Golden Awards

Reactiescore
93
Was nooit onze bg haha
Maar jullie zouden ons easy moeten kunnen wegspelen dus dat zou geen probleem moeten zijn?

Jullie hebben 30% meer dorpen dan ons
 
Reactiescore
93
Wat een actie hier...

Gaan jullie nog met edels smijten naar elkaar of blijft het hier bij een stel blaffende honden?

Zowel FLOP als DES zijn een beetje triest rim aan het edelen terwijl ze al lang front hebt met elkaar...
Wij waren elkaar aan het aanvallen, en met succes via onze kant. Daarna zijn hun van stam veranderd. Wij hebben sinds 2-3 dagen pas terug echt een front?
 
Reactiescore
31
Naja, de dorpen liggen letterlijk naast elkaar. Het feit dat die niet constant onder vuur liggen vind ik wel bijzonder.
 
Reactiescore
140
We willen actie zien. :redface:
 
Reactiescore
2
Als ik dat andere topic zo zie valt dat reuze mee meneertje anoniem :)

* Daarbij ook niet zo raar dat alle FLOP leden tegen me zijn, aangezien wij ze uitcallen op het (minstens) x4.5 interngedrag van ze, maar dat snap jij natuurlijk niet!
Op dat andere topic tel ik naast jou 1 iemand die het over mij heeft, zie hier al minimaal 3 mensen die het niet echt met jou eens zijn naast mij
 
Reactiescore
140
Dit is weer jammer hoor, 1 dag discussie en daarna weer stilte.
 
Reactiescore
234
Ik zie helaas geen praathoek op deze wereld?
dus ik stel mijn vraag even hier
Stel ik zou overwegen mij als speler aan te bieden om ergens te komen Co-spelen, want deze wereld is nog wel van redelijke grootte dus lijkt me wel spannend
welke stam zou dan kans maken op een wereld winst?
Welke stammen hebben 'goede spelers'?
Want ik zie een hoop nogal bijzondere namen en niet zoveel mensen hier op het forum
 
Reactiescore
47
Denk dat je beter kan wachten op de volgende classic tbh man haha
 
Reactiescore
180
Ik zie helaas geen praathoek op deze wereld?
dus ik stel mijn vraag even hier
Stel ik zou overwegen mij als speler aan te bieden om ergens te komen Co-spelen, want deze wereld is nog wel van redelijke grootte dus lijkt me wel spannend
welke stam zou dan kans maken op een wereld winst?
Welke stammen hebben 'goede spelers'?
Want ik zie een hoop nogal bijzondere namen en niet zoveel mensen hier op het forum

ga in classic 2 dan :p
 
Reactiescore
499
Ge je nou eindelijk dan eens een classic winnen Remco?
 
Reactiescore
9
Ik zie helaas geen praathoek op deze wereld?
dus ik stel mijn vraag even hier
Stel ik zou overwegen mij als speler aan te bieden om ergens te komen Co-spelen, want deze wereld is nog wel van redelijke grootte dus lijkt me wel spannend
welke stam zou dan kans maken op een wereld winst?
Welke stammen hebben 'goede spelers'?
Want ik zie een hoop nogal bijzondere namen en niet zoveel mensen hier op het forum
Deze wereld valt niks meer te zoeken imo
 
Bovenaan