- Reactiescore
- 152
doen ze bewust niet, zou wat zijn als je bij elk slechtste deel jezelf neer zou moeten zetten@Sevii wanneer komt imago eens met een lijstje? Of pit
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
doen ze bewust niet, zou wat zijn als je bij elk slechtste deel jezelf neer zou moeten zetten@Sevii wanneer komt imago eens met een lijstje? Of pit
Beste speler: Anarchist
Kan enkel voor mezelf antwoorden en zeggen dat ik er nog wel eentje zal maken later, als mijn herexamens voorbij zijn.@Sevii wanneer komt imago eens met een lijstje? Of pit
Kan enkel voor mezelf antwoorden en zeggen dat ik er nog wel eentje zal maken later, als mijn herexamens voorbij zijn.
Types/reacties als die (van) Divine Legion nodigen daar wel niet echt voor uit natuurlijk.
Kutlijstjes, allebei.
Je kan best het excuus gebruiken dat je de tegenstand niet kent of "enkel kan oordelen over stamgenoten" maar een beetje objectiviteit lijkt me niet onmogelijk.
Jullie proberen gewoon op te vallen of grappig te zijn (tweede lijstje)
Zonde!
Ik nodig je uit om je eigen lijstje hier te plaatsen zodat wij een indruk kunnen krijgen van een ‘goed’ lijstje.
Deze discussie is al eerder precies hetzelfde gevoerd en vervolgens is er een 'voorbeeld' gegeven. Ik kan mij er wel in vinden dat je een uiterst veilige lijst plaatst waarbij je vooral je stamgenoten ophemelt - de uiteenzetting van hoe fantastisch Noonoo is in verschillende disciplines is ook overbodig, de statistieken zeggen voldoende over het presteren en anders de vorige 30 lijstjes wel. Je lijst is niet slecht, maar hij is ook niet interessant noch vernieuwend en dat is volgens mij wat Sevii ziet.
de uiteenzetting van hoe fantastisch Noonoo is in verschillende disciplines is ook overbodig, de statistieken zeggen voldoende over het presteren en anders de vorige 30 lijstjes wel.
Grootste ego:
Hier hoef ik niet zo lang over na te denken en deze schrijf ik weg naar Kyuka. Ook al zal hij het daar zelf niet mee eens zijn, hij schrijft voornamelijk vanuit grootheidswaanzin. Ik vind het altijd jammer dat sportiviteit vaak wegvalt op het moment dat het neer komt op een "stammenoorlog". Sneren en steken en "kijk mij eens goed zijn" posts zijn een ding die om je oren vliegen. Overigens van vele spelers. Toch weet ik dat als ik de naam Kyuka lees, ik al niet hoef te rekenen op een vriendelijke post, en dat er altijd een deel zelf-/stam-verheerlijking in zijn posts is verwerkt.
Bepaal jij tegenwoordig ook al hoe iemand zijn benoemingen moet beargumenteren en wanneer dit wel genoeg over een bepaalde speler is geweest? Niet zo zuur man![]()
Deze discussie is al eerder precies hetzelfde gevoerd en vervolgens is er een 'voorbeeld' gegeven. Ik kan mij er wel in vinden dat je een uiterst veilige lijst plaatst waarbij je vooral je stamgenoten ophemelt - de uiteenzetting van hoe fantastisch Noonoo is in verschillende disciplines is ook overbodig, de statistieken zeggen voldoende over het presteren en anders de vorige 30 lijstjes wel. Je lijst is niet slecht, maar hij is ook niet interessant noch vernieuwend en dat is volgens mij wat Sevii ziet.
Wat heb jij een klote leven man, azijndrinkerDeze discussie is al eerder precies hetzelfde gevoerd en vervolgens is er een 'voorbeeld' gegeven. Ik kan mij er wel in vinden dat je een uiterst veilige lijst plaatst waarbij je vooral je stamgenoten ophemelt - de uiteenzetting van hoe fantastisch Noonoo is in verschillende disciplines is ook overbodig, de statistieken zeggen voldoende over het presteren en anders de vorige 30 lijstjes wel. Je lijst is niet slecht, maar hij is ook niet interessant noch vernieuwend en dat is volgens mij wat Sevii ziet.
Ik moest echt lachen toen ik dat dorp ineens binnen zag komenGrootste Blunder: ik die dom een CF geef aan Kratje door troepen weg te sturen want "iK wOu VoOr EeN rEcAp GaAn DuS dIe KoNdEn WeG". Wel even van gebaald toen ik zag dat het groene edels waren en nog harder toen de recap poging grandioos mislukte.
Meest onderschatte speler: en ook hier kan ik dus geen gegronde mening over geven. Ik zou misschien Calamity hier durven plaatsen aangezien er in de stamchat niet zo veel wordt gezegd over dit account. Echter bij de massa op Wurm kwamen er zeer mooie times vanuit deze rim speler die het zeer moeilijk maakte om te snipen.