Golden Awards

Reactiescore
1.893
We hadden het gisteren al opgemerkt. Ik heb Jeroen in de wereldchat ook gewoon geroast.
Jijwel.nl. En ook al zou dat zo zijn, waarom trek je voor de premade per dag 20 uur uit om zowel op het AF als in de wereldchat te lopen wenen. Wat maakt deze specifieke situatie zo anders?

Ook frapant dat je er nu ineens -na Roald's post- weer over begint in de wereldchat tegen de speler van Esfr. Gevoel dat je snel iets moet compenseren om de schijnheiligheid die van je afdruipt te verdoezelen? Je bent zo doorzichtig Martijn en je hebt het zelf niet door.
 

DeletedUser69389

Guest
Jijwel.nl. En ook al zou dat zo zijn, waarom trek je voor de premade per dag 20 uur uit om zowel op het AF als in de wereldchat te lopen wenen. Wat maakt deze specifieke situatie zo anders?

Ook frapant dat je er nu ineens -na Roald's post- weer over begint in de wereldchat tegen de speler van Esfr. Gevoel dat je snel iets moet compenseren om de schijnheiligheid die van je afdruipt te verdoezelen? Je bent zo doorzichtig Martijn en je hebt het zelf niet door.
Niks ondoorzichtigs aan. Ik kom net vanuit een college en het eten. Omdat ik er nu tijd voor heb. In een korte pauze het vanmiddag al aangestipt in de stamchat. Waar jullie je al druk over kunnen maken zeg.

Maar wel een treurige reactie van Jeroen ja m.b.t. dit internen.
 
Reactiescore
1.893
Niks ondoorzichtigs aan. Ik kom net vanuit een college en het eten. Omdat ik er nu tijd voor heb. In een korte pauze het vanmiddag al aangestipt in de stamchat. Waar jullie je al druk over kunnen maken zeg.

Maar wel een treurige reactie van Jeroen ja m.b.t. dit internen.
Dat college heeft geen week geduurd lijkt me? Waar was je de afgelopen dagen dan? Dat je dit nog niet had opgemerkt is onzin, dat weten we beide. Als iemand een goede #2 van InformAnton is ben jij het namelijk wel. Dat bedoel ik dus met je je schijnheilig voordoet, terwijl het zo doorzichtig als wat is. Bedankt voor het onderbouwen van m'n uitspraak.

Jij die tegen mij zegt waar kun je je al druk over maken? Moet echt niet gekker worden hier haha. De ironie spat er gewoon vanaf.
 
Reactiescore
766
Het feit blijft nog steeds dat dat er niet toe doet. ESFR heeft namelijk nergens gezegd dergelijke zaken niet uit te voeren deze wereld. Jullie daarentegen wel.
 
Reactiescore
1.893
Het feit blijft nog steeds dat dat er niet toe doet. ESFR heeft namelijk nergens gezegd dergelijke zaken niet uit te voeren deze wereld. Jullie daarentegen wel.
Dat doet er zeer zeker wel toe als je roept tegen dat soort dingen te zijn en andere stammen op tw er ook op te wijzen als je dit ziet. Dat waren namelijk Martijn z'n eigen woorden. Of is Pit een stam op Travian? Volgens mij ook niet.
 
Reactiescore
5.701
Het feit blijft nog steeds dat dat er niet toe doet. ESFR heeft namelijk nergens gezegd dergelijke zaken niet uit te voeren deze wereld. Jullie daarentegen wel.
Dus als je zegt dat je nooit iemand kapot zou knuppelen en je doet het wel is erg, maar iemand zomaar kapot knuppelen is niet erg?
 

DeletedUser69389

Guest
Het feit blijft nog steeds dat dat er niet toe doet. ESFR heeft namelijk nergens gezegd dergelijke zaken niet uit te voeren deze wereld. Jullie daarentegen wel.
Mwa hetgeen een Cabbage of een Inter hebben gedaan staat wel in schril contrast met hetgeen ESFR nu heeft gedaan. Ook het commentaar wat die heeft op kritiek is gewoonweg triest. Grappend aan iemand vragen of hij diens dorpen mag internen of uitlatingen als wat een gehuilebalk over 10 dorpen... 10 dorpen internen wanneer je 500 dorpen hebt of het nu doen vind ik een groot verschil.
 
Reactiescore
766
Oops iets teveel reacties, geef me een moment
 
Reactiescore
2.303
Wil je daarmee zeggen dat dat van ESFR minder erg is dan hetgeen men sommige Amen/swift leden van beschuldigd worden? En dan laat ik maar even het grote verschil in omvang (110.000 punten, even, dat is bijna gelijk een top 15 rang) Een steady lage eigenwaarde is beter dan een wereld instappen met in ieder geval het idee het goed te doen? Ofwel wat Lord-toms al treffend zegt: ''Dus als je zegt dat je nooit iemand kapot zou knuppelen en je doet het wel is erg, maar iemand zomaar kapot knuppelen is niet erg?''

Ik heb het even in een tabelletje gezet om te kijken of dit klopt.

hhq5jmhsxdc9s.png


Kennelijk niet.
Snap geen kloten van je grafiek.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Het feit blijft nog steeds dat dat er niet toe doet. ESFR heeft namelijk nergens gezegd dergelijke zaken niet uit te voeren deze wereld. Jullie daarentegen wel.

:')

Interns farmen wat een enorme ban had moeten zijn, zonder enige schaamte 10 dorpen in deze fase edelen internen....
Moet ineens alles worden gemeteen aan de premade? Ik vind het prima als jullie ons daarmee als morele maatstaaf zien, maar die verafgoding is niet nodig hoor.
 
Reactiescore
614
Dacht dat dit het Golden Awards topic was, maar ik kan het mis hebben :)
Iemand misschien een lijstje waarop gereageerd kan worden? De essentie van dit topic...
 
Reactiescore
1.226
Ik loop altijd maar te kutten met die excel grafiekjes. Weet nu in ieder geval bij wie ik kan aankloppen mocht ik weer eens een grafiekje benodigd zijn!
 
Reactiescore
1.893
Gaan we nu op het AF partij één er op wijzen dat hij een derde partij erop moet wijzen dat hij iets gelijkwaardigs doet als de tweede partij, omdat de eerste partij, de tweede partij hier ook op wees? Nice.
Ja. Andersom wordt partij twee er toch ook op gewezen als ze zich niet aan hun woord houden? Ditzelfde geldt voor partij één. Of past dat niet in het straatje der W73 AF-forum?
 
Bovenaan