Golden Awards

Deleted User - 487971571

Guest
ec0fda531d666f13e9970840c36aadb0.gif
deze is wel heel leuk hahahaha
 
Reactiescore
1.542
Reactiescore
2.039
Met alle respect, maar reacties waarin je andere lijstjes wegzet als kutlijstjes nodigen natuurlijk ook niet bepaald uit. Momenteel verliest spread minder dorpen bij massa's en pakt er meer bij aanvallen op imago/pit. Dan is het toch logisch dat men stamgenoten benoemd die resultaat laten zien boven accounts die momenteel niet helemaal lekker uit de verf komen.
Sorry hoor maar het lijstje van divine is toch ook gewoon een kutlijst? Zit nog geen 2 min werk in en is vooral gewoon spread ophemel/imago bash. Een kleuter kan nog beter.
 

Deleted User - 487971571

Guest
Sorry hoor maar het lijstje van divine is toch ook gewoon een kutlijst? Zit nog geen 2 min werk in en is vooral gewoon spread ophemel/imago bash. Een kleuter kan nog beter.
ik zal morgen een serieus lijstje maken, het was een k*t lijstje ja, maar 't topic is weer tot leven gebracht.
 
Reactiescore
1.278
Sorry hoor maar het lijstje van divine is toch ook gewoon een kutlijst? Zit nog geen 2 min werk in en is vooral gewoon spread ophemel/imago bash. Een kleuter kan nog beter.

Hij zegt dan ook beide lijstjes.
 
Reactiescore
603
Sorry hoor maar het lijstje van divine is toch ook gewoon een kutlijst? Zit nog geen 2 min werk in en is vooral gewoon spread ophemel/imago bash. Een kleuter kan nog beter.

Tis ook gewoon een slechte poging om grappig te zijn
 
Reactiescore
166
Ik zet hier de naam Valar Morghulis neer. Dit klinkt wellicht wat vreemd, gezien wij er zelfs nog dorpen tegen verloren zijn, maar in tegen stelling tot zijn mede stam genoten zijn zijn aanvalswaves zeer makkelijjk doortastbaar. Lijkt hij van minimale toegevoegde waarde ondanks zijn kwantitatieve overwicht en heeft het team ook nog niet veel spannends HOEVEN te laten zien.
Wij zijn ook verrast dat we er zo makkelijk doorheen lopen... ergens balen we dan ook dat we weinig tot geen uitdaging hebben gehad iets waar we wel op hoopte... helaas heeft cabbage ons tekort gedaan, soms kan je beter onderschat worden dan de hype om een account heen.
 
Reactiescore
166
Beste speler: Is voor mij een no-brainer! Noo-Noo De Stofzuiger Pakt voor mij deze titel terecht. Aanvallend en verdedigend hebben ze een hoop laten zien. Buiten ezra ook Anton, hoewel ik en Anton het niet altijd met elkaar eens zijn ben ik blij met hem als buurman. Ook kan hij dingen die mij na 50 pogingen niet lukte een snipe op 15:02:16:611.. Wil je Valar van de wereld afspelen? time alles op 00:00:16:611

Aantekening 2020-08-30 130039.png

Slechtste speler: Ook dit is voor mij een makkelijke, maar dit komt omdat mijn verwachtingen gewoon erg hoog waren van dit account. Nu hebben we het natuurlijk over: CABBAGE GUY69

In alle eerlijkheid zie ik ze nu wel herpakken, om te beginnen deden we een simpele solo bash poging en gooide we er nonchelant edels achter echter tot onze verassing werd er wat mee gedaan. Ook vandaag onze vake edel wave is er een poging gedaan om er zoveel mogelijk te snipen. Hopelijk met de huidige stacks die er staan en de juiste activiteit komen ze nog verrassend uit de hoek en zullen ze hier het volgende lijstje niet meer staan.

Meestbelovende speler(s) voor de toekomst: Hier ga ik niet een persoon nomineren, ik denk dat er nog een interessante clash gaat komen waarin enkele accounts van Imago zeker wat gas terug gaan geven! Gaat dan om; Schedel, Interdictum., Smashingone en Collationem.

Deze speler(s) kunnen het Spread. nog knap lastig gaan maken door hun nette en dichte phalanx, ik kijk uit naar de clash met spread op dat stukje. Denk dat het wel het meeste uitdaging gaat leveren.

