Golden Awards

Reactiescore
7.942
Het profiel wat je hier schetst klopt ook precies bij jou, behalve het beter kunnen gedeelte ;)

Pfoe wat een sterke burn Danny! Die knipoog maakt het echt super sterk. Ik denk echt dat Maks spontaan moet huilen als hij deze comment leest! Nog nooit iemand zo gerekt zien worden pfoee
 
Reactiescore
1.367
Pfoe wat een sterke burn Danny! Die knipoog maakt het echt super sterk. Ik denk echt dat Maks spontaan moet huilen als hij deze comment leest! Nog nooit iemand zo gerekt zien worden pfoee

Ja toch wel he, denk zal die gluiperd eens krijgen met z'n eigen woorden
 
Reactiescore
1.647
Beste speler(s):
schedel

Dit account is wat mij betreft het meest complete team op de wereld, al meerdere werelden mee mogen samenspelen en (helaas) vaak tegen moeten vechten. Vind dit echt een topaccount, ondanks 2x een hachelijke moment in begin wereld met serieuze massa van ons op hem en ts hoofddorp 2x op 11 gekregen stand gehouden en teruggekomen. Gegronde redenen hadden we hem zo vroeg proberen weg te werken want het zijn echte pain in the asses maar enkel op de goede en eerlijke manier.

ruiter939
Staan al sinds begin op #1, en niet geheel onterecht. Hebben bijna solo Bok weggespeeld shortrange en hieraan hun ODA #1 aan te danken met grote afstand. Goed in balans gespeeld en niet gek laten maken door grote stammen en gefocust op hun eigen doelen en zo aankijken hoe wereld ontwikkeld. Is knap om zo de rust te bewaren en eigen spel te spelen met resultaat.

The Mind of a Murderer
Degelijk, efficiënt en slim, zo kan je de startfase van dit account het beste omschrijving. Juiste ligging en lijn gepakt en op de meeste effiecente methode gegroeid. Zijn zeker geen domme jongens die hier spelen en vermoed dat dit account heel ver komt. Als dan kijken naar de geschiedenis van dit account is in mijn optiek altijd de startfase de meest lastige fase van dit account geweest want in midgame en endgame zijn ze beest in. Dus nu ze hier goed doorgekomen zijn verwacht ik heel veel van dit account.

Noo-Noo De Stofzuiger
Een eervolle vermelding vind ik hier op zijn plaats, vroeg veel ODA gepakt en hiermee misschien teveel risico genomen, soms net te ver gelopen qua clears of wat haperingen wat ik doorkreeg. Maar account bleef draaien en met de dag soepeler en soepeler, is net als een stofzuiger met een volle zak, dat zuigt niet echt lekker. Maar de zak lijkt geleegd en wat gaat dit account nog de wereld opzuigen.


Slechtste speler(s):
Ryker

Een account met grote praatjes en stoerdoenerij, een account wat snel groeide en dacht onoverwinnelijk te zijn maar wat een fiasco. Als je iemand wil uitschakelen van de top moet je die persoon in 1x goed aanpakken anders ben je zelf dood. Dit is ook waarheid geworden voor dit account en wat een inschattingsfout is dit geweest, als je dan ook nog een counter niet goed kan verdedigen of aankan hoor je bij mij toch bij de slechtse spelers.

Seduced by Lies
Nog een account met spelers met een enorm ego, denken makkelijk stam te leiden vanuit de hoogte. Gooien er bom pp tegenaan en denken hiermee voldoende te hebben, hebben ze al eerdere werelden gedaan en toen door de juiste samenstelling van CO's konden klappen geïncaseerd worden want deffen kunnen de hoofdspelers niet en timen is ook lastig offensief. Maar als je al niet een topspeler ben met pp, ga dan ook niet vol in de picture handelen, die inschattingsfout is dit account fataal geworden.


Meestbelovende speler(s) voor de toekomst:
Guided by the Light
Als ik kijk naar de groeiranglijsten vind ik dit de meest in oog springende speler. Makkelijke start gehad met op zicht MB's, later moeten vechten voor de punten en nu net als veel andere "pro's" aan de barbarendorpen de afgelopen 24 uur. Het is mij een twijfel of dit nou een topspeler is of niet maar hij krijgt voordeel van de twijfel. Zijn ligging is goed, zijn stam lijkt één van de grote uitdagers deze wereld te worden en het account lijkt nog lang niet klaar te zijn. Dit zal één van de spelers worden die de top 20 zal domineren de komende tijd en wat hebben zij dit snel weten te bereiken, benieuwd waar het eindpunt ligt.

TimeDoesMatter
Krijgt een eervolle vermelding, waar ik de rest nogal vind verzaken van zijn stam is hij één van de weinige welke vecht en een extreem goede groei aan de dag legt, vraag me af hoelang hij met deze positie stand gaat houden maar denk van buitenaf dat dit account niet onderschat mag worden.


