Golden Awards

Reactiescore
1.363
Kutlijstjes, allebei.

Je kan best het excuus gebruiken dat je de tegenstand niet kent of "enkel kan oordelen over stamgenoten" maar een beetje objectiviteit lijkt me niet onmogelijk.
Jullie proberen gewoon op te vallen of grappig te zijn (tweede lijstje)

Zonde!
Screenshot_20200829-190234_Samsung Internet.jpg
 
Reactiescore
1.278
Kan enkel voor mezelf antwoorden en zeggen dat ik er nog wel eentje zal maken later, als mijn herexamens voorbij zijn.

Types/reacties als die (van) Divine Legion nodigen daar wel niet echt voor uit natuurlijk.

Met alle respect, maar reacties waarin je andere lijstjes wegzet als kutlijstjes nodigen natuurlijk ook niet bepaald uit. Momenteel verliest spread minder dorpen bij massa's en pakt er meer bij aanvallen op imago/pit. Dan is het toch logisch dat men stamgenoten benoemd die resultaat laten zien boven accounts die momenteel niet helemaal lekker uit de verf komen.
 

Deleted User - 487973510

Guest
Gezien de lage kwaliteit van de afgelopen lijst, ik hoop dat het hier snel niet meer over gaat en ik nu toch, taggend met mijn laptop op het aanrecht mijn roomsaus aan het indikken ben, een hopelijk wat objectiever lijstje.
ik wil me wel alsnog vast op voorhand verontschuldigen voor het waarschijnlijk lichtelijk biased lijstje gezien ik ten eerste geen inzichten heb in wie er uberhaupt in spread spelen en twee ik behoorlijk nieuw ben op deze wereld.

Beste speler:
Beste speler vind ik erg lastig te benoemen, ook wederom omdat ik na een lange stop niet meer op de hoogte ben van alle "new-gen" spelers, dus ik doop deze titel nu even om naar Beste team.
Er zijn hier wat mij betreft een aantal te noemen accounts;
Op de eerste plaats maar eens een tegenstander, terecht ook meermaals genoemd; Noo Noo de stofzuiger. Bij tribalwars speelt tijd een grote, zo niet de grootste, rol in het goed draaien van een team. Aan activiteit geen tekort bij dit team. Ezra is op wereld 37 nog mijn co geweest toen we nog jonge jochies waren, maar het team wat samen met hem speelt heeft me daadwerkelijk positief (of wellicht negatief als je het vanuit Cabbages perspectief bekijkt) verrast. Mijn complimenten dus.
Toch wil ik ook team Interdictum., & Schedel. nomineren, ik heb wat meer in de keuken mogen kijken van Imago spelers uiteraard en kan ook niks anders dan goed over deze teams spreken

Slechtste speler:

Ik zet hier de naam Valar Morghulis neer. Dit klinkt wellicht wat vreemd, gezien wij er zelfs nog dorpen tegen verloren zijn, maar in tegen stelling tot zijn mede stam genoten zijn zijn aanvalswaves zeer makkelijjk doortastbaar. Lijkt hij van minimale toegevoegde waarde ondanks zijn kwantitatieve overwicht en heeft het team ook nog niet veel spannends HOEVEN te laten zien.

Meestbelovende speler voor de toekomst uitkomst: Absurd., Interdictum en Schedel

Drie goede accounts met ofwel nieuwe spelers of wel nieuw front. Ik ben erg benieuwd wat ze in de toekomst gaan laten zien, laten we hopen dat er daar nog voldoende ruimte voor wordt gemaakt

Grootste ego:

Hier hoef ik niet zo lang over na te denken en deze schrijf ik weg naar Kyuka. Ook al zal hij het daar zelf niet mee eens zijn, hij schrijft voornamelijk vanuit grootheidswaanzin. Ik vind het altijd jammer dat sportiviteit vaak wegvalt op het moment dat het neer komt op een "stammenoorlog". Sneren en steken en "kijk mij eens goed zijn" posts zijn een ding die om je oren vliegen. Overigens van vele spelers. Toch weet ik dat als ik de naam Kyuka lees, ik al niet hoef te rekenen op een vriendelijke post, en dat er altijd een deel zelf-/stam-verheerlijking in zijn posts is verwerkt.

Beste stam:

Hoe graag ik hier Imago had neergezet, laat dit duidelijk zijn, dit zal Spread zijn. Zowel goede keuzes gemaakt op tactisch punt in de early game als activiteit technisch als zowel offensief en defensief betere dingen laten zien dan Imago en Pit tot op heden.