Grootste ego: Melvin gaat ermee vandoor, hoewel ik het joch mag en we vaak op een lijn zitten is er iets naar zijn hoofd gestegen na wereld 71. Tevens kan ik me zelf hier ook wel neerzetten.. waaarom? ik ben goed, ik ben god, ik snipe je de moeder. wat wil je nog meer?

Beste stam: Spread. Hoewel het mijn eigen kamp is, kan ik er ook verder niet meer omheen dat zowel defensief als offensief de stam voorop loopt in de wereld. Ook krijg ik sterk de indruk dat de dingen net iets beter geregeld zijn. Als we een massa opzetten dan doet iedereen mee, soms krijg je een schop onder je reet of wordt je dood gespamd of je de aanvallen wel op tijd gaat sturen en/of de planning klaar is.

Maar links of rechtsom zijn alle handen aan boord en doen we aan het einde van de dag wat we moeten doen en komen we na wat we van elkaar mogen verwachten. Een goed samenhangend collectief dat een eenheid vormt naar buiten toe.

Slechtste stam: Het komt vast niet als een verassing dat ik hiervoor de volgende stam nomineer; Imago.

Ik heb sterk de indruk dat er meer hype om bepaalde accounts hing dan dat er uiteindelijk gepresteerd is tot nu toe. Ook heb ik het idee dat Pit. stabieler is, helaas is Pit. een stuk kleiner. Maar ben wel sterk van mening dat als Pit. Zo groot zou zijn als Imago. het een spannendere clash zou zijn geweest dan dat we nu hebben.

Kortom voldoend Imago. Niet aan de verwachte aan het beeld dat ik had en komt het nogal rommelig over binnen de stam.


Meest onderschatte stam: Ook dit zal geen verassing zijn, hiervoor nomineer ik; Pit.

Zoals hierboven omschreven is het jammer dat ze de massa niet hebben, denk echt oprecht dat als ze die hadden het een stuk spannender zou zijn geweest. Ook heb ik respect voor de keuze(s) die ze hebben gemaakt. Het heeft de wereld zolang mogelijk spannend gehouden.

Meest overschatte stam: Dit is ondertussen al wel duidelijk, zou in herhaling vallen... maar wederom;

Beste leider: Hiervoor nomineer ik dan toch echt Ezra en Fabian Het zijn soms net tegenpolen van elkaar en zorgt zo voor een goed algeheel balans binnen de stam. Teven zorgen ze er beide voor dat de neuzen de zelfde kant op blijven staan en de egotrippers van de stam een corrigerende tik krijgen wanneer nodig.

Slechtste leider: Het makkelijkste zou nu zijn om de leiding van Imago. te nomineren maar dat zou niet eerlijk zijn. Ik heb enkel een beeldvorming kunnen schetsen over wat er buiten de stam om te zien is. Echter kunnen we lastig in de keuken kijken van een andere stam en/of vanuit die positie oordelen of het dan ook aan de leiding ligt. Hierom laat ik het verder blanco.

Meest overschatte speler: Die zoek ik dan toch in eigen kamp... hiervoor kies ik dan ook voor; The Alcoholic Dream

Dit komt dan ook puur voort uit het feit dat ik ze ken uit andere werelden en hier een hogere pet van ze op had, ondertussen zou ik ze in vergelijking met voorgaande werelden omschreven als nonchalant. Iets wat zonde is gezien de kwaliteit die wel aanwezig is op het account.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Buiten mijn huidige stam zou ik ook zeker nog een ronde met Schedel & The Night Pharmacy willen draaien.

Mooiste speler naam: Valar Morghulis. ( All men must die ) Dit omdat ik gewoon een GoT fangirl ben.

Het tofste topic: GA lijstjes & spotprenten dit omdat het gewoon wat rumoer met zich mee brengt op normaal gezien leuke wijze.

Favoriete forumposter: Me schatje, me maatje, me ridder op het witte paard @We Like Hot Chicks

Mooiste profielplaatje speler: Valar Morghulis. en Savior of the North Zal vast geen verassing zijn gezien het GoT gerelateerd is.

