Golden Awards

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Ook ik zal wachten tot de wereld wat meer vorm heeft.
 
Reactiescore
1.049
@Roald97 @Unidentified Black Male. dat is slappe hap boys, voor een actief forum moet iedereen zijn steentje bijdragen :)
2 of 3x een GA maken kan ook geen kwaad namelijk, kun je ze zelfs nog vergelijken! En met een beetje tijd erin is het echt leuk leesvoer om ieders persoonlijke mening te lezen
 

Deleted User - 487924308

Guest
Alle lijstjes zonder Nivelle zijn slechte lijstjes
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
@Roald97 @Unidentified Black Male. dat is slappe hap boys, voor een actief forum moet iedereen zijn steentje bijdragen :)
2 of 3x een GA maken kan ook geen kwaad namelijk, kun je ze zelfs nog vergelijken! En met een beetje tijd erin is het echt leuk leesvoer om ieders persoonlijke mening te lezen

Nee hoor. Ik maak sowieso altijd maar eens per twee maanden een lijstje en meestal is dat lijstje dan uitgebreid op de zinnige nominaties (de rest knip ik er altijd uit). Is voor iedereen leuker als ik ook over veel nominaties iets zinnigs kan schrijven dan dat ik nu een minimalistisch lijstje maak bij gebrek aan feiten en gebeurtenissen. Het zou dan ook een lijst met bijna alleen vriendjes zijn, omdat ik er nog dusdanig weinig is gebeurd waar ik kennis van heb buiten die kring - niet leuk en niet correct dus.
 
Reactiescore
614
Meest belovende speler voor de toekomst:
Ben benieuwd hoelang Jurriën actief kan blijven voor Ruiter.. Anders zie ik het somber in voor dat account.

Hier even op inhakend, ik begrijp niet zo goed wat je bedoeld? Met een team van 6 man sterk waarbij ieder aardig wat speelt en enorm bijdraagt aan het collectief. Of je moet meer weten over de huidige staat van mijn eigen account, maar ik zie niet in waarom ons toekomstbeeld dan somber zou zijn?
Voor de rest leuk lijstje :)
 
Reactiescore
254
Weet je wat ik pas raar vind, mensen klagen constant over boosten door extra accounts/PP gebruik maar als het om farmen gaat is het ineens veel minder relevant! :p
Ok, bedankt voor het vermelden. Alleen begrijp ik niet zo goed wat ik hier mee aan moet... Ik vroeg me enkel af of farmen tegenwoordig een maatstaf is om iemand als een degelijke tot goede speler te beschouwen, aangezien ik dit in 2 lijstjes achter elkaar als één van de argumenten naar voren zag komen. Waarom je dan vervolgens mij quote en het hebt over klagen met betrekking tot boosten/PP etc. is me een raadsel, kan er verder ook vrij weinig mee aangezien ik me hierover niet heb uitgelaten.
Nee normaal gesproken niet maar aangezien er nog geen massa's o.i.d. zijn geweest en PP/oda/odd nu dus geen maatstaf is is dit 1 vd weinige dingen waaraan je kunt meten. Evenals ervaring
Kijk, hier kan ik wat mee. Fair enough.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ik wil geen mensen te kort doen, zal daarom enkel een aantal (gestopte) spelers nomineren. @Dutchgangster gewoon omdat hij ain Grunneger is.
@Vitalise
@Jamilan
@Sander (Werner de Walvis)
@Robin (De Herrezen Draak)
@Conceived by Communism
@MyWayOrTheHardWay
@Michiel (Vetrix)

Wat een nostalgie als ik aan deze namen denk! Tering :)

Thanks voor de nominatie gozer! :)
 
Reactiescore
1.149
Hier even op inhakend, ik begrijp niet zo goed wat je bedoeld? Met een team van 6 man sterk waarbij ieder aardig wat speelt en enorm bijdraagt aan het collectief. Of je moet meer weten over de huidige staat van mijn eigen account, maar ik zie niet in waarom ons toekomstbeeld dan somber zou zijn?
Voor de rest leuk lijstje :)

Goed, ik vind dat Jurrien vaak een drijvende kracht is achter een account.. zeker in de start fase. Ik wist niet dat er inmiddels al zes spelers spelen, dan hoop ik dat jullie mij het ongelijk gaan bewijzen ;).
 
Reactiescore
614
Goed, ik vind dat Jurrien vaak een drijvende kracht is achter een account.. zeker in de start fase. Ik wist niet dat er inmiddels al zes spelers spelen, dan hoop ik dat jullie mij het ongelijk gaan bewijzen ;).

Ik denk dat niemand ontkent dat jur kan floreren op accounts en zeker in de early. Maar zou de rest van het team, niet eens zozeer mijzelf, tekort doen op die manier :) Dat ongelijk bewijzen zullen we maar voor gaan dan ;)
 
Reactiescore
2.478
Slotje: Als jullie in elkaars hol willen kruipen dat dat in het Verwachtingstopic. Het is te vroeg om dit soort lijstjes te maken. Por mij of @Sule Silmad of een paar weken even en we zetten het open. Misschien kom ik tegen dan zelf met een lijstje.
 
Reactiescore
534
Met de belofte van @.MortuaMemoria vanavond met een uitgebreid lijstje af te trappen gooien we dit topic weer open.

Indien we weer in elkaars hol gaan kruipen, zoals @The Minion dat mooi verwoorde, gooien we hem weer dicht.

Have fun
 

DeletedUser69389

Guest
Met de belofte van @.MortuaMemoria vanavond met een uitgebreid lijstje af te trappen gooien we dit topic weer open.

Indien we weer in elkaars hol gaan kruipen, zoals @The Minion dat mooi verwoorde, gooien we hem weer dicht.

Have fun
Hoezo zou je niet in iemands hol mogen kruipen? Als jij iemand uit je stam de beste speler vindt dan moet je dat gewoon kunnen posten en is het niet aan een moderator om te bepalen of het holletje likken is of niet.
 
Reactiescore
1.226
Hoezo zou je niet in iemands hol mogen kruipen? Als jij iemand uit je stam de beste speler vindt dan moet je dat gewoon kunnen posten en is het niet aan een moderator om te bepalen of het holletje likken is of niet.

Ik had precies dezelfde gedachten. Daarbij, volgens mij wordt er in de rest van de topics al genoeg gebashed. Een beetje meer complimenten zouden het W73 forum niet slecht doen denk ik.
 
Reactiescore
534
Ik had precies dezelfde gedachten. Daarbij, volgens mij wordt er in de rest van de topics al genoeg gebashed. Een beetje meer complimenten zouden het W73 forum niet slecht doen denk ik.

Absoluut mee eens. Denk dat ik mijzelf verkeerd verwoord heb. Het ging meer om pagina's vol complimentjes schrijven zonder daadwerkelijk een lijstje te maken. Zolang het bij serieize lijstjes blijft is het meer dan prima. Zie zelf ook liever positieve lijstjes in plaats van enkel gebash.

Dus, iemand die al wilt beginnen?
 
Bovenaan