Meestbelovende stam voor de uitkomst:

Ik ga hier mee met de omvorming tot de uitroeping "meestbelovende stam voor de uitkomst". Verwijzend terug naar het puntje "beste stam", ben ik van mening dat, indien goed uitgespeeld, de meest actieve stam altijd de winnende stam zal worden. In dit geval lijkt dit nog sterk op Spread. Ik hoop dat de alliantie Pit en Imago op korte termijn nog een kleine verandering in dit beeld kan brengen, maar voor nu ga ik er van uit dat spread de wereldwinst mee naar huis zal nemen

Beste leider:

Dit is weer zo'n puntje waar ik weinig over kan zeggen, gezien ik ook niet in de keuken van spread kan kijken, het moment dat ik de stam binnen kwam was Jordi interim leider en, zoals ik van hem gewend was, was ik zeer te spreken over zijn leidingskwaliteiten. Ik heb een vermoeden dat de huidige leiding bij Spread het ook goed doen, zeker als ik de berichten hierboven zo lees.

Slechtste leider: -

Meest overschatte speler: -

Meest onderschatte speler:


Hier ga ik dan het team TLDR neerzetten. Ik begrijp dat dit team vaak wordt neergezet als slechtste speler gezien het dorpen verlies en de clustervorming in het verleden welke misschien tactisch niet slim geweest zijn. Toch vind ik een van de sterkste eigenschappen van een goed draaiend team "doorzettingsvermogen". Als het ergens niet aan ontbreekt en als ik respect heb voor mensen die keer op keer motivatie te vinden om te deffen en iets terug te doen dan zit het ook bij dit team.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:

Met iedereen die een doorzet mentaliteit heeft, niet leidt aan grootheidswaanzin en zich volwassen kan opstellen in welke situatie dan ook.

Mooiste spelers naam:

Dan ga ik toch voor The Boy in Quarantine, ik zelf speelde al een aantal jaar weer geen TW. Deze titel is gelijk een symbolische beschrijving voor waarom ik weer begonnen ben.

Favoriete forumposter:

Heb met plezier de posts van Ezra gelezen die (zover mogelijk) met een objectieve bril geschreven zijn.

Minst favoriete forumposter: Kyuka

Zie puntje grootste ego.

Mooiste profielplaatje speler:

Die geef ik aan Semper Paratus

Mooiste profielplaatje stam:


Ben fan van ons eigen plaatje Imago

Mooiste actie van de wereld:

De meest effectieve actie was denk ik toch wel die van Spread op accs TLDR en Cabbage, ook erg goed doorgedrukt toen. Wat mij betreft de "mooiste" actie. Ik baal er alleen een beetje van dat ik er niet wat langer was, wellicht had ik er dan de "mooiste" massa-def van kunnen maken.

Voor wie heb je nu echt respect:
Spelers die constant motivatie laten zien en beste beetje voorzetten. Matthieu/Warre team Schedel, Thomas/Maks team Inter, Tim/Daan team MOAM, Joppe team TBIQ, Wouter van Yellow, Damien en Joeri van TLDR zijn hier goede voorbeelden van!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Zie vorig kopje en het kopje, met wie zou je graag in een stam spelen.

Grootste Blunder:
Het compleet fout klaarzetten van het account wurm 2.0 ondanks dat de manier van aanvallen van spread exact het zelfde was als op ons. We meermaals hebben aangegeven hoe dit te doen en dat vervolgens nog niet op te brengen. Erg jammer en een fout die nooit 2x gemaakt had moeten worden
 

DeletedUser81766

Guest
Kutlijstjes, allebei.

Je kan best het excuus gebruiken dat je de tegenstand niet kent of "enkel kan oordelen over stamgenoten" maar een beetje objectiviteit lijkt me niet onmogelijk.
Jullie proberen gewoon op te vallen of grappig te zijn (tweede lijstje)

Zonde!

Een award lijst is grotendeels de opinie van één speler, maak je er dan niet zo druk om. Ik heb inderdaad gekozen mijn lijstje vooral te schrijven met de kennis die ik op dat moment had. Ik heb daarbij wel allemaal een uitgebreide onderbouwing gegeven waar ik de nominatie op baseer, heel veel zie je dat niet terug in de lijstjes.

Ik nodig je uit om je eigen lijstje hier te plaatsen zodat wij een indruk kunnen krijgen van een ‘goed’ lijstje.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Ik nodig je uit om je eigen lijstje hier te plaatsen zodat wij een indruk kunnen krijgen van een ‘goed’ lijstje.