Valar Morghulis;
148396_large.gif

Savior of the North;
nerd.gif


Mooiste profielplaatje stam:
stamy.png


Extra:
Verder ben ik erg benieuwd hoe de wereld zich nog gaat ontwikkelen, dit is weer een sporadische post. Dit omdat ik wat tijd overhad, nu moet ik jullie teleurstellen en ja ook mijn fangirls. Het zal bij een sporadische post blijven.

Wel wil ik een ieder bedanken voor de tot nu toe geleverde uitdaging aan elkaar, desondanks dat het niet de wereld was waar ik op had gehoopt heeft het wel weer mijn lust in TW terug geroepen. Ik zal de post dan ook afsluiten met een legendarische quote van moi.

Quote; Rozen zijn rood, de lucht is blauw @We Like Hot Chicks (chris) je moeder is kaal. #JeMoeder
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.363
Beste speler: Is voor mij een no-brainer! Noo-Noo De Stofzuiger Pakt voor mij deze titel terecht. Aanvallend en verdedigend hebben ze een hoop laten zien. Buiten ezra ook Anton, hoewel ik en Anton het niet altijd met elkaar eens zijn ben ik blij met hem als buurman. Ook kan hij dingen die mij na 50 pogingen niet lukte een snipe op 15:02:16:611.. Wil je Valar van de wereld afspelen? time alles op 00:00:16:611

Bekijk bijlage 22760

Slechtste speler: Ook dit is voor mij een makkelijke, maar dit komt omdat mijn verwachtingen gewoon erg hoog waren van dit account. Nu hebben we het natuurlijk over: CABBAGE GUY69

In alle eerlijkheid zie ik ze nu wel herpakken, om te beginnen deden we een simpele solo bash poging en gooide we er nonchelant edels achter echter tot onze verassing werd er wat mee gedaan. Ook vandaag onze vake edel wave is er een poging gedaan om er zoveel mogelijk te snipen. Hopelijk met de huidige stacks die er staan en de juiste activiteit komen ze nog verrassend uit de hoek en zullen ze hier het volgende lijstje niet meer staan.

Meestbelovende speler(s) voor de toekomst: Hier ga ik niet een persoon nomineren, ik denk dat er nog een interessante clash gaat komen waarin enkele accounts van Imago zeker wat gas terug gaan geven! Gaat dan om; Schedel, Interdictum., Smashingone en Collationem.

Deze speler(s) kunnen het Spread. nog knap lastig gaan maken door hun nette en dichte phalanx, ik kijk uit naar de clash met spread op dat stukje. Denk dat het wel het meeste uitdaging gaat leveren.

Grootste ego: Melvin gaat ermee vandoor, hoewel ik het joch mag en we vaak op een lijn zitten is er iets naar zijn hoofd gestegen na wereld 71. Tevens kan ik me zelf hier ook wel neerzetten.. waaarom? ik ben goed, ik ben god, ik snipe je de moeder. wat wil je nog meer?

Beste stam: Spread. Hoewel het mijn eigen kamp is, kan ik er ook verder niet meer omheen dat zowel defensief als offensief de stam voorop loopt in de wereld. Ook krijg ik sterk de indruk dat de dingen net iets beter geregeld zijn. Als we een massa opzetten dan doet iedereen mee, soms krijg je een schop onder je reet of wordt je dood gespamd of je de aanvallen wel op tijd gaat sturen en/of de planning klaar is.

Maar links of rechtsom zijn alle handen aan boord en doen we aan het einde van de dag wat we moeten doen en komen we na wat we van elkaar mogen verwachten. Een goed samenhangend collectief dat een eenheid vormt naar buiten toe.

Slechtste stam: Het komt vast niet als een verassing dat ik hiervoor de volgende stam nomineer; Imago.

Ik heb sterk de indruk dat er meer hype om bepaalde accounts hing dan dat er uiteindelijk gepresteerd is tot nu toe. Ook heb ik het idee dat Pit. stabieler is, helaas is Pit. een stuk kleiner. Maar ben wel sterk van mening dat als Pit. Zo groot zou zijn als Imago. het een spannendere clash zou zijn geweest dan dat we nu hebben.

Kortom voldoend Imago. Niet aan de verwachte aan het beeld dat ik had en komt het nogal rommelig over binnen de stam.


Meest onderschatte stam: Ook dit zal geen verassing zijn, hiervoor nomineer ik; Pit.

