Beste speler: Is voor mij een no-brainer!
Noo-Noo De Stofzuiger Pakt voor mij deze titel terecht. Aanvallend en verdedigend hebben ze een hoop laten zien. Buiten ezra ook Anton, hoewel ik en Anton het niet altijd met elkaar eens zijn ben ik blij met hem als buurman. Ook kan hij dingen die mij na 50 pogingen niet lukte een snipe op 15:02:16:611.. Wil je Valar van de wereld afspelen? time alles op 00:00:16:611
Bekijk bijlage 22760
Slechtste speler: Ook dit is voor mij een makkelijke, maar dit komt omdat mijn verwachtingen gewoon erg hoog waren van dit account. Nu hebben we het natuurlijk over:
CABBAGE GUY69
In alle eerlijkheid zie ik ze nu wel herpakken, om te beginnen deden we een simpele solo bash poging en gooide we er nonchelant edels achter echter tot onze verassing werd er wat mee gedaan. Ook vandaag onze vake edel wave is er een poging gedaan om er zoveel mogelijk te snipen. Hopelijk met de huidige stacks die er staan en de juiste activiteit komen ze nog verrassend uit de hoek en zullen ze hier het volgende lijstje niet meer staan.
Meestbelovende speler(s) voor de toekomst: Hier ga ik niet een persoon nomineren, ik denk dat er nog een interessante clash gaat komen waarin enkele accounts van
Imago zeker wat gas terug gaan geven! Gaat dan om;
Schedel,
Interdictum., Smashingone en Collationem.
Deze speler(s) kunnen het
Spread. nog knap lastig gaan maken door hun nette en dichte phalanx, ik kijk uit naar de clash met spread op dat stukje. Denk dat het wel het meeste uitdaging gaat leveren.
Grootste ego: Melvin gaat ermee vandoor, hoewel ik het joch mag en we vaak op een lijn zitten is er iets naar zijn hoofd gestegen na wereld 71. Tevens kan ik me zelf hier ook wel neerzetten.. waaarom? ik ben goed, ik ben god, ik snipe je de moeder. wat wil je nog meer?
Beste stam:
Spread. Hoewel het mijn eigen kamp is, kan ik er ook verder niet meer omheen dat zowel defensief als offensief de stam voorop loopt in de wereld. Ook krijg ik sterk de indruk dat de dingen net iets beter geregeld zijn. Als we een massa opzetten dan doet iedereen mee, soms krijg je een schop onder je reet of wordt je dood gespamd of je de aanvallen wel op tijd gaat sturen en/of de planning klaar is.
Maar links of rechtsom zijn alle handen aan boord en doen we aan het einde van de dag wat we moeten doen en komen we na wat we van elkaar mogen verwachten. Een goed samenhangend collectief dat een eenheid vormt naar buiten toe.
Slechtste stam: Het komt vast niet als een verassing dat ik hiervoor de volgende stam nomineer;
Imago.
Ik heb sterk de indruk dat er meer hype om bepaalde accounts hing dan dat er uiteindelijk gepresteerd is tot nu toe. Ook heb ik het idee dat
Pit. stabieler is, helaas is
Pit. een stuk kleiner. Maar ben wel sterk van mening dat als
Pit. Zo groot zou zijn als
Imago. het een spannendere clash zou zijn geweest dan dat we nu hebben.
Kortom voldoend
Imago. Niet aan de verwachte aan het beeld dat ik had en komt het nogal rommelig over binnen de stam.
Meest onderschatte stam: Ook dit zal geen verassing zijn, hiervoor nomineer ik;
Pit.
Zoals hierboven omschreven is het jammer dat ze de massa niet hebben, denk echt oprecht dat als ze die hadden het een stuk spannender zou zijn geweest. Ook heb ik respect voor de keuze(s) die ze hebben gemaakt. Het heeft de wereld zolang mogelijk spannend gehouden.
Meest overschatte stam: Dit is ondertussen al wel duidelijk, zou in herhaling vallen... maar wederom;
Beste leider: Hiervoor nomineer ik dan toch echt
Ezra en
Fabian Het zijn soms net tegenpolen van elkaar en zorgt zo voor een goed algeheel balans binnen de stam. Teven zorgen ze er beide voor dat de neuzen de zelfde kant op blijven staan en de egotrippers van de stam een corrigerende tik krijgen wanneer nodig.
Slechtste leider: Het makkelijkste zou nu zijn om de leiding van
Imago. te nomineren maar dat zou niet eerlijk zijn. Ik heb enkel een beeldvorming kunnen schetsen over wat er buiten de stam om zijn. Echter kunnen we lastig in de keuken kijken van een andere stam en/of vanuit die positie oordelen of het dan ook aan de leiding ligt. Hierom laat ik het verder blanco.
Meest overschatte speler: Die zoek ik dan toch in eigen kamp... hiervoor kies ik dan ook voor;
The Alcoholic Dream
Dit komt dan ook puur voort uit het feit dat ik ze ken uit andere werelden en hier een hogere pet van ze op had, ondertussen zou ik ze in vergelijking met voorgaande werelden omschreven als nonchalant. Iets wat zonde is gezien de kwaliteit die wel aanwezig is op het account.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Buiten mijn huidige stam zou ik ook zeker nog een ronde met
Schedel &
The Night Pharmacy willen draaien.
Mooiste speler naam: Valar Morghulis. ( All men must die ) Dit omdat ik gewoon een GoT fangirl ben.
Het tofste topic: GA lijstjes & spotprenten dit omdat het gewoon wat rumoer met zich mee brengt op normaal gezien leuke wijze.
Favoriete forumposter: Me schatje, me maatje, me ridder op het witte paard
@We Like Hot Chicks
Mooiste profielplaatje speler: Valar Morghulis. en
Savior of the North Zal vast geen verassing zijn gezien het GoT gerelateerd is.
Valar Morghulis;
Bekijk bijlage 22762
Savior of the North;
Bekijk bijlage 22763
Mooiste profielplaatje stam:
Bekijk bijlage 22764
Extra: Verder ben ik erg benieuwd hoe de wereld zich nog gaat ontwikkelen, dit is weer een sporadische post. Dit omdat ik wat tijd overhad, nu moet ik jullie teleurstellen en ja ook mijn fangirls. Het zal bij een sporadische post blijven.
Wel wil ik een ieder bedanken voor de tot nu toe geleverde uitdaging aan elkaar, desondanks dat het niet de wereld was waar ik op had gehoopt heeft het wel weer mijn lust in TW terug geroepen. Ik zal de post dan ook afsluiten met een legendarische quote van moi.
Quote; Rozen zijn rood, de lucht is blauw
@We Like Hot Chicks (chris) je moeder is kaal. #JeMoeder