Deze discussie is al eerder precies hetzelfde gevoerd en vervolgens is er een 'voorbeeld' gegeven. Ik kan mij er wel in vinden dat je een uiterst veilige lijst plaatst waarbij je vooral je stamgenoten ophemelt - de uiteenzetting van hoe fantastisch Noonoo is in verschillende disciplines is ook overbodig, de statistieken zeggen voldoende over het presteren en anders de vorige 30 lijstjes wel. Je lijst is niet slecht, maar hij is ook niet interessant noch vernieuwend en dat is volgens mij wat Sevii ziet.
 

DeletedUser81766

Guest
Deze discussie is al eerder precies hetzelfde gevoerd en vervolgens is er een 'voorbeeld' gegeven. Ik kan mij er wel in vinden dat je een uiterst veilige lijst plaatst waarbij je vooral je stamgenoten ophemelt - de uiteenzetting van hoe fantastisch Noonoo is in verschillende disciplines is ook overbodig, de statistieken zeggen voldoende over het presteren en anders de vorige 30 lijstjes wel. Je lijst is niet slecht, maar hij is ook niet interessant noch vernieuwend en dat is volgens mij wat Sevii ziet.

Nu je het zegt meen ik zo’n zelfde discussie inderdaad met Ezra te herinneren. Uiteindelijk is het een opinie, wie het een slechte lijst vind moet
dat zelf weten. Er zal toch nooit een “perfecte” lijst geschreven worden omdat je toch andere perspectieven van elkaar hebt.

Maar evengoed ga ik die discussie juist niet aan en nodig ik hem dan ook meteen uit een lijstje te maken wat hij zelf goed vind.
 
Reactiescore
614
de uiteenzetting van hoe fantastisch Noonoo is in verschillende disciplines is ook overbodig, de statistieken zeggen voldoende over het presteren en anders de vorige 30 lijstjes wel.

Bepaal jij tegenwoordig ook al hoe iemand zijn benoemingen moet beargumenteren en wanneer dit wel genoeg over een bepaalde speler is geweest? Niet zo zuur man ;)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Grootste ego:

Hier hoef ik niet zo lang over na te denken en deze schrijf ik weg naar Kyuka. Ook al zal hij het daar zelf niet mee eens zijn, hij schrijft voornamelijk vanuit grootheidswaanzin. Ik vind het altijd jammer dat sportiviteit vaak wegvalt op het moment dat het neer komt op een "stammenoorlog". Sneren en steken en "kijk mij eens goed zijn" posts zijn een ding die om je oren vliegen. Overigens van vele spelers. Toch weet ik dat als ik de naam Kyuka lees, ik al niet hoef te rekenen op een vriendelijke post, en dat er altijd een deel zelf-/stam-verheerlijking in zijn posts is verwerkt.

Ik ben het volledig met je eens, maar gelukkig gebeurd dit vanuit imago kamp niet.
 
Reactiescore
1.278
Bepaal jij tegenwoordig ook al hoe iemand zijn benoemingen moet beargumenteren en wanneer dit wel genoeg over een bepaalde speler is geweest? Niet zo zuur man ;)

Early en mid-game heeft roald ongeveer in elk lijstje als favoriete poster gestaan en daar heb ik hem toen der tijd niet over gehoord. Zal wat jaloezie inzitten.
 
Reactiescore
1.363
Deze discussie is al eerder precies hetzelfde gevoerd en vervolgens is er een 'voorbeeld' gegeven. Ik kan mij er wel in vinden dat je een uiterst veilige lijst plaatst waarbij je vooral je stamgenoten ophemelt - de uiteenzetting van hoe fantastisch Noonoo is in verschillende disciplines is ook overbodig, de statistieken zeggen voldoende over het presteren en anders de vorige 30 lijstjes wel. Je lijst is niet slecht, maar hij is ook niet interessant noch vernieuwend en dat is volgens mij wat Sevii ziet.

Ach Roaldje, kun je er niet zo goed tegen dat jouw afgewezen team, die jij te slecht en te risicovol (vooral ik)vond jouw accie en jouw stam eens even goed int sterretje pakt en outshined in goedheid in het spel..? Jammer dat wij zo super goed zijn en jij lekker niet met je +9 in 3 hele stammassas op jouw front.
 