Zoals hierboven omschreven is het jammer dat ze de massa niet hebben, denk echt oprecht dat als ze die hadden het een stuk spannender zou zijn geweest. Ook heb ik respect voor de keuze(s) die ze hebben gemaakt. Het heeft de wereld zolang mogelijk spannend gehouden.

Meest overschatte stam: Dit is ondertussen al wel duidelijk, zou in herhaling vallen... maar wederom;

Beste leider: Hiervoor nomineer ik dan toch echt Ezra en Fabian Het zijn soms net tegenpolen van elkaar en zorgt zo voor een goed algeheel balans binnen de stam. Teven zorgen ze er beide voor dat de neuzen de zelfde kant op blijven staan en de egotrippers van de stam een corrigerende tik krijgen wanneer nodig.

Slechtste leider: Het makkelijkste zou nu zijn om de leiding van Imago. te nomineren maar dat zou niet eerlijk zijn. Ik heb enkel een beeldvorming kunnen schetsen over wat er buiten de stam om zijn. Echter kunnen we lastig in de keuken kijken van een andere stam en/of vanuit die positie oordelen of het dan ook aan de leiding ligt. Hierom laat ik het verder blanco.

Meest overschatte speler: Die zoek ik dan toch in eigen kamp... hiervoor kies ik dan ook voor; The Alcoholic Dream

Dit komt dan ook puur voort uit het feit dat ik ze ken uit andere werelden en hier een hogere pet van ze op had, ondertussen zou ik ze in vergelijking met voorgaande werelden omschreven als nonchalant. Iets wat zonde is gezien de kwaliteit die wel aanwezig is op het account.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Buiten mijn huidige stam zou ik ook zeker nog een ronde met Schedel & The Night Pharmacy willen draaien.

Mooiste speler naam: Valar Morghulis. ( All men must die ) Dit omdat ik gewoon een GoT fangirl ben.

Het tofste topic: GA lijstjes & spotprenten dit omdat het gewoon wat rumoer met zich mee brengt op normaal gezien leuke wijze.

Favoriete forumposter: Me schatje, me maatje, me ridder op het witte paard @We Like Hot Chicks

Mooiste profielplaatje speler: Valar Morghulis. en Savior of the North Zal vast geen verassing zijn gezien het GoT gerelateerd is.

Valar Morghulis;
Bekijk bijlage 22762

Savior of the North;
Bekijk bijlage 22763


Mooiste profielplaatje stam:
Bekijk bijlage 22764


Extra:
Verder ben ik erg benieuwd hoe de wereld zich nog gaat ontwikkelen, dit is weer een sporadische post. Dit omdat ik wat tijd overhad, nu moet ik jullie teleurstellen en ja ook mijn fangirls. Het zal bij een sporadische post blijven.

Wel wil ik een ieder bedanken voor de tot nu toe geleverde uitdaging aan elkaar, desondanks dat het niet de wereld was waar ik op had gehoopt heeft het wel weer mijn lust in TW terug geroepen. Ik zal de post dan ook afsluiten met een legendarische quote van moi.

Quote; Rozen zijn rood, de lucht is blauw @We Like Hot Chicks (chris) je moeder is kaal. #JeMoeder
Wat ben je toch n schatje wouty <3
ps, volgend keer wel ziddy, rik en mij bij noonoo vermelden he noobke xx
 
Reactiescore
7.918
Erg leuk lijstje. Maar vind wel dat savior al te lang het zelfde pfje heeft, ook de voorgaande werelden al. ONACCEPTABEL
 
Reactiescore
2.878

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Beste speler:
@rikkert1234 ,@Kyuka , Het gehele team van Savior, de basen van @QQEEZZ, @Calamity en iedereen die ik vergeet binnen de harde kern van spread. zouden deze oprecht van mij allemaal mogen hebben. Stuk voor stuk dragende spelers, goed verdeeld over de vlakken van Spread. Springen zo over naar andere accounts om loze momenten op te vangen en zetten zich mega hard in voor de stam.

Toch ga ik @Kyuka de award geven. Melvin is niet de makkelijkste om in je stam te hebben maar ik heb nog nooit een gemotiveerdere speler gezien dan hij. Zet zich 100% in voor dat waar hij z'n zinnen op zet en brengt zijn possie mee als dat nodig is.