Beste stam:
Amen
#1 ODD, #3 ODA, #1 OD en laten we over alle ODS posities van de leden nog niet eens beginnen. Wat doet deze stam het goed, begin wat water moeten laten en tikken gehad. Omsingeld door vijanden die zich op hen focussen en na elke keer geïncasseerd te hebben harder weten terug te slaan. De meeste spelers kennen de klappen van de zweep enkel niet op hen gericht maar op hun omgeving. Hun grotere broertje Swift is dan de topstam op papier maar Amen bewijst het in mijn mening het meeste nog. Jammer om te zien dat die partijen samenwerken in mijn optiek want ik vind Amen in de huidige samenstelling solo al een kanshebber voor de wereldwinst. Spijtig om straks goede spelers op intern/ondergeschikt te zien gaan die topwaardig zijn.

Pit
Wat hou ik van een beetje pit, beetje pit in het eten heerlijk. Blijkt de stamnaam letterlijk over een pit in de vorm van zaden te gaan, enorm zaad natuurlijk. Maar de stam zelf is zeker niet zaad, hoogste stamgemiddelde van de spelers, goede cluster en lijnen onderling. #2 ODD, #5 ODA en #2 OD spreken ook voor zich en de mengeling van bekende topspelers en mindere bekende die enorm goed meekomen maken ze voor hen samen met Amen letterlijk de 2 topstammen van het moment.


Slechtste stam:
BOK

Hoe erg kan je door de mand zakken, het is al meermaals genoemd in deze lijst. Weet waar je aan begint, onderschatting ligt namelijk zo snel op de loer. Je start een aanval op een stam, zorg dat je dan kan doordrukken bij tegenslag en anders een counter kan afslaan. Eigenlijk kon het natuurlijk niet goed gaan onder de leiding maar als hele stam eigenlijk door een solo account in de praktijk worden weggespeeld zou nooit mogelijk moeten zijn als kijkt naar de ligging en hoe dicht geclusterd deze stam was. De overname statistieken spreken boekdelen: Linkje en deze stam is tot op heden om die reden de slechtste stam van deze wereld.


Meestbelovende stam voor de toekomst:
Exitus

Het kwam, het zag en het ..... Deze stam lag als ware opeens op de kaart en in de top 10 van de wereld. Mooie cluster en onderlinge edellijnen, genoeg ruimte voor de toekomst en niet direct de strijd hoeven aangaan maakt het dat deze stam nog lang niet van de wereld zal verdwijnen. Ben benieuwd daarom hoe deze stam het gaat doen qua diplomatiek en groei/eventuele recruits maar dat dit een stam voor de toekomst is lijkt me meer dan duidelijk.


Meest onderschatte stam:
Wolves
Vind dat deze stam deze eervolle vermelding wel verdient, denk dat hun vijanden in begin dachten wel snel met hen af te kunnen rekenen. Deze gasten blijven incasseren en standhouden, af en toe plotselinge blitzen en zonder druk te maken door blijven gaan ondanks het verliezen van accounts af en toe. Als kijken naar hun ligging zouden de meeste hier snel onder de druk bezwijken maar ondanks hun #4 ODD liggen ze er nog steeds en blijven groeiende.


Meest overschatte stam:
In mijn optiek kan een stam pas overschat zijn als er vooraf grote verwachtingen van een stam zijn die uiteindelijk niet zijn uitgekomen. Alle "grote" stammen met hoge verwachtingen bestaan nog dus hierdoor kan niemand nog overschat zijn in mijn mening.


Beste leider:
schedel

Je ligt zelf onder vuur, ben bereid beslissingen te nemen die niet populair zijn, krijgt het voor elkaar dat heel de stam all-in instaat voor de ander en helpt ondanks risico's te nemen voor eigen account. Als je je stam zo weet vorm te geven, winst weet te boeken en de sfeer erin houd, dan ben je voor mij de beste leider.


Slechtste leider:
Seduced by Lies

De leider van de slechtste stam is voor mij automatisch ook de slechtse leider, als deze leider dan ook nog bij mijn slechtste spelers hoort is weinig extra uitleg hier nodig.


Meest overschatte speler:
Wow Who

Denk dat wijzelf het meest overschatte account zijn op het moment, helaas gedeeltelijk in die positie door andere geduwd en achteraf gezien opmerkingen die beter geformuleerd hadden kunnen worden. Hadden snel de aandacht van de buitenwereld te pakken wat we niet wenste en een aantal acties van ons hebben hierom terecht deze titel opgeleverd. Gelukkig leren we en hopen snel deze titel daarom niet te verdienen.

Kleine opmerking: vind de opmerking dat ltdarky hierbij hoort zwaar onterecht, het account heeft serieuze RL problemen met een aantal bespelers op het account door de huidige wereldsituatie, waar anderen voordeel hieruit halen heeft dit account enorm verdriet hierdoor wat ook resultaat op tw heeft.


Meest onderschatte speler:
Durf hier niemand te zeggen, ken geen situaties van onderschatting nog en kan hier niemand onderbouwd noemen hierdoor.


Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
ruiter939, Noo-Noo De Stofzuiger, smashingone, Interdictum en mijn huidige stammies. Goede sfeer en goed contact met alle spelers en hoop nog lang met ze op deze wereld te spelen


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Heb niemand op moment welke me tegen het harnas stuit om samen mee in een stam te komen.


Mooiste spelers naam:
Guided by the Light


Mooiste stam naam:
Exitus Acta Probat


Het tofste topic:
GA


Het domste topic:
Nachtbrakerstopic


Favoriete forumposter:
@Dream Team.

Mag het vaak niet volledig eens zijn met zijn posts, mede door andere manier van redeneren en vijanden ingame maar vind zijn posts het beste onderbouwd en geredeneerd van deze wereld. Dan alle pogingen om de wereld actiever te maken met o.a. de Timebattles maken hem voor mij de favoriete forumposter op het moment.


Minst favoriete forumposter:
@Rover Ram

Kan er ooit een serieuze en onderbouwde post komen ipv alle one-liners ofzo. Hou hier niet van en vandaar deze titel.


Mooiste profielplaatjes spelers:
1587372136622.png1587372160530.png


Mooiste profielplaatjes stammen:
1587372103219.png1587372118769.png


Mooiste actie van de wereld:

Vind vanuit ons perspectief de plotselinge aanval op schedel een mooie actie, was plotseling en heftig maar helaas niet met gewenste resultaat. Voor de rest weinig gehoord over mooie acties dus moet ik helaas een antwoord schuldig blijven.


Voor wie heb je nu echt respect:
Alle spelers die niet gaan runnen bij tegenslag en blijven knokken tot laatste dorp.


Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn CO's, met sommige nog niet lang samen maar een heerlijke sfeer. Veel oudgediende of mensen die weer opnieuw zijn begonnen met spelen en vind het een waar genot. Worden fouten gemaakt maar gaan samen door met duidelijk doel voor ogen.


Grootste Blunder:
Ik ga het niet nogmaals herhalen, zijn duidelijk uitgelicht op het AF :( De tweede wave op Schedel en het doodlopen op een kleine speler met laag moraal overdag vind ik persoonlijke onze 2 grootste blunders. Hadden we die beginnersfouten niet gemaakt hadden we denk ik veel hoger gestaan dan we nu staan.


Ik wil graag nog meedelen dat:
Ik ben blij met het actieve AF, al mag er wat minder blind gebasht worden
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.386
Slecht lijstje, Cabbage staar er niet in. Zélfs niet negatief, schrijnend.
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Beste speler(s):


ruiter939

Staan al sinds begin op #1, en niet geheel onterecht. Hebben bijna solo Bok weggespeeld shortrange en hieraan hun ODA #1 aan te danken met grote afstand. Goed in balans gespeeld en niet gek laten maken door grote stammen en gefocust op hun eigen doelen en zo aankijken hoe wereld ontwikkeld. Is knap om zo de rust te bewaren en eigen spel te spelen met resultaat.


dankje <3
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Lijkt mij terecht. Gezien @Conceived by Communism & @Vitalise nu ook weer een schoolvoorbeeld ervan tonen.

Martijn beter opletten hè, je laat een kans liggen om iemand die het x10 doet niet te roasten:

tz319ap.png


dv5hu6ohjom.png


14 dorpen ter waarde van 110.000 punten erbij middels een dubbele fusie met een totale ODA stijging van maar liefst 2400 ofzo. Interns dus. De man pakt in twee dagen meer 'boosts' dan de gehele premade tezamen aan 'boosts' had. Toch vreemd dat ik de eerste ben die het opmerkt, zal wel komen doordat hij niet in Amen-Swift zit zeker.
 

DeletedUser69389

Guest
Martijn beter opletten hè, je laat een kans liggen om iemand die het x10 doet niet te roasten:

tz319ap.png


dv5hu6ohjom.png


14 dorpen ter waarde van 110.000 punten erbij middels een dubbele fusie met een totale ODA stijging van maar liefst 2400 ofzo. Interns dus. De man pakt in twee dagen meer 'boosts' dan de gehele premade tezamen aan 'boosts' had. Toch vreemd dat ik de eerste ben die het opmerkt, zal wel komen doordat hij niet in Amen-Swift zit zeker.
We hadden het gisteren al opgemerkt. Ik heb Jeroen in de wereldchat ook gewoon geroast.
 
Reactiescore
1.167
Waarom dan niet op het AF?
 
Reactiescore
1.167

DeletedUser69389

Guest
Waarom dan niet op het AF?
Het is niet dat ik hier vandaag veel ben geweest wegens andere verplichtingen. Maar ik ben het absoluut met jullie eens dat dit ook te ver ging op het vlak van internen. Don Pablo had ik opgemerkt. Maar die andere nog niet wegens die eerder genoemde verplichtingen. Helaas gaat het TW team hier niet op reageren. Maar treurig spel is het wel en Jeroen sluit zich aan bij een mooi rijtje....
 
Bovenaan