Deleted User - 487971571
Guest
Thanks voor de benoeming, prima lijstjeMaar ook de speler die veel VV's gedaan hebben. Zo kan ik me een Daan herinneren die elke keer om een VV vroeg. Knettergek ben je daar ook eigenlijk he.
Thanks voor de benoeming, prima lijstjeMaar ook de speler die veel VV's gedaan hebben. Zo kan ik me een Daan herinneren die elke keer om een VV vroeg. Knettergek ben je daar ook eigenlijk he.
Al ga ik daar een hele page aan schrijven mag ik wel een vrije dag van werk nemen ;Pinderdaad de skypechat kon lachen zijn, hopelijk schrijft @Ezra the King nog een boek over alle belevenissen deze wereld in spread. We hebben ze gisteren opgenoemd en we hebben er toch heel hard mee moeten lachen
Je moet er wat voor over hebbenAl ga ik daar een hele page aan schrijven mag ik wel een vrije dag van werk nemen ;P
je doet toch niks anders dan op skype zitten tijdens werk, kan je even goed wat typenAl ga ik daar een hele page aan schrijven mag ik wel een vrije dag van werk nemen ;P
Typ jij maar rotnoobIemand nog een lijstje? Er is weer veel gebeurd afgelopen periode.
ja dag, dat is dan de constante wereld al zo
Liar, wie zat er te nolifen op Barnie dan? maar ik heb idd weinig tijd en zin atm, zou overigens ook geen flauw idee hebben wat er nu speelt dus een lijstje maken heeft geen zin van mijn kant.