Hier zou ik dolgraag een aantal namen uit Imago en Pit noemen, helaas heb ik oprecht nog niemand zien uitblinken bij onze massas aan de kant van de vijand of op offensief vlak richting ons. Ik geloof dat er enorm veel kwaliteit is in Imago en Pit, helaas hebben we hier door al het verleggen van de phalanxen extern nog weinig van gezien.

Slechtste speler:
Op basis van teams ga ik hier voor @Wurm 2.0 en TLDR. Accounts die zich op ''rustigere'' plekken van de wereld ontpopte en lang onder de radar bleven maar bij het eerste offensief toch wel enorm lieten kennen.

Meestbelovende speler voor de toekomst:
Er van uit gaand dat wij met Spread de wereld winst gaan binnen slepen ga ik voor een team dat binnen Spread nog de grootste sprong gaan maken; Kratje Grolsch. Alleen maar lovende woorden van ex stam genoten over deze mannen, Als die eenmaal de ruimte krijgen zullen ze ongetwijfeld keihard door pakken met de toppers om hun heen.

Grootste ego:
X

Beste stam:
Spread,
is al uitvoerig besproken hier de laatste tijd. Waar imago denk ik zeker niet onder doet voor persoonlijke kwaliteiten is het minder een stam. De motivatie en uithoudingsvermogen van sommige spreaders maken echt het verschil.

Slechtste stam:
Pit
is enorm lang onder de radar gebleven en heeft tot twee keer een klap moeten incasseren met verloren accounts na TFB en daarna Kratje. Hebben zichzelf enorm goed neergezet door de NAP maar hebben dit totaal niet benut. Ik geloof graag dat Kyle een hele goede leider is maar blijkbaar mist daar toch een blik actieve spelers. Jammer, had toch wel meer van het clubje pit verwacht.

Meestbelovende stam voor de toekomst:
Hier kan je Imago noemen om het verschil wat ze nog kunnen gaan maken, gaan ze nog een blok vormen of lukt het ze niet meer? Who knows. Wat ik liever zou benoemen is de dragende core spelers van Spread die het stokje van ''elite'' zullen gaan overnemen als de gevestigde orde van Imago daadwerkelijk gaat stoppen na deze wereld.

Meest onderschatte stam:
Onlangs aangekaart hier op het AF zag ik dat Imago toch hoopte/verwachte dat Spread zich van binnen uit zou opvreten met veel ''kleurrijke;; figuren. Niks is minder waar. Er word veel raakvlak gevonden in de passie om de wereldwinst en daardoor staan de neuzen continu dezelfde kant op. Hier denk ik dat Imago toch Spread behoorlijk onderschat heeft,

Meest overschatte stam:
Achja, na alle beloftes kon je natuurlijk alleen maar verliezen. Presteer je niet zoals verwacht sta je er slecht op. Presteer je wel goed na al het afwijken van de idealen dan verlies je nog steeds in de meeste ogen. Sorry Imago!

Beste leider:
Ezra en Fabian verdienen deze aangezien ze gewoon een hele mooie stam hebben neergezet qua ligging, fronten en de juiste personen hebben binnen gehaald.

Voorheen heb ik een wereld gewonnen met @Roald97 en co aan het roer. Toch zou Spread wel een tikkel van Roald zijn orde en structuur kunnen gebruiken, iets wat ik enorm waardeerde aan zijn leiderschap. Dingen waren duidelijk en geplanned. Waar Spread enorm lekker gaat op alle fanatiekelingen die veel samen doen is er in Roald zijn stam vaak meer leiderschap op offensief gebied.

Slechtste leider:
Geen idee meer wie er leider was van Exitus maar die staat boven aan mijn lijst van slechtste leiders. Je raakt welliswaar een lid kwijt aan een vijand maar dwingt daarna ook geen redelijke nap af, waar zeker wel ruimte voor was. Je zet vervolgends je stam niet goed en er word bij de eerste massa vrijwel niet gedeffed. Dan kan je hoog en laag springen, maar echt er voor gestreden heb je dan ook niet.

Meest overschatte speler:
Cabbage
> Wereld. Aka Cabbage > Geen team. Ja er zou een nieuw team op zitten, Maar toch is het wel het originele team wat het vrij vlot liet afweten en ook niet gezorgd heeft voor een nieuwe bezetting blijkbaar?