Deleted User - 487971571

Guest
Deze discussie is al eerder precies hetzelfde gevoerd en vervolgens is er een 'voorbeeld' gegeven. Ik kan mij er wel in vinden dat je een uiterst veilige lijst plaatst waarbij je vooral je stamgenoten ophemelt - de uiteenzetting van hoe fantastisch Noonoo is in verschillende disciplines is ook overbodig, de statistieken zeggen voldoende over het presteren en anders de vorige 30 lijstjes wel. Je lijst is niet slecht, maar hij is ook niet interessant noch vernieuwend en dat is volgens mij wat Sevii ziet.
Wat heb jij een klote leven man, azijndrinker
 
Reactiescore
1.752
Het leek me leuk ook eens een lijstje te maken, het is de eerste keer dat ik dit doe dus please don't hurt my feelings (de eerste keer doet sowieso pijn heb ik gehoord). Dit lijstje zal gebaseerd zijn op mijn avonturen binnen de stam Pit dus warning: subjectieve kutlijst incoming :) . Over mezelf: eerst zat ik op account SpeedyAction waarbij ik geregeld met Pit in aanraking kwam maar er geen deel van uitmaakte, vervolgens ben ik overgestapt naar een account binnen Pit en belandde ik in een voor mij nieuw team, hier speel ik nu ondertussen een maand gok ik.

Beste speler: Do Not Eat Yellow Snow: in mijn ogen is elke speler op dit account een zeer bekwame tribalwars-speler en dat blijkt ook uit de moeite die anderen hebben om dorpen af te snoepen bij hen. Daarnaast zijn ze allen bereid om een volledig kunstgebit bij te steken als dat nodig is (haha da's een mopje met tandje bijsteken) en daarbij ondersteunen ze zelfs andere accounts waar ze kunnen. Verder ook prima gasten waarmee je leuk kan kletsen tot diep in de nacht (n.v.d.r. ik keek eens een kwartier niet naar de stamchat op whatsapp en had zo'n 700 berichten gemist).

Slechtste speler: Vind ik zeer moeilijk om te benoemen aangezien ik de individuele kwaliteiten niet van iedereen ken. Ik denk door de recente gebeurtenis dat ik bijna genoodzaakt ben hier Wurm 2.0 te plaatsen, al zit daar natuurlijk meer achtergrond aan dan dat dit slechte spelers zouden zijn.

Meestbelovende speler voor de toekomst: niet relevant

Grootste ego: Persoonlijk heb ik niet te maken gehad met iemand die omwille van zijn (of haar) ego iets wel/niet wil doen. Zeker bij Pit was dit niet het geval, ik spreek minder voor Imago omdat ik met hun niet echt close contact heb gehad om samen te werken. Ze weten wat ze doen en soms botste het tussen Imago leden onderling maar waaraan ligt dat is dan de vraag.

Beste stam: Spread: ik denk dat als je bekijkt naar hoe de wereld is verlopen, de stam Spread het meest consequent was en snel vooruitgang boekte. Een aantal 'manieren' waarop dit gebeurde betreur ik zelf (om nog maar eens terug te komen op het rekruteren van spelers uit een vijandige stam of de zeer uitgebreide diplomatieke banden waardoor al snel de noordelijke wereldhelft werd gevrijwaard). Achteraf gezien is het doel wereldwinst en op dit moment lijkt Spread daar meer in te zullen slagen dan Imago of Pit.

Slechtste stam: Ook hier vind ik niet dat ik in het recht ben om iets te plaatsen. Alle drie de stammen die nu nog meespelen voor winst (Spread, Imago en Pit dus) zijn zeker niet slecht te noemen lijkt me :) .

Meestbelovende stam voor de toekomst: niet relevant.

Meest onderschatte stam: kan ik niet echt inschatten.

Meest overschatte stam: ook hier blijf ik het antwoord op schuldig aangezien ik niet van moment 1 actief was op de wereld en toen totaal het AF nog niet volgde.

Beste leider: De leiding die ik heb mogen meemaken was die van Kyle (@Absurd. ) bij Pit, ik weet niet hoe dit verloopt op andere werelden ofzo maar ik ben zeer tevreden met hem als leider. Hij heeft duidelijk kennis van het spel en heeft me meermaals geholpen. Wat ik nog kan meegeven als feedback is dat hij van mij zich meer mag laten zien. Vooral sinds de fusie/samenwerking met Imago heeft hij zich meer op de achtergrond gehouden leek het.
Hier wil ik wel benadrukken dat ik dus niet weet hoe dit eerder op de wereld verliep.

