?
 
Reactiescore
47
Picobello was al weg voor wij joinden?
En je gaat myrio dus niet overnemen? ;)
 
Reactiescore
93
Picobello was al weg voor wij joinden?
En je gaat myrio dus niet overnemen? ;)
Dus omdat jij er toen nog niet bij zat mag ik de interns van je stam niet tellen? Lmao
Myr is volgens jou geen intern aangezien die gewoon niet meer speelt dusja.

Met je BG erbij heb je +3mil punten dan ons dus snap je probleem nog altijd niet. Ga je het nog uitleggen of ga je gewoon je stil zijn nu?
 
Reactiescore
47
De bg telt niet mee voor wereldwinst, je interns wel.. Daar is je uitleg
 
Reactiescore
47
Vandaar dat jullie je eigen BG maar lieten joinen
 
Reactiescore
31
Wat een actie hier...

Gaan jullie nog met edels smijten naar elkaar of blijft het hier bij een stel blaffende honden?

Zowel FLOP als DES zijn een beetje triest rim aan het edelen terwijl ze al lang front hebt met elkaar...
 
Bovenaan