Hier heb ik nu een aantal keer TAD zien staan. Dat zit hem denk ik meer in het feit dat TAD overal benoemd werd tot topper, toekomstig stam dragend account enzovoort. Na de start zijn we 80% van de spelers kwijt geraakt aangezien die gewoon niet graag boven de 1.5 mil spelen is het 1 en ander veranderd en zijn we laks geworden. Echter heeft tad na 3/4 massas en weken lang taggen/ dodgen toch eigenlijk geen dorp verlies (ook dankzij de stam natuurlijk <3). Dus voor mij is een ''overschat account'' eerder een account wat zichzelf de loftrompet steekt en vervolgends keihard neer gaat bij een massa dan een account wat door andere op die zetel gezet word en toch overeind blijft.

Meest onderschatte speler:
HoneyBooBoo.
Werden door Imago meermaals gefocussed eerder deze wereld en zonder weinig succes. Goede spelers die al de hele wereld moeten kampen met een extreem k** cluster en dan ook nog @Kyuka als buurman;P.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ondanks de discussies zou ik toch graag met @.MortuaMemoria de stam delen, hier baktie er vast meer van dan in de kroeg. En na alle loftrompetten ben ik ook enorm benieuwd naar @Absurd. en YellowSnow.

Het originele team van Guided kon ik het ook erg goed mee vinden op 59, geen flauw idee of die er nog spelen :).

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
XX

Mooiste spelers naam:
The Night Pharmacy.

Mooiste stam naam:

Imaginis Prodest. > Vooral de tag vind ik gewoon nice. Ondanks dat ik blij ben dat we voor Spread zijn gegaan ipv Rots! vind ik Imago toch origineler, zeker nav alle AF ontwikkelingen.

Het tofste topic:
Post je huisdier!
#huisdierencontest

Het domste topic:
TAB topic :'(

Mooiste profielplaatje speler:
Vae Victis.

Mooiste profielplaatje stam:
Spread.

Mooiste actie van de wereld:

De massa op POV was top. Goed inelkaar gezet, heel veel send werk en een mooi resultaat. Ik was huiverig voor @Ho-Lee Foek en z'n groepje maten, maar het liep met een sisser af.

Grootste Blunder:
Uit anonieme bronnen heb ik begrepen dat niet alleen bij ons in de buurt troepen wel eens 48 uur op roof zijn gestuurd voor een massa maar ook bij de vijandelijke stammen. Oeps.

Ik wil graag nog meedelen dat:
Ik mijn best heb gedaan om dit lijstje objectief te maken. Helaas is er in deze fase toch weinig keus meer.​
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Beste speler:
@rikkert1234 ,@Kyuka , Het gehele team van Savior, de basen van @QQEEZZ, @Calamity en iedereen die ik vergeet binnen de harde kern van spread. zouden deze oprecht van mij allemaal mogen hebben. Stuk voor stuk dragende spelers, goed verdeeld over de vlakken van Spread. Springen zo over naar andere accounts om loze momenten op te vangen en zetten zich mega hard in voor de stam.
Super bedankt voor de persoonlijke mention Valentijn <3

Voor de rest een heel erg mooi lijstje.
 
Reactiescore
1.278
1598892786191.png
 
Reactiescore
685
Ik kom ook maar eens met een lijstje. Alhoewel ik deze wereld niet zo goed gevolgd heb is het misschien toch interessant om te kijken hoe iemand die op halve kracht de wereld gespeeld heeft, deze wereld ervaart. En als je een lijstje van een MB'er je niets boeit dan heb je pech. Want ik had vanavond niks te doen dus dit lijstje komt er toch.

Kleine spoiler: Het gaat geen lang lijstje zijn. daarvoor weet ik simpelweg te weinig.

Beste speler: Het is geen verrassing dat Noo-Noo het grootst gedeelte van de wereld de beste speler is geweest. Ezra, Anton, Chris en eigenlijk weet ik de rest geneens, Maar jullie hebben Spread toch wel echt op sleeptouw genomen. De vele vv's die jullie gedraaid hebben in ook een benoeming waard.

Slechtste speler: Uiteindelijk toch wel TLDR en Guided. Wat ik overigens ook nooit begrepen heb van hun is dat wij als Mb van Honey nooit aangevallen werden. Er is nooit geprobeerd om via circus een cf te pakken bij honey. Niet dat ze dat gaan lukken ;), Maar dat zijn wel dingen dat ik denk van tjaa...