Slechtste leider: /

Favoriete leider: Kyle van Absurd.

Meest overschatte speler:
aangezien ik veel spelers en hun reputaties niet ken, kan ik hier niet echt iemand plaatsen.

Meest onderschatte speler: en ook hier kan ik dus geen gegronde mening over geven. Ik zou misschien Calamity hier durven plaatsen aangezien er in de stamchat niet zo veel wordt gezegd over dit account. Echter bij de massa op Wurm kwamen er zeer mooie times vanuit deze rim speler die het zeer moeilijk maakte om te snipen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik denk dat ik van veel spelers nog wel wat kan bijleren en ik heb met niemand slechte ervaringen gehad dus van mijn part heel de wereld :D

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: /

Mooiste spelers naam: The Boy in Quarantine ( sorrynotsorry), The Night Pharmacy, The Mind of a Murderer, Guided by the Light

Mooiste stam naam: Imaginis Prodest, klinkt super badass en de betekenis is ook mooi.

Het tofste topic: GA vind ik leuk en interessant, spotprenten als er effectief prenten in komen en bij het Oorlogstopic de analyse posts van onder ander Ezra

Het domste topic: /

Favoriete forumposter: mensen die inhoudelijk wat bijdragen vind ik fijn om te lezen alsook een aantal grappige opmerkingen of steken naar elkaar

Minst favoriete forumposter: Yerpel, Divine Legion en met momenten We Like Hot Chicks (al besef ik dat dit vooral om te memen is, ik gok Divine Legion ook wel) :p

Mooiste profielplaatje speler: Anarchist en Absurd. zijn wel mooi.

Mooiste profielplaatje stam: ook die van Imago voor mij

Mooiste actie van de wereld: de massa's van Spread zijn tot nu toe al keer op keer succesvol geweest. Het wegdrukken van POV heeft volgens mij veel zaken in het Imago/Pit kamp in een onverwachtse stroomversnelling gebracht en daardoor ook wel invloed gehad op het verloop.

Voor wie heb je nu echt respect: nachters en mensen die meer dan 200% geven voor dit stomme spel

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Youri (@Vybz )mijn co vanop SpeedyAction en verder vind ik het vooral belangrijk dat het wat gezellig is, daarmee zit ik nu ook wel goed bij mijn huidige team :)
Daarnaast vond ik het ook wel leuk samenwerken met @Kratje Grolsch (voornamelijk met Maurice, Matthi hoorde ik niet zo vaak) door hoe chill Maurice was en het was leuk om te zien hoe hij zonder al te veel moeite toch mooi en strak kon timen.
Tenslotte eigenlijk iedereen die goed omgaat met mijn 80miljoen vragen op een dag en mij dingen bijleert.

Grootste Blunder: ik die dom een CF geef aan Kratje door troepen weg te sturen want "iK wOu VoOr EeN rEcAp GaAn DuS dIe KoNdEn WeG". Wel even van gebaald toen ik zag dat het groene edels waren en nog harder toen de recap poging grandioos mislukte.

Ik wil graag nog meedelen dat: het me spijt voor de flauwe mededelingen die ik verstuurde naar vooral de mensen van Spread :D

P.S.: @Padmyuva bedankt voor de vermelding! Daarnaast mijn excuses dat ik zo kort na jouw lijst ook iets plaats.
 
Reactiescore
1.242
Grootste Blunder: ik die dom een CF geef aan Kratje door troepen weg te sturen want "iK wOu VoOr EeN rEcAp GaAn DuS dIe KoNdEn WeG". Wel even van gebaald toen ik zag dat het groene edels waren en nog harder toen de recap poging grandioos mislukte.
Ik moest echt lachen toen ik dat dorp ineens binnen zag komen
 

Deleted User - 487971571

Guest
Meest onderschatte speler: en ook hier kan ik dus geen gegronde mening over geven. Ik zou misschien Calamity hier durven plaatsen aangezien er in de stamchat niet zo veel wordt gezegd over dit account. Echter bij de massa op Wurm kwamen er zeer mooie times vanuit deze rim speler die het zeer moeilijk maakte om te snipen.

thanks voor de vermelding :)
 
Reactiescore
7.918
ec0fda531d666f13e9970840c36aadb0.gif
 

Deleted User - 487971571

Guest
na mijn slecht lijstje gepost te hebben als gevolg nog 3 lijstjes erbij gepost door anderen en wat leven hier, you're welcome
 
Bovenaan