Golden Awards

Reactiescore
222
Dit heb ik ook nooit ontkent. Ik heb meermaals tov Niels en inevitable aangegeven dat ik MotR zie als een stam die de wereld nog gaat/kan bepalen. Maar we moeten gewoon al afwachten wat Fresh gaat doen. Momenteel loopt
Alles over rozen (dankzij leiding Jasper en Ritesh). Dit proberen we te houden, maar TW blijft onvoorspelbaar. Dus niemand moet opgeven imo.





Als ik rond de pot draai, sorry. Ben dronken
jasper is een noobje xD
Nee zonder grappen.
We hadden het niet over motr! die link met jou wel of niet overschat zijn heeft niks met motr te maken..
Ook weet ik niet waar mensen opgeven hebben gezegd.

Ik vind de strijd met 100 & fresh wel leuk zo!
Zolang het maar positief blijft voor ons ;)


Ik ben zelf ook niet ncchter, fijn weekend o_O
 
Reactiescore
306
jasper is een noobje xD
Nee zonder grappen.
We hadden het niet over motr! die link met jou wel of niet overschat zijn heeft niks met motr te maken..
Ook weet ik niet waar mensen opgeven hebben gezegd.

Ik vind de strijd met 100 & fresh wel leuk zo!
Zolang het maar positief blijft voor ons ;)


Ik ben zelf ook niet ncchter, fijn weekend o_O

Jasper is mijn bae. Is me ex co, ben al veel voor hem door het vuur gegaan

Tot op heden is er nog geen strijd met 100. Geweest. Ken er enkele spelers van van vorige werelden, heb niets dan respect voor ze. Maar tw blijft tw ;)
 

DeletedUser82072

Guest
Is toch altijd wel iemand die het niet kan laten :p
"INNO heeft ze in het spel gedaan dus je mag ze gebruiken!"
 
Reactiescore
306
Dit is iets van ondertussen 5jaar geleden. Ben zelf sinds W52 in contact met Dennis, is vrijwel altijd mijn co geweest. Dit verhaal heeft 2 kanten.

Dennis weet ook dat ik 100% tegen stabben ben.
 

DeletedUser69389

Guest
Dit is iets van ondertussen 5jaar geleden. Ben zelf sinds W52 in contact met Dennis, is vrijwel altijd mijn co geweest. Dit verhaal heeft 2 kanten.

Dennis weet ook dat ik 100% tegen stabben ben.
Uhu en het verhaal is nooit door Dennis ontkracht op serieus niveau en geen excuus.
 
Reactiescore
306
Is iets van die wereld, we zijn ondertussen 30 werelden verder.
 
Reactiescore
169
Bovenaan