Meestbelovende speler voor de toekomst: QQEEZZ en Anarchist. Met hun ligging kunnen en zullen ze het snelst in de save van imago rammen.

Grootste ego: Hoewel Spread vele Ego's heeft is dit toch wel bij uitstek melvin geweest :D, Wat kan hij doordrammen en doorzeuren over bepaalde (eigenlijk over alles) dingen zeg. Alleen 1 belangrijk dingetje wat er zeker bij gezegd moet worden..., Hij heeft verdomme nog vaak gelijk ook.
Het is jammer dat het soms zo rottig uit zijn strot komt, En dat zorgde natuurlijk af en toe voor wat gezeur. Maar hij heeft het beste met de stam voor en hij is wel een speler die een wereld voor je kan winnen dankzij zijn inbreng, Dus vooruit maar... Hij is zoals ze zeggen een Geweldige klootzak

Beste stam: Spread gaat denk ik toch echt de terechte winnaar zijn. als ik kijk naar de motivatie binnen spread dan kan je die echt enorm noemen. Elke keer waren er weer accounts om GS aan het schooien om munten te slaan. En dat wekte ook wel eens irritatie op als op dezelfde dag 2 accounts gingen slaan. Maar dat geeft al aan hoe efficiënt iedereen bezig was met dit soort dingen. Als we kijken naar de kwaliteit dan zal imago echt niet onderdoen voor spread, echter voor motivatie denk ik wel. En dat is denk 'een' reden dat spread uiteindelijk gaat winnen

Het is jammer dat imago niet de accounts op orde kreeg, anders was deze wereld echt heel intensief en spannend geworden

Beste leider: Ezra en Fabian. Maar wat mij vooral opviel was exra de afgelopen weken/maanden. Alles regelen wat er geregeld moest worden en alles wat er bij komt kijken bij het leider zijn. Complimenten.

Favoriete leider: Pech Spread, Deze gaat toch naar Roald, Heb Roald op W59 meegemaakt. En zijn style beviel me wel.

Meest overschatte speler: Cabbage Guy, Dan mag de reden wel zijn dat het originele team er niet meer speelt. Maar dat was toch wel een account waar ik echt hoge verwachtingen van had. Geen idee wie er nu op spelen, Maar ik ben bang dat ze het niet meer recht kunnen trekken

Meest onderschatte speler: Ik heb echt semper Paratus onderschat. Ik dacht aan het begin van de wereld, Owh die gaan wel een keer stilvallen. Maar dat is eigenlijk nooit echt gebeurt. Tempo van savior konden ze alleen niet aan :).

Mooiste actie van de wereld: Bij alle massa's ben ik niet bij betrokken dus daar kan ik niet over zeggen, Maar wat me wel bijstaat in dat eerst jurrien vanquisher even uit de grond stampt. en dat recent QQEEZZ nog even laat zien wat groeien is.
Of het een mooie actie is dat denk ik niet, Vanwege het geboost. Maar het zijn wel acties die je gaat onthouden

Voor wie heb je nu echt respect: Jordy, Wat een baasje is dat. Veel spelers die hoor je overal bovenuit. Als het niet op skype is dan is het wel op het AF. En als ze nodig zijn dan geven er ook een paar van die gasten niet thuis. Maar jordy niet. Hem hoor je niet, Maar je kan er van op aan dat die er is als die er moet zijn.
Maar ook de speler die veel VV's gedaan hebben. Zo kan ik me een Daan herinneren die elke keer om een VV vroeg. Knettergek ben je daar ook eigenlijk he. En zo zijn er nog veel meer die alles voor de stam gedaan hebben, Dus ik denk dat je heel spread wel een compliment kan geven over hoe ze deze wereld (Ondanks links en recht wat gezeur) bezig zijn geweest.

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik enorm gelachen heb in de skypeschat. zoals gezegt (en ik denk ook wel bekend), Kon er veel gezeur zijn in spread. Maar dan was daar altijd christiaan die snel wat mooie fotos dropte :). Ook gelachen om het moppenuurtje. Maar ook de minder leuke dingen die er gebeurt zijn in prive situaties. Uiteindelijk was spread van alle markten thuis in elke situatie. Dus nogmaals... Als spread gaat winnen... Dan is dat terecht...
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan