Het leek me leuk ook eens een lijstje te maken, het is de eerste keer dat ik dit doe dus please don't hurt my feelings (de eerste keer doet sowieso pijn heb ik gehoord).
Dit lijstje zal gebaseerd zijn op mijn avonturen binnen de stam Pit dus warning: subjectieve kutlijst incoming
. Over mezelf: eerst zat ik op account SpeedyAction waarbij ik geregeld met Pit in aanraking kwam maar er geen deel van uitmaakte, vervolgens ben ik overgestapt naar een account binnen Pit en belandde ik in een voor mij nieuw team, hier speel ik nu ondertussen een maand gok ik.
Beste speler:
Do Not Eat Yellow Snow: in mijn ogen is elke speler op dit account een zeer bekwame tribalwars-speler en dat blijkt ook uit de moeite die anderen hebben om dorpen af te snoepen bij hen. Daarnaast zijn ze allen bereid om een volledig kunstgebit bij te steken als dat nodig is (haha da's een mopje met tandje bijsteken) en daarbij ondersteunen ze zelfs andere accounts waar ze kunnen. Verder ook prima gasten waarmee je leuk kan kletsen tot diep in de nacht (n.v.d.r. ik keek eens een kwartier niet naar de stamchat op whatsapp en had zo'n 700 berichten gemist).
Slechtste speler: Vind ik zeer moeilijk om te benoemen aangezien ik de individuele kwaliteiten niet van iedereen ken. Ik denk door de recente gebeurtenis dat ik bijna genoodzaakt ben hier
Wurm 2.0 te plaatsen, al zit daar natuurlijk meer achtergrond aan dan dat dit slechte spelers zouden zijn.
Meestbelovende speler voor de toekomst: niet relevant
Grootste ego: Persoonlijk heb ik niet te maken gehad met iemand die omwille van zijn (of haar) ego iets wel/niet wil doen. Zeker bij Pit was dit niet het geval, ik spreek minder voor Imago omdat ik met hun niet echt close contact heb gehad om samen te werken. Ze weten wat ze doen en soms botste het tussen Imago leden onderling maar waaraan ligt dat is dan de vraag.
Beste stam:
Spread: ik denk dat als je bekijkt naar hoe de wereld is verlopen, de stam Spread het meest consequent was en snel vooruitgang boekte. Een aantal 'manieren' waarop dit gebeurde betreur ik zelf (om nog maar eens terug te komen op het rekruteren van spelers uit een vijandige stam of de zeer uitgebreide diplomatieke banden waardoor al snel de noordelijke wereldhelft werd gevrijwaard). Achteraf gezien is het doel wereldwinst en op dit moment lijkt Spread daar meer in te zullen slagen dan Imago of Pit.
Slechtste stam: Ook hier vind ik niet dat ik in het recht ben om iets te plaatsen. Alle drie de stammen die nu nog meespelen voor winst (Spread, Imago en Pit dus) zijn zeker niet slecht te noemen lijkt me
.
Meestbelovende stam voor de toekomst: niet relevant.
Meest onderschatte stam: kan ik niet echt inschatten.
Meest overschatte stam: ook hier blijf ik het antwoord op schuldig aangezien ik niet van moment 1 actief was op de wereld en toen totaal het AF nog niet volgde.
Beste leider: De leiding die ik heb mogen meemaken was die van
Kyle (@Absurd. ) bij Pit, ik weet niet hoe dit verloopt op andere werelden ofzo maar ik ben zeer tevreden met hem als leider. Hij heeft duidelijk kennis van het spel en heeft me meermaals geholpen. Wat ik nog kan meegeven als feedback is dat hij van mij zich meer mag laten zien. Vooral sinds de fusie/samenwerking met Imago heeft hij zich meer op de achtergrond gehouden leek het.
Hier wil ik wel benadrukken dat ik dus niet weet hoe dit eerder op de wereld verliep.
Slechtste leider: /
Favoriete leider:
Kyle van Absurd.
Meest overschatte speler: aangezien ik veel spelers en hun reputaties niet ken, kan ik hier niet echt iemand plaatsen.
Meest onderschatte speler: en ook hier kan ik dus geen gegronde mening over geven. Ik zou misschien
Calamity hier durven plaatsen aangezien er in de stamchat niet zo veel wordt gezegd over dit account. Echter bij de massa op Wurm kwamen er zeer mooie times vanuit deze rim speler die het zeer moeilijk maakte om te snipen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik denk dat ik van veel spelers nog wel wat kan bijleren en ik heb met niemand slechte ervaringen gehad dus van mijn part heel de wereld
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: /
Mooiste spelers naam: The Boy in Quarantine ( sorrynotsorry), The Night Pharmacy, The Mind of a Murderer, Guided by the Light
Mooiste stam naam: Imaginis Prodest, klinkt super badass en de betekenis is ook mooi.
Het tofste topic: GA vind ik leuk en interessant, spotprenten als er effectief prenten in komen en bij het Oorlogstopic de analyse posts van onder ander Ezra
Het domste topic: /
Favoriete forumposter: mensen die inhoudelijk wat bijdragen vind ik fijn om te lezen alsook een aantal grappige opmerkingen of steken naar elkaar
Minst favoriete forumposter: Yerpel, Divine Legion en met momenten We Like Hot Chicks (al besef ik dat dit vooral om te memen is, ik gok Divine Legion ook wel)
Mooiste profielplaatje speler: Anarchist en Absurd. zijn wel mooi.
Mooiste profielplaatje stam: ook die van Imago voor mij
Mooiste actie van de wereld: de massa's van Spread zijn tot nu toe al keer op keer succesvol geweest. Het wegdrukken van POV heeft volgens mij veel zaken in het Imago/Pit kamp in een onverwachtse stroomversnelling gebracht en daardoor ook wel invloed gehad op het verloop.
Voor wie heb je nu echt respect: nachters en mensen die meer dan 200% geven voor dit stomme spel
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Youri (@Vybz )mijn co vanop SpeedyAction en verder vind ik het vooral belangrijk dat het wat gezellig is, daarmee zit ik nu ook wel goed bij mijn huidige team
Daarnaast vond ik het ook wel leuk samenwerken met
@Kratje Grolsch (voornamelijk met Maurice, Matthi hoorde ik niet zo vaak) door hoe chill Maurice was en het was leuk om te zien hoe hij zonder al te veel moeite toch mooi en strak kon timen.
Tenslotte eigenlijk iedereen die goed omgaat met mijn 80miljoen vragen op een dag en mij dingen bijleert.
Grootste Blunder: ik die dom een CF geef aan Kratje door troepen weg te sturen want "iK wOu VoOr EeN rEcAp GaAn DuS dIe KoNdEn WeG". Wel even van gebaald toen ik zag dat het groene edels waren en nog harder toen de recap poging grandioos mislukte.
Ik wil graag nog meedelen dat: het me spijt voor de flauwe mededelingen die ik verstuurde naar vooral de mensen van Spread
P.S.:
@Padmyuva bedankt voor de vermelding! Daarnaast mijn excuses dat ik zo kort na jouw lijst ook iets plaats.