Je noemt me een slechte verliezer, maar liegt hier in elke post om je er beter uit te laten zien. Het is zo sad XD
Ik heb niet lopen janken, ik liep te grappen dat jullie geen troepen maakten. Overduidelijk niet serieus en een grap. Zoals ik ook aangaf in PM lol
Daarnaast is dit toch een hele retarted vergelijking die je daar maakt? normaal groeien tegenover mensen internen, om dan een stam te kunnen joinen, om dan nog met de nummer 3 en 4 stam samen te werken. xD
Wat heeft je OD en ODA te maken met hoe goed je speelt? Ik was nummer 1 ODA en top 5 OD totaal voor bijna de hele wereld, dat boeit echt geen zak xD. Ik heb daarnaast ook nooit gezegd dat het makkelijk is geweest voor jullie? Maar het is gewoon een feit dat als je 1v1 had gespeeld de wereld waarschijnlijk anders had gelopen.
Na die 1ste dag, kreeg ik niet max 100 incs? Ik kreeg van alleen FTW al 100 incs, waarvan bijna allemaal getimed. Dus je wilt zeggen dat je eigen stam 0 incs heeft gestuurd die dag?
Zelf was ik trouwens nooit in het zuiden aangevallen voor ik was gestopt dus weet niet wat je zegt van zuiden lol.
Ik zat nog altijd in de discord en praat nog altijd met veel mensen uit deze wereld. Dus kreeg nog wel wat dingen mee.
In plaats van leugens te verspreiden, formuleer eens een deftige post.
Goed, laat ik het eens wat rustiger proberen te brengen.
Zoals je zelf ookal wist was ik niet de enige die vond dat je jezelf in die 1e week al aanstelde, daarbij was het 'grapje' erin dan ook erg goed verborgen als dat zo was, lees je eigen posts nog maar eens na. (En bekijk het vanaf een objectief beeld als buitenstaander)
Daarnaast ging het in die tijd over mij (#1), zonder interns, waarbij DES nog niet eens aan de orde was, dus wat je hier zegt klopt volgens mij niet helemaal met het tijdsschema?
OD en met name ODA stond in de NLC1-NLC13 tijd altijd vrij hoog op de lijst als men wilde bewijzen dat er wel degelijk veel strijd was gevoerd om op diens huidige positie te komen, degene die hier nog spelen vanuit die tijd (weinig, maar sommige nog) kunnen normaliter ook beamen dat dit 1 van de meest aangehaalde punten was op bijvoorbeeld het AF (Door de zogenoemde pro-classic groep uit die tijden), dus tenzij er heel gekke dingen gebeurd zijn in de tussentijd zou ik niet weten waarom dit tegenwoordig niet meer als graadmeter (enigszins ofc) gebruikt zou mogen worden?
En ik zeg weinig fouts over die 2e dag toch?
Die eerste dag met 250-280 inc's was de 'grootste' dag, dag 2 stond op de planning, FTW stuurde de vroege wave (Al kan je beter enkel de speler Beasts of no nation en iets van 10 van Defqon zeggen, aangezien de rest niets deed, t was vooral beasts zoals je zelf ook wel weet), maar die is uiteindelijk afgelast, waardoor wij als DES eigelijk geen aanvallen meer gestuurd hebben, en de vroege wave van FTW(Beasts) eigg niets deed. (Let op, ik zeg 'eigenlijk' omdat ik die dag volgens mij nog iets van 15 losse veegjes in de avond heb gestuurd, want i.p.v. te zeggen dat ik de 2e dag goed schets zou je wss enkel dat aanhalen) ->en daarbij was 70% van beasts hier fake*
Over je punt 'was nooit in t zuiden aangevallen dus weet niet wat je zegt lol', als je nu even rustig de tijd neemt om deftig te lezen zie je dat ik toch vrij duidelijk maak dat ik het hier over de dagen 'Na die 1e dag' heb, ik begin er letterlijk de zin mee? Maargoed, kan gebeuren Jente.
In de 1 a 2 weken (geen idee wat die 1e dag meer was, maar je snapt m) na die 1e (2e, voor jou) dag is er eigenlijk niet meer mee aangevallen door overige DES of FTW leden, enkel ik, goat en Beasts hier en daar, vs 5 a 6 van jouw stam die een massa deden.
Je laatste punt, dit is een deftige post als het goed is? Al vond ik dat ik in eerdere posts toch ookal wat legitieme punten aanhaalde maar ala..
Hopelijk kan je dan ook deftig reageren, en misschien eens iets toegeven dat de gehele wereld niet zomaar cadeau is gedaan zoals je maar stellig blijft beweren. Is het gemakkelijker geworden voor algehele WW door bijv. het joinen van toilet? -> Zeker, echter wil dit dus niet zeggen dat het voor ons persoonlijk ook makkelijker is geweest, aangezien de bijdrage, zeker na die eerste 2 dagen van onze eigen massa redelijk miniem was, met name op offensief gebied. (wat dus vanuit de FLOP massa's vele